Marrasputki

tsuptsup

Monta lenkkiä olette jo vetäneet tälle aamulla. Minä lähden kohta kolmannelle.

87

531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sulahopsulaheisula

      Här kommer pippi lundsöm, sula hopsulahei ja enää en putkeile, vaikka minua varten se luotiin. Mutta minulla on oma harjoituspäiväkirja netissä, sitä ei muilla ole. Lahja paremmalta puoliskolta.

    • Juoksijatar

      Liityin Ontrailiin joitakin aikoja sitten. Minulle on jäänyt hieman epäselväksi, että kuka on tuolla foorumilla admin, onko se Ursa Minor vai Jörö? Tuskin kuitenkaan JH, koska hän on niin harvoin äänessä. Jos Ursa Minor on admin, niin haluan kyllä vaihtaa harjoituspäiväkirjaa, koska hän vaikuttaa aika piikittelevältä tapaukselta. Jörö lienee pienempi paha, ja hän sentään yrittää pitää jotenkin tuota foorumia kasassa, kun aina jokin tai jotkut tuntuu olevan sotajalalla keskenään. Itse haluan vain kirjoittaa treenini, ja nauttia kivasta harrastuksesta, juoksusta. Marrasputkeen en liittynyt, koska juuri tämä Ursa Minor kiusasi muita käyttäjiä hieman narsistisilla heitoillaan. Onko JH hänen miehensä, kun kovasti puolustelee häntä?

    • lapin mies

      Ihme nokkimista on tosiaan. Ekaksi eivät oikein mahtuneet voorumille ja kohta on taas traili tekeillä

    • kiviheikkinen

      Onhan se sisäsiittoista, mutta toisaalta huvittavaa seurata sitä nokkimista. Narsismia ja kateellisuutta, naamailukuntoilua parhaimmillaan. Minä ja mun kaverit. Mitä järkeä on oikeasti kaikki lenkit merkata nettiin. Onko tämä tätä nykyistä peukutussukupolvea. Olen olemassa vain, jos minua peukutetaan. Juoksun ilo on vain kavereiden kommenteissä ja peukutuksissa. Kohta ei tarvi edes itse tehdä sitä työtä, kun panee mittarin pyörimään ja kirjoittaa kivan jutun nettiin ja kukaan ei tiedä, onko kyseinen heppu tai hepputar edes juossut sitä lenkkiä. Mutta ei haittaa, kunhan peukkua riittää.

    • Baldero

      Kaikkien tähän ketjuun kirjoittaneiden kannattaa hakea ammattiapua,

    • Marras-Parta

      Haluan liittyä Ontrailiin. Onko siellä käynnissä Movember-kampanja. Ite aloitin viikonloppuna pientä viiksenpoikasta havaittavissa. Vai onko siellä ketään, jolla kasvaa parta.

      • Pari untuvikkoa on

        Eikös se sanontakin mene niin, että "parta ei pahoille kasva"?


      • noin son
        Pari untuvikkoa on kirjoitti:

        Eikös se sanontakin mene niin, että "parta ei pahoille kasva"?

        Sanotaan sitä niin jot *ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville*

        Untuvikoilta lähtee karvat froteepyyhkeellä, net mitää höylää tarvi.


    • Juoksijatar

      Täytyy antaa tunnustus kyllä Jörölle, joka jaksaa ylläpitää Ontrailia. Hyvää työtä on hän tehnyt, ja vaikka siellä ollaankin välilä tukkanuottasilla, niin eiköhän sitä ole vähän joka paikassa verkossa kait. Selvisi nyt, että hän on myös siis admin.

    • Wanking Wayne

      En tunne tapausta mutta ursa/turhaminor näyttää nostavan tunteen pintaan. ei kannata välittää pikkuasioista. tämäkin taitaa olla näitä netin ongelmia. ennen haukuttiin suoraan selän takana. nyt kaikki loka heitetään netissä.

    • karjukarhu

      Älkää nyt nuoret. Jos te olisitte eläneet yhtä kauan kuin minä, olisitte toista mieltä. Ennen miehetkin oli miehiä ja naiset kovia. Joten tällä minun kovalla elämänkokemuksella rautaisten miesten elätettävänä sanon, että kun tulette tähän ikään ymmärrätte vasta sitten. Tässä iässä on jo niin kateellinen ja raihnainen, kun puskista vain hyppii esiin joutsenia, jotka pystyy juoksmeaan vuorokausia. Kun on uhrannut elämänsä juoksulle ja urheilulle, eikä ole edes lisääntynyt,ettei kroppa mene pilalle, sallittakoot tämä musta kateus ja katkeruus ja piikikkyys. Ymmärrätte, kun tulette tähän ikään.

    • tuttirlutti

      Marrasputken säännöt luotiin väljiksi aikoinaan lenkkivihkossa. Säännöt olivat, että juoksua joka päivä. Oli sitten jokaisen omantunnon kysymys, minkä katsoi juoksuksi. Osa kävelee samalla vauhdilla, mitä osa muka juoksee. Mutta jos ei halunnut pelleillä ja merkitä kävelyjään juoksuksi, ei huolittu putkeen. Joten siellä pyörii näitä "aamulenkki 4kilometriä 7.15min/km. Mutta kansa on puhunut. Jos nämä ovat juoksua, niin en ihmettele baltsun repeämistä.

    • Rahvonen

      Hei, tajuatteko te ihmiset, jotka näitä kirjoitatte, että kaikki pystyvät päättelemään että te täydytte olla kirjautuneita käyttäjiä tässä harjoituspäiväkirjassa, josta nämä juttunne ammennatte ja siten helposti jäljitettävissä? Ajattelin vaan mainita jos ette tienneet. Sitäkin ihmettelen, että mitä te näillä kommenteillanne ja jutuillanne oikein haette. Mikä on perimmäinen tarkoitus.

    • Turengin Tuure

      Rahvonen rahvonen. Rauhoitu hyvä ihminen. Mistä voit päätellä, kuka täällä kirjoittaa. Minä vaan ilmoitan kantanani, että marrasputki on silkkaa pelleilyä ja sen voi lopettaa vaikka tänään 7.11., jolloin on NENÄPÄIVÄ ja paljon tärkeämpiä asioita kuin hölkkääminen.
      Jos turha juokseminen lopetetaan, säästyisi siinä paljon hyödyllistä aikaa esimerkiksi työntekoon, mikä johtaisi siihen, että Suomen talous alkaisi nousemaan.
      Tämä koskee myös päministeriä, joka hölkkää ja twiittaa aivan turhan paljon.
      Talvivaaraankin lupasi upottaa miljoonia. Mitä ihmeen sosialisoimista sekin muka on. Ei aito kapitalisti ja porvari tuollaisia lupauksia mene antamaan.

      • ursulatursulaspyy

        Samaa mieltä, sairaslomat on urheilua varten. Turha aikaa muuten on liikuntaan käyttää.
        Mut silti nyt luettelen ne jajit jotka kelpaavat kun minä urheilen:
        - vaellus sauvojen kanssa ja ilman
        - juoksu, mutta vain minun 15min/km vauhdilla

        Muut onkin sitten turhaa, koska minä en niitä tee, enkä hyväksy muidenkaan tekevän.


      • ketolajamyllyrinne
        ursulatursulaspyy kirjoitti:

        Samaa mieltä, sairaslomat on urheilua varten. Turha aikaa muuten on liikuntaan käyttää.
        Mut silti nyt luettelen ne jajit jotka kelpaavat kun minä urheilen:
        - vaellus sauvojen kanssa ja ilman
        - juoksu, mutta vain minun 15min/km vauhdilla

        Muut onkin sitten turhaa, koska minä en niitä tee, enkä hyväksy muidenkaan tekevän.

        Miksi minua ei hyväksytä sellaisena kuin olen, mutta minä kyllä hyväksyn ketä huvittaa. Ursula kirjoittaa asiaa, juuri kuten minäkin ajattelen. On tosi hienoa että meitä narsisteja riittää.
        Tänään taas sauvoilla ja ilman, tykätkää minusta pliis


    • Pensselisetä

      Tuskin Rahvonen arvaa, että minä täällä kirjoittelen, nimittäin Pensselisetä! Taisi tulla aika pensaasta tämä tieto.
      Huulenlämmittinet tai naamankaunistukset. Jos tulen kadulla vastaan niin moikkaan!

    • uteliaisuus heräs

      Turhaminor ja jhsetä ;)
      Mistä olen jäänyt paitsi, missä nämä ovat?

    • JiiTG

      Kyllä nyt syö, syö ja kaihertaa, Syvältä. Kun katkeruus tiivistyy, niin tältäkö se näyttää?

      • juoksuja

        Sinähän sen hyvin tiedät J. Kun vielä tietäisi, että mistä pitäisi olla katkera. Itse käytän rajallisen energiani kyllä hyödyllisempään asiaan. Suosittelen sitä muillekin.


    • mchiillos

      Luulen että tämän takana on itse Sky....... koska tänne itse kirjoittamalla saa jälleen kerran huomion itseensä kun nyt ei lällymäisesti kehtaa puolustaa titteliään.

      Lopettakaa tänne kommentointi, sekös sky.....tä ottaa kupoliin.

    • himöhölkkaajä

      Mulla katkes eilen marrasputki. Kurkunpää oli niin karheana, ettei vaan ollut edellytyksiä lähteä edes 25 minuutiksi hölkälle. No uutta matoa koukkuun ensi vuonna.

    • Nusnus

      Älkää ny ainakaan aamulenkille erehtykö, kun aamut on nukkumista varten, kun minä ainakin nukun aamulla pitkään. Kun minä en aamulenkkeile, niin se on ihan vain suorittamista, koska minä osaan ottaa elämän keveästi ja nauttien. Ja kun minä en tee niin, ei kenekään muunkaan niin pidä tehdä.

    • kovaltsukki

      Muutenkin elon pitää olla helppoa, miksi kukaan ylipäätään hankkii esim kunnon työtä tai saatikka lapsia. Pilaavat hyvät putket.

      • työtönnarkomaani

        Työ yleensäkin on yliarvostettua. Ja saikulla voi hiihtää, jos hiihtoputki on päällä. Ihminen selviää ilman omaa rahaa ja voi keskittyä siihen, mikä elämässä on tärkeintä. Lapsista menee vartalo pilalle ja työ estää harrastuksia.


    • canonhelios

      Eix mun valokuvat olekkin parhaimpii, mä ole saanu palkintojakin.
      Ootte kaikki kateellisia jos ootte vastaan

    • HooJiiKoo

      Kyllä nyt syö, syö ja kaihertaa, Syvältä. Kun katkeruus tiivistyy, niin tältäkö se näyttää?

      • Juoksuja edelleen

        Nyt soi sama levy. Kokeile jotain uutta, ei tämä nyt kai näin kova kriisi voi olla. Itse voin vain sanoa, että nyt tuulee monesta suunnasta, ja sitä niittää mitä kylvää.


    • mäjokapäivätöitäteen

      Mikäs on ollessa kun mies tienaa, minä lenkitän.

    • poliisi turusta

      Pakko avautua viimevuoden voittajasta. Hän suunnisti osan lenkeistään, ja nehän ei ole sääntöjen mukaan marrasputkea.

      Vielä paidankin teki. HUIJARI!!!

    • spyykinauta

      Nyt tais soirosen poika saaha lähöt. Kävi isottelee jumalalle jh.n ketjussa.
      Jöröä pitää kunnioittaa, hän on maailmankaikkeuden valtija sekä suuri kirjailia.

    • työmiehen hymy

      Mitä hän meni tekemään?

    • spyykkilauta

      Ei mitään, mutta jörölle ei vittuilla.

    • J.Långström

      Soironen syödään nyt kyllä ulos ontrailista. Ei sovi sisäpiiriijengiin ja ei liehittele. Muutama päättää, ketkä saa kirjoittaa ja jos ei muuten saada pois, niin takerrutaan jokaiseen sanaan, mitä kirjoittaa ja syödään sillä lailla.
      Piiri pieni pyörii ja siihen ei sovi kaikki.
      Tokihan ylläpitäjä kavereineen saa päättää, ketä foorumille kirjoittaa,mutta antaa aika sisäsiittoisen kuvan.
      Jos mun kaveri ei tykkää jostain, niin syödään se porukalla ulos. Ja jos puolustaa soirosta, niin on seuraava kohde.

    • Kemin kelju

      Nyt adressi pystyyn: Jättäkää Soironen rauhaan!

    • helmi345

      Näyttäähän tuo itsekkin osaavan laittaa takasin. Harmi että noin yhden nicin kimppuun hyökätään aiheetta.
      Joku pistää yksityiviestiä sisäpiiriin ja adminille ja rinki valmiina kimpussa. Aika säälittävää

    • loudmouth

      Haistata soironen pitkät noille ontrailin silkkiperseille

    • juoksukunniaan

      Marrasputkelle kerrankin tulossa oikea voittaja, tai olihan jtossu edellinen kunnon voittaja.

    • unbelieveble

      Olihan siitäkin kränää, kun jossu voitti, koska pomon vaimon mielestä lenkkien väli olivat liian lyhyet. Mutta oli niin ylivoimainen vuorokaudenjuoksun määrineen ja huippumratoneineen, ettei voinu diskata pois kisasta.

    • mursulatursula

      Pyöräilyä 12,5km aikaa meni 50min. Huh huh olipas rankkaa, minäpä menenkin rollaatorilla. Heh

    • Poirotnen

      olen kuullut juttua s24:sä, että hörö olisi vakavamielinen mies.


      hpk = some

    • Löydäseuraa

      Miksi sen ukko ei pane sitä kuriin ja sano, että nyt mummeli alat käyttäytymään asiallisesti. Sitä saa, mitä tilaa.

    • konsultti savosta

      Ihan vaan ulkopuolisena kysyn, että eikö tätä kyseistä häröä ja sen muijaa voi ulkoistaa kyseiseltä palstalta. Varmasti ilmapiiri paranisi. Kysyn vaan, koska en tiedä yhtään, minkälaisesta juoksuyhteisöstä on kyse.
      Monilta ongelmilta vältyttäisiin, jos räyhähenget pannaan pihalle,ennekuin ilmapiiri tulehtuu ja ihmissuhteet menevät solmuun.

    • epätietoinen1

      Onko JTG muuttanut savoon vai?

    • mursujatursuja

      Marrasputken tuleva voittaja oli vetässy pitkän maasto vedon, kysyinkin siltä oliko katsojia (lue = todistajia)
      Jos minä en ole mukana eikä minua palvota, alan vainoamaan kun kateellinen olen mitä muut pystyy tekemään, ja minä en.

      Jos ei ole todisteita niin en usko!!

    • (JVC)

      Kyllä nyt syö, syö ja kaihertaa, Syvältä. Kun katkeruus tiivistyy, niin tältäkö se näyttää?

      • Auttaja1

        Tarvitsetko ammattiapua?


      • silmikorvinjanenällä
        Auttaja1 kirjoitti:

        Tarvitsetko ammattiapua?

        mursulan tukitiimillä on jääny kovalevy toistolle


      • Tältäkö se näyttää
        silmikorvinjanenällä kirjoitti:

        mursulan tukitiimillä on jääny kovalevy toistolle

        Joo...sapluunat huutaa hoosiannaa :)


    • Kat Pover

      Onneksi marraskuu on pian päättymässä. Tänäkään vuonna ei ensimmäistäkään lenkkiä. Olen tavannut huiltata marraskuun juoksun osalta. Toki treenaan 4-6 kertaa viikossa mutta muuta: hiihtoa lumella tai rullilla, kuntosalia SATSilla, jalkapalloa (ei tarvitse varoa pikku kolhuja), luontoretkiä, salibandya, tennistä: kaikkea muuta kuin juoksua. Tekee psyykelle hyvää irrottautua juoksusta, jota tulee tehtyä 11 kuukautta vuodessa.

      Joulukuun 1. alkaa peruskuntokausi ja tähtäin 2-3 maratoniin, pariin puolikkaaseen ja sinne tänne ohjelmaan mahtuviin 10km hölkkiin.

      Siinä mielessä en ole oikein ymmärtänyt tätä marrasputkimeininkiä.

    • Jorma Teräs

      Kyllä ne todelliset marrasputken voittajat löytyy ensi kesän tulosluetteloista.

    • kursulatenori

      Olipas hieno pikkujoulu kutsu, lopussa sanotaan että olisi kiva viettää iltaa pidemminkin jos ei vaan liikaa tulis porukkaa.

      NYT kaikki joukolla mukaan, niin näätte montreilin sisäsiittolan kokoontumis ajot :)

      Tursulatenori tietenkin pääroolissaan minä, minä, minä ja minun tyylini. Voimmekin painaa joulupipot tursulatenori i love you

      • Kuokkija

        Mitäpä jos mentäis porukalla kuokkimaan pippaloihin, niin saatais niihin vähän eloa. Aika myöhään sisäsiittola sitten järjestää pikkareita. No parempi myöhään kun ei koskaan. Kuka on muuten tätä asiaa ajanut...ei kait itse tursula?

        Kamerat mukaan joka sälli, niin saadaan sitten ihastella kättemme tuotoksia. Hyvää pikkujoulua vaan Sisäsiittolalle joka tapauksessa. Hengessä ollaan mukana melkein joka solulla.


    • Kalastaja Ville

      Kyllä nyt syö........

      • Kuokkija

        Kalastaja Ville, ruokailu on vasta Pikkareissa, äläs vielä innostu.


    • joopajoojoojoo

      Nyt on sisäsiittosia jo muutamia. Kyllähän kutsu on ollu valiosisäsiittosten tiedossa jo viikkoja, nyt halutaan mukaan sisäsiittosten nuolijat jotka kehuu valioporukkaa. Narsismin syvintä aukkoa.

      • Huipulla se tuuloo

        Hyvin kiteytetty! Ei lisättävää.


    • Biib Deer

      Tuppolakin vois järjestää jonkunlaiset joulujortsut

    • aivokuva

      Juoksijan kannattaa pitää ajatteluaktiviteetti minimissään niin juoksulihakset saa enempi happea ja verenkierrtoa.

    • Kalapuikko&Savonukko

      Onpa tänään ollut marrasputki kommentointi hiljaista. Onkohan kommentaattorit olleet sateenkaarilippujensa kanssa kylillä?

    • kolmekymmentä

      Justiinakin liittynyt sisäpiiriin kun antoi luvan. Heh.

    • pokemondofani

      Pokemondo on putken OIKEA voittaja, ei tarvittu sairaslomaa, vaan rehtiä tekemisen meininkiä.
      Edellisvuoden voittaja voitti suhteilla köröön

    • Parta-Jallu

      Tänään alko jouluputki. Kävelin aamulla töihin 35 minuuttia. Ihan hyvä alotus vaikka itte sanonkin.

    • kakemono

      Tämän vuoden voittajahan sentään juoksi. Viimevuotinen pelleili pelkästään ja käveli. Juoksunraiskaamista tuollainen pelleily.

      • kukamodo

        Näin oli, ilo seurata kun oikeasti juostaan ja isoja määriä. Luultavasti admin kieltää juoksun marrasputkessa 2015, jotta sauvakävelijät pärjää.


    • Patinoitu Runomies

      Riteerejä pitäs muuttaa. Silloin urheileminen nousis enemmän arvoon. Tosin onraili on enempi vissiin mukavuusalue hölkkää, joten mulle ihan sama mut silti.

    • haluansisäpiiriin

      kohta on pikkujoulut, jännittää miten minut otetaan porukkaan mukaan, kun en ole ollut vielä sisäpiirissä. Joudunkohan johonkin sisäänastumis riittiin?
      Perus mopopesut tms......

    • sisäpiiriläinen

      varmasti joudut:
      1. 80km mammuttimarssi ilkosiltaan
      2. 120km mammuttimarssi yhdellä jalalla pomppien silmät sidottuna
      3. teetätät t-paidan itsellesi
      4. otat saikkua
      5. hiihdät kouluun kesät talvet
      6. valokuvaat kaiken tekemisesi ja laitat niitä joka paikkaan satoja ja satoja kertoja.

      Nyt olet sisäpiirissä, tsemiä matkaan ja iloista mieltä!!!

    • Jummipummi

      Unohditte suunnistuksen. Tuon sisäpiirin leipälajin, vaikka sekin tehdään sauvakävellen. Jukolan viestissä suunnistaminen katsotaan eduksi sisäpiirin valinnan yhteydessä. Kun olet siväpiirissä, niin voit sitten luvan kanssa olla ilkeä ei-sisäpiiriläisille.

      Ainiin, kompassi ei välttämätön, koska ei muutkaan sisäpiiriläiset osaa sitä käyttää. Rekvisiittana antaa tietty uskottavuutta. Kuten myös otsalamppu, vaikka olisi valoisaa.

      • Kymin Mamma

        Heh heh. Mitä ihmeen ryhmää nää ontrailerit oikein on. Ei mitään penaalin terävintä kynää selvästikään. Aika kymeetä, jos siellä on joku sisäsiittoinen ryhmä. Onko ne irrottautunut tosta jokamiehen juoksufoorumista. Eikö yksi laajempi kirjoituskerho riittäisi.
        Sinänsä ei mielestäni kannattaisi esimerkiksi täällä kommentoida tätä ryhmää. Jos viihtyvät keskenään niin ei se ole ainakaan minulta poies.


      • Hurja major
        Kymin Mamma kirjoitti:

        Heh heh. Mitä ihmeen ryhmää nää ontrailerit oikein on. Ei mitään penaalin terävintä kynää selvästikään. Aika kymeetä, jos siellä on joku sisäsiittoinen ryhmä. Onko ne irrottautunut tosta jokamiehen juoksufoorumista. Eikö yksi laajempi kirjoituskerho riittäisi.
        Sinänsä ei mielestäni kannattaisi esimerkiksi täällä kommentoida tätä ryhmää. Jos viihtyvät keskenään niin ei se ole ainakaan minulta poies.

        On sisäsiittolassa älykyyttäkin, mutta sitä ei ole jaettu kovin avokätisesti. Jotkut perusasiat käytöstavoissa on "unohtuneet". Jos ihminen on joskus ollut primitiivinen, niin tuolla sitä saa katsella silmiin päivittäin.Toki erilaisuus on rikkaus, mutta tyhmyys on aika huono luonnonvara.


      • tursulamursula
        Hurja major kirjoitti:

        On sisäsiittolassa älykyyttäkin, mutta sitä ei ole jaettu kovin avokätisesti. Jotkut perusasiat käytöstavoissa on "unohtuneet". Jos ihminen on joskus ollut primitiivinen, niin tuolla sitä saa katsella silmiin päivittäin.Toki erilaisuus on rikkaus, mutta tyhmyys on aika huono luonnonvara.

        Erillainen saa olla mutta jos on erillainen kuin minä se on halveksuttavaa


    • renkipoika1900

      Marrasputki on ohi, mutta jouluputki alkoi. Siinä pitää muistuttaa mahdollisimman usein, että kenen valokuva on paras (mun) ja ketä pitää äänestää (mua). Myös parasta logoa (mun) saa ja pitää äänestää. Tekisiköhän joku tätä varten pistelaskujärjestelmän, niin nähtäsi kuka on tässäkin paras. On tää niin suomalasta...

    • Mun logo

      Eiköhän se logo ole mc hiilloksen käsialaa. Mutta tursula ottaa siitä vaan kunnian itselleen. Päällepäsmäri kun on.

    • rotanloukku

      Tiiätkö mitä... nyt tätä sun paatoksellista herjausketjua seuraa useampi silmäpari.

      Terveisin nimim. saunan takana on tilaa

    • Tasuri

      Silmukka kiristyy, eiköhän jantteri löydy kohta ladon takaa. Nimikin jo tiedossa.

    • daisarikaisari

      mitä onko saunan takana joku valokuva näyttely? tä? hä?

      Jantterihan oli pari vuotta sitten kun kävin intin niin mitä ammuttii kovilla, niitäkö nyt haetaan?

      mistä täällä oikein puhutaan ja mikä putki? Ootteko kaikki hulluja

      • rehtori.

        Valokuvanäyttely on yhdyssana.


    • Baldiini

      Voisko joku kertoa, mistä tässä keskustellaan, siis ihan lyhyesti vaan.

    • kodlaaja

      Baldiinikin heränny. Joko jalka kestää?

    • töihin mars

      Lumet sulaa, hähhäääääää hähäääää

    • 19 + 2
    • kuusamossa

      Tänään tuli radiosta juttua että jollain työpaikalla on kuulemma tapana pitää vuodessa se 60 päivää saikkua. Eli se juttu pitämättömistä sairaslomista ei olekkaan tuulesta temmattu.
      Joo eikun saikulle ja kuusamooooooooon. Kuusamo, mua kutsuu kuusamoooo

    • Jack Torremolinos

      Ladon taakse.

    • Snoukkari4

      Eiks kaikil ole nyt hyvä tsäänssi ottaa vähän holiday kun on monta vapaata joulunaikaan. Niin no tietysti pitää olla massi kunnos ja mersu alla että viittii lähtee pohjoseen ajeleen. Pelit ja vehkeet muutenkin. Snoukkaileen tästä jo lähdössä, pari päivää duunii ja thats it.

    • 12+1

      Ylläksellä on lunta!

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe