Paskanpuhuja Laitinen

3500 se siitä

Laitinen on tääällä syöttänyt täyttä paskaa hyväuskoisille kulttuurisihteeri Jäppisen seittemän tonnin kuukausiansioista. Itä-Häme paljasti tänään totuuden!

157

2907

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palkkansa ansainnut

      Jäppisen palkka on aivan normaali eli alan sopimuksen mukainen osastopäällikkön palkka reilu 3000e/kk.
      Tuloksiin nähden voisi toki maksaa enemmäkin.

      • Matti Seppä

        Kun Kaattari siirrettiin EU-tehtäviin III kerrokseen, päätettiin, että kulttuuritoimistossa (3,5 työntekijää) ei ole osastopäällikköä. Kaattarin tehtäviä (?) jaettiin Jäppiselle ja Hepo-ojalle. Vaan kuinkas sitten on käynytkään!


      • Opistomiehiä
        Matti Seppä kirjoitti:

        Kun Kaattari siirrettiin EU-tehtäviin III kerrokseen, päätettiin, että kulttuuritoimistossa (3,5 työntekijää) ei ole osastopäällikköä. Kaattarin tehtäviä (?) jaettiin Jäppiselle ja Hepo-ojalle. Vaan kuinkas sitten on käynytkään!

        Ja Kaattarillahan on yliopistokoulutus myöskin? Minkäs kansanopiston Kaattari on käynyt, mieshän oli oikein kulttuuritoimenjohtaja.


      • Pekka Suutari
        Matti Seppä kirjoitti:

        Kun Kaattari siirrettiin EU-tehtäviin III kerrokseen, päätettiin, että kulttuuritoimistossa (3,5 työntekijää) ei ole osastopäällikköä. Kaattarin tehtäviä (?) jaettiin Jäppiselle ja Hepo-ojalle. Vaan kuinkas sitten on käynytkään!

        Etkö puuttunut tuohonkaan luottamusmiesaikanasi?


      • Matti Seppä
        Pekka Suutari kirjoitti:

        Etkö puuttunut tuohonkaan luottamusmiesaikanasi?

        Kyllä puutuin, ja useinkin. Kulttuurilautakuntakin antoi vastauksia, joita en ymmärtänyt. Jos en olisi tiennyt, että saamani vastaus oli ihmisen laatima, olisin arvellut vastauksen olleen korkkiruuvista lähtöisin.
        Varmaan arvaat, kuinka paljon sain tukea hallituksen muilta jäseniltä. Jos joskus ehdin, voin kaivaa pöytäkirjat ja muistiinpanoni kaupunginhallituksen kokouksista, mutta eiköhän tämä riitä tällä kertaa.


      • Pekka Suutari
        Matti Seppä kirjoitti:

        Kyllä puutuin, ja useinkin. Kulttuurilautakuntakin antoi vastauksia, joita en ymmärtänyt. Jos en olisi tiennyt, että saamani vastaus oli ihmisen laatima, olisin arvellut vastauksen olleen korkkiruuvista lähtöisin.
        Varmaan arvaat, kuinka paljon sain tukea hallituksen muilta jäseniltä. Jos joskus ehdin, voin kaivaa pöytäkirjat ja muistiinpanoni kaupunginhallituksen kokouksista, mutta eiköhän tämä riitä tällä kertaa.

        Et ymmärtänyt vastausta? Ymmärrän. Jospa kysymyksen oli myös laatinut korkkiruuvi, niin hienoa, että vastaaja on ollut samalla aaltopituudella. Se on Matti niin, että hiekkalaatikolla pitää osata leikkiä siten, että on kavereita. Jos puhuu ilkeämielisillä kielillä, kiusaa henkisesti tai esim rikkoo toisen hiekkakakkuja, niin ei saa kavereita, jotka tukisivat myös häntä, onnetonta ilkeämielistä.


      • Palkkansa ansainnut

        Taas on en ensi kesäksi tulossa hieno kesäteatteri.
        Kantsis maksaa laivuriN esittämä 7000 kuussa.


      • harva on ansainnut
        Palkkansa ansainnut kirjoitti:

        Taas on en ensi kesäksi tulossa hieno kesäteatteri.
        Kantsis maksaa laivuriN esittämä 7000 kuussa.

        Kouluttautumalla virkaehtoihin sopivaksi palkkakin maistuu rehelliseltä, oikeasti ansaitulta tulolta. Epärehellinen toki voi kuitata sen 7000, kun hänellä ei ole moraalia joka aiheuttaisi omantunnon kolkutusta tai saisi aikaan kysymystä, olenko minä todella ansainnut näin suuren palkan, vaikka en täytä viran minimiehtojakaan...


      • Anonyymi
        Opistomiehiä kirjoitti:

        Ja Kaattarillahan on yliopistokoulutus myöskin? Minkäs kansanopiston Kaattari on käynyt, mieshän oli oikein kulttuuritoimenjohtaja.

        Paasikiviopiston kävi Timo K.


    • näkyy vatuttavan ;)

      Kyllä on rinnevaaralaisilla vitutus päällä. Hyvä niin!

      Mistäs tähän Rinnevaaran kaivoit? Kyllä on korruptiokansalaisilla varmaan kivaa hiekkalaatikollaan miettiessä miten ne veroeurot koplataan eri viranhaltijoiden virkojen maksamiseen.. Sama meno näyttää olevan, kuin Venäjällä Heinolassakin.. Rahoja katoaa ja ketään ei edes kiinnosta tutkia mille tileille siirtoja on suoritettu..

      • orjien hyötykäyttö

        "Loimaa suunnittelee ohjaavansa puolet työllistämistoiminnasta maksetusta valtion korvauksesta kaupungin henkilökunnan virkistysrahastoon.

        Tätä perustellaan sillä, että kunnan yksiköt olisivat innokkaampia ottamaan vastaan työllistettäviä. Idea on saatu Forssasta, jossa malli on jo käytössä."

        Turun Sanomat 3.11.2014 04:46
        http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/695578/Lakimuutos saanut kunnat pohtimaan erikoisia kokeiluja Tyollisyysrahoja virkistykseen

        Siis orja tekee työtä ilman palkkaa, ja yhteisestä pussistamme kunnalle annettu korvaus siitä, että kunta joutuu (huoh) ottamaan ilmaisen orjan, menee täydellä palkalla ja eduilla työskentelevien työntekijöiden kylpyläreissuihin, juopotteluun ja elokuvalippuihin? Siis me veronmaksajat (ja työtönkin maksaa 20% veroa plus alvin kaikesta) lahjoitamme palkkatyöläisille ja virkamiehille lisäetuja vain siitä hyvästä, että he suostuvat ottamaan meidät orjaksi?

        En hyväksy orjatyötä, mutta yksi keino sen kumoamiseksi voisi olla se, että tarjoudumme ilmaiseksi tekemään nykyisten virkamiesten työt. Olisi ainakin mielenkiintoista kuunnella heidän selityksiään, miksi Suomen kansa (me) mieluummin maksaa palkkaa heille kuin suo meille ilon tehdä samat hommat ilmaiseksi. Esimerkiksi Heinolassa voisi vaikka ryhmä kulttuurialaa osaavia työnhakijoita tarjoutua tekemään sen puolen virat ilman korvausta muutaman vuoden. Jostakusta heistä saattaisi nousta se oikea kulttuuriosaaja, joka ansaitsisi ihan palkkavirankin.


    • on ne

      Ei kadonneet ei laatikon rahat ei, kyllä ne jossain on ihan oikeesti.

      • kyllä ovat

        Mutta onko ne kaupungin käytettävissä?


    • mörökantti

      Noo.. tavallaan ;) Ne vaan kierrätetää pikkaisen sinne sun tänne ja tilifirmalle vilautetaan senjälkeen ikäänkuin... ja eihän niitä enää kukaan herrajjestas enää muistakkaan enään.

      Häivytetään johonkin taseeseen tai kaupan kassaan.

      • Sakko vai häkki

        Jarmo Laitisen kirjoitukset ovat olleet sontaa, saa nähdä miten käy tammikuussa ?


      • Kyllästynyt
        Sakko vai häkki kirjoitti:

        Jarmo Laitisen kirjoitukset ovat olleet sontaa, saa nähdä miten käy tammikuussa ?

        Jarmo Laitisen kirjoitukset eivät ole olleet sontaa. Sen sijaan sinun jatkuvat epämääräiset vihjailusi ovat olleet sitä. Keksi asiallisempaa kirjoittamista, jos on pakko kirjoittaa.


      • Marraskuun 3. 2011
        Kyllästynyt kirjoitti:

        Jarmo Laitisen kirjoitukset eivät ole olleet sontaa. Sen sijaan sinun jatkuvat epämääräiset vihjailusi ovat olleet sitä. Keksi asiallisempaa kirjoittamista, jos on pakko kirjoittaa.

        Kyllä mie oon samaa mieltä että höpöjä Laivuri kirjoittelee. Ei ole nähtävästi muuta tekemistä, vaikka rannat on auki.
        Niin mutta veneet ovatkin pois laitureista. Laittas ees tervapapereita piiloon repsottamasta.


      • Kämäheka
        Marraskuun 3. 2011 kirjoitti:

        Kyllä mie oon samaa mieltä että höpöjä Laivuri kirjoittelee. Ei ole nähtävästi muuta tekemistä, vaikka rannat on auki.
        Niin mutta veneet ovatkin pois laitureista. Laittas ees tervapapereita piiloon repsottamasta.

        Hienoa tulosta Jäppinen on tehnyt, liki 200000 euroa voittoa.
        Nyt olis kymppitonnin provikkaa paikallaan.


      • Epäilyttävä voitto
        Kämäheka kirjoitti:

        Hienoa tulosta Jäppinen on tehnyt, liki 200000 euroa voittoa.
        Nyt olis kymppitonnin provikkaa paikallaan.

        Missä se voitto on kerrottu? Mitä on luettu menoiksi? Siis mikä on puhdas voitto?


      • Kämäheka
        Epäilyttävä voitto kirjoitti:

        Missä se voitto on kerrottu? Mitä on luettu menoiksi? Siis mikä on puhdas voitto?

        Puhdas voitto tulot miinus kulut on liki 200000 euroa.
        Ymmärrän hyvin että kateellisten rinnevaaralaisten, seppä&laitinen on mahdoton ymmärtää.
        Siivellä sai heilikin myyntiä esitysten lomassa, jos oli auki.


      • Tilit selväksi
        Kämäheka kirjoitti:

        Puhdas voitto tulot miinus kulut on liki 200000 euroa.
        Ymmärrän hyvin että kateellisten rinnevaaralaisten, seppä&laitinen on mahdoton ymmärtää.
        Siivellä sai heilikin myyntiä esitysten lomassa, jos oli auki.

        Pistäpä tilit sentilleen tänne tänne näkyville. Siis kaikki kesäteatterin tulot miinus kaikki siihen toimintaan liittyvät menot. Tulojahan on vain lippujen myynti sekä epämääräinen väliaikamyynti. Ja menoja on monenlaisia.
        P.s. Heilissähän ei voinut edes väliajalla käydä. Näin kerrotaan.


      • tenttiä vaille
        Tilit selväksi kirjoitti:

        Pistäpä tilit sentilleen tänne tänne näkyville. Siis kaikki kesäteatterin tulot miinus kaikki siihen toimintaan liittyvät menot. Tulojahan on vain lippujen myynti sekä epämääräinen väliaikamyynti. Ja menoja on monenlaisia.
        P.s. Heilissähän ei voinut edes väliajalla käydä. Näin kerrotaan.

        Onhan niitä Jyränkölän 'kirjekurssilta' tullut teknikoitakin. Hyvin pärjäävät...


      • sdfg sdgsfh
        Kämäheka kirjoitti:

        Puhdas voitto tulot miinus kulut on liki 200000 euroa.
        Ymmärrän hyvin että kateellisten rinnevaaralaisten, seppä&laitinen on mahdoton ymmärtää.
        Siivellä sai heilikin myyntiä esitysten lomassa, jos oli auki.

        Menoiksi ei varmaan ole luettu luottokortilla vingutettua tonnia per viikko?
        Onko kaupukilaisilta otettu avustus laskettu menoksi vai tuloksi kaupungin tuloksessa?
        Pari vuotta sitten väittivät tulojen olleen 600 001, menojen 600 000, eli euron tuotto. No onpas se kuitittomuus ja menojen siirto muille tileille ja muu luovuus kaunistanut voittoa upeasti. Siis en usko kesäteatterin tuottaneen voittoa edes yhtä euroa. Valheita se tuottaa. Jos näin ei ole, kuitit ja kirjat esiin, niin katsotaan.


      • niiilonarkomaani

        kuuleppas hiekkapillu :) lyrikoita kaikille


      • Anonyymi
        Kyllästynyt kirjoitti:

        Jarmo Laitisen kirjoitukset eivät ole olleet sontaa. Sen sijaan sinun jatkuvat epämääräiset vihjailusi ovat olleet sitä. Keksi asiallisempaa kirjoittamista, jos on pakko kirjoittaa.

        Jarmo Laitinen on kirjoituksistaan saanut kunnianloukkaustuomion ja isot rahat maksettavaksi. Riittää maksettavaa loppuiäksi.


    • faktaa peliin

      Mistä löytää faktaa, tonni per viikko? Vai onko vain ilkeämielisten keksittyä sanailua, vähän niin kuin Jäppisen 7000 palkka. Siis faktoja peliin arvostelijat!

      • selvä näkijä

        tarkastuslautakunnan raportti.


      • Puppua paljon
        selvä näkijä kirjoitti:

        tarkastuslautakunnan raportti.

        Mistä sen voi lukea? Ainahan voi sanoa että raportissa luki kissan käyneen kuussa. MEikös Jäppisen 7000 palkka tiedot olleet pöytäkirjatietoja, joita kukaan ei pysynyt osoittamaan todeksi. Taitaa näissä luottokorttiväitteissä olla sama juttu.


      • äitituupyyhkii

        Oliko se viime vuonna vai edellisenä; kulttuuritoimisto vingutti korttia 58 000 eurolla, eli yli tonnilla viikossa. Ja se oli vain kulttuuritoimisto. Sen lisäksi tulevat muut osastot. Aikamoista meininkiä. Ja kuka tarkistaa ne kuitit?


      • 58000 vuodessa
        Puppua paljon kirjoitti:

        Mistä sen voi lukea? Ainahan voi sanoa että raportissa luki kissan käyneen kuussa. MEikös Jäppisen 7000 palkka tiedot olleet pöytäkirjatietoja, joita kukaan ei pysynyt osoittamaan todeksi. Taitaa näissä luottokorttiväitteissä olla sama juttu.

        Yritätkö kirjoitta historiaa uudelleen? Onko kyseinen dokumentti jo poistettu verkkosivuilta? Joku, joka jaksaa plarata Heinolan kaupungin sivuja, varmaan etsii uudestaan tuon kohdan. Kaikkihan sen kuitenkin muistavat. Se on aikamoinen summa; kahdeksisen kertaa työmarkkinatuella kituuttavan tulot. Miten paljon siitä menee omaan taskuun? Sitä emme voi tietää, koska kuitteja ei meille esitellä. Vai ovatko ne nyt sitten jossain esillä, kerropas?


    • Sadan tonnin ostot

      Joko pienhankintaohjeet on tehty ja hyväksytty? Helpottaisko luottokorttien käyttöä ja veronmaksajien taakkaa? Mitä luottokorteilla on ostettu? Hankintaohjeessa pitäisi rajata ostojen tarkoituksenmukaisuutta ja käyttöoikeutta. Myös veronmaksajien laskuun luottokorteilla ostavat pitäisi kaupunginhallituksen hyväksyä ja nimet julkistaa.

    • Höhhöh

      Kyllä yrittäjät laskuun myy tuotteita. Täällä idiootit itkee luottokorteista, harvinaisen tyhmää ja tietämätöntä sakkia. Olisiko jotain hampaankolossa jotain vastaan, vähemmän kysymys taloustarkkuudesta.

    • Ulostepuhetta

      Onko kulttuuritoimistolla 66 maksukorttia, vai miten tämä sivistystoimen korttimäärä ja käyttösummat yhdistetään pelkästään kulttuuritoimeen. Siis paskapuhetta väitetyt tonni viikossa, jos linkin alla olevaan tekstiin on uskominen.

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11720013/#comment-63526951

    • Kumpi?

      Miksi Laivuri ei kommentoi otsikkoa? Kumpi on väärässä verottajan verotiedot vai Laitisen paskapuheet???

      • odotellaan

        Ei tuu vastausta, miksi?


      • muistin virkistämiseksi
        odotellaan kirjoitti:

        Ei tuu vastausta, miksi?

        Omilla veneillä juhlimaan Rinnevaaran erävoittoa, ei varastetuilla.
        Korkeimman oikeuden päätöstä odotellessa pitää huolehti että veneet on hyvin lukittuna,
        ettei käy niinkuin viime kesänä ja niin monelle vuonna 2011, jolloin varas vei kymmenittäin
        Moottoreita ja veneitä.


    • Hevosilla pääsee

      Eihän se köyhiä kirpaise, kun demarit heidän rahojaan jakaa, milloin mihinkin. Kyllä meillä on, meinaa hallitus ja käypi käräjiä.

      • onko lukot kunnossa

        Kyllä jaksaa Jarpe taas suoltaa sontaa Rinnevaaran täydellisydestä.
        Saakohan Jarpe provikkaa Titalta?


      • äsrgihä
        onko lukot kunnossa kirjoitti:

        Kyllä jaksaa Jarpe taas suoltaa sontaa Rinnevaaran täydellisydestä.
        Saakohan Jarpe provikkaa Titalta?

        Jos et tykkää Jarmosta, muuta muualla katkerine kaunoinesi.

        Miksi valitat täällä netissä?


      • äsrgihä
        äsrgihä kirjoitti:

        Jos et tykkää Jarmosta, muuta muualla katkerine kaunoinesi.

        Miksi valitat täällä netissä?

        ',,,,,,,,,,!,,,,,,,,,,


    • tommolalainen

      Kauppareissulla tuli mies viereni, hän oli Jarmo Laitinen.
      Keskustelin tämän komean nuoren miehen kanssa kaupunkimme asioista, mitkä on olleet julkisuudessa ja päätöksenteossa esillä.
      Jarmo Laitinen edustaa tästä lähtien minua.
      Se joka puhuu hänestä joko ilkeilymielessä tai muuten pahaa suksikoon suolle. Laitinen on minusta sellainen mies jonka ajatukset on järkeviä perusteluja sekä hän ottaa asioista selvää ja puuttuu epäkohtiin kun niitä on.
      Heinola tarvitsee Jarmo Laitisen kaltaisia ihmisiä päättäjiksi.
      Poliittisesti en ole vasemmistolaiseksi koskaan tunnustautunut, mutta se määrätietoisuus ja arvot sekä osaaminen mitä Laitinen edustaa on hyviä.

      • Herjaus on rikos, Jarpe

        Heinola ei tarvitse Laitisen kaltaisia höpö höpö päätöksentekijöitä, ei nyt eikä koskaan


      • Herjaus on rikos, Jarpe

        Heinola ei tarvitse Laitisen kaltaisia höpö höpö päätöksentekijöitä, ei nyt eikä koskaan


      • Komea muttei älykäs

        Kyllä se Jarpe on komea, on se.


    • tommolalainen

      Eikö teillä nyt Itsenäisyyspäivänä ole muuta tekemistä kuin kirjoittaa toisten nimimerkeillä?
      Mä en aio tätä nimimerkkiä rekisteröidä, koska nettikiusaajani etsii mun kirjoitukset ja kommentoi joka ketjussa.

      Ilmoitanpahan vaan, että ei ole mun kirjoitus tuo äskeinen.

      • tommolalainen

        Miksi käytätte minun nimimerkkiäni?
        Kumpikaa edellisistä ei ole minun kirjoittamani.


      • tollolalainen
        tommolalainen kirjoitti:

        Miksi käytätte minun nimimerkkiäni?
        Kumpikaa edellisistä ei ole minun kirjoittamani.

        Jäit kiinni!
        Kaikki yllä olevat ovat sinun kirjoittamiasi.


      • Voi Perkele sinua

        Voi V..... sinun kanssa mun mun mun aivan kuin olisit joku keisarinna. Mun Mun on Syvälahdentielläkin kun omistaisi koko talon. Eipä kannattais tuota nokkaansa nostaa korkeelle, kun ei oo paljo siihen varaa.


      • Voi Perkele sinua
        tollolalainen kirjoitti:

        Jäit kiinni!
        Kaikki yllä olevat ovat sinun kirjoittamiasi.

        Tunnetko Tollolalainen ehkä hyvinkin tämän Tommolalaisen.


    • Rekisteröin kuitenkin tämän nimimerkin. Tässä on vain se juttu, että aina kun Ari Savolainen näkee mun kirjoittaneen jotain (kätevästi löytää tuossa suomi24 haussa) se kiirehtii tänne vastaamaan jotain joka varmasti ei liity asiaan.

      Se, miksi voin melkoisella varmuudella sanoa noita kahta "tommolalaisen" kirjoitusta sen käsialaksi on, että oli jättänyt viime viikolla Jamolle kaveripyynnön fb:ssa ja yksityisviestin, josta kerroinkin toisessa ketjussa.

      Mitä Jamoon tulee, saatan hyvinkin äänestää häntä. Mutta en ikinä kirjoittaisi noin mautonta "vaalipuhetta". Enkä usko että mun avoin kannatus ainakaan auttaisi häntä saamaan ääniä.

    • Jarmo Laitinen

      Mitähän tähän nyt sitten voisi sanoa ? .

    • Riippuu varmaan siitä oletko oikea Jamo! Voit vaikka kertoa siitä Savolaisen kaveripyynnöstä ja viestistä.

    • Kun ei tuo Jamo tunnu tänne ehtivän, kirjoitan itse mitä hän sanoi.
      Eli hän soitti eilen ja kysyin olinko aamulla kirjoittanut hänestä jotain Heinola-palstalle. Vastasin, että en ole kirjoittanut ja että jos joku on käyttänyt mun nimimerkkiä, se ei voi olla muu kuin nettikiusaajani Savolainen.

      Jamo sitten kertoi, että hänelle oli viime viikolla tullut facebookissa kyseiseltä hepulta kaveripyyntö. Johon hän ei ollut vastannut, koska hänestä oli omituista kun profiilissa on lapsen kuva.

      Pari päivää sen jälkeen hän oli saanut Savolaiselta yksityisviestin, jossa tämä luetteli "allekirjoittaneen" rikoksia, mm. rattijuoppouksia. Kysyin oliko siellä petosta ja lähestymiskieltoa. Kuulemma oli. Kysyin, oliko diaarinumeroita. Niitä ei kuulemma ollut. Totesin sitten, että nähtävästi käyttää omaa listaansa ja haluaa jostain syystä väittää, että ne on MUN saamia tuomioita.

      Jamo lupasi lähettää mulle viestit (niitä oli kai useampia) mutta ei ole vielä kuulunut.

      Kerron tämän vain siksi, että lukijat tajuaisivat mitä on kun todella joutuu nettikiusaajan uhriksi. Hän päivystää netissä 24/7 etsien kaiken tiedon mitä kiustaavastaan löytää. Hän meilailee tälle hänen kaveriensa nimillä, lähettää fb-kaveripyyntöjä valeprofiileista, kirjoittaa jopa uhrinsa nimellä tai nimimerkillä keskusteluihin. Mksi, sen vain hän itse tietää.

    • öööööööööööööööööööö

      Kyllä on vakka kantensa löytänyt kun JL ja tämä kissanainen ovat kimpassa.

      • Älytöntä mikä älytöntä

        Taas Laitiselta kiusantekovalitus. Kaatuu varmasti oikeuskäsittelyssä.


      • En nyt sanoisi että kimpassa ollaan. En ole kuullut Jamosta mitään tuon jälkeen eli en edelleenkään saanut kopiota Savolaisen viestistä. Totta asia varmasti on, koska S. vaikeni tyystin täällä sen jälkeen kun kirjoitin asiasta.

        Mulla on se käsitys, että Jamo on tekemisissä hyvin monenlaisten ihmisten kanssa, sosiaalinen kun on. On se hyvä pohja tietysti valtuutetun urallekin kun tietää ihmisten elämästä ja huolista.


      • In your dreams
        tommolalainen kirjoitti:

        En nyt sanoisi että kimpassa ollaan. En ole kuullut Jamosta mitään tuon jälkeen eli en edelleenkään saanut kopiota Savolaisen viestistä. Totta asia varmasti on, koska S. vaikeni tyystin täällä sen jälkeen kun kirjoitin asiasta.

        Mulla on se käsitys, että Jamo on tekemisissä hyvin monenlaisten ihmisten kanssa, sosiaalinen kun on. On se hyvä pohja tietysti valtuutetun urallekin kun tietää ihmisten elämästä ja huolista.

        Uskon vakaasti ettei Jarmo Laitisesta koskaan tule valtuutettua Heinolaan. Syyt: 1. Mikään puolue ei hyväksy häntä listalleen, liian suuri räyhäriski. 2. Yksinäisenä sutena ei saa niin paljoa ääniä että menisi läpi.

        Tätä palstaa lukiessa voi tulla harhaluulo hänen suuresta kannatuksestaan mutta valitettettavasti edes kymmenillä äänillä ei valtuustoon pääse ilman ryhmää. Vilkaisin herran tekemät kuntalaisaloitteet, siitä voi jo heti tsekata kannatustaan. Katsokaapa.

        Politiikassa on mahdollista hoitaa asioita vain tekemällä yhteistyötä. Yksinäiset räyhääjät huutavat aikansa mutta kuihtuvat sitten...tai sitten oppivat tekemään yhteistyötä ja olemaan nostamatta omaa itseään yli muiden.

        Ottakaa oppia Juuso Seppälästä. Ura politiikassa nousee kohisten yhteistyötä tekemällä.


      • demariprogandaa...
        In your dreams kirjoitti:

        Uskon vakaasti ettei Jarmo Laitisesta koskaan tule valtuutettua Heinolaan. Syyt: 1. Mikään puolue ei hyväksy häntä listalleen, liian suuri räyhäriski. 2. Yksinäisenä sutena ei saa niin paljoa ääniä että menisi läpi.

        Tätä palstaa lukiessa voi tulla harhaluulo hänen suuresta kannatuksestaan mutta valitettettavasti edes kymmenillä äänillä ei valtuustoon pääse ilman ryhmää. Vilkaisin herran tekemät kuntalaisaloitteet, siitä voi jo heti tsekata kannatustaan. Katsokaapa.

        Politiikassa on mahdollista hoitaa asioita vain tekemällä yhteistyötä. Yksinäiset räyhääjät huutavat aikansa mutta kuihtuvat sitten...tai sitten oppivat tekemään yhteistyötä ja olemaan nostamatta omaa itseään yli muiden.

        Ottakaa oppia Juuso Seppälästä. Ura politiikassa nousee kohisten yhteistyötä tekemällä.

        Siis oppivat nöyrtymään menneitä aikoja hehkuttavien demareiden aivottomiksi juoksupojiksi.

        Petytte pahasti, Juuso on uusliberaali porvari jolla on munat eikä hän hypi demarimammakaarin pillin mukaan. Vai onko Juusokin salademari...rohkeasti vaan ulos kaapista jos näin on. Eihän siinä mitään hävettävää ole jos on hilsun ja hempan sätkynukke. Tai on siinä... eduskuntavaaleissa on vaikea vetää kovaa porvaria jos kotinurkilla istuu työväenyhdistyksen mummojen polvella ja syö kiltisti kädestä.


      • Jarmo Laitinen
        demariprogandaa... kirjoitti:

        Siis oppivat nöyrtymään menneitä aikoja hehkuttavien demareiden aivottomiksi juoksupojiksi.

        Petytte pahasti, Juuso on uusliberaali porvari jolla on munat eikä hän hypi demarimammakaarin pillin mukaan. Vai onko Juusokin salademari...rohkeasti vaan ulos kaapista jos näin on. Eihän siinä mitään hävettävää ole jos on hilsun ja hempan sätkynukke. Tai on siinä... eduskuntavaaleissa on vaikea vetää kovaa porvaria jos kotinurkilla istuu työväenyhdistyksen mummojen polvella ja syö kiltisti kädestä.

        No "in your dreams" uskoo mutta näitä asioita kun ei uskon voimalla ole ratkaistu ennenkään ihan vaaleilla mennään.
        En todellakaan ole tuollaisten hildenistien edustaja enkä puolesta peukuttaja.
        En myöskään ole sanonut, että lähden edes mihinkään vaaleihin mukaan.
        Nykyinen varavaltuutettuna oleminen antaa juurikin sen mahdollisuuden saada tietoa ja vaikuttaa asioihin mihin olen vaikuttanut.
        Ei ole heinolassa kaupunginjohtajaa ei ole mäkilää valittu ei ole Syrjälärahastoa muutettu ei ole montaa muutakaan asiaa tehty mihin minä olen näppini laittanut, niin sellaista se on olla vaikuttamatta mihinkään mutta jostain syystä näillä näyttää vaikutusta onneksi olevan.
        Seppälään en ota kantaa kun en tunne miestä sen tarkemmin, sen vaan sanon jotta teen mielummin yhteistyötä vasemmistolaisena siis vasemmistoliiton jäsenenä kunnon porvarinkanssa kuin tuollaisten demareiden irvikuvien kuten hilden riutta on. Kunnon porvarilta voi odottaa jotain rotia ja selkärankaa asioihin sekä meiltä vasemistosta/kommareista mutta tuollaiset hildenistit on niin lireoja jottei tiedä mitä tekee ja ketä puukottaa selkään milloin missäkin.
        heinolassa pitäisi demareiden oikeesti pistää pihalle hilden ja riutta niin maine paranisi paljon enemmän edustamasaan porukassa.
        Elisaan olen tutustunut ja ei minulla ole mitään politikointia hänen kansaan ollut ikinä. Ihan minusta mukava ihminen jota olen auttanut muutamissa asioissa toivottavasti ja niin tekisin muillekkin jos pyydetään.
        Niin mitä tulee noihin vaaleihin niin minua kysyttiin eduskuntavaali ehdokkaaksi ja ihan puolueen listalle mutten suostunut kun ei ole miun juttu ainakaan vielä, ei se ole siis mikään spekuloinnin aihe tämäkään. Kuulun yhä Vasemmistoliittoon rp ja ikinä ei ole erotettu minua siitä eikä kukaan kuulemma ole sellaista vaatinutkaan koskaan, ei myöskään ole minua eroitettu puolueen luottamustehtävistä koskaan eikä sellaista ole kukaan tietääkseni vaatinutkaan.
        Jotta se siitä tälläkertaa, niin joku kehui miuta komeaksi jossin viestissä niin kiitoksia kehuista :D, itse pidän kuitenkin ihan tavallisennäköisenä itseäni, ja mitä tulee mielipiteisiini niin tulkaa toki kysymään ja keskustelemaan kanssani jos jossin näette kerron asioista ja vastaan mielelläni kysymyksiin. Miulle voi myös soittaa tai laittaa viestiä niin puhelin kuin sähköpostikaan ei ole salaisuuksia p 0449884525 sp [email protected], ihan rohkeasti ottakaa yhteyttä ja kertokaa ja kysykää jos haluatte.


      • lxcufgjkh
        Jarmo Laitinen kirjoitti:

        No "in your dreams" uskoo mutta näitä asioita kun ei uskon voimalla ole ratkaistu ennenkään ihan vaaleilla mennään.
        En todellakaan ole tuollaisten hildenistien edustaja enkä puolesta peukuttaja.
        En myöskään ole sanonut, että lähden edes mihinkään vaaleihin mukaan.
        Nykyinen varavaltuutettuna oleminen antaa juurikin sen mahdollisuuden saada tietoa ja vaikuttaa asioihin mihin olen vaikuttanut.
        Ei ole heinolassa kaupunginjohtajaa ei ole mäkilää valittu ei ole Syrjälärahastoa muutettu ei ole montaa muutakaan asiaa tehty mihin minä olen näppini laittanut, niin sellaista se on olla vaikuttamatta mihinkään mutta jostain syystä näillä näyttää vaikutusta onneksi olevan.
        Seppälään en ota kantaa kun en tunne miestä sen tarkemmin, sen vaan sanon jotta teen mielummin yhteistyötä vasemmistolaisena siis vasemmistoliiton jäsenenä kunnon porvarinkanssa kuin tuollaisten demareiden irvikuvien kuten hilden riutta on. Kunnon porvarilta voi odottaa jotain rotia ja selkärankaa asioihin sekä meiltä vasemistosta/kommareista mutta tuollaiset hildenistit on niin lireoja jottei tiedä mitä tekee ja ketä puukottaa selkään milloin missäkin.
        heinolassa pitäisi demareiden oikeesti pistää pihalle hilden ja riutta niin maine paranisi paljon enemmän edustamasaan porukassa.
        Elisaan olen tutustunut ja ei minulla ole mitään politikointia hänen kansaan ollut ikinä. Ihan minusta mukava ihminen jota olen auttanut muutamissa asioissa toivottavasti ja niin tekisin muillekkin jos pyydetään.
        Niin mitä tulee noihin vaaleihin niin minua kysyttiin eduskuntavaali ehdokkaaksi ja ihan puolueen listalle mutten suostunut kun ei ole miun juttu ainakaan vielä, ei se ole siis mikään spekuloinnin aihe tämäkään. Kuulun yhä Vasemmistoliittoon rp ja ikinä ei ole erotettu minua siitä eikä kukaan kuulemma ole sellaista vaatinutkaan koskaan, ei myöskään ole minua eroitettu puolueen luottamustehtävistä koskaan eikä sellaista ole kukaan tietääkseni vaatinutkaan.
        Jotta se siitä tälläkertaa, niin joku kehui miuta komeaksi jossin viestissä niin kiitoksia kehuista :D, itse pidän kuitenkin ihan tavallisennäköisenä itseäni, ja mitä tulee mielipiteisiini niin tulkaa toki kysymään ja keskustelemaan kanssani jos jossin näette kerron asioista ja vastaan mielelläni kysymyksiin. Miulle voi myös soittaa tai laittaa viestiä niin puhelin kuin sähköpostikaan ei ole salaisuuksia p 0449884525 sp [email protected], ihan rohkeasti ottakaa yhteyttä ja kertokaa ja kysykää jos haluatte.

        "Kunnon porvarilta voi odottaa jotain rotia ja selkärankaa asioihin sekä meiltä vasemistosta/kommareista mutta tuollaiset hildenistit on niin lireoja jottei tiedä mitä tekee ja ketä puukottaa selkään milloin missäkin.
        heinolassa pitäisi demareiden oikeesti pistää pihalle hilden ja riutta niin maine paranisi paljon enemmän edustamasaan porukassa."

        Taidatko tuon paremmin sanoa. Hyvä Jarmo.

        Väinö Tanner kääntyisi haudassaan jos tietäisi mitä sosiaalidemokratia on vuonna 2014.


      • Joulumuori&tonttutomera
        Jarmo Laitinen kirjoitti:

        No "in your dreams" uskoo mutta näitä asioita kun ei uskon voimalla ole ratkaistu ennenkään ihan vaaleilla mennään.
        En todellakaan ole tuollaisten hildenistien edustaja enkä puolesta peukuttaja.
        En myöskään ole sanonut, että lähden edes mihinkään vaaleihin mukaan.
        Nykyinen varavaltuutettuna oleminen antaa juurikin sen mahdollisuuden saada tietoa ja vaikuttaa asioihin mihin olen vaikuttanut.
        Ei ole heinolassa kaupunginjohtajaa ei ole mäkilää valittu ei ole Syrjälärahastoa muutettu ei ole montaa muutakaan asiaa tehty mihin minä olen näppini laittanut, niin sellaista se on olla vaikuttamatta mihinkään mutta jostain syystä näillä näyttää vaikutusta onneksi olevan.
        Seppälään en ota kantaa kun en tunne miestä sen tarkemmin, sen vaan sanon jotta teen mielummin yhteistyötä vasemmistolaisena siis vasemmistoliiton jäsenenä kunnon porvarinkanssa kuin tuollaisten demareiden irvikuvien kuten hilden riutta on. Kunnon porvarilta voi odottaa jotain rotia ja selkärankaa asioihin sekä meiltä vasemistosta/kommareista mutta tuollaiset hildenistit on niin lireoja jottei tiedä mitä tekee ja ketä puukottaa selkään milloin missäkin.
        heinolassa pitäisi demareiden oikeesti pistää pihalle hilden ja riutta niin maine paranisi paljon enemmän edustamasaan porukassa.
        Elisaan olen tutustunut ja ei minulla ole mitään politikointia hänen kansaan ollut ikinä. Ihan minusta mukava ihminen jota olen auttanut muutamissa asioissa toivottavasti ja niin tekisin muillekkin jos pyydetään.
        Niin mitä tulee noihin vaaleihin niin minua kysyttiin eduskuntavaali ehdokkaaksi ja ihan puolueen listalle mutten suostunut kun ei ole miun juttu ainakaan vielä, ei se ole siis mikään spekuloinnin aihe tämäkään. Kuulun yhä Vasemmistoliittoon rp ja ikinä ei ole erotettu minua siitä eikä kukaan kuulemma ole sellaista vaatinutkaan koskaan, ei myöskään ole minua eroitettu puolueen luottamustehtävistä koskaan eikä sellaista ole kukaan tietääkseni vaatinutkaan.
        Jotta se siitä tälläkertaa, niin joku kehui miuta komeaksi jossin viestissä niin kiitoksia kehuista :D, itse pidän kuitenkin ihan tavallisennäköisenä itseäni, ja mitä tulee mielipiteisiini niin tulkaa toki kysymään ja keskustelemaan kanssani jos jossin näette kerron asioista ja vastaan mielelläni kysymyksiin. Miulle voi myös soittaa tai laittaa viestiä niin puhelin kuin sähköpostikaan ei ole salaisuuksia p 0449884525 sp [email protected], ihan rohkeasti ottakaa yhteyttä ja kertokaa ja kysykää jos haluatte.

        Laitisellakin taas joululoma alkanut, on jaksanut taas ahertaa alkuvuoden vaimonsa talon kimpussa ja tehtaillut valituksia ja
        haukkunut ihmisiä räävittömillä kirjoituksillaan. Palkinnot on luvassa helmikuussa. Silloin tulee oikea joululahjojen "äiti".


      • sdu6fis6ur
        Joulumuori&tonttutomera kirjoitti:

        Laitisellakin taas joululoma alkanut, on jaksanut taas ahertaa alkuvuoden vaimonsa talon kimpussa ja tehtaillut valituksia ja
        haukkunut ihmisiä räävittömillä kirjoituksillaan. Palkinnot on luvassa helmikuussa. Silloin tulee oikea joululahjojen "äiti".

        Joku suuri tietäjä on ulvonut kuukausikaupalla "tammikäräjistä". Valhetta taas?

        Joulumuori&tonttutomera eivät ole oikeita demareita vaan röyhkeitä oman etunsa ajajia. Kunnon demari on rehellinen ihminen.


    • Jarmo Laitinen

      Niimpä se on sääli kun demareitten mainetta pilataan tuollaisilla muoreilla ja henkselin napsuttelijoilla joilla ei ole mitään tekemistä oikean sosiaalidemokratian kassa vaan ovat sen irvikuvia ja tekevät koko liikkeestä pellejä sekä jopa jos asiat oikein menisi niin väärinkäytöksiin syyllistyvän jopa rikollisen toiminnan edes auttajan. Siinä olisi oikeille demareille ihan vakavasti itsetutkistelun paikka.
      Mie arvostan hyvinkin rehellistä demaria joka ajaa ja edustaa sosiaalidemokratiaa siitä ei ole pätkääkän kyse, mutta heinolan kuntapäättäjät esim hilden ja riutta on kovin kaukana sosiaalidemokratiasta tai mitä sen tulisi olla ja edustaa.
      kukaan ei ole demari pelkästään jäsenkirjalla samoin kuin kukaan ei ole kommari sillä ketään ei saa uskovaiseksi vaikka liitetään kirkkoon eikä ateistiksi jos sieltä erotaan, kyllä nämä asiat on vaan sisäistettävä ja elettävä sekä toimittava niinkuin sydämmessään haluaa ja kokee oikein olevan siinä ei jäsenkirjalla ole merkitystä ja teot sekä puheet näyttää sitten minkä puolesta töitään tekee ja kenen lippua kantaa.
      Siinä vain voi käydä niin jotta jos et sen lippua kanna etkä lauluja laula jonka leipää syöt niin jää joku aamu leivät syömättä,silloin kun leipurit sen huomaa ja tajuaa.

      • Kakkua keväällä

        Voi jumalauta, Laitinenko määrittää, kuka on oikea sosialidemokraatti. Ei todellakaan.
        Rattijuoppous, pahoinpitely, varkaus, kavallus ovat vakavia rikoksia, joiden tekijä saa
        vankeustuomion.


      • fjhljfglhjflj
        Kakkua keväällä kirjoitti:

        Voi jumalauta, Laitinenko määrittää, kuka on oikea sosialidemokraatti. Ei todellakaan.
        Rattijuoppous, pahoinpitely, varkaus, kavallus ovat vakavia rikoksia, joiden tekijä saa
        vankeustuomion.

        Missäs on ne tammikäräjät ? piti olla jo vuosia sitten, mitäs huutelet huuhaata täällä!


      • fijghjdhdgfphlöädjs
        Kakkua keväällä kirjoitti:

        Voi jumalauta, Laitinenko määrittää, kuka on oikea sosialidemokraatti. Ei todellakaan.
        Rattijuoppous, pahoinpitely, varkaus, kavallus ovat vakavia rikoksia, joiden tekijä saa
        vankeustuomion.

        Ei taida olla mitään faktaa sinulla jutuillesi :D voi mee raukka maate ja vedä henkeä lärvit tai vaikka kätees jotta ei päätä pakota noin kovasti poloinen parka.


      • hyvää karsii oottaa
        fjhljfglhjflj kirjoitti:

        Missäs on ne tammikäräjät ? piti olla jo vuosia sitten, mitäs huutelet huuhaata täällä!

        Malta Jarpe-boy odottaa, hyvää kannattaa oottaa.


      • PITÄS TIETEE
        fjhljfglhjflj kirjoitti:

        Missäs on ne tammikäräjät ? piti olla jo vuosia sitten, mitäs huutelet huuhaata täällä!

        Lahessa Maaliskuussa, kutsun mukaisesti.


      • Wanhat paskat
        PITÄS TIETEE kirjoitti:

        Lahessa Maaliskuussa, kutsun mukaisesti.

        Onkohan Maaliskuussa vai pidätkö omia aivopierujasi totuutena. :D


    • tommolan Topi

      Ei kai heinolan demarit noita kaikkia ole tehneet siihen tarvittaisin jo munaa mitä niillä ei ole.

      • onko kakku syöty jo

        Yks vas. varavaltuutettu sai em. Kolttosista kakkua 2011 syksyllä.


    • Lopettaisit jo

      Mikäli tarkoitus on noilla vihjailuilla pilata Jarpen mainetta niin menee kyllä bumerangina takaisin sille vihjailijalle. Ei täällä lie kovin monta jotka ovat tehneet J:sta rikosilmoituksen. Ellei sitten kirjoittajan tarkoitus ole pilata sen "kantajan" mainetta?

      • Joulujuhlista jaloin

        Kuulin että puolenkymmentä tutkintapyyntöö on Laitisesta tehty ja saman verra suunnitteilla.
        Eli aika moni on kyllästynyt em. Herran kirjoituksiin somessa ja Facebookissa.
        Mielenkiintoista keskustelua asian tiimoilta. Odotellaan joulupukkia, jos tois lahjattomillekin lahjuksia.


      • Jarmo Laitinen
        Joulujuhlista jaloin kirjoitti:

        Kuulin että puolenkymmentä tutkintapyyntöö on Laitisesta tehty ja saman verra suunnitteilla.
        Eli aika moni on kyllästynyt em. Herran kirjoituksiin somessa ja Facebookissa.
        Mielenkiintoista keskustelua asian tiimoilta. Odotellaan joulupukkia, jos tois lahjattomillekin lahjuksia.

        "joulujulista jaloimmalle" onko tosiaan niin jotta vain puolenkymmentä on tehnyt ja työllistänyt näin turhilla asioilla jotain tutkijaa, en ole kuullutkaan.
        Olisi luullut jotta määrä olisi isompi, mutta muut neljäkymmentä ilmeisesti on ja vastaa teoistaan ja ottaa sen kunniattomuuden ilman uikutusta vastaan joka kuuluukin ottaa.
        Ainahan joukkueeseen sopii muutama valittaja jotka itkee ja ruikuttaa milloin millekkin tutkijalle ja mistäkin asiasta kuinka heitä joku kiusaa.
        No kaikkien nokkaa ei ole äiti pyyhkinyt siten jotta olisivat oppineet olemaan, mutta olkoos huoletta voihan olla jotta joku päivä näidenkin nekku niistetään niin jotta tietää mistä se räkä sitten tulee ja miten syyttää ketäkin tai mistä.
        Näitä esimerkkejä on tässä vuosien aikana nähty miten käy kun syyttelee muita omista tekemisistään, niin miten siinä lopulta sitten käy.


    • ggkhugkjhjjklhjkl

      Joo ihan oikeesti lopettakaa jo ei kukaan halua enään kuulla kakuista eikä veneistä jos on oikeitakin asioita pohdittavana.

    • hyvä Jarmo

      Jospa käykin niin, että Laitinen saakin räjäytettyä auki Heinolan mätäpaiseen, jota hyväveliverkosto on vaalinut vuosia, miten sitten suu pannaan?

      • JL paise vain kasvaa

        Mätäpaiseet on jo räjäytetty, kiitos toimintakykyisen valtuuston enemmistön, Rinnevaara ei ole kaupunginjohtajana,
        Heinolassa kaikki hyvin, pari valittajaa tekee työtään, saaden tempuistaan orkkuja. Se näille kahdelle joutilaaalle
        suotakoon.


      • Nimilista-Niilo
        JL paise vain kasvaa kirjoitti:

        Mätäpaiseet on jo räjäytetty, kiitos toimintakykyisen valtuuston enemmistön, Rinnevaara ei ole kaupunginjohtajana,
        Heinolassa kaikki hyvin, pari valittajaa tekee työtään, saaden tempuistaan orkkuja. Se näille kahdelle joutilaaalle
        suotakoon.

        Toimintakykyinen valtuuston enemmistö lähtiin mukaan joidenkuiden masinoimaan ajojahtiin ja aiheutti veronmaksajille satojen tuhansien eurojen menetykset.
        Ei liene kenellekään epäselvää, ketkä hääräsivät ajojahdin keulakuvina.
        Ei liene epäselvyyttä siitäkään, miksi Rinnevaara piti saada äkkiä pois Heinolasta.
        Kun malttaa tutustua mm. Pyhäjärven oikeudenkäyntiaineistoon (mm. tuomio, Pyhäjärvi hävisi), alkaa käydä selväksi, että Rinnevaaran ongelma oli se, että hän puuttui luottamushenkilöiden epämääräisiin toimiin eli toimi KUNTALAISTEN edun mukaisesti.
        Ilmeisesti tiettyjä Pyhäjärven ja Heinolan luottamushenkilöitä yhdistää se, että
        heidän arvomaailmassaan luottamushenkilöiden etu menee kuntalaisten edun edelle.

        Mikäli kävisi niin, että Heinolan nykyinen kj puuttuisi tiettyjen virkamiesten toimiin tai estäisi tiettyjä hankintoja, alkaisi hänen ulos savustamisensa välittömästi.
        Mielenkiintoista seurata, ryhtyykö kj muuttamaan mitään vai tyytyykö hän lähinnä edustamaan kaupunkia - sekaantumatta päätöksentekoon.


      • jaskajokunenlutikka
        Nimilista-Niilo kirjoitti:

        Toimintakykyinen valtuuston enemmistö lähtiin mukaan joidenkuiden masinoimaan ajojahtiin ja aiheutti veronmaksajille satojen tuhansien eurojen menetykset.
        Ei liene kenellekään epäselvää, ketkä hääräsivät ajojahdin keulakuvina.
        Ei liene epäselvyyttä siitäkään, miksi Rinnevaara piti saada äkkiä pois Heinolasta.
        Kun malttaa tutustua mm. Pyhäjärven oikeudenkäyntiaineistoon (mm. tuomio, Pyhäjärvi hävisi), alkaa käydä selväksi, että Rinnevaaran ongelma oli se, että hän puuttui luottamushenkilöiden epämääräisiin toimiin eli toimi KUNTALAISTEN edun mukaisesti.
        Ilmeisesti tiettyjä Pyhäjärven ja Heinolan luottamushenkilöitä yhdistää se, että
        heidän arvomaailmassaan luottamushenkilöiden etu menee kuntalaisten edun edelle.

        Mikäli kävisi niin, että Heinolan nykyinen kj puuttuisi tiettyjen virkamiesten toimiin tai estäisi tiettyjä hankintoja, alkaisi hänen ulos savustamisensa välittömästi.
        Mielenkiintoista seurata, ryhtyykö kj muuttamaan mitään vai tyytyykö hän lähinnä edustamaan kaupunkia - sekaantumatta päätöksentekoon.

        http://apina.biz/74578?ref=randoms katoppa infoa


    • proeyuldgfkjhfjhgbhg

      Jarppa L se jaksaa paskojaan kirjoittaa, kun on rannat jäässä. Laitoittehan veneet sekä mootorit lukkoon talveksi ___!!!!!!!!!!!. Tuomio Jarpalle on tulossa taas maalikuussa. Käräjiä on tiedossa, kunnianloukkaus on rikos ja rikollinen saa siitä tuomion. Huhu torilla kertoo Jarpan joutuvan taas vankilaan.

      • pidä huhu paikkansa

        Toivottavasti huhu pitää paikkansa. Loppuu tuo Laitisen paskan puhuminen täällä vähäksi aikaa. Ei ole Laivuri vieläkään kumonnut verottajan tietoja Jäppisen kuukausituloista eikä muuten mitään muutakaan asiaa missä on paskaa puhunut suupielet ruskeina. Mies läyskyttää "asiantuntemuksella" tietävänsä mitä mikäkin maksaa jne. Mutta kun totuus paljastuu vaihdetaan puheenaihetta.


    • 3500 se siitä

      Laitinen se jaksaa puhua täällä paskaa päivästä toiseen ja aloittaa uusia ketjuja.

    • vaalit tulossa

      Olisi Jamo saanut korjata asian. Mutta on se 3500 aika kova kuukausipalkka oman yrityksen pyörittämisestä (viittaan kesäteatteriin).

      • böääääääääääääääääääää

        Haastemies on saanut postin Toimitettua oikealle henkilölle.


      • Itse asiassa kuultuna
        böääääääääääääääääääää kirjoitti:

        Haastemies on saanut postin Toimitettua oikealle henkilölle.

        Laukkamäenkadulla jaetaan iltapostia/virainomaispostia erääseen "torppaan", maanantai-iltana oli melkoinen mölinä pihassa.
        Taisi tulla lottovoitto, ei talon asukkaalle vaan yhteiskunnalle.


      • ....laukkari....
        Itse asiassa kuultuna kirjoitti:

        Laukkamäenkadulla jaetaan iltapostia/virainomaispostia erääseen "torppaan", maanantai-iltana oli melkoinen mölinä pihassa.
        Taisi tulla lottovoitto, ei talon asukkaalle vaan yhteiskunnalle.

        Onkos siellä 'torppa' eikös terva-jönni ole jo edesmennyt. Ajoi hevosella syötyä ruokaa....


    • mädälle haisee Hla

      Täällä ei siis kirjoittele kukaan muu, kuin Laitinen sanovat pipo kenallaan ja pysyvä vappunaamari kasvojen paikalla kaljaa kulkijassa ryystävät puliukot eli Heinolan virallinen tietotoimisto.

      Voi, kun tietäisitte te SDP.n Wanhat paskat ja muut Heinolan mädättäjät, kuinka ihan tavallisilla ihmisillä jo keittää hieman yli, kun ette suostu uudistumaan. Pelkkää jatkettua valhetta on koko Heinolan poliittinen sanoma puolueista riippumatta vaaleista toiseen pullollaan!

      • ANTAA REPPANAN OLLA !

        Taas on toisella varavaltuutetulla ongelmia, kuten aina, kun purkautuuu tällä palstalla.


    • pahaa oloako pukkaa

      Hei Äiti ja tytär jos teillä on paha olla ei tarvi kommentoida se nimittäin näkyy jo päällepäin!

      • KEN HAASTEEN SAI

        Tilulii tilulii tilulii posti kulkeekun kusti polkee ja viranomaisposti tulee
        valoautolla vaikka illalla.


    • BYÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

      Sanoo äiskä, kun sitä v.ituttaa.. Kusti polkee ja posti kulkee myös rakasparhaalle äiskän kullanmurulle ja postia jäänee avaamattakin.

      • tuupyyhkiiny

        Ei pitäisi olla hyväksyttävää, että lähtee ehdokkaaksi valtuustoon, jos itsellä tai perheenjäsenellä on virka. Pitäisi erota virasta tai jättää hakeutumatta ehdokkaaksi. Eturistiriita on muuten heti edessä.


      • vassariväpä

        Ei pitäisi minkään normaalin puolueen asettaa ehdokkaakseen henkilöä joka samalla hetkellä ehdonalaisessa vankeudessa, Heinolan vasemmisto liitto teki tälläisen munauksen viime kunnallisvaaleissa, jossa heidän listallaan oli henkilö jolla oli kymmeniä rikoksia kontaollaan. Kuka tämä oli ????????????
        Kyllä Heinolan vassarit ovatkin saaanneet kärsiä hölmöilystää. Ei valtuutettuja, ei lautakunnan jäsenyyksiä - ei. Mitään muutakaan.


      • jepulisjara

        Sitä saa mitä tilaa, vai mitä möhkö-sepi ja tämän palstan törkytoimittajat.


    • jannitustajatkuvaa

      koskas tää jännäri jatkuu...

    • hyväsaija

      Saija valittiin Heinolan aikaansaavimmaksi, kyllä on Saijalla kannatusta. Mites on Laitisen kannatuksen laita?

    • Varkaat_kulkurit

      Ei ole Laitista näkynyt palstoilla eikä caracaraa.
      Onkohan joutunut keikkahommiin?
      Pirusti on vielä jäätä eikä saa venetttä laituriin.
      Tänä kesänä en laita moottoria kiinni vaan vien ja tuon.
      Ei tule voroilla kiusausta rosvota moottoria, kuten kävi
      vuonna 2010. Ei saatu konnaa kiinni.

      • Otavakuutus

        Etkö ole vakuuttanut venettäsi ja moottoriasi? Minä olen ja olen aina saanut korvauksen. Varas on ainakin kolme kertaa vienyt minulta veneen. Minun ei siis tarvitse täällä ruikuttaa ja Laitista etsiä. Ja satavarmasti ei ole Laitinen ollut asialla.


      • Järvet-jäässä

        Ai, että rosvo on viennyt kolmekertaa moottorisi/veneen, antaakohan enää kukaan vakuutusta? Jos joka vuosi konna vie omaisuutta samasta paikasta.
        Me maksamme yhteisesti nämä rosvoukset korkeina vakuutusmaksuina.
        Turusen valtuustoaloite valvontakameroista oli hyvä aloite, se pitääkin toteuttaa pikimmin, saadaan konnat kiikkiin. Kuka tässä nyt on, jotain ihmeen Laitista etsimässä?


    • Kaksiplus

      Muistaakseni, Hepo-oja selitti kerran, että Saijan palkka koostuu kahdesta osasta: toinen osa on kulttuurisihteerin palkka, toinen osa on ”kesäteatteri”-palkka. Tietenkin, Hepo-ojan selityksiä on kun ala-asteen oppilaan kirjoittamia.

    • Jossu30000000

      Aina vain vali, vali, vali.

      • entiiämittääntästä

        Ohos...johan on tarinaa, kukas tää Laitinen on?


    • kuititonkuinpaperiton

      Nyt on hallitus siirtynyt sitten paperittomaan kokeiluun, se on vähän niinku kuititon, jos tulee ongelmia niin hys hys....

      • käräkäräjäiset

        Paperittomaan muttei kalterittomaan.


    • Anonyymi

      Miten se tämä "keskustelu" putkahti pinnalle kuin tyhjästä? Mukava nähdä kunnallispolitiikassa mukana olleiden (lue:ryvettyneiden) aitoja kommentteja. En jaksa kahlata tätä ketjua, mutta totean vain että seppä&laivuri-yhdistelmä ei vain jostain syystä koskaan saanut tuulta poliittisten siipiensä alle?! Mikä tässä meni pieleen? Ideologisten näkemysten eroavaisuus? Vaikka molemmat halusivat hyvää kaupungille?

    • Anonyymi

      Onko Heinolan kaikki poliittiset kysymykset jo ratkaistu? Missä foorumissa niitä käsitellään?

    • Anonyymi

      Helsingissä! Simonkadun ja Mannerheimintien(ent. Henrikin bulevardi) kulmassa.

      • Anonyymi

        Ei, se kirjoitetaan isolla alkurirjainella. Missä on laituri, entä seppä, ponteeni ja monet muut kiinnostavat vaikuttajat ja henkiset selkärangat?


    • Anonyymi

      Heinolan lähihistoria ansaitsee oman historiankirjoituksen, kuten aikoinaan oli kirja Tamminiemen pesänjakajat. Jos kirjaa ei tule, jää jälkipolville tallentamatta monen ansioituneen "asianhoitajan" uroteot, kuten kesäteatterin kassa, perämoottoreiden ja veneiden katoaminen ja kaiken kruunaava Sulkavankosken kadonnut laituri.

    • Anonyymi

      No mihinkäs se "Heinolan uroteot" -opus jäi? Sitä uhottiin vaikka kuinka ja järjesteltiin. Mutta kusi komeasti! Mitään "pesänjakajaa" on turha haaveilla - sinusta ei ollut eväinesi mihinkään. Ilkeydet ja kostot eivät kanna, ja eivätkä kiinnosta ketään - saati kustantantajaa! Näiden palstojen Heinola -jutuissa kaikissaon poistettu painokelvottomia sepityksiä, jotka julkaistuina toisivat punnuksen kirjoittajan kinttuun.

    • Anonyymi

      Usutan sepän, joka ymmärtää luonnonsuojelusta, hoitamaan solvaavat kirjoitukset pois täältä

    • Anonyymi

      Onko laituri vielä aktiivisesti mukana kunnallispolitiikassa? Onko seppä jo kokonaan siirtynyt luonnonsuojelijaksi vai vieläkö on listoille ehdolla valtuustoon?

    • Anonyymi

      Laivuria tarkoitin

      • Anonyymi

        Zöörailee sataman ja kimolan väliä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Zöörailee sataman ja kimolan väliä

        Laivuri-Laitinen? Onko kirvesmiehestä ja kunnallispolitiikan kirkkaasta tähdestä tullut ehta laivuri?


    • Anonyymi

      Onko Laivuri vielä kunnallispolitiikassa? Onko hän saanut kesäteatterin kahvikassan, vai mikä se oli, täsmäämään?

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe