Tuula Peltosen ura mennyttä kalua?

Miljoona ruusua

Rohkeita naisia, rohkeita naisia...

Taitaa olla poliittinen ura takanapäin rouvalla, työväenyhdistys ei enää huoli ehdokkaaksi ja demarinaisten puheenjohtajuuskin meni romahdusmaisella äänitappiolla. No ei muuta kuin joksikin sijaisperheyrittäjäksi sitten.

36

1039

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi voi sentään

      Tuhosi itse käsittämättömällä tavalla uransa. Varmaan kansanedustaja olisi saanut pankista lainaa, ettei olisi tarvinnut laskujaan ulosottoon ja lööppeihin päästää. Ei ole myöskään juuri koskaan täysistunnoissa ollut paikalla, eikä koskaan eduskunnan televisiolähetyksissä mihinkään asiaan kantaa ottanut. Ei mitään valtiomiesuraa sillä tavalla synny.

    • ulosottomies

      Hah hah. Painukoon unohduksen yöhön koko ämmä.

    • velkaa

      Peltonen puolustaa nykyistä hallitusta joka elää kuin hän.

    • Sepi53

      Onneksi olkoon Tuula Peltonen

    • Kyrpens Putkonen

      Kyllä jämsäläiset hänet varmaankin eduskuntaan taas äänestävät. Täytyyhän nyt oman kylän tyttö sinne saada vaikka hänestä siellä mitään hyötyä olekkaan.

    • HaiHuihai

      Tuulaa äänestää monikin koska hänhän vaan toistaa demareiden vaaliohjelmaa. käsi on kokoajan toisen taskulla.

    • Yksinäene isäntä

      Tervetullut mun kattoni alle ;)

    • ohi on

      Edustaja Estoja hommasta sinnitteli nenärenkaaTuula yrittää turvalaitteet mönkijöiden kaikkien muiden kieltojen lisäksi

      • vdfvdfgh

        Voisitko kirjoittaa viestisi niin, että siitä saisi jotain selvää?


    • ei demari

      Vaarassa kyllä,ura,jos Ihalainen tulee Keski-Suomen ehdokkaaksi demareille.

      • tuula out

        näkyypi tulevan lauri ja vie äänet, ja tuula...ei edes kolmos sijaa. nuoriso ja kokemus / asioitten hoito ratkaisee


      • 4050000seuraavanjoukossa
        tuula out kirjoitti:

        näkyypi tulevan lauri ja vie äänet, ja tuula...ei edes kolmos sijaa. nuoriso ja kokemus / asioitten hoito ratkaisee

        Eipä ole ihme, jos ei eduskunnan ovet aukene Tuulalle. Miettikääpä itse... Tulot on 50 000 rikkaimman Suomalaisen joukossa. Jättää laskunsa maksamatta (kuten lehdistä luemme), kun ei ole rahaa. Taustajoukot karanneet maailman tuuliin. Demarinaiset hylänneet hänet. Jämsäläiset hylänneet hänet. Maakuntaan muutti Ihalainen. Eduskunnan käytävillä harvinainen näky. Taitaapi olla ohi tämä elämän vaihe Tuula Peltoselta.


    • laulua ja tanssia

      No, älkääs nyt. Tuulalla on kovat tukijoukot!

      • gvkkl

        Nyt kyllä Tuulan tai Susannan paikka saattaa olla katkolla kun Lauri tuli ehdokkaaksi keski-suomeen.


      • Ihmettelyt

        Miten tuolla voi olla tukijoukkoja?


      • Peltonen ja Hakkarainen

        Maksaako tukijoukot Tuulan velatkin ennen vaaleja pois???

        Tänä aamuna Tuula oli televisiossa kertomassa, miten hän ei ole onnistunut vaalikaudessa hoitamaan asioitaan. Oli tosi surkeaa katseltavaa.

        Aina miettii miten tuollainen ihminen tulee valituksi kansanedustajaksi.
        Hakkaraisen kanssa samaa kastia.

        Sääli ettei ihmiset ajattele omaa etuaan ja äänestävät sekä tukevat tällaisia ihmisiä.


    • jepulis jee

      Jollain tavalla se demareiden(kin) on siistittävä pöytäänsä, kaikenlaisia sinne Arkadianmäelle on päässyt livahtamaankin.

    • pete20

      Älkää arvostelko Demareita Jokilaaksossa!Demareita on varmaan 90% UPM:n miehistä.(Ja naisista)

    • Vastuunkantoa

      Ehkäpä demareiden vahvalla lobbauksella Jämsäänkin saataisiin lopultakin kauan odotettu vastaanottokeskus.

      "Kannamme oman osamme vastuusta, pakolaisten ja hädässä olevien siirtolaisten auttamisesta. Siinä ei ole hirveästi tarkistamisen tarvetta."

      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015010818988548_uu.shtml

    • kalle kustaa

      ei hätää hän saa sopeuttamiseläkettä..näin suojaverkot toimii

    • tällai tasaarvoon

      kyllähän tämä puolue on kantanut vastuuta hyvinkin eläkeläiset ja lapsiperheet ovat todella kiitollisia leikkuista ja menihän siinä työttömiltäkin vähän näin demarit kantaa vastuun .

    • ex alokas

      onko hän se varuskunnan tuulettaja.

    • loppu hyvin

      tainmnut lopettaa arkadianmäellä pulpetti tyhjänä näyttää olevan ei taida kiinnostaa.

      • Töllöpöllö

        Enimmäkseen se on tyhjänä ollut, kun telkkua olen eduskunnasta katsellut.


      • ex edustaja
        Töllöpöllö kirjoitti:

        Enimmäkseen se on tyhjänä ollut, kun telkkua olen eduskunnasta katsellut.

        Tuula Peltonen ei näy kyllä eduskunnassa viihtyvän.

        Eräs Helsinkiläinen Demari-suurlehti jopa artikkelissaan unohti, että hän on edes päässyt eduskuntaan.

        Tokihan se myöhemmin korjasi erheensä, mutta kuvaa hyvin Tuulan arvostusta eduskunnan seutuvilla.


      • järjestys
        ex edustaja kirjoitti:

        Tuula Peltonen ei näy kyllä eduskunnassa viihtyvän.

        Eräs Helsinkiläinen Demari-suurlehti jopa artikkelissaan unohti, että hän on edes päässyt eduskuntaan.

        Tokihan se myöhemmin korjasi erheensä, mutta kuvaa hyvin Tuulan arvostusta eduskunnan seutuvilla.

        Miksi Tuula Peltonen enää eduskunnassa olisikaan, sehän on turhaa.
        Eihän hänellä jatku pesti.
        Veikkaukseni on, että kuudenneksi jää vaaleissa.
        Niin monta paikaa ei tietääkseni demareilla ole Keski-Suomesta Eduskunnassa.
        1. Huovinen 2. Ihalainen 3. Rantanen 4. Mäkinen 5. Melville 6. Peltonen


      • naputtelija
        Töllöpöllö kirjoitti:

        Enimmäkseen se on tyhjänä ollut, kun telkkua olen eduskunnasta katsellut.

        Onpa vaalien alla nyt 4.2. jopa paikalla Eduskunnassa.
        Olen katsonut tarkalla silmällä häntä ja en ole vielä nähnyt hänen katsovan muualle kuin tietokoneelleen. Koneen naputtelu on kovaa. Taitaa kiireellä väsätä uusia työhakemuksia itselleen.


      • opettajaksiko

        Me Jämsäläiset ainakin pidämme peukkuja pystyssä, että ei tänne jäisi töihin.
        Muistamme vielä hänen ammattitaitonsa ennen eduskuntaa...


    • ottoulos

      Tuskin saa sataa ääntä?

    • Goobye Sdp

      Toivottavasti demareista tulee pienpuolue. Jihad mamuja on saatava maa täyteen. Ei auta vaikka jihad mamut haluaa räjäyttää ateisti demarit ja kommarit taivaan tuuliin.

      Ei oikein demmari ymmärrä, mitä tarkoittaa oikeauskoinen ja vääräuskoinen tai uskonnoton. Henki pois vääräuskoisilta ja ateisteilta niin jihadisti pääsee suoraan paratiisiin naimaan 71 neitsyen kanssa. Puutteesta kärsivälle oikeauskoiselle jihad hullulle tämä lienee unelmien täyttymys ja vielä jumalan tahto.

    • Jämsän Kok nro 1.

      Onneksi meillä Kokoomuksessa ei ole hänen kaltaisia rosvoja. Hyi demarit, hävetkää.

    • Kansallinen sekoo...

      Kokoomus......vie vaikka nisunkin lapsen suusta ahneuksissaan!
      Toissa kesänä tehokaksikko (käteinen ja tumpelo) etuili pikkutyttöjä jotka odotti tippa linssissä nimmaria Robinin konsertissa, saipahan otettua SELFIET. On se mediaseksikastä touhua.......

      • HHHEHHE

        Mutta he ostivatkin liput KÄTEISELLÄ.


    • ihastunut x

      Minä äänestän Tuulaa

      • Minä kans.

        Ihana Nainen. Kaunis.jos jätää ukkonsa oon kärppänä paikalla.


      • Minä_en
        Minä kans. kirjoitti:

        Ihana Nainen. Kaunis.jos jätää ukkonsa oon kärppänä paikalla.

        Oletko nähnyt oikein elävänä luonnossa?
        Ei muuten pysty tunnistamaan vaalikuvasta jos vastaan tulee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe