Erinomaista palvelua! Koti ja rengas

Leena mk

Aivan loistavaa palvelua, pakettiauto kurvasi sovittuna aikana pihalleni ja kaksi reipasta miestä vaihtoivat renkaani 15 minuutissa ja täyttivät vielä pissapoikani kaupan päälle.
suosittelen

16

356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leena mk

      se miten maksoin renkaan vaihdon en kerro

      • ja verot maksetaan

        ei tainnut pojilla antaa niin isosta takaisin?


    • Leena mk

      Taitaa olla pikku pojat taas vääristelemässä textejä

    • utelias ukki

      kerropa leena vielä paljon lysti maksoi ? vai onko salaista

    • Leena mk

      Renkaiden vaihto kotipihallani oli 25€

      • Raili K

        Mulla 0e, on miehiä jotka vaihtaa ilmaseks. Niitä sanotaan ystäviks tai avomieheks :p


      • Sanna-Kaisa
        Raili K kirjoitti:

        Mulla 0e, on miehiä jotka vaihtaa ilmaseks. Niitä sanotaan ystäviks tai avomieheks :p

        Mulla ei oo miestä joka ilman vaihtais mut toi nolla euroo kävis kyllä muuten !


      • kena2
        Raili K kirjoitti:

        Mulla 0e, on miehiä jotka vaihtaa ilmaseks. Niitä sanotaan ystäviks tai avomieheks :p

        Mutta ystävät ja aviomiehet ( kynämiehet ) saavatkin enemmän tuhoa aikaseksi, kierteet rikki, löysät pultit eikä kerro jälkikiristyksistä mitään kun eivät tiedä, tässä palveluhenkistä porukkaa joka tekee minkä lupaa, minullakin kokemusta heistä!!
        Loistavat kaverit!!


      • Raili K
        kena2 kirjoitti:

        Mutta ystävät ja aviomiehet ( kynämiehet ) saavatkin enemmän tuhoa aikaseksi, kierteet rikki, löysät pultit eikä kerro jälkikiristyksistä mitään kun eivät tiedä, tässä palveluhenkistä porukkaa joka tekee minkä lupaa, minullakin kokemusta heistä!!
        Loistavat kaverit!!

        Kyllä 4 rengasta pyörii loistavasti Audissa. Huolto-asemalla maksaa 40e renkaiden vaihto. Ryöstöö. Tuttavankaa voi jauhaa paskaa samalla, palkaks saa tuheroo tai lounaan.


    • palvelu pelaa

      Kyllä oli halpa keikka, tuliko siihen kuumat kumit alle viime yönä haettu takahikiältä?

      • Vihdoin palvelua..

        Kyllä Suomen kansa on epäilevä, kaikesta.
        Kun jotkut pyrkii tekemään hyvää työtä ja antavat hyvää asiakaspalvelua niin se tuntuu olevan vaikeata sulattaa.
        Jos olisi "itäporukka" tai Virolaisista kysymys niin en uskon että tällä saitilla olisi olisi niin paljon hyvää kerrottu heistä.
        Herää kysymys, onko teillä itsellä 'puhtaat jauhot pussissa' kun osaatte epäillä??


      • bmw1
        Vihdoin palvelua.. kirjoitti:

        Kyllä Suomen kansa on epäilevä, kaikesta.
        Kun jotkut pyrkii tekemään hyvää työtä ja antavat hyvää asiakaspalvelua niin se tuntuu olevan vaikeata sulattaa.
        Jos olisi "itäporukka" tai Virolaisista kysymys niin en uskon että tällä saitilla olisi olisi niin paljon hyvää kerrottu heistä.
        Herää kysymys, onko teillä itsellä 'puhtaat jauhot pussissa' kun osaatte epäillä??

        Hyvin sanottu, olen samaa mieltä.
        Sain itse renkaat vaihdettua juuri silloin kun piti, olivat jo paikalla 5 minuuttia aikasemmin. Tekivät ripeästi mutta laadukkaasti työnsä ja vieläpä hymyillen.
        Enpä ole koskaan saanut tällaista hyvää ja täsmällistä palvelua aikasemmin, ehkä Suomi nousee vielä kuopasta tällaisten kavereiden ansiosta.
        Niin, ja vieläpä muistuttivat että tehtävä jälkikiristys / tarkistus.


      • Mersu mies
        bmw1 kirjoitti:

        Hyvin sanottu, olen samaa mieltä.
        Sain itse renkaat vaihdettua juuri silloin kun piti, olivat jo paikalla 5 minuuttia aikasemmin. Tekivät ripeästi mutta laadukkaasti työnsä ja vieläpä hymyillen.
        Enpä ole koskaan saanut tällaista hyvää ja täsmällistä palvelua aikasemmin, ehkä Suomi nousee vielä kuopasta tällaisten kavereiden ansiosta.
        Niin, ja vieläpä muistuttivat että tehtävä jälkikiristys / tarkistus.

        Kyllä nyt monet rengasliikkeet ovat helisemässä, tällaista palvelua!!
        Olin itse vähän mietteliäs voiko kukaan tehdä näin edulliseen hintaan paikan päällä, mutta niin vain on että kaikki meni niin kuin piti ja oli luvattu, uskomatonta..


    • rouvat!

      Halvalla vaihetaan, kahden ja puolen minuutin laaki!

    • ana123

      Kehnoa palvelua.

      Kerättiin kuuden renkaanvaihdon porukka ja sovittiin Kannelmäkeen vaihtotyö tiistaiksi 1.11 klo 17 .
      Tarkistussoitolla vielä saatin varmisteus, että tullaan sovittuun paikkaan sovittuun aikaan klo 17.

      Ei kuulunut ei näkynyt. Puhelinsoittoon vastattiin, että ovat tulossa. Kello kuuden jälkeen vakuutettiin, että kyllä pojat ovat tulossa. Uupuneet miehet saapuivat vähän ennen seitsemää. Mukavia miehiä kyllä, silti vaihtotyö sujui hitaasti.

      Päivän mittaan oli tullut lisääkin halukkaita renkaan vaihdon ostajia. Heitä ei voitu ottaa työn alle - toki olikin jo kovin myöhä työn hitaudesta johtuen.

      Kotisivun osoitteeseen lähetettyyn palvelua koskevaan reklamaatioon ei vastattu.

      Lasku tuli kahden viikon kuluttua, hinnaksi oli merkattu 50€ hinnaston 28€ sijasta. Lasku korjattiin kyllä heti, mutta mitään hinnan alennusta parin tunnin ulkona odottelun takia ei myönnetty

      Minun osaltani viimeinen kerta kun tuon yhteisön palvelua ajattelen .

    • pablovaan

      Joku vuosi sitten nämä sepät myivät äidilleni uudet nastatalvirenkaat, vaikka olin kahta talvea ennen ostanut kitkat. Ne olivat vielä priimakunnosssa käytöllä n. 5000km.
      Nastagummit sitten olivat pikkuautoon (13") olleet n. 500€.
      Jos olisin tämän suoraan kuullut ajoissa, enkä autoa penkoessa löytämistäni kuiteista, niin olis pojat saaneet kovaa kyytiä. PRKL.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe