Uutta tietoa DarkFearista!

--------------------

http://www.suomi24.fi/yhteisö/DarkFear/tiedot

Tila: Offline
Kirjautunut viimeksi: 31.10.2014 22:43

Eli kyllä se täällä väijyy välillä taustalla vaikka ei kommentoikaan. Sellaista se on, käpykaartilaisella menee pupu pöksyyn tiukan paikan tullen! Ajattelen sellaisesta kaikkea negatiivista.

13

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3+15

      Ihmeen hyvä itsehillintä hänellä näyttää olevan, kun ei kommentoi mitään. Vai olisiko hänellä banni menossa? Tosin onhan hän kirjoitellut muutaman kerran kirjautumattomana esim. tullut kaapista ulos

    • Totta kai mä oon joka päivä tänne joutunut kirjautumaan, kun on pitänyt kuitenkin lukea ja kirjoitella yksityisviestejä ja sähköposteja. Mutta sen sijaan palstan keskusteluihin en ole viitsinyt osallistua, sillä muutaman päivän hermoloma tältä palstalta on tehnyt todella hyvää.

      • ................

        Tervetuloa takaisin! Kuinka nelikymppisen kaljuuntuminen etenee?


      • ................ kirjoitti:

        Tervetuloa takaisin! Kuinka nelikymppisen kaljuuntuminen etenee?

        En tiedä mistä helvetistä sä oikein puhut?? Mä kun oon vasta hädin tuskin 30-vuotias ja kaljuuntumisesta ei ole mulla tietoakaan, sillä suvaitsevaisena, avarakatseisena, nykyaikaisena ja kansainvälisenä EUROOPPALAISENA MIEHENÄ mä kun aloitin sen fina-tablettien syömisen jo hyvin varhaisessa vaiheessa ja meinaan myös turvautua hiustensiirtoon, jos tarve niin vaatii, sillä mä kun en olekaan mikään vitun ahdasmielinen persujuntti ja suomiskinifasisti, joka antaisi sen tukkansa noin vaan lähteä.

        On se mukavaa, kun on vielä nuori mies ja vasta 30-vuotissynttäreistä selvinnyt ja vielä kun tietää sen, että miten ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet ovat elämässä vasta edessäpäin.

        Kaikilla suvaitsevaisilla EUROOPPALAISILLA MIEHILLÄ sen sijaan on hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässä, koska se hyvälaatuinen tukka on kuitenkin se kaikkein tärkein asia miehen ulkonäössä ja siihen täytyy olla valmis panostamaan vaikka fina-tablettien ja hiustensiirron avulla. Lisäksi miehen on hyvä aloitaa se fina-tablettien syöminen nuorena jo vaikka ihan vain varmuuden vuoksi, ettei vaan ehdi tukkaa lähtemään, kun muutenhan sitä olisi joku ahdasmielinen ja kapeakatseinen persujuntti, jos ei sitä fina-tablettien käyttöä hyväksyisi.


      • df:n naapuri
        DarkFear kirjoitti:

        En tiedä mistä helvetistä sä oikein puhut?? Mä kun oon vasta hädin tuskin 30-vuotias ja kaljuuntumisesta ei ole mulla tietoakaan, sillä suvaitsevaisena, avarakatseisena, nykyaikaisena ja kansainvälisenä EUROOPPALAISENA MIEHENÄ mä kun aloitin sen fina-tablettien syömisen jo hyvin varhaisessa vaiheessa ja meinaan myös turvautua hiustensiirtoon, jos tarve niin vaatii, sillä mä kun en olekaan mikään vitun ahdasmielinen persujuntti ja suomiskinifasisti, joka antaisi sen tukkansa noin vaan lähteä.

        On se mukavaa, kun on vielä nuori mies ja vasta 30-vuotissynttäreistä selvinnyt ja vielä kun tietää sen, että miten ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet ovat elämässä vasta edessäpäin.

        Kaikilla suvaitsevaisilla EUROOPPALAISILLA MIEHILLÄ sen sijaan on hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässä, koska se hyvälaatuinen tukka on kuitenkin se kaikkein tärkein asia miehen ulkonäössä ja siihen täytyy olla valmis panostamaan vaikka fina-tablettien ja hiustensiirron avulla. Lisäksi miehen on hyvä aloitaa se fina-tablettien syöminen nuorena jo vaikka ihan vain varmuuden vuoksi, ettei vaan ehdi tukkaa lähtemään, kun muutenhan sitä olisi joku ahdasmielinen ja kapeakatseinen persujuntti, jos ei sitä fina-tablettien käyttöä hyväksyisi.

        Suvaitsevainen eurooppalainen mies antaa mamulle korkkaamatonta peppuaan vai mitä darkkis? Miltä se tuntuu kun Yusuf on sinun takana ja huutaa: assalam aleikum allahu akbar


      • df:n naapuri kirjoitti:

        Suvaitsevainen eurooppalainen mies antaa mamulle korkkaamatonta peppuaan vai mitä darkkis? Miltä se tuntuu kun Yusuf on sinun takana ja huutaa: assalam aleikum allahu akbar

        Tiedoksi vaan sulle vitun kusiaivolle vittu se, että mä kun en olekaan mikään saatanan homopersehuorahinttari, enkä mä suostu antamaan persettäni vittu yhdenkään miehen nussittavaksi saatana!!!!!!!!!!!!!! Ainoastaan mä lyön nyrkillä naamaan tollaisia vitun hinttareita ja myös tollaisia sun kaltaisia vitun valehtelevia persupaskajuntteja saatana!!!!!!!!!!!!!!!!


      • --------------------
        DarkFear kirjoitti:

        Tiedoksi vaan sulle vitun kusiaivolle vittu se, että mä kun en olekaan mikään saatanan homopersehuorahinttari, enkä mä suostu antamaan persettäni vittu yhdenkään miehen nussittavaksi saatana!!!!!!!!!!!!!! Ainoastaan mä lyön nyrkillä naamaan tollaisia vitun hinttareita ja myös tollaisia sun kaltaisia vitun valehtelevia persupaskajuntteja saatana!!!!!!!!!!!!!!!!

        Eikö sun pitänyt olla pasifisti ja suvaitsevainen?

        Toisaalta, äärivasurit ovat tiedetysti kaikkein väkivaltaisinta possea, ei uusnatsit.


      • DarkGear
        DarkFear kirjoitti:

        En tiedä mistä helvetistä sä oikein puhut?? Mä kun oon vasta hädin tuskin 30-vuotias ja kaljuuntumisesta ei ole mulla tietoakaan, sillä suvaitsevaisena, avarakatseisena, nykyaikaisena ja kansainvälisenä EUROOPPALAISENA MIEHENÄ mä kun aloitin sen fina-tablettien syömisen jo hyvin varhaisessa vaiheessa ja meinaan myös turvautua hiustensiirtoon, jos tarve niin vaatii, sillä mä kun en olekaan mikään vitun ahdasmielinen persujuntti ja suomiskinifasisti, joka antaisi sen tukkansa noin vaan lähteä.

        On se mukavaa, kun on vielä nuori mies ja vasta 30-vuotissynttäreistä selvinnyt ja vielä kun tietää sen, että miten ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet ovat elämässä vasta edessäpäin.

        Kaikilla suvaitsevaisilla EUROOPPALAISILLA MIEHILLÄ sen sijaan on hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässä, koska se hyvälaatuinen tukka on kuitenkin se kaikkein tärkein asia miehen ulkonäössä ja siihen täytyy olla valmis panostamaan vaikka fina-tablettien ja hiustensiirron avulla. Lisäksi miehen on hyvä aloitaa se fina-tablettien syöminen nuorena jo vaikka ihan vain varmuuden vuoksi, ettei vaan ehdi tukkaa lähtemään, kun muutenhan sitä olisi joku ahdasmielinen ja kapeakatseinen persujuntti, jos ei sitä fina-tablettien käyttöä hyväksyisi.

        Ei hitto että olet koominen hahmo, Darkkis. Suvaitsevaa et ole nähnytkään ja äijä on ku vanha gramofoni tai papukaija jotka jankkaa ja jankkaa tota samaa iänikuista lausetta.


      • -------------------- kirjoitti:

        Eikö sun pitänyt olla pasifisti ja suvaitsevainen?

        Toisaalta, äärivasurit ovat tiedetysti kaikkein väkivaltaisinta possea, ei uusnatsit.

        Kyllähän mä olen pasifisti ja vielä myös erittäin suvaitsevainen sellainen. Mutta eipä sitä silti ole mikään pakko hyväksyä kaikkea tollaista vittuilua ja haukkumista, eli tollaisten paskojen onkin just hyvä antaa kuulla kunniansa, kun ovat sen omalla käytöksellään täysin ansainneet.


      • ------------------
        DarkFear kirjoitti:

        Kyllähän mä olen pasifisti ja vielä myös erittäin suvaitsevainen sellainen. Mutta eipä sitä silti ole mikään pakko hyväksyä kaikkea tollaista vittuilua ja haukkumista, eli tollaisten paskojen onkin just hyvä antaa kuulla kunniansa, kun ovat sen omalla käytöksellään täysin ansainneet.

        "Joka miekkaan tarttuu se miekkaan hukkuu." Darkkiksen tapauksessa kirveeseen...


    • sexypimpsa93

      Darkkis on aika sexy mies. Olisi varmaan ihana seuralainen risteilylle.

    • Uusi yritys

      Ei näytä hermoloma auttaneen Darkkista.

      • 768uijikj

        Tai sitten on Smartit loppu ja jämätkin poltettu tuhkiksesta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2022
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1557
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1458
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1437
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe