Lapin Kumissa Rovaniemiemellä ala-arvoista asiakaspalvelua

juorkunanjulli

Kävin vaihdattamassa keväällä kesärenkaat ja jätin talvirenkaat (ehyet renkaat) rengashotelliin. Kun nyt menin vaihdattamaan renkaita niin yksi rengas olikin mennyt rikki...
Liike ei tietenkään ottanut mitään vastuuta, vaan väittivät, että minä olin rikkonut renkaan.Ajoin autolla vaihdattamaan renkita ja renkaat tarkastettiin kunnolla vaihtotilanteessa. Renkaissa ei huomattu mitään vikaa eli ne olivati ehyet. Nyt yhdessä renkaassa oli 5cm:n viiru kyljessä ja rengas oli tyhjä.
Oli tietenkin pakko hankkia uusi rengas ja liikkeessä uudesta vastaavasta renkaasta yritettiin kiskoa vielä ylihintaa 50euroa. Onneksi sain renkaan toisesta liikkeestä siis 50euroa halvemalla (sama rengas/merkki). Yritin tietenkin vaatia korvauksia renkaasta, mutta asiasta keskustelessa ja tiedustelessa, että kuinka tämä voi olla mahdollista, minut vietiin halliin ja huudettiin naama punaisena,ja uhkailtiin ja haukuttiin vielä valehtelijaksi kun kerroin ostamani uuden renkaan hinnan.
Lapin Kumi ei siis osallistunut millään tavalla kustannuksiin ja peri vielä täyden hinnan hotellista ja renkaiden vaihdosta. Meillä on kahden auton renkaat olleet ko. rengashotellissa ja olemme useamman vuoden ajan asioineet ko. liikkeessa, mutta nyt äänestimme jaloillamme ja vaihdoimme saman tien liikettä.
Ihmettelemme suuresti liikkeen asiakaspalvelua. Asiaa ei millään tavalla pahoiteltu ja asiasta jäi todella paska maku.
Onko muilla samanlaisia kokemuksia Lapin Kumista?

43

3658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin on

      Joo, kannattaa kiertää tuo liike kaukaa.

    • ....

      Renkaan kylkeen on tökätty trukinpiikillä , kun se on ollut varastoituna.

    • Asiakas13

      Monta kertaa vaihtanut ja renkaat ostanu ko liikkeestä, nyt vähän samankaltainen homma, että ei otettu tapahtuneesta vastuuta niin vaihdoin liikettä tai vaihdan itse.

    • Maasturi 1

      Aina olen saanut kys. liikkeessä hyvää palvelua niin Rovaniemellä, kuin Torniossakin. Toivottavasti myös jatkossa. Muutama vuosi sitten säilytin myös asuntoauton renkaita Rovaniemen liikkeen rengashotellissa. Ei mitään ongelmia.
      Olen tosin asioinut myös muissa Rovaniemen rengasliikkeissä. Niin ahdas yhden liikkeen mies en ole. Kaikissa palvelu on pelannut. Tosin Vianorin tilat olivat ainakin takavuosina jotenkin ahtaat ja vanhanaikaiset ja palvelu -no ei silloin niin kauhean innostuneen nuorekasta, mutta homma tuli hoidettua :)

    • Pazka paikka....

      Olen nauranut sitä Lapin Kumin varastomiestä kotonakin, ei ollut mikään hengenjättiläinen. Suu oli kyllä auki mutta puhetta ei kuulunut.

    • Tyytyväinen asiakas

      Lapin Kumi on paras paikka. Renkaat säilytyksessä ja vaihdot aina ajallaan. Nopeaa ja toimivaa palvelua. Aina kaikki tilanteet hoidettu ammattitaitoisesti.

      Yleensä se on niin että miten huutaa, niin myös metsä vastaa.

      • paikat kuntoon

        Lapin kumessa on hyvä paikka. Ei mitään moitittavaa. En usko, että renkaanrikkomisesta, Lapin kumi syyttäisi asiakasta. Asiakas tässätapauksessa liioittelee, provosoi omaa mielipidettään avauksessaan. Ottaa provosoidun kannanoton.

        Lapin kumessa ei ketään uhkailla, eikä huudeta naama punaisena, kuten keskustelun avaaja niin väittää. Eikä asiakasta haukuta valehtelijaksi. Keskustelun avaa liioittelee omissa kommenteissaan ja pahasti.

        Lapin kumen asiakaspalvelussa ei ole moitittavaa. Asiakkaan olisi tarkasteltava joskus itseään peilistä, ennenkuin menee arvostelemaan tai valittamaan asioista, joissa ei ole totuuden häivääkään.


      • paikat kuntoon kirjoitti:

        Lapin kumessa on hyvä paikka. Ei mitään moitittavaa. En usko, että renkaanrikkomisesta, Lapin kumi syyttäisi asiakasta. Asiakas tässätapauksessa liioittelee, provosoi omaa mielipidettään avauksessaan. Ottaa provosoidun kannanoton.

        Lapin kumessa ei ketään uhkailla, eikä huudeta naama punaisena, kuten keskustelun avaaja niin väittää. Eikä asiakasta haukuta valehtelijaksi. Keskustelun avaa liioittelee omissa kommenteissaan ja pahasti.

        Lapin kumen asiakaspalvelussa ei ole moitittavaa. Asiakkaan olisi tarkasteltava joskus itseään peilistä, ennenkuin menee arvostelemaan tai valittamaan asioista, joissa ei ole totuuden häivääkään.

        nii ei sätissä pidä ottaa kaikkia niinku tosissaan mistä sen tietää kuka täälä kirjottelee vaikka olis naapuri rengasliike


    • kumipuhki

      Lapin Kumi on ihan surkea paikka sekä palveluiltaan että kiskyri hinnoiltaan.

      • paikat kuntoon

        En usko sinun mielipiteeseesi.


    • Ei ole kokemuksia mutta jos asiakkaalle huudetaan naama punasena ni eipä ole kovin hyvää plvelua

    • sipuli.

      Palvelu siellä on kyllä todella huonoa.

    • Rattaat Ruotsista

      Olen myös Lapin Kumin entinen asiakas. Kiskurihinnat jotka ovat paljon kovempia kuin muualla pitävät huolen että ne vähätkin asiakkaat loppuvat. Ruotsista kun ostaa renkaat samalla kun käy Ikeassa shoppailemassa niin säästää paljon. Ja siellä sentään osataan asiakkaan hyväksi tehdä muutakin kuin tuijottaa monttu auki.

    • ryöstetty

      Vianorissa henkilökunta varastaa asiakkaan autosta tavaraa jos erehdyt jotain autoon jättämään.Minulle kävi niin aurauskulman säädätyksessä.

    • Nauran hölmöjä!

      Lapin Kumin asiakaspalvelu tulee suoraan ahterista. Surkeaa, väsynyttä ja pazkanjauhantaa. Kyselin renkaiden hintoja niin myyjä muka laittoi kovan tarjouksen pöytään. Näytin nauraen kuitin Ruotsista ostetuista renkaista, ostin ne viikko sitten. Kylläpä oli myyjällä naama punaisena.

    • Voi tsiisus

      Nauran minäkin hölmöjä.Oikeinko todella näit vaivaa että menet liikkeeseen kyselemään hintoja jonkun Ruotsin kuitin kanssa??Myyjän naama oli varmaankin myötähäpeästä punainen.Minkälainen ääliö oletkaan.Toivottavasti sullekin tllaan viisastelemaan ja pätemään aivan joutavanpäiväisillä asioilla sun työpaikalle.ei,veikkaan että olet työtön reppana.Eihän kellään työssäkäyvällä ole aikaa eikä kiinnostusta lähteä ketään kenekään työpaikalle ilkkumaan.Itsesi teit tyhmäksi,ei siinä sen kummempaa.

      • Nauran hölmöjä!

        Näköjään Lapin Kumin oma James Potkukelkka veti herneen nenuliinsa kun kuuli totuuksia. Töitä olen tehnyt varmasti sinua enemmän (oma yritys 25 v.) ja oletko koskaan kuullut semmoista että varsinkin meillä yrittäjillä saattaa olla neljäkin autoa pihassa? Kirjoituksesi paljasti älyllisen tasosi ja voin kertoa ettei se päätä huimaa.


    • pppello

      Homma toimii ja palvelu pelaa. Niin Roissa ku Pellossaki. Kiitos Lapin Kumi!!!

    • Anttileevi

      Onko lapin kumi lestapositiivinen? Saattaisi selittää ei lesta-asiakkaisiin kohdistuva alentaminen

    • voi tsiisus

      Nauran hölmöjä:mitäs ihmettä sinun autojen määrä tähän kuuluu?En olekaan kuullut aiemmin yrittäjästä joka vie mielummin rahansa Ruotsiin kuin kannattaa paikallista ,toista yrittäjää.Tiiääkkö että tuo"kirjoituksesi paljasti jne..." ei ole edes sinun omaa hengentuotantoa vaan niin säälittävän usein täällä käytetty kun ei itse mitään keksitä ja yritetään olla nokkelia.Voi sinua.Samoin tuo "taidat olla siellä töissä" jutut ei vaan enää toimi,kun ei niillä tehdä mitään vaikutusta.Kulunutta mikä kulunutta.Toivottavasti yritystoiminnassasi pystyt keksimään ihan itse jotain.

    • Nuku hyvin!

      No johan se James Potkukelkka rupesi kunnolla keuhkoamaan. Jos olisit toiminut yrittäjänä päivänkin elämästäsi niin tajuaisit että yrittäjäkin ostaa mieluummin halvemmalla Ruotsista kuin "uhrautuu" paikallisen yrittäjän riemuksi maksamaan itsensä kipeäksi. Älä ota niin henk. koht. asioita, tuskin sinä Lapin Kumin omistat vaikka siellä oletkin jonain renkaanasentajan apulaisena?

      PS. Hain Ruotsista (työreissulla kun olin) taas yhden rengassatsin, toiseen autoon tällä kertaa. Ja halvalla...

    • pakari

      Lapin Pakari on paras pakoputkipaikka !

    • Kokemuksesta

      On todella heikko firma. Rengasta paikataan hakkaamalla vannetta. Työn jälki huono.

    • Anonyymi

      Täällä myös huonoja kokemuksia. Koittivat etukäteen soittelemalla myydä talvirenkaita vaikka säilössä oli hyväkuntoiset renkaat. Joku mummo saattaisi mennä tuohon ansaan. Kannattaa olla tarkkana näiden kanssa.

    • Anonyymi

      Näyttää siltä, että rengasbaarin hinta joka vuosi kohoaa Polar Renkaassakin.

      • Anonyymi

        Sen olen huomannut. Joka vuosi nousee.


    • Anonyymi

      antakaa asiakkaillekki kuulosuojaimet-saatanmoinen meteli hallissa

      • Anonyymi

        Syvältä Jarpsukan"kirjailian"suuresta ahterista koko paikka.


    • Anonyymi

      Ostin lapin kumista rollosta kaksi hakkapeliitta 8, 130 euroa kappaleelta. Nyt harmittaa. Vannetukusta toiset kaksi kahdeksallakympillä kappaleelta.

    • Anonyymi

      Joko anustappi tippu

    • Anonyymi

      Tuoreita kokemuksia kellään? Mietityttää.

      • Anonyymi

        Minulla on ko. paikasta pelkästään hyviä kokemuksia ja olen asioinut siellä yli 20 vuoden aikana. Se on niin kuin Valokulma, missään muualla ei kannata tuhlata aikaansa!


    • Anonyymi

      kaveri laittoi kumin siellä ja alkoi painaa mun muijaa auton takakontissa. No sanoin anna mennä jos et laskuta renkaan vaihdosta. Olimme molemmat tyytyväisiä minä ja vaimoni.. Kiitos

      • Anonyymi

        Hah hah haaa!!


    • Anonyymi

      Jyväskylän lapin kumi liikkeessä todella ala-arvoista ja asiakasta halventavaa käytöstä myyjiltä.

      • Anonyymi

        Et siis saanut alennusta


      • Anonyymi

        Kuullut ihan samaa


    • Anonyymi

      Pp auto sikailun mestareita,tornio välttäkää

    • Anonyymi

      palvelus pitta pelata,muute lahte hetti pois eika osta mitta.

    • Anonyymi

      Jyväskylässä erittäin huono asiakaspalvelu

      • Anonyymi

        Lapin Kumi on Laplands Kondom ruotsiksi.


    • Anonyymi

      Ei ole.lapin kumi ,parasta palvelua ja nopeaa palvelua.sielä ei tyhjää seisoskella ja asiakas näkee kuinka työ edistyy.10+.ja sinä olet yksittäis tapaus.tämmöisiä ei suomessa noteerata."yksittäistapauksia"

    • Anonyymi

      Huonoa palvelua

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe