jerishotellin kahvilan/ravintolan aukiolo sesongin ulkopuolella?

kyselenpä

niin miten on?

14

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mökkiläinen

      vastasit jo itte. Sesongin ulkopuolela ei kannata pittää auki ko ei ole asiakkaita.

    • kyselenpä
      • kyselenpä

        ja enkä mie sinne majoittumaan ole menos ku olen ihan paikkakuntalaisia, mut aina ei ole itekään perillä miten on paikat auki


    • Varma tieto

      Jeris on ollut avoinna syyskuun alusta . Ovet suljetaan huhtikuun loppupuolella. Kesäajan hotelli oli suljettuna, Päivitetyt aukioloajat löytyvät hotellin kotisivuilla.Savusauna lämpiää marraskuusta alkaen kaksi kertaa viikossa, keskiviikkona ja perjantaina.

    • kyselenpä

      sen mieki olen tiennyt että kesällä on kiinni. onkos tuo jeris ollut auki myös merkittävinä tapahtumapäivinä?

    • Jos haluat...

      ... syödä, aja Olostunturiin, Kammariin. Saat ruokaa joka päivä 14 - 22 tai 23. En muista.

      Se on yksi Suomen varmimmista ruokapaikoista aukiolon suhteen ja ruoka on hyvää ja sitä on tarpeeksi.

      • matkailu

        Olisi tietenkin paikat auki vaan te olette turisteja vastaan. Turvallinen kunnan työpaikka mikäs siinä on arvostella. Nyt tuhoatte ensilunen matkailun,mutta lossivahdit jatkaa töitä.


      • kyselenpä

        en minä nyt syömään ole jerikselle menossa ja enkä muutenkaan sesonkina paikka vaan tulvii sakemanneja, ranskalaisia ja venäläisiä. Olen silloin tällöin kävely/hiihto/luistelulenkin kautta käynyt juomas jotaki.

        kammari on hyvä paikka, mut ne hinnat onki sit toinen juttu, mut silti olen käynyt siel aina syömässä ku tekee mieli ravintolassa syödä.

        jeris on ollut mulle aina pelkkä kahvi/taukopaikka ei mittään muuta. ja jos ei kahvi maistu niin saahan sieltä vaikka vettä sakeampaaki.ja vielä lisäks siel on nopea käyä ja on minun näkö kulmasta "vain" kävelymatkan päässä ku järvessä jää. Mut hetikkö tekee mieli syödä ravintolas niin ei muutako nokka kohti kammaria


      • kyselenpä
        matkailu kirjoitti:

        Olisi tietenkin paikat auki vaan te olette turisteja vastaan. Turvallinen kunnan työpaikka mikäs siinä on arvostella. Nyt tuhoatte ensilunen matkailun,mutta lossivahdit jatkaa töitä.

        on se harmillista joskus kuulla ku ohi/käyvä turisti "joutu" syömään huoltoasemalla


    • Niin ja

      ... nyt Shellin ruokapaikka auki. Lounas hyvä ja runsas ihan kilpailukykyiseen hintaan. Samoin muut annokset ja pizzat.

      Suosittelen ohiajajille!

      Suosittelen myös Kielan Thairavintolaa!

      Hyvät ruoat myös siellä!

      ...ja palvelu pelaa molemmissa yllä mainituissa paikoissa kuten myös Kammarissa.

      Kyllä Muoniossa nälkä lähtee!

    • Lepertelijoitten

      on vaikea pysyä aloittajan aiheessa. Toisaalta hyvvää tietova mutta ei liity Jerishotellin aukioloihin, joihin on jo vastaus tullu.

      • selvä vastaus

        Selvä vastaus :kiinni. Ei ole turistia. Majoituspaikkoja jotka on ympäri vuoden auki on vain Seo,jossa saa ruokaa.


      • TOTA NOIN
        selvä vastaus kirjoitti:

        Selvä vastaus :kiinni. Ei ole turistia. Majoituspaikkoja jotka on ympäri vuoden auki on vain Seo,jossa saa ruokaa.

        TOTA NOIN KÄYPPÄ SYÖMÄSSÄ ILTASIN TAI SUNNUNTAINA,KOKEILE.


      • anteeksi jos satutin
        TOTA NOIN kirjoitti:

        TOTA NOIN KÄYPPÄ SYÖMÄSSÄ ILTASIN TAI SUNNUNTAINA,KOKEILE.

        En enempää tiedä,ajattelin lähinnä aamupalaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1346
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe