nainen kumpi olisit ja miehet kumman ottaisit

toista arvostan

1 liisa 18v isi osti auton tankataan isin leasing kortilla tai firman piikkiin ja ilta ajelulle kartsalle isi sanoo osta mitä tykkäät firma maksaa tai leasing kortti tai 2 leena 18v osti omilla rahoillaan 300e vanhan saabin syö öljyä ja paljon ja osti itse viimeisillä rahollaan 19e edestä bensaa eikä ole varaa ostaa kahviosta mitään itse arvostan ja lähtisin leenan mukaan ja haluan tarjota kahvit ja ottaa leenan omaksi naisekseni

11

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huonolukeaman

      Missä on pilkut ja pisteet ja kysymysmerkit? :/

      • mitä kysyttiin

        et vastannut kysymykseen


      • näinn
        mitä kysyttiin kirjoitti:

        et vastannut kysymykseen

        ei ole kysymystä ilman kysymysmerkkiä


    • erkki-täti

      En kumpikaan.

      Turhaa laittaa viimeisiä pennejään bensaan/autoon. Yhtä turhaa on ostattaa isällä autoja, jos tarkoitus on vain kruisailla.

      Mieluiten olen melko järkevä yksilö, ja panostan pilkkusääntöihin.

      • suukko vai pilkgu

        erkki-tädille tekisi terää kun mies hakisi sinut ajelemaan ja antaisi mojovan suukon niin unohtusi pilkut ja pisteet


      • erkki-täti
        suukko vai pilkgu kirjoitti:

        erkki-tädille tekisi terää kun mies hakisi sinut ajelemaan ja antaisi mojovan suukon niin unohtusi pilkut ja pisteet

        No ei kyllä unohdu, mutta voinhan minä sinua yhden kerran elämässäni imutella.

        Seuraavan imuttelun saat, kun opettelet käyttämään välimerkkejä.


      • aina vaan lisää
        erkki-täti kirjoitti:

        No ei kyllä unohdu, mutta voinhan minä sinua yhden kerran elämässäni imutella.

        Seuraavan imuttelun saat, kun opettelet käyttämään välimerkkejä.

        mutta se mojova suukko onkin sellainen suukko että pilkut ja pisteet jää se on huumetta rakkauden huumetta ja siihen jää koukkuun


      • sen suukko aikaan sa
        aina vaan lisää kirjoitti:

        mutta se mojova suukko onkin sellainen suukko että pilkut ja pisteet jää se on huumetta rakkauden huumetta ja siihen jää koukkuun

        niin ja kun saat sen suukon niin aukaiset ikkunan ja heität pilkut ikkunasta ulos ja se auto onkin sen jälkeen talosi parkkiksella joka päivä ja muutaman vuoden päästä pikku pilkku kysyy äiti mennäänkö koko potretti ajelemaan ja ajetaan pisteen päältä ja nauretaan pisteille ja pilkuille


      • erkki-täti
        sen suukko aikaan sa kirjoitti:

        niin ja kun saat sen suukon niin aukaiset ikkunan ja heität pilkut ikkunasta ulos ja se auto onkin sen jälkeen talosi parkkiksella joka päivä ja muutaman vuoden päästä pikku pilkku kysyy äiti mennäänkö koko potretti ajelemaan ja ajetaan pisteen päältä ja nauretaan pisteille ja pilkuille

        Pikku pilttiset ei sitten koskaan pääse luokaltaan= ikuinen perheonni/päiväni murmelina?


    • Ikisinkku M

      1 liisa 18v isi osti auton tankataan pillkuja ja pisteitä isin leasing kortilla tai firman piikkiin ja ilta ajelulle kartsalle isi sanoo osta mitä tykkäät mutta muista välimerkit firma maksaa tai leasing kortti tai 2 leena 18v osti omilla rahoillaan 300e vanhan saabin syö välimerkkejä ja paljon ja osti itse viimeisillä rahollaan 19e edestä pilkkuja ja pisteitä eikä ole varaa ostaa kahviosta mitään itse arvostan ja lähtisin leenan mukaan ja haluan tarjota välimerkkejä ja ottaa leenan omaksi äidinkielen opettajakseni

      • pisstet

        :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe