Kyylät salilla!!

Mies..........

Mikä he#vetti siinä kiehtoo?

28

533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkä...

      homoja?

    • m42

      Sen kun tietäs..Näitä kyyliä kun tuntuu riittävän,joita tuntuu muitten reenit kiinnostavan enemmän,kuin omat. Olisikohan vain todella huono itsetunto eräillä,että pitää yrittää kilpailla toisten kanssa treenipainoissa.
      Eräskin toljotti,kun jalkoja treenailin. Kävi vielä kurkkimassa laitteesta,että millä painolla tein ja häipyi salilta. Usein huomannu,kun jotkut kyyläävät liikkeissä käytettyjä kilomääriä.
      Eikä ne mitään kovin isoja rautoja ole, se siinä ihmetyttää.Tosin kokoisekseni 65kg mieheksi olen kyllä aika vahva.

      • kohtuus kaikessa

        Jotkut voivat etsiä tiettyjä painolevyjä, mutta sinä satut treenaamaan niillä. Joten siten varmistetaan, ettei etsiä turhaan tiettyjä painoja muualta.


    • 11+11

      Ei mikään. Ei sua kukaan tuijota, ellet ole tyyliin unohtanut housuja himaan, tai pidä jotain eläimellistä mökää, tarpeetonta kolistelua hilupainoilla tai muuta huomionhakuista paskaa. Pikku urahtelu kuuluu asiaan jos tiukkaa tekee, ja esim painonnostoliikkeitä ei kukaan tee hipihiljaa.

      Eli tiivistelmänä lopeta se muiden tekemisten vahtailu ja keskity treeniisi. Jos joku oikeasti katsoo, niin ala vaikka sarjatauolla juttusille. Menee aikakin mukavammin.

      • ggggtggggg

        Komppaan tätä. Tulee kans mieleen, että ehkä joku yrittää kattoa mallia tekniikasta tai miettii mitä kiloja laittais koneeseen.Tai ehkä ap:lla on ihailija.


    • 13+14

      Itse en ole huomannut juuri tuijottelua vaikka kohta 20 v. olen punttisaleilla pyörinyt. Tai on joku katsonut välillä, mutta sillä on ollut selvä yhteys, että teen silloin jotain joka näyttää epätavalliselta. Ihmiset on uteliata, ja kyllä mä katseita kestän... :D Mimmit saisi tuijotella enemmänkin.

    • Hyvin harvinaista! Ainoastaan joskus kun vedän vaikkapa maven tappiin = 2 x oma paino läskeineen, niin kolinapuolella satunnaisesti oleva "modernin osaston" treenaaja saattaa jäädä toljottamaan.
      Kerran eräs venäläinen, Suomessa asuva nainen kysyi ikääni ja sanoi: Sinu pitää olla hyvi varovaine!

      Varsinaiset tuijottavat löytyvät loma-asuntomme kaupungin salilta.
      Pelkkä kyykky aiheuttaa peittelemätöntä tuijotusta puhumattakaan rinnallevedosta saati tempauksesta.
      Pojat eivät peittele kiinnostustaan. Joskus tulee tyyppi tai kaksi muutaman metrin päähän kyykkyyn tölläämään. Peilien kautta hämmästelijöitä on enemmän.
      Ei häiritse minua. Huvittaa vain.

    • kohtuus kaikessa

      Ei minua tuijotukset häiritse. Enemmän ettei moikata.

      • Kyllä

        se jossain vaiheessa alkaa häiritä, kun tiedät jonkun kyyläävän joka ikistä liikettäsi. Saa sen reenin vedettyä loppuun, muttei se kovin miellyttävältä tunnu.

        Mitä tarkoitit ettei mokata? "Epäonnistuminen" kuuluu tiettyihin treeneihin olennaisena osana.


      • Kyllä kirjoitti:

        se jossain vaiheessa alkaa häiritä, kun tiedät jonkun kyyläävän joka ikistä liikettäsi. Saa sen reenin vedettyä loppuun, muttei se kovin miellyttävältä tunnu.

        Mitä tarkoitit ettei mokata? "Epäonnistuminen" kuuluu tiettyihin treeneihin olennaisena osana.

        Sivullisen toteamus. Moikkaaminen on tervehtimistä, ei epäonnistumista!

        Samaa mieltä kohtuuden kanssa.
        Tervehtimättömät (onneksi harvassa ) tulevat yleensä kyräävin ilmein ja antavat heti vastaavan käsityksen itsestään. Saavat taatusti treenata ilman muiden vilkuilua.

        On otettava huomioon myös se mahdollisuus, että suoritusta pitempään katsova saattaa ottaa siitä vaikutteita itselleen joko hyvässä tai vahvistaakseen käsitystään omasta, oikeasta suorituksestaan.
        Molemmissa tapauksissa motiivi on hyvä!
        Sen kun vaan tiiraavat.
        Olen myös altis vastaanottamaan sekä / että kommentteja.


      • 7+10
        Kyllä kirjoitti:

        se jossain vaiheessa alkaa häiritä, kun tiedät jonkun kyyläävän joka ikistä liikettäsi. Saa sen reenin vedettyä loppuun, muttei se kovin miellyttävältä tunnu.

        Mitä tarkoitit ettei mokata? "Epäonnistuminen" kuuluu tiettyihin treeneihin olennaisena osana.

        Ei varmasti kukaan kyylää jokaista liikettäsi. Jommalla kummalla on siinä tapauksessa joku ongelma.

        "moikata" taisi tuo kirjoittaja kirjoittaa. Itsestänikin tuntuu kummalliselta että ihmiset salilla välttelee edes lyhyttä katsekontaktia ja tervehdystä saapuessa salille. Tarkoitus on kuitenkin viettää se 1 2h samassa tilassa, useimmiten useita kertoja viikossa.

        Mä olen alkanut sitkeästi moikkailla näille seiniin tuijottelijoille.... :D Varmaan olen ihan saakelin ärsyttävä jonkun mielestä, mutta musta on ärsyttävää kun käyttäydytään ettei nähtäisikään. Moni on alkanut moikkailla takaisinkin ihan oma-aloitteisesti


      • 12+17
        7+10 kirjoitti:

        Ei varmasti kukaan kyylää jokaista liikettäsi. Jommalla kummalla on siinä tapauksessa joku ongelma.

        "moikata" taisi tuo kirjoittaja kirjoittaa. Itsestänikin tuntuu kummalliselta että ihmiset salilla välttelee edes lyhyttä katsekontaktia ja tervehdystä saapuessa salille. Tarkoitus on kuitenkin viettää se 1 2h samassa tilassa, useimmiten useita kertoja viikossa.

        Mä olen alkanut sitkeästi moikkailla näille seiniin tuijottelijoille.... :D Varmaan olen ihan saakelin ärsyttävä jonkun mielestä, mutta musta on ärsyttävää kun käyttäydytään ettei nähtäisikään. Moni on alkanut moikkailla takaisinkin ihan oma-aloitteisesti

        Mä tosin olen siitä kummallinen otus, että moikkaan esim naapureitani ja työkavereitanikin. Vaikka varmaan nekin haluaisivat ennemmin olla vaan rauhassa, ilman päivää pilaavaa tervehtimistäni.


      • .......
        12+17 kirjoitti:

        Mä tosin olen siitä kummallinen otus, että moikkaan esim naapureitani ja työkavereitanikin. Vaikka varmaan nekin haluaisivat ennemmin olla vaan rauhassa, ilman päivää pilaavaa tervehtimistäni.

        Moikatahan siinä lukikin, my mistake.
        Noh tästä kyylästä, on kuulemma kova arvostelemaan toisten suorituksia. Selvisi tänään tuokin. Se on ok jos katsotaan tekniikoita itselle toisilta. Mutta se, että ruvetaan kilpailemaan toisten kanssa ja puhumaan selän takana p@skaa menee ainakin omasta mielestäni yli ymmärryksen


      • 9+20
        ....... kirjoitti:

        Moikatahan siinä lukikin, my mistake.
        Noh tästä kyylästä, on kuulemma kova arvostelemaan toisten suorituksia. Selvisi tänään tuokin. Se on ok jos katsotaan tekniikoita itselle toisilta. Mutta se, että ruvetaan kilpailemaan toisten kanssa ja puhumaan selän takana p@skaa menee ainakin omasta mielestäni yli ymmärryksen

        Kuulostaa kovin kummalliselta. En ole törmännyt. Millä tavalla se arvostetlee suorituksia? Uhraa hetki aikaasi analysoimalla tätä "p@skapuhetta" ja mieti onko siinä jotain perää? Jos ei ole, niin jätä omaan arvoonsa. Jos on, niin voit edelleen itse päättää miten suhtaudut asiaan. Kyllä maailmaan puhetta mahtuu. Ja miten salilla kilpaillaan? Laittamalla isommat painot? No eihän se ole mitenkään sulta pois, jos joku niin haluaa tehdä. :D Vaikea samaistua kun ei tiedä koko kuviota, mutta mitenkään yleistä tuo ei käsittääkseni ole. Tai jos sitä tapahtuu joka salilla minne menet, niin alkaa oikeasti epäilyttämään mitä touhuat siellä.

        Omalla salillani käy muutama kilpaillut/ kilpalavoille tähtäävä bodari. Ukkojen lookista ja porukasta huomaa melko selkeästi vahvempien lisäravinteiden käytön. Tää porukka on oikeastaan ainoa, jonka voin kuvitella herättävän vähän negatiivista keskustelua ulkopuolisissa, vaikka ihan mukavia sällejä ovatkin. Mutta itse ovat lajinsa valinneet. Minä en valita. Ja mukava sinänsä kun joskus tarvii vaikka riskejä sällejä varmistamaan kyykkyä, niin sellaisia löytyy salilta.


      • ihme panettelija
        9+20 kirjoitti:

        Kuulostaa kovin kummalliselta. En ole törmännyt. Millä tavalla se arvostetlee suorituksia? Uhraa hetki aikaasi analysoimalla tätä "p@skapuhetta" ja mieti onko siinä jotain perää? Jos ei ole, niin jätä omaan arvoonsa. Jos on, niin voit edelleen itse päättää miten suhtaudut asiaan. Kyllä maailmaan puhetta mahtuu. Ja miten salilla kilpaillaan? Laittamalla isommat painot? No eihän se ole mitenkään sulta pois, jos joku niin haluaa tehdä. :D Vaikea samaistua kun ei tiedä koko kuviota, mutta mitenkään yleistä tuo ei käsittääkseni ole. Tai jos sitä tapahtuu joka salilla minne menet, niin alkaa oikeasti epäilyttämään mitä touhuat siellä.

        Omalla salillani käy muutama kilpaillut/ kilpalavoille tähtäävä bodari. Ukkojen lookista ja porukasta huomaa melko selkeästi vahvempien lisäravinteiden käytön. Tää porukka on oikeastaan ainoa, jonka voin kuvitella herättävän vähän negatiivista keskustelua ulkopuolisissa, vaikka ihan mukavia sällejä ovatkin. Mutta itse ovat lajinsa valinneet. Minä en valita. Ja mukava sinänsä kun joskus tarvii vaikka riskejä sällejä varmistamaan kyykkyä, niin sellaisia löytyy salilta.

        "Ukkojen lookista ja porukasta huomaa melko selkeästi vahvempien lisäravinteiden käytön."

        Jättääkö ne steroidiampulleja sitten lojumaan pitkin pukkaria vai miten sen niin melko selkeästi huomaa?


      • sivusta huomioiden
        ihme panettelija kirjoitti:

        "Ukkojen lookista ja porukasta huomaa melko selkeästi vahvempien lisäravinteiden käytön."

        Jättääkö ne steroidiampulleja sitten lojumaan pitkin pukkaria vai miten sen niin melko selkeästi huomaa?

        Harvinaisen paljon ainakin finnejä joillakin on selässä vaikkeivät ole enää murrosiässä.


      • uygiuh
        sivusta huomioiden kirjoitti:

        Harvinaisen paljon ainakin finnejä joillakin on selässä vaikkeivät ole enää murrosiässä.

        kaurapuuron sekaan on laitettu liikaa voita, tai ei voi tietää?!


      • 15+13
        ihme panettelija kirjoitti:

        "Ukkojen lookista ja porukasta huomaa melko selkeästi vahvempien lisäravinteiden käytön."

        Jättääkö ne steroidiampulleja sitten lojumaan pitkin pukkaria vai miten sen niin melko selkeästi huomaa?

        Joistakin kyllä huomaa,että ravinnepuoli taitaa hyvin hoidettu.
        Kerrankin eräs sälli penkkaili, olikohan n.130kilolla sarjoja. Vatsaa löyty ja naamakin hieman turvoksissa.
        Ei oikeen tainu olla tyytyväinen treeniin,kun sarjojen välillä käveli edestakaisin hermostuneesti ja tuhisi jotain. Kohta sitten lenti jo juomapullo ja painolevykin seinään..
        Energiajuomat oli sitten salin lattialla. Häipyi sitten kiroillen..


      • sivusta huomioiden
        uygiuh kirjoitti:

        kaurapuuron sekaan on laitettu liikaa voita, tai ei voi tietää?!

        Taitavat voidella voilla lihaksensa, kun finnit kukoistavat aikuisella
        jässikällä.


      • 9+6
        ihme panettelija kirjoitti:

        "Ukkojen lookista ja porukasta huomaa melko selkeästi vahvempien lisäravinteiden käytön."

        Jättääkö ne steroidiampulleja sitten lojumaan pitkin pukkaria vai miten sen niin melko selkeästi huomaa?

        "Jättääkö ne steroidiampulleja sitten lojumaan pitkin pukkaria vai miten sen niin melko selkeästi huomaa? "

        Eivät. Näyttävät vain kilpabotareilta, niin kuin heidän tapauksessaan pitääkin. Ja yksi on ihan avoimestikkin valoittanut mitä on kierrossa, kun kisaan tähtäsi. Panettelusta ei omalla kohdallani ole kyse vaan toteamuksesta. Ei ole multa pois heidän ravinteensa.


    • kova kovempi kovacs

      Varmaan oot niin kova jätkä, tai ulla on niin iso haba ja joku voi olla kateellinen. Haluaa ottaa mallia ja tavoitteena kasvaa isommaksi ja vahvemmaksi kun sä. Oo varovainen, jäät pian toiseksi ja sitten sä kyyläät sitä toista ja oot ihan kateellinen ja sitten sua ottaa pattiin kun sua ei enää kyylätä.

    • yesyes25

      Joillekin salikäynti on sosiaalinen tapahtuma. Välillä pari toistoa muuttamassa liikkeessä, luppoaika menee seurustellessa ja seuraillessa. Niinkuin terassilla kävis, mutta tuopin kallistamisen sijaan kääntyy painot.

      • 457765+65465

        Salilla käynti ja salilla treenaaminen on kaksi eri asiaa.

        Eipä ne painotkaan minnekkään "käänny" eikä väänny vaikka niitä vasten kuinka nojailisi... onko tosiaan pakko tulla salille istumaan laitteisiin kun treenaaminen ei kiinnosta?


      • Sekä, että. Dosiaalinen ulottuvuus on tärkeää koska olemme olleet vaimon kanssa työelämän ulkopuolella 14-vuotta.

        Se ei kuitenkaan merkitse harkkojen tasosta tinkimistä vaan vedän omat treenini viikko- ja päiväraamin mukaisesti häiritsemättä muita.
        Lavalla on tilaa kahdelle tangolle eikä siinä ole koskaan tungosta.Vakituisella treenikaverillani on suunnilleen samat, vanhanaikaiset metkut mielessä kuin minullakin.
        Maasta- ja rinnallevedot, hack- ja etukyykyt sekä pysty- ja vauhtipunnerrukset.
        Sarjat 1,5 - 2 min palautuksin jolloin aina ehtii muutaman sanan vaihtamaan.
        Jos alkaa menemään pitkäksi niin on yksinkertaista sanoa vaikkapa " saa nähdä meneekö kolmonen" ja käydä tankoon kiinni.
        Keskinäinen kannustaminen ja varmistaminen toimii luontevasti.

        Usein on pari muutakin heppua samoissa touhuissa.

        Putkivempelepuolella on sakkia enemmän jolloin kanssakäyminen on vastaavasti vilkkaampaa.
        Vekottimilla istujat ovat juroja jököttäjiä, useimmat aloittavia ja lyhyen ajan jälkeen lopettavia, silavia, nuoria naisia joiden viesti on selvä.

        Kahvio on varsinainen seurustelupaikka. Salipuolella kaikilla on selkeä käsitys missä kulkee palautusjuttelun ja häirinnän raja.


      • yesno26
        457765+65465 kirjoitti:

        Salilla käynti ja salilla treenaaminen on kaksi eri asiaa.

        Eipä ne painotkaan minnekkään "käänny" eikä väänny vaikka niitä vasten kuinka nojailisi... onko tosiaan pakko tulla salille istumaan laitteisiin kun treenaaminen ei kiinnosta?

        Ei muuten haittaa, elleivät varaile paikkoja tai naureskele muiden harjoittelua. Parin toiston treenikin on jossain tilanteessa paikallaan jos ovat haastavia painoja. Liian usein näkee loppuunpalaineita himotreenaajia. Liikkeiden välissä lepääminen on hyvä hermostolle.


      • suomi24 kaverisi
        457765+65465 kirjoitti:

        Salilla käynti ja salilla treenaaminen on kaksi eri asiaa.

        Eipä ne painotkaan minnekkään "käänny" eikä väänny vaikka niitä vasten kuinka nojailisi... onko tosiaan pakko tulla salille istumaan laitteisiin kun treenaaminen ei kiinnosta?

        Moi kamu, kiitos viestistä. Taisit salilta kirjoittaa viestisi?

        Roikut suomi24 keskustelupalstalla salillakin, sarjojen välissä sun on pakko tänne meille kirjoittaa. Me olemme täällä suomi24:ssa sun ainoita kavereita, sosiaalista elämää sulla ei ole.


    • mäkkyläinen

      Muakin kyylätään salilla, kun pidän trikoissa tuorekurkkua lahkeesa salilla. Ihme kyyläystä!!!

    • ....m....

      Oletko epävarma itsestäsi? Minua ei haittaa toiset vaikka kyyläisivät metrinpäässä!:-D mikään henkilö ei voi vaikuttaa minun treeniin ainakaan tuijottamalla!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2164
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      49
      1707
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      33
      1528
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1446
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe