Uskokaa Lestadiukseen ja käykää seuroissa

ottakee vaarin

tämän etsikon parhaaseen profeettaan,

25

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antin Penaali

      Minä en ota vaaria otan mummon jos on pakko.

      Uskon Jumalaan ja Jeesukseen, käyn kirkossa. Seurat ovat taaksejäänyttä elämää

      • Liisan lyijykynä

        Siellä irjan helman alla käryää,
        tee parannus ennen kuin on liian myöhäistä


      • Vastaa Liisa
        Liisan lyijykynä kirjoitti:

        Siellä irjan helman alla käryää,
        tee parannus ennen kuin on liian myöhäistä

        Liisan lyijykynä;

        Mikä on irjan ? Jos tarkoitat naisen nimeä niin se kirjoitetaan isolla kirjaimella. Ja jos tarkoitat niin mikä helman alla käryää. Tuo ajatuksesi ei voi olla muuta kuin kaksimielinen, käryääkö pieru vai pimppi?

        Ja jos on kyse irjasta niin kuka tämä Irja on?

        Ja sinä sanot minulle, että tee parannus ennen kuin on liian myöhäistä ?!

        Vihjailetko, että kirkossa käyminen on syntiä vai mistä pitää parannus tehdä ?


    • uhka24

      Ei näin vaan. USKOKAA JEESUKSEEN JA JUMALAAN. Ensinnäkin Lestadius oli ihminen, erehtyvä sellainen,hänestä on tehty jumala, hän ei ollut sellainen vaan raamatun hyvä tulkitsija. Samaan kastiin on nyt nostettu lapin vanhimmat ( lapin velhot ) ylistäkää ja nöyrtykää heissä on pelastus. He ovat itse käynneet matkoilla Suomessa , heillä on oikea usko ja pyhähenki, näin he opettavat Monet ovat mennet heidän pauloihin. Miettikää kuinka kavala vihollinen on, se on siellä missä ei uskoisikaan.Olen aivan varma siitä Jos olen taivaskelpoinen , vastassa on Jumala ja hänen poikansa kun täältä lähden.Siellä ei ole lapin miehet meitä vastaan ottamassa

      • valitettavasti näin

        Voi voi niin!

        Ihmisopit ja ihmisten palvonta ovat todellakin hajoittaneet lestadiolaisen liikkeen moniin eri osiin, jotka sitten mukamas pyhinä ja hurskaina ovat nousseet tuomareiksi toinen toisilleen.

        On selvää että ihmisjoukossa jossa on mahdollisuus saada valtaa ja kunniaa itselleen, niin sitä alkaa joku vallan ja kunnaianhimoinen ihminen hamuamaan.

        Kristinuskossa kaikki voima, valta ja kunnia on Kristuksella, joka on seurakunnan pää ja (seurakunta)ruumiin Vapahtaja. Jos ihmisellä säilyy oikea kuva itsestään, eli sen mukainen kuva kun Jumalan sana meistä todistaa, niin se pitää ihmisen pienenä, nöyränä ja kaikessa Jumalaa tarvitsevana.

        Erityisesti johtaville paikoille ei koskaan saisi valita sellaista ihmistä jolla on sairas, (vallan ja kunnianhakuinen) persoonallisuus


      • matkamies maan

        kerro uhka missä kohtii LLL on opissa erehtynyt? Jumala on Hengensä kautta LLL suulla puhunut. Ihmisiä ovat olleet Pietari Paavali Evankelistat ,Profeetat ym eipä sekoiteta ihmis heikkouksia oppiin,sillä sitä on meissä pian enempi kuin Lestadiuksessa ja Lutterissa.Ei Jesuksen ja Jumalan tykö mennä ilman elävää Evangeljumin saarnaa ja siellä missä on synti luvallinen ei ole elävä Jumalan Sana.


      • 11+77
        matkamies maan kirjoitti:

        kerro uhka missä kohtii LLL on opissa erehtynyt? Jumala on Hengensä kautta LLL suulla puhunut. Ihmisiä ovat olleet Pietari Paavali Evankelistat ,Profeetat ym eipä sekoiteta ihmis heikkouksia oppiin,sillä sitä on meissä pian enempi kuin Lestadiuksessa ja Lutterissa.Ei Jesuksen ja Jumalan tykö mennä ilman elävää Evangeljumin saarnaa ja siellä missä on synti luvallinen ei ole elävä Jumalan Sana.

        Synnin luvallisuus?

        Kertoisitko missä kohtaa esikoisuudessa on annettu luvallisuutta synnin tekemiseen?


      • teu,
        matkamies maan kirjoitti:

        kerro uhka missä kohtii LLL on opissa erehtynyt? Jumala on Hengensä kautta LLL suulla puhunut. Ihmisiä ovat olleet Pietari Paavali Evankelistat ,Profeetat ym eipä sekoiteta ihmis heikkouksia oppiin,sillä sitä on meissä pian enempi kuin Lestadiuksessa ja Lutterissa.Ei Jesuksen ja Jumalan tykö mennä ilman elävää Evangeljumin saarnaa ja siellä missä on synti luvallinen ei ole elävä Jumalan Sana.

        Minusta kirjoitat tämän hyvin , se oli oppi erehdys että hän alkoi tuomion Nikodeemuksen kertomuksessa , vaikkei ollut vielä' lukenut sinne asti missä
        missä mainitään asiat .

        Puhun nyt saarnasta vanha sarja nro 178. jos olet tarkka ,homman voi
        viedä sellaiseen paikkaan ,ettäLLL: ei ollut tuomari , eikä saa tulla ..

        Parempi olisi että Johannes voisi vastata minne saakka hän kirjoitti sen asian
        Siinä 1-21 jakeen välissä sen pitää olle ,voidaan tietenkin tutkia viitteet. nekin
        voisi olla oikeita ..

        Tuossa tekstissä 1-7 oli Jeesus käynyt vasta tämän kerran Jerusalemissa ,
        Ja Hän muut 8 kertaa ei ole LLL: kirjoituklsessakaan , otetaan huomioon
        että Nikodeemus kutsui Hänet kortteeriin tästä lä'htien joka kerta , ja tiedetään
        myös että Jeesus otti ilolla vastaan kutsun .


      • matkamies maan
        11+77 kirjoitti:

        Synnin luvallisuus?

        Kertoisitko missä kohtaa esikoisuudessa on annettu luvallisuutta synnin tekemiseen?

        olenko sanonut että esikoisuudessa on annettu lupa synnin tekemiseen?niin olen kyllä kuullut että jos lakataan saarnaamasta syntiä vastaan on sama kuin lupa annettu. ei siis ihme jos synnillä on nimi.olen joskus lukenut vanhinten kirjoista että ne on oikiat opettajat jotka ei anna lihalle tilaa,tietysti muutkin asiat pitää olla niinkuin tulee,sillä monessa lahkossa voidaan syntiä nuhdella.


      • matkamies maan
        teu, kirjoitti:

        Minusta kirjoitat tämän hyvin , se oli oppi erehdys että hän alkoi tuomion Nikodeemuksen kertomuksessa , vaikkei ollut vielä' lukenut sinne asti missä
        missä mainitään asiat .

        Puhun nyt saarnasta vanha sarja nro 178. jos olet tarkka ,homman voi
        viedä sellaiseen paikkaan ,ettäLLL: ei ollut tuomari , eikä saa tulla ..

        Parempi olisi että Johannes voisi vastata minne saakka hän kirjoitti sen asian
        Siinä 1-21 jakeen välissä sen pitää olle ,voidaan tietenkin tutkia viitteet. nekin
        voisi olla oikeita ..

        Tuossa tekstissä 1-7 oli Jeesus käynyt vasta tämän kerran Jerusalemissa ,
        Ja Hän muut 8 kertaa ei ole LLL: kirjoituklsessakaan , otetaan huomioon
        että Nikodeemus kutsui Hänet kortteeriin tästä lä'htien joka kerta , ja tiedetään
        myös että Jeesus otti ilolla vastaan kutsun .

        en yritä tätä sinulle selittää,olen joskus kirjoitellut tästä. mutta jos näin tärkiässä paikassa ovat kaikki kristillisyyden opettajat LLL asti metsässä niin huonosti on alkuun lähtenyt... ei josef eikä nikodemus kuitenkaan uskoneetJesusta Jumalan Pojaksi ja maailman vapahtajaksi vaan Jumalalta lähetetyksi opettajaksi. Kyllä olis joku maininta vielä jälkeen apostoleilta jos nikodemus olis oikialla tunnolla toiminut mutta siveys oli autuuden perusta ja hyvät työt. Oletko aina näin käsittänyt,tuskin lapsena niin uskoit,eikä varmaan kotonakaan opetettu ja vanhurskautettu nikodemusta


      • teu,
        matkamies maan kirjoitti:

        en yritä tätä sinulle selittää,olen joskus kirjoitellut tästä. mutta jos näin tärkiässä paikassa ovat kaikki kristillisyyden opettajat LLL asti metsässä niin huonosti on alkuun lähtenyt... ei josef eikä nikodemus kuitenkaan uskoneetJesusta Jumalan Pojaksi ja maailman vapahtajaksi vaan Jumalalta lähetetyksi opettajaksi. Kyllä olis joku maininta vielä jälkeen apostoleilta jos nikodemus olis oikialla tunnolla toiminut mutta siveys oli autuuden perusta ja hyvät työt. Oletko aina näin käsittänyt,tuskin lapsena niin uskoit,eikä varmaan kotonakaan opetettu ja vanhurskautettu nikodemusta

        Sinulla on aika iso VÄÄRIN Ymmärrys , en minä ole sanonut että sinä tai hän tai hentunliisa on tuominneet ,enkä sano nytkään ,,mutta sinä et voi olla väittämättä
        että kaikki on viassa , oletko sinä viassa vai oletko itsekin sitä mieltä että kaikki
        ovat syylliset , minä olen vain sitä mieltä , että syntinen vastaa synnista .

        Ja mistä luulet tietäväsi ettet ole väärässä mistä luuletr tietäväsi ettei he olleet
        Uskoneet JEESUKSEEN . vaikkei Nikosta sanota ensin ,että hän oli yksi heistä
        Se sanottiin kyllä myöhemmin , Ja samoin sanottiin Josefista.. .

        Kun näitä saarnoja on LUETTU ja KUULTU olen tarkentanut tiedonmj jyviä ..
        Tuosta maininnasta miten niin ,voitkaan väittääå , Muut Apostolit oli lähes kaikki
        jo kuolleet Kun JOHANNES sai evankeliuminsa valmiiksi . oo74-5. tai kuusi .
        Johannes ei aikonut ensin kirjoittaa lainkaan Evankeliumia , hänesträ olisi
        kirjeet riittäneet ,.Mutta Jeesusksen äiti Maria sai patristettua kirjoittamaan .

        Nyt ilmeisesti ymmärrät , miksei toisten Apostolien ollut mahdollista kirjoittaa
        näitä asioita ,kirjoitan joskus mitä niistä on tiedossa ..


      • ääni puuäijästä
        teu, kirjoitti:

        Sinulla on aika iso VÄÄRIN Ymmärrys , en minä ole sanonut että sinä tai hän tai hentunliisa on tuominneet ,enkä sano nytkään ,,mutta sinä et voi olla väittämättä
        että kaikki on viassa , oletko sinä viassa vai oletko itsekin sitä mieltä että kaikki
        ovat syylliset , minä olen vain sitä mieltä , että syntinen vastaa synnista .

        Ja mistä luulet tietäväsi ettet ole väärässä mistä luuletr tietäväsi ettei he olleet
        Uskoneet JEESUKSEEN . vaikkei Nikosta sanota ensin ,että hän oli yksi heistä
        Se sanottiin kyllä myöhemmin , Ja samoin sanottiin Josefista.. .

        Kun näitä saarnoja on LUETTU ja KUULTU olen tarkentanut tiedonmj jyviä ..
        Tuosta maininnasta miten niin ,voitkaan väittääå , Muut Apostolit oli lähes kaikki
        jo kuolleet Kun JOHANNES sai evankeliuminsa valmiiksi . oo74-5. tai kuusi .
        Johannes ei aikonut ensin kirjoittaa lainkaan Evankeliumia , hänesträ olisi
        kirjeet riittäneet ,.Mutta Jeesusksen äiti Maria sai patristettua kirjoittamaan .

        Nyt ilmeisesti ymmärrät , miksei toisten Apostolien ollut mahdollista kirjoittaa
        näitä asioita ,kirjoitan joskus mitä niistä on tiedossa ..

        Jaahas ja taas teulla on salaista tietoa tai ollut kuuntelemassa kuinka Jeesuksen Äiti maria patisteli niinkö se meni vai mistä on tieto peräisin, kerro teu.


      • niinkö? ?
        ääni puuäijästä kirjoitti:

        Jaahas ja taas teulla on salaista tietoa tai ollut kuuntelemassa kuinka Jeesuksen Äiti maria patisteli niinkö se meni vai mistä on tieto peräisin, kerro teu.

        Teulla on tieto sakramentti seminaarista siihen varmaan?


      • teu,

        ""uhka 24""

        Niin se on Vain usko Jeesukseen Kristukseen PELASTAA:

        Ei Missään RAAMATUSSA sanota ,että se oli joku ihminen se Pelastaja .
        eikä LV:n kaikki jotka sen vain ovat ottaneet opiksi ,ovat väärässä . Ja se
        on ihan sama ,olkoon käynyt vaikka Norjassa ,Ameriikassa , Suomessa ,,
        olisi paljon parempi , kun ei olisi käynyt ,,Pääsisivät helpomalla viimeiselolä
        Tuomiolla .

        En sano paremmin .


      • teu.
        niinkö? ? kirjoitti:

        Teulla on tieto sakramentti seminaarista siihen varmaan?

        ""niinkö?""

        En ole tilivelvollinen sinulle , kun luet enemmän niin tietoja lää Haaviin ..


      • teu,
        ääni puuäijästä kirjoitti:

        Jaahas ja taas teulla on salaista tietoa tai ollut kuuntelemassa kuinka Jeesuksen Äiti maria patisteli niinkö se meni vai mistä on tieto peräisin, kerro teu.

        ""Ääni puuäijasta"" ,,, Äijälle "".

        Minun RTaamatrusa on aika selvin kirjoituksin Johanneksen Evankeliumin
        JOHDATUKSESSA näitä asioita , Pienellä' n.yksi sivu .

        Tämä on Septuaginta Raamattru !

        Johannes alkoi n.65jKr. Kirjoittaa Evankeliumia , hänewllä oli ne kolme muuta evankeliumia , näm,ä vahvistaa EUSBIUS Antiokian Piispa joka kirjoitti asiat
        ylös ja ne on kirjoitettu Kirkko historiaan 324, ( Nikean kirkolliskokous oli 325.

        Siis 66jKr, oli alkanut Juutalaissota , muiden apostolien kanssa oli sovittu , että
        menevät Efessoon , Ja siellä he oli ,kun sota loppui 70. jKr. ja evankelium oli
        valmis jossakin sen luvun alkuvuopsina tai jopa puolivälissä

        Johannes tunsi ensimmäiset kolme3 evankeliumia , "Ja vahvisti niin Tarkan
        Luotettavuuden , mutta huomautti , että niiden kertomuksesta puuttui esitys
        siit, mitä Kristus oli tehnyt ... Toimintansa alulla ,"Neljännen evankeliumin sisältö osoittaa , että Johannes tahtoi täydentää toisten evankeliumien esitystä
        muissakin suhteissa . Kuten sitä ei voida ymmärtää oikeiun ilman
        ns. synoptisia evankeljumia ,,Se tarkoittaa ,että niitä ei voitu ymmärtää ilman Johanneksen evankeliumia . ..


        jatkan


      • teu,
        teu, kirjoitti:

        ""Ääni puuäijasta"" ,,, Äijälle "".

        Minun RTaamatrusa on aika selvin kirjoituksin Johanneksen Evankeliumin
        JOHDATUKSESSA näitä asioita , Pienellä' n.yksi sivu .

        Tämä on Septuaginta Raamattru !

        Johannes alkoi n.65jKr. Kirjoittaa Evankeliumia , hänewllä oli ne kolme muuta evankeliumia , näm,ä vahvistaa EUSBIUS Antiokian Piispa joka kirjoitti asiat
        ylös ja ne on kirjoitettu Kirkko historiaan 324, ( Nikean kirkolliskokous oli 325.

        Siis 66jKr, oli alkanut Juutalaissota , muiden apostolien kanssa oli sovittu , että
        menevät Efessoon , Ja siellä he oli ,kun sota loppui 70. jKr. ja evankelium oli
        valmis jossakin sen luvun alkuvuopsina tai jopa puolivälissä

        Johannes tunsi ensimmäiset kolme3 evankeliumia , "Ja vahvisti niin Tarkan
        Luotettavuuden , mutta huomautti , että niiden kertomuksesta puuttui esitys
        siit, mitä Kristus oli tehnyt ... Toimintansa alulla ,"Neljännen evankeliumin sisältö osoittaa , että Johannes tahtoi täydentää toisten evankeliumien esitystä
        muissakin suhteissa . Kuten sitä ei voida ymmärtää oikeiun ilman
        ns. synoptisia evankeljumia ,,Se tarkoittaa ,että niitä ei voitu ymmärtää ilman Johanneksen evankeliumia . ..


        jatkan

        Matt. 4:21. kertoo ,miten Jeesus kutsui (Jaakobin ja Johanneksen Hänen seuraajikseen /opetuslapsikseen . )..

        Ns. Muratorin Kaanon , noin v,170jKr. sanoo Johanneksen laatineen TÄMÄN
        Evankeliumin toisten apostolien pyynnöstä ja apostoli Andreaan saaman erityisen ilmoituiksen johdosta , . Ireneus kirjoitti vähää myöhemmin n. v185, "Sen jälkeen
        "Sen jälkeen kun esimmäiset evankeliumit jo olivat levineet seurakuntiin .
        Johannes , Herran opetuslapsi , joka oli nojannut Hänen rintaansa vasten Joh.
        13:23-25. ... julkaisi evankeliumin Efessossa Asuessaan " .

        Sasmassa yhteydessä Ireneus kirjoittaa , että Efesson seurakunta ,joka oli Paavalin perustama , ja jossa johannes asui , vielä keisari Trajanuksenaikana
        Muutaman vuoden n. 98,99,100. Hän oli apostolien aikaan luotettava todistaja.,.

        Johannes ei mainitse evankeliumissa nimeään , mutta hänen sanansa "opetus lapsena ,jota Jeesus Rakasti ", ja viitteet Joh.13:23.; 18:15:16. ; 19 :26-27.
        "0:8 21:2,7,20 ,viittaavat selvästi häneen , .Sen polulla 21:24. on hänen ystävien
        todistus sen esityksen Luotettavuudesta . : "Me tiedämme ,että hänen todistuksensa on tosi ". ..


      • En sano paremmin
        teu, kirjoitti:

        ""uhka 24""

        Niin se on Vain usko Jeesukseen Kristukseen PELASTAA:

        Ei Missään RAAMATUSSA sanota ,että se oli joku ihminen se Pelastaja .
        eikä LV:n kaikki jotka sen vain ovat ottaneet opiksi ,ovat väärässä . Ja se
        on ihan sama ,olkoon käynyt vaikka Norjassa ,Ameriikassa , Suomessa ,,
        olisi paljon parempi , kun ei olisi käynyt ,,Pääsisivät helpomalla viimeiselolä
        Tuomiolla .

        En sano paremmin .

        En sano paremmin , mutta olen täysin toista mieltä, ilman LAPINVANHIMPIA Teukin rämpisi vanhoillisten kanssa omanvanhurskauden hyllyvässä suossa.
        Tämä on Jumalan järjestys että juuri LAPINVANHIMMAT hoitavat lähetykset Suomeen. Näin oli alkuseurakunnassa ja on vieläkin tänäkin päivänä.
        Jos tulee kaksi erillistä seurakuntaa niin kuin te sitä hengellisessä pimeydessä haaveilette, te menette metsään ja syvälle sinne, sysimpään metsään.
        Tuollainen esimerkki on tuo kaunis ja suuri vanhoillisuus ei siellä löydy puhdasta sanaa.


      • nähtävillä merkit
        En sano paremmin kirjoitti:

        En sano paremmin , mutta olen täysin toista mieltä, ilman LAPINVANHIMPIA Teukin rämpisi vanhoillisten kanssa omanvanhurskauden hyllyvässä suossa.
        Tämä on Jumalan järjestys että juuri LAPINVANHIMMAT hoitavat lähetykset Suomeen. Näin oli alkuseurakunnassa ja on vieläkin tänäkin päivänä.
        Jos tulee kaksi erillistä seurakuntaa niin kuin te sitä hengellisessä pimeydessä haaveilette, te menette metsään ja syvälle sinne, sysimpään metsään.
        Tuollainen esimerkki on tuo kaunis ja suuri vanhoillisuus ei siellä löydy puhdasta sanaa.

        He ovat lähempänä vanhoollisten oppia kuin esikoisten jo nyt

        tehkää parannus


      • teu,
        En sano paremmin kirjoitti:

        En sano paremmin , mutta olen täysin toista mieltä, ilman LAPINVANHIMPIA Teukin rämpisi vanhoillisten kanssa omanvanhurskauden hyllyvässä suossa.
        Tämä on Jumalan järjestys että juuri LAPINVANHIMMAT hoitavat lähetykset Suomeen. Näin oli alkuseurakunnassa ja on vieläkin tänäkin päivänä.
        Jos tulee kaksi erillistä seurakuntaa niin kuin te sitä hengellisessä pimeydessä haaveilette, te menette metsään ja syvälle sinne, sysimpään metsään.
        Tuollainen esimerkki on tuo kaunis ja suuri vanhoillisuus ei siellä löydy puhdasta sanaa.

        ""en sano paremmin ""

        Turha an sinä niuhotat , kyllä se on ehkä totta että 1902 kun alkoi veto ,
        LV:n. oli AI:n,saakka ok. mutta sen jälkeen ei ole ole heissä ollut kuin
        GJ. ja vähän aikaa WE, ,,sen jälkeen onkin ollut Tuomaskuonaa ,l

        Tästä voi tietenkin joku heittää huulen ,siksi minä olen tehnyt kertomusta
        joka ei hehkuta pelkästään LV:n jotka on kokoaika huonotuneet USKO
        asia on totta .

        Mitä tulee Jumalan järjestykseen se ei ole ihmisen järjestuksessä hoitamaan
        lähetykset Suomessa ,,se mitä he hoitaa ei olew alkuseurakunnan ,,asiaan
        Todellinen Alkuseurakunta oli se Minka Jeesus perusti lukittujen ,ovien takana
        ja Sanoi , Minä perustan Seurakuntani : tämä seurakunta perustettiin jerusalemissa ,yläsalissa :

        Seurakunta , Kristuksen ruumis ,kristuksen työ maailmassa jatkuu hHänen seurakunnassaan Pyhän Hengen työnä. Kristuksen seurakunnassa olemme
        elävässä yhteydessä Kristuksen ja toisten kristittyiden . Sen tähden Raamattu nimittää seurakuntaa Kristuksen Ruumiiksi .
        Jeesaus sanoo: Minä olen viini puu , te olette sen oksat ,Joh. 15:5.

        Seurakunta on yksi ,Kristuksen seurakunta on sen tähden ,että sillä on
        yksi Herra , ykjsi usko ja yksi kaste , Ulkonaisesti se täällä maan päällä esintyy eri Kirkkokunnissa ja paikallisseurakunnissa , Te kaikki olette Kristuksen yksi
        ruumis mutta olette kukin toistenne jäseniä..


      • Irjan lähettiläs
        teu, kirjoitti:

        ""en sano paremmin ""

        Turha an sinä niuhotat , kyllä se on ehkä totta että 1902 kun alkoi veto ,
        LV:n. oli AI:n,saakka ok. mutta sen jälkeen ei ole ole heissä ollut kuin
        GJ. ja vähän aikaa WE, ,,sen jälkeen onkin ollut Tuomaskuonaa ,l

        Tästä voi tietenkin joku heittää huulen ,siksi minä olen tehnyt kertomusta
        joka ei hehkuta pelkästään LV:n jotka on kokoaika huonotuneet USKO
        asia on totta .

        Mitä tulee Jumalan järjestykseen se ei ole ihmisen järjestuksessä hoitamaan
        lähetykset Suomessa ,,se mitä he hoitaa ei olew alkuseurakunnan ,,asiaan
        Todellinen Alkuseurakunta oli se Minka Jeesus perusti lukittujen ,ovien takana
        ja Sanoi , Minä perustan Seurakuntani : tämä seurakunta perustettiin jerusalemissa ,yläsalissa :

        Seurakunta , Kristuksen ruumis ,kristuksen työ maailmassa jatkuu hHänen seurakunnassaan Pyhän Hengen työnä. Kristuksen seurakunnassa olemme
        elävässä yhteydessä Kristuksen ja toisten kristittyiden . Sen tähden Raamattu nimittää seurakuntaa Kristuksen Ruumiiksi .
        Jeesaus sanoo: Minä olen viini puu , te olette sen oksat ,Joh. 15:5.

        Seurakunta on yksi ,Kristuksen seurakunta on sen tähden ,että sillä on
        yksi Herra , ykjsi usko ja yksi kaste , Ulkonaisesti se täällä maan päällä esintyy eri Kirkkokunnissa ja paikallisseurakunnissa , Te kaikki olette Kristuksen yksi
        ruumis mutta olette kukin toistenne jäseniä..

        Voi sitä teun valkeutta


    • ottakaa opix

      Ettekö jo usko ettävain yksi rivi vastauksista jää näkyviin?

    • tytyty555

      Missä tekstisitaatti, jossa LLL puolustaa pois sulkevan seurakuntaopin harhaa?

    • TUTKIJA AP

      Uskokaa Lestadiukseen ja käykää seuroissa
      26 VASTAUSTA 164 LUKUKERTAA


      Poista kirosanafiltteri käytöstä
      ottakee vaarin22.10.2014 23:49 1
      tämän etsikon parhaaseen profeettaan,

      TÄMÄN KESKUSTELUN AVAUKSEN TARKOITUS OLI PROVOKATIIVINEN, MINKÄ TARKOITUS OLI SELVITTÄÄ IHMISTEN SUHDETTA LESTADIUKSEEEN TAI TOISAALTA JUMALAAN. LUKEKAA VIESTIT UUDELLEEN.
      KAIKKEA LÖYTYI.

    • leppu larsse

      Jaa et kannustit piruuttas uskomaan Lestadiukseen..

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      17
      1225
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe