Noloin/paras STONDIS tilanne?

Kertokaa!

Elikkä kertokaa noloin/ paras tilanne jossa on ruvennu stondaa.

11

2015

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ollivelli123

      Ku panin santsaa.

    • töhö kysmys

      Paras tilanne nyt on itsestään selvyys.
      Noloa tilannetta henk koht ei ole.

    • boyzone

      No noloin tilanne oli,kun olin suihkussa duunin jälkeen,niin se tsekkipoika tuli kaa suihkuun..ei voinut mitään,ihan kovana.
      Se kundi vaan hymyili,sillä puolikovana.Aika noloo.

      Sitten vasta ymmärsin,ku kysyi voinks hän tulla mun luo viikonloppuna.
      Totta kai sai tulla.Kundi oli 15v itse paljon vanhempi.

      Se oli työharjoittelussa samassa firmassa,ku mäkin olin Ruotsissa duunissa.

      Sen jälkeen tulikin se paras tilanne,kun se Jeremias tuli mun himaan.

      • Täh?

        ??


    • homoilua

      Ja alko nesteet pursuamaan vai?

    • boicczzgg

      Paras olin koulussa ja näin meidän tosi hyvän näkösen open ja mulla on fantasioita siihen no joo eli törmäsin siihen tunnin jälkeen se Ope pyys auttamaan sitä olin ok piti nostaa joku juttu oli seisomassa tika puissa ja olin antanut nut jonkun boxin sille ja se katto mun kovettunutta etu musta mun housuissa olin häpeissään mutta salaa kiihottunut ja Ope oli ei se haittaa aivan normia... Sit me juteltiin just kaikista xxx jutuista ja se alkoi heittää frittiä vastasin jotenkin sille ja se nousi penkiltä ja käveli mua kohtaan ja käski nousemaan kulli totteli niin kuin mäkin ja se otti mun housuja pois olin voi ei ...... Se polvistui alkoi imemään
      Uskokaa tai älkää mutta tosi kuin vesi
      Ei kerrottu kellekään siitä ja kyllä se on jatkunut

      • sTaDiN mUiJa

        Ratikka oli iha hito täynnä lukio ja peruskoululaisii. Olin menos pois mut kaaduin perseellee niihi portaisii ja kaikki oli vaa sille VOI EI, IIK, VOI SUA.... Tapahtu äske.


    • Iskela

      Noloilta multa koulun jätkät vitsailee musta sellasta et mulla ei muka ois parasta ei oo

    • poju001

      Olin koulussa 6lk käytävällä yks naisopettaja pyysi apua multa et kantaisin jotain laatikoit opettajien huoneeseen kun vietiin ne sinne sitten se kyykisty ja sen kaula aukost näkyi tissit tietenkin mulla alko seisoo sitte se veti mun housut alas ja alko imee ja sano kosketa mun pilluu ja se laitto ovet ja ikkunat kii ja otti vaatteet pois ja aloin runkkaa ja se vaan tanssi alasti pöydällä

    • Anonyymi

      Mun selkeästi paras stondis tapahtuu kun olin 15 ja olin uimahallissa ja näin siellä aika hyvän näköisen pojan jolla oli omasta mielestäni aika iso ja totta kai minulla alkoi stondaa hän näki sen ja tuli juttelemaan kanssani ja vei minut vessaan matkalla huomasin että hänen muna oli pystyssä menimme vessaan ja hän otti kiinni minun peniksestäni ja alkoi runkata sitä ja samalla suutelemaan ei siinä kauaakaan menty kun molemmat oli noin 3 kertaa lauennu ja tultiin pois vessasta ja ollaan viäkin yhes ja ollaan 23 vuotiaita

    • Anonyymi

      nullisilta penis pois.


      GSch.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1506
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1218
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe