OLEN TERVE!

parantunut

ihihihihihihihihihihhhhhhhhhhhhhhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihiiiiiiiiiiiiiiiiiii

höö

kala söi kauriin päivällä, mutta ei se lihonutkaan, koska Suomineito pelastaaa

Jippppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :) :-D ;) ;-) XD X-D X) X):

Xingxangxong ping ping pong lalalaa

Olipa kerran
lumiukko
kesällä ennen
kun lauloi kukko
sen söi sitten orava!!!

Hahaa olen terve olen terve, terve, terve OLEN TERVE!!! Vihdoinkin ymmärrän!

YMMÄRRÄN!!! OLEN VALAISTUNUT!!!!!!!!! VALOAA!!! JIHUU!!!!!!!!!!!!!

Viisas pitkäpartainen mies asuu luolassa ja syö lääkkeitä

voi poika parka

ctrl c on kopiokone
ctrl v on liittokone
CV on siis kopioliittokone, sillä tehdään kopioavioliittoja

JO EINSTEINKIN TÄMÄN YMMÄRSI!

Mutta ei hätää, Telefinland on täällä ja se käy Stephen Elopin turvin taisteluun pahaa Venäläistä karhua vastaan ja voittaa. Sinäkin voit nukkua yösi rauhassa tästä eteenpäin!!!!!!!!!!!

7

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • feikkaat

      Feikki-sinde

      • 1+14

        Tuli sama mieleen. :D Saahan sitä tietenkin paineita ja energiaansa purkaa.


    • Olen sairas

      Loppi mitään voita, edustaa sitä optiomiljonääri rappiokulttuuria.
      Onko se muuten rappari niin kuin jore?
      Rahasäkit kun on ahdettu täyteen ja jemmattu piiloon, sekä kun joka vuosi
      lapetaan lisää tavaraa sinne säkkiin, milläs ne niiltä pois saa enää?

      Se vaatis koko tämän länsimaisen rappiokulttuurin täydellistä kumoamista, vallankumousta.
      Käytännössä jokainen veroparatiisikikkailija ja pääomajemmari pitäis hirttää porttiensa ovipieliin, joka maassa kautta pallon ympäri, sekä myös kaikki niiden toimissa mukana olevat.

      Siinä menis kato kaikki ne kellokkaat samalla, ne jotka täällä vetelee naruista kulisseissa, pyörittää koko nukkekotinäytelmää.

      Ei se niin mene, ne on värvänneet armeijat suojelemaan itseään, poliittisen järjestelmän pelinappulakseen, myös poliisit ja oikeuslaitokset ovat tavallaan niillä takataskussa, joka maassa.
      Ei pelkästään idän karhun maassa, vaan myöskin kaikkialla muualla.

      Lopettiko se muuten Mirovitsh sen taloudellisen tuen näille kaupungistuneille homokulttuureille, kun nyt ne on niin kääntyneet sitä vastaan, joka pirun homomediassa käydään sitä homosissisotaa sitä suuntaa vastaan.

      Ei tästä nyt niin kauaa aikaa ole, kun viherhomoterrorismi aktivismi
      pelas päin vastoin sinne suuntaan pussiin sitä häiriköintipeliään.
      Vai oliko se n. vuosi sitten Mirovitshin toteuttama homoaktivistien merkkilaivan pidätys ja sen porukan samalla, ku käänsi päät.
      Mitäs menivät hullut koirat isäntäänsä puremaan, kun se kerran ruokaa
      oli kantanut siihenkin asti näille pöytään.

      Nyt on homolippulaiva ahdettu täyteen seurantaelektroniikkaa, ei taideta enää saada sitä paattia puhtaaksi pestyä.

    • Öö...mitäs helkkaria täällä tapahtuu? :D Ei siinä mitään tuo viesti piristi kummasti päivää!

      • Xxxxxxxxx.

        Terve!
        Oletko ollut terve?
        No terve!


      • Xxxxxxxxxx.
        Xxxxxxxxx. kirjoitti:

        Terve!
        Oletko ollut terve?
        No terve!

        Terve!
        Oletko ollut terve?
        Olen ollut terve.
        No terve!


    • Terve.

      "YMMÄRRÄN!!! OLEN VALAISTUNUT!!!!!!!!! VALOAA!!! JIHUU!!!!!!!!!!!!!"


      Et taida ymmärtää valaistumisesta mitään.
      Se on tajunnanlaajeneminen ja normaali asia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2164
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      49
      1707
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      33
      1528
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1446
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe