Voi teitä.. mutta palatkaa!

Heitä on tällä foorumilla näköjään paljon kirjoituksista päätellen. Osa syvässäkin paatumuksen tilassa. Palatkaa Jeesuksen luo, muuta mahdollisuutta ei voi olla. Tiedätte sen itsekkin, olkaa rehellisiä itsellenne!

>>Sinun pahuutesi tuottaa sinulle kurituksen, ja luopumuksesi saattaa sinut rangaistukseen; niin tiedä ja näe, kuinka onnetonta ja katkeraa se on, että sinä hylkäät Herran, sinun Jumalasi, etkä minua pelkää, sanoo Herra, Herra Sebaot.

27

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turhaan

      Minä en pelkää mitään mielikuvitusjumalan rangaistusta. Sinä itse siitä unelmoit että toisilla menisi huonosti.

      Monella ateistilla menee paremmin kuin uskovaisella.

      • tomis on paha

        Tomumajan jumala on paha. Aivan hänen itsensä näköinen onhan hän hänen itsensä luoma.


    • Herra Sebaot oli eräs monista israelilaisten jumalista. Tämä jumala oli sotajoukkojen komentajajumala.

      Ps. 59:5
      (59:6) Ja sinä, Herra, Jumala Sebaot, Israelin Jumala, heräjä kostamaan kaikille pakanoille. Älä säästä ketään uskotonta väärintekijää. Sela.

      • tomis...

        Huomenta sinne länsirintamalle.

        No niin mulla onkin vain yksi Jumala Taivaan Isä ja Hänellä Poika Jeesus jotka yhdessä sydämmessäni asuvat.

        Miten on lappix eikö tuo meidän eletty elämämmekkin jos ansaitsisi asua Herrassa?

        Itte jos aattelen ei tulis mittään iman Jeesusta elämisestä.


    • Kiitti tomis. Niin...herrassa? Oletko ottanut selvää millainen alkuperä "herrallasi" on? Kaikella kunnioituksella toki uskoasi kohtaan.

      • tomis...

        >>Oletko ottanut selvää millainen alkuperä "herrallasi" on?


      • tomis...
        tomis... kirjoitti:

        >>Oletko ottanut selvää millainen alkuperä "herrallasi" on?

        Otetaan uusiksi..

        Kyllä Jeesus kertoo Isästään paljonkin, mainitsee kuinka Hän Isän kanssa asuvat uskovien sydämmissä. Kehoittaa uskomaan Häneen. Miksi siis epäilisin?


    • Hyvä oli aloitus !! Kun vaikeudet tulee niin siinä masennuxessa ja toivottamassa tilassa eivät edes ymmärrä että he ovat hyljänneet Jumala..

      • tomis...

        Ei tartte ottaa mitään mielikuvitusolentoja koska on usko Jumalaan. Jeesus auttaa varmasti masennuksissa. Sitten " iloinen sydän kaunistaa kasvot" tuossakin tuo ilo on Jumalasta lähtevää, tuskin maaiman ilot kyseessä. Maailman ilot enemmän taitaavat olla kasvoja rasittamassa. Uskovat näyttävätkin yleensä nuoremmilta ja kauniilta.

        2. Kor. 1:4
        joka lohduttaa meitä kaikessa ahdistuksessamme, että me sillä lohdutuksella, jolla Jumala meitä itseämme lohduttaa, voisimme lohduttaa niitä, jotka kaikkinaisessa ahdistuksessa ovat.


      • tomis...

    • tutkinut minäkin

      Jumala ilmestyi maailmaan juutalausten toimesta noin 3000 v. Sitten käsitteenä historioitsien mukaan, niin minkä sille voi onko se hyvä vai paha tiedä häntä, kun emme muuta tiedä niin olkoon.

      • tomis...

        Koska Jumala tulee ihmisen sydämmeen asumaan, niin tää ihminen tietää sen varmasti. niin mitä sitä vielä tutkimaan? Kyllä uskova tuntee Jumalansa ja hänen voimansa itsessään. Siinä tutkimiset.


      • jaikalii

        Jotkut kirjoittajat kirjoittavat seisten sadan metrin etäisyydellä luullen näkevänsä yksityiskohtaisesti ja tietävänsä kaiken parhaiten. Toiset seisovat viidenkymmenen metrin päässä luullen näkevänsä paljon. Jotkut toiset seisovat kymmenen metrin päässä ja näkevät vähän mutta luulevat tietävänsä kaiken mitä sisällä tapahtuu ja mitä siellä on. Sitten on niitä jotka seisovat oven takana ja ajattelevat itsestään etteivät he tiedä mitään mutta ovat kiinnostuneet sisäpuolen asioista. Sitten on niitä jotka ovat jo eteisessä ja ihmettelevät ja ihastelevat näkemäänsä. Ja sitten on muutamia jotka ovat istuneet rauhassa olohuoneessa pitkän aikaa ja ovat tutkineet kaikkia huoneita. He ajattelevat tietävänsä vähän mutta he näkevät paljon.


      • Eenokki 12
        jaikalii kirjoitti:

        Jotkut kirjoittajat kirjoittavat seisten sadan metrin etäisyydellä luullen näkevänsä yksityiskohtaisesti ja tietävänsä kaiken parhaiten. Toiset seisovat viidenkymmenen metrin päässä luullen näkevänsä paljon. Jotkut toiset seisovat kymmenen metrin päässä ja näkevät vähän mutta luulevat tietävänsä kaiken mitä sisällä tapahtuu ja mitä siellä on. Sitten on niitä jotka seisovat oven takana ja ajattelevat itsestään etteivät he tiedä mitään mutta ovat kiinnostuneet sisäpuolen asioista. Sitten on niitä jotka ovat jo eteisessä ja ihmettelevät ja ihastelevat näkemäänsä. Ja sitten on muutamia jotka ovat istuneet rauhassa olohuoneessa pitkän aikaa ja ovat tutkineet kaikkia huoneita. He ajattelevat tietävänsä vähän mutta he näkevät paljon.

        jaikalin ääni kuuluu selvästi, kaapista?
        Tervetuloa joukkoon tummaan.


      • -näin
        tomis... kirjoitti:

        Koska Jumala tulee ihmisen sydämmeen asumaan, niin tää ihminen tietää sen varmasti. niin mitä sitä vielä tutkimaan? Kyllä uskova tuntee Jumalansa ja hänen voimansa itsessään. Siinä tutkimiset.

        Päivän selvää jos käsitettä jumalasta ei aikanaan otettu esille olisiko palvonnan kohteena jokin muu palvottava, ihmiset kautta aikain palvoneet jotain, paitsi nykyään ajatellaan realistisesti maailman olemusta, uskonnoilla ei ole kovinkaan suurta kannatusta ainakaan länsimaissa.


      • tomis... kirjoitti:

        Koska Jumala tulee ihmisen sydämmeen asumaan, niin tää ihminen tietää sen varmasti. niin mitä sitä vielä tutkimaan? Kyllä uskova tuntee Jumalansa ja hänen voimansa itsessään. Siinä tutkimiset.

        Se on pelkkä tunnetila, ei muuta.


      • Totuus esiin
        lappix kirjoitti:

        Se on pelkkä tunnetila, ei muuta.

        Se olisi lappix fiksusti tehty jos pyytäisit anteeksi ekivaarilta ja lievosen markulta kun harhautit heidät pitämään sinua uskon veljenäsi vaikka et usko. Nyt annat heistäkin sellaisen kuvan että hekin olisivat kanssasi samaa mieltä Raamatun sanomasta. Vai sitäkö sinä haluat että olisivat?


    • Eenokki 12

      Tomis koettaa taas tekeytymällä uskovaksi sovittaa sitä pellenpukua ylleen yksinpuhelemisellaan.
      Valehtelijoilla on tapansa, mutta uskoa ei voi luoda itseensä sellainen luomus on vain...tomumaja, teeskentelevä paskiainen?

      • tomis...

        Eenokki 12

        No siti uskova saa osakseen pilkkaa, herjaa ja vaikka mitä valhetta, vainoa, uhkaa vihaa, siitä tiedän että olen uskossa. Kiitos. "Sillä arpa lankesi mulle ihanasta maasta ja kaunis on minun perintöosani".


      • kuvittelet
        tomis... kirjoitti:

        Eenokki 12

        No siti uskova saa osakseen pilkkaa, herjaa ja vaikka mitä valhetta, vainoa, uhkaa vihaa, siitä tiedän että olen uskossa. Kiitos. "Sillä arpa lankesi mulle ihanasta maasta ja kaunis on minun perintöosani".

        Ei kun se johtuu siitä että kaikkien mielestä sinulla on vain joku mielikuvitusjumala


    • Eenokki 12

      Minä käytän itsestäni sanaa, tai paremmin kuvausta, paskiainen.
      Se muu kirjoittamani on sisäisen näyn tuoma totuus tomiksesta.

      • Sanon vaan.

        >>Minä käytän itsestäni sanaa, tai paremmin kuvausta, paskiainen.>teeskentelevä paskiainen?


      • ei ole
        Sanon vaan. kirjoitti:

        >>Minä käytän itsestäni sanaa, tai paremmin kuvausta, paskiainen.>teeskentelevä paskiainen?

        Nimmari sanon vaan onko tuo nyt sitä jeesuksen toivomaa lähimmäisenrakkautta?


      • Sanon vaan
        ei ole kirjoitti:

        Nimmari sanon vaan onko tuo nyt sitä jeesuksen toivomaa lähimmäisenrakkautta?

        >>Nimmari sanon vaan onko tuo nyt sitä jeesuksen toivomaa lähimmäisenrakkautta?


    • jp64

      Kaikki helluntailaiset ovat harhaoppisia ja raamattu sanoo että myllykivi kaulaan niille jotka nämä vähimmät viettelevät. Ainoa oikea oppi on just Hilsiän Pyhien yhteys.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe