Olen ajatellut sinua, mutten uskalla sitä ääneen sanoa.

olet mielessäni

Onko mielessäsi joku ihminen, jolle haluaisit sanoa jotain muttet uskalla. Täällä voit ilmaista tunteesi.

102

2914

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pois muuttanut

      Suomussalmella monta ihanaa naista, jotka välillä ajatuksissa..

    • eksynynnä

      Mä oon miettiny mitä sulle kuuluu, mutta en tiedä ootko enää ees hengissä.

    • pois muuttanut

      Olen vielä hyvissä voimissani, mutta veisuupuukissa en ole, enkä koskaan tule olemaan:) Olishan se ihana joskus törmäillä...

    • aikuinen mies

      Ostin sulta siiderit ja tupakat viime viikonloppuna.Sit se toinen puhallutti minua
      lauantaina.Ja kummallakin kerralla tuntui,että kuolen.Ja minä sentään olen mies,
      joka nähnyt on maailmaa...

    • ex-kaveri

      Kyllä harmittaa kun ei oo oltu kavereita tai juteltu moneen vuoteen. Pärjäile.

    • aapuva

      Pärjäilen pärjäilen, mutta aina kun ajat vastaan tai ees vilahduksen nään,niin
      pala nousee kurkkuun.

    • jatkakaa

      Ihmisen ikävä toisen luo... Kiva ketju!

    • ou nou

      Viimeks tavattiin Tebskalla.Sinä tankkasit punaista autoasi kevätiltana punaisessa
      villapaidassa ja tuoksuit hyvälle.Olit menossa kavereitasi hakemaan baariin.

    • OOT IIHANA

      Viime keväänä marketissa.Jäit odottamaan kärryjen palatuksessa.Jätettiin
      ostoskärryjä yhtäaikaa ja sanoin sulle ekakertaa moi.Taju meinas karata kun vastasit MOI.

    • sä oot

      Mulla kaikki kotona hyvin taas ja täytyy pitää järki päässä.Mutta häntä on niin
      vitun vaikea ,vaikea unohtaa...

    • klovni

      Silloin kun puhun edes vähän sulle niin alan jännittää niin etten saa sitten sanottua oikein mitään järkevää.

    • punaposki vaan

      Aivan samalta tuntuu niinkuin Pauli Hanhiniemi laulaa,että mä halkean.
      Ja sinä odotat jotain järkevää.Ja yksi vaan kierii maassa ja on pakahtua.

    • fjjfh

      Soittaisin sulle, mutta tuhosin numerosi ettei minusta tulisi häirikköä.

    • alosen tomppaa

      en oo nähnyt moneen vuoteen, ois mukavaa nähä ja jossain joskus jutustellakkin menneistä!
      Käännä toisinpäin tuo nimimerkki niin tajuat ketä tarkoitan!
      Kyselee hooämmä!

      Pikkulinnut juoruaa, ei saa kertoa täälläkään sillä kaikki nää voi tulla julki yleiseen jakeluun!

      Ja mitä sitten tapahtuneekaan ao kotona kun huomaa, löytääkin puoliskonsa "jostain muualta" kuin kotoaan!?

      Vain keskenään ilmaiskaa tunteenne, ei täällä "juorunetissä saa tulla ilmi"!
      STOP TYKKÄNÄÄN!

      • muruit

        Onko täällä tosikkoja? Hah hah. Sitä voi lukee noita vyöalituksia jos ei kestä kivojakaan juttuja.


    • misisisi

      Minä se halluisin päin näkköä sannoa pari valittuo sannaa, mutta ei haluta riijelläkkään.

    • kumpalli

      Mietin mitä mahdat tehdä nyt? Vastaa.

    • Jormas

      Makaan alasti valkealla jääkarhuntaljalla takkatulen loimottaessa ja naukkailen drinkkiä. Musiikki tulvii huoneeseen, levyllä laulavat veljekset Matti ja Teppo. Laulu kertoo naisesta joka asuu kaapin takana. Minulla on suunnaton ikävä luoksesi huuleni törröttövät kutsuvasti ja kuiskailen nimeäsi ja toivon että ottaisit yhteyttä. Odotan kiihkeästi yhteydenottoasi että kokisimme taas nuo kauniit, ah niin kiihkeät nuoruuden hetket. Hetket jotka eivät koskaan pyyhkiydy mielestäni

      • kauhistus!

        Yäk!


    • Miss XL

      Voi Jormas, luulen että olen ihastunut sinuun, ei sen täytyy olla rakkautta. Mistä saan yhteystietosi, mielestäni olet romantikko joka osaa nauttia elämän pienistä ihanuuksista ja satsata laatuaikaan. Haluaisin kellahtaa viereesi valkealle taljalle ja nauttia lämmöstäsi ja sinusta, oi armaani. Katsoisin kauniisiin lämpöä hehkuviin silmiisi ja nuuskisin sinun maskuliinista myskin tuoksua. Olet niin hurmaava että haluaisin antautua sinulle kokonaan ja nauttia sinusta, vain sinusta takkatulen loisteessa ja olla vain sinun.

    • asialliset

      Eilen illalla sain tappouhkauksen ex-mieheltäni,aikoi vetää kurkun auki minulta.Tää on tosi eikä feikki!En ole nukkunut silmän täyttä!!!!
      Mitä teen?
      Tekstiviestin luki luvatta kännykästä ja ymmärsi huumorin oikeaksi!

      • simpsukka

        Ei muuta kuin ilmoitus polliisille, polliisille..


    • pois muuttanut

      Kun sais pari vuosikymmentä takaisin, niin ehkä tekisi montakin asiaa toisin.. Näillä on vaan mentävä mitä annettu on ja pystyssä päin:) Kaikki on kuitenkin ihan hyvin..

    • missing u

      En oo nähny sua kuukausiin. Mulla on kerrottavaa. On tapahtunut niin paljon.

    • koomamikko

      Olen ollut kolme viikkoa koomassa, herättyäni olisin kiinnostunut tietämään suhteestamme. Mitä oikein on tapahtunut tiedottomuuteni aikana ? Voisitko ottaa yhteyttä ja kertoa minulle, mikä on homman nimi.

    • Kliimaksi

      Minä olen taasen ollut kolme viikkoa kiimassa, pätkii ja paikat ovat kipeät ja hellät. Voisitteko kertoa missä minä olen luuhannut ???

      • Vomakki

        Milloin se yöllinen mouruaminen loppuu. Koko eteinen haisee kuselle kun herra ruikkii raput ja ulko-oven. Kaiken lisäksi harjan varsikin on keltaisessa kusessa. Karvatuppoja on pitkin pihaa ja kontoomeja, eihän tästä tule yhtikäs mitään, rajansa kaikella.


    • Kettutyttö

      Muistatko kun harrastimme seksiä luonnossa, Lomakylässä.

      • miimakokko

        Muistan, muistan, oli ihanat kyydit.. Milloin uudestaan? Ensi kesänä?


      • vanhake
        miimakokko kirjoitti:

        Muistan, muistan, oli ihanat kyydit.. Milloin uudestaan? Ensi kesänä?

        Minäki näin Kajaanin tytön vuosia
        sitten hiljaisenkansan kevätjuhlassa..
        mitähän kuulune. T.kaipaava


    • 101

      Viereeni vielä jää. Niikuin 101 laulaa

      • Kura-ooke

        Et oo ainoa, mutta kierrätyshän on muotia


    • nollaseittemä

      Mie oon oottanna puhelimen vieressä kun kerran lupasit soettaa niin mikset oo soittana?

    • silmätysten

      Nähhään sun kanssa sitten ensikerralla.

    • haaveilija nainen

      Suomussalmen komeinta ja ihaninta miestä usein ajattelen tuhmuudet mielessäni...

      • danssija2

        Kuka hän kautta rantain!


      • sinähän se
        danssija2 kirjoitti:

        Kuka hän kautta rantain!

        No sinähän se oot.


    • miksi oot niin ilkeä

      Miksi pittää noita inhottvia juttuja vain kirjottaa? Onko pakko sivullisetkin sotkee sun juttihin?

      • Kyselijä

        Missä niitä inhottavia juttuja on ???


      • ei jaksa tollasta
        Kyselijä kirjoitti:

        Missä niitä inhottavia juttuja on ???

        Tällä palstalla joku kirjottaa kirkottamasta päästyään sitä yhtä samaa moneen kertaan, eikä ajattele miten inhottavaa se on meistä muista, jotka ei millään tavalla kuulu aiheeseen. Se on inhottavaa ja ärsyttävää ja ihmettelen miksi noin pitää toimia.


    • Romantikko Mikko

      Miksi te ette kirjoita jotain kaunista ja romanttista, valehdelkaa vaikka.

      • tytsysi

        Niin minäkin sinua höpönasumussunöpönen.


    • Romantikko Mikko

      Joka päivä olen ollut sinulle hyvänä, halinut, taputellut pyllylle, ottanut sinut syliin ja puhunut sinulle mukavia. Et ole samanlainen, ei tarvitsekkaan. Mikset sinä vastaa tunteisiin, sitten he puhuvat ettei suomalainen mies osaa olla hellä ??? Onhan minussa vikojakin, en minä sillä.

      • mäntä

        Olen luullut sitä esileikiksi ja leikin olevani vaikeasti tavoiteltava. Kyllä meillä täytyy nyt varmaan jättää leikit väliin kun sulle on tullu paha mieli.


      • Hämähäkki Heikki
        mäntä kirjoitti:

        Olen luullut sitä esileikiksi ja leikin olevani vaikeasti tavoiteltava. Kyllä meillä täytyy nyt varmaan jättää leikit väliin kun sulle on tullu paha mieli.

        Arvasit aivan oikein, leikit jätän väliin kanssasi. Minulla on uusi nainen. Voit aivan huoleta säästää tavaraasi, tuleehan siitä pirulle mainio tuhkakuppi. Mielestäni sinun ei kannata aloittaa uutta suhdetta kun leikit vain tunteilla, siivoa hämähäkin seitit reijän päältä.


      • Piruntuhkakuppi;)
        Hämähäkki Heikki kirjoitti:

        Arvasit aivan oikein, leikit jätän väliin kanssasi. Minulla on uusi nainen. Voit aivan huoleta säästää tavaraasi, tuleehan siitä pirulle mainio tuhkakuppi. Mielestäni sinun ei kannata aloittaa uutta suhdetta kun leikit vain tunteilla, siivoa hämähäkin seitit reijän päältä.

        Hyvä minullakin on nyt uusi mies:)Toivon sinulle kaikkea hyvää tielläsi jonka olet valinnut.


    • 12"

      On se aika järkyttävän kokonen.

      • Konsta Kuttaperkka

        Naisellako, miten olet sen mitannut. Oletko mitannut koko vaon, johon kuuluu myös pakaroiden välissä oleva vako. Tietysti se näyttää äkkiseltään, etten sanoisi valtavalta. Riippuen mihin sitä vertaa, kaikki on suhteellista. Varsinkin pieni munaisen vehkeet jos laitetaan siihen tyrkylle se saattaa aiheuttaa lievää hilpeyttä. Vehkeet on laitettu vain vertailumielessä tyrkylle, ei johda sukupuolikontaktiin. Mikäli kuitenkin on kyseessä miespuolisen kamppeet, niin sama toisinpäin. Aina kannattaa vertailla, se tekee asioista niin mielenkiintoisan.


    • pallisti

      Pauliina, vieläkö olet Suomussalmella? Ajattelen usein sinua..

      • Hybridi

        Kyllä, kyllä minä olen. Onnistuneen sukupuolileikkauksen ansiosta elän nyt onnellista ja täyteläistä elämää, tosin olen muuttanut nimeni. Nimeäni en anna julkisuuteen ettei uusio perheeni joudu siitä kärsimään. Elän erittäin onnellista ja tapahtumarikasta elämää, elä etsi minua. Kaikkea hyvää sinulle.


      • pallikato
        Hybridi kirjoitti:

        Kyllä, kyllä minä olen. Onnistuneen sukupuolileikkauksen ansiosta elän nyt onnellista ja täyteläistä elämää, tosin olen muuttanut nimeni. Nimeäni en anna julkisuuteen ettei uusio perheeni joudu siitä kärsimään. Elän erittäin onnellista ja tapahtumarikasta elämää, elä etsi minua. Kaikkea hyvää sinulle.

        Siksihän yritin tavotella ja kysellä mitä kuuluu ja ennenkaikkea tuntuu kun sattu pikku juttu siinä leikkauksessa. Mutta kun ei saa yhteyttä ottaa nii tuskinpa se sinnuo kiinnostaa miksi tulloo niitä kauheita mahanväänteitä vaan olkoonpa sitte.


      • Hybridi
        pallikato kirjoitti:

        Siksihän yritin tavotella ja kysellä mitä kuuluu ja ennenkaikkea tuntuu kun sattu pikku juttu siinä leikkauksessa. Mutta kun ei saa yhteyttä ottaa nii tuskinpa se sinnuo kiinnostaa miksi tulloo niitä kauheita mahanväänteitä vaan olkoonpa sitte.

        Sinnekkö se unohtui se sähköhammasharja, Arvaappa olenko minä sitä etsinyt, ei ne mahavaivat ole vaarallisia. Paas ottaen ylimääräiset tavarat pois, niin aivan varmasti ilmavaivat loppuu. Alussa saattaa tulla ilmoja pois mutta sitten kun varsi tulee, takaan ja alleviivaan että olosi helpottuu, pervo.


    • unta

      Näin viimeyönä unta sinusta. Oot ihana.

    • teillä tietymättömil

      Haluaisin jutella kanssasi kahden, mutta en tiedä missä oot.

      • Järvenrantamökki

        Mielessä joskus vieläkin , eräs ämmäläinen vaalee mies, taisi olla suht tunnettu silloin siellä....


      • kuka mahtaa olla
        Järvenrantamökki kirjoitti:

        Mielessä joskus vieläkin , eräs ämmäläinen vaalee mies, taisi olla suht tunnettu silloin siellä....

        Kuinka kauan sitten. Vaaleita miehiä on aika vähän, niitä aitoja vaaleita.


      • kyssäri
        Järvenrantamökki kirjoitti:

        Mielessä joskus vieläkin , eräs ämmäläinen vaalee mies, taisi olla suht tunnettu silloin siellä....

        Oliko se pitkä mies yli 190 cm? Mikä vuosiluku?


      • voiko olla tottakaan
        kyssäri kirjoitti:

        Oliko se pitkä mies yli 190 cm? Mikä vuosiluku?

        Juuri sinun ikäinen, miten ikinä hoksasitkaan asiayhteyden. Yhtä fiksu kuin silloin ennenkin.


      • iso vaalee
        Järvenrantamökki kirjoitti:

        Mielessä joskus vieläkin , eräs ämmäläinen vaalee mies, taisi olla suht tunnettu silloin siellä....

        Heitä nyt kyselijä, vaikka etunimen toinen kirjain peliin, niin me vaaleat tiedetään ketä haet?


    • en minä ainakaan

      Tällasetko oli tuntomerkit: 180 cm oljenvaaleat hiukset ja siniset silmät? Elämää nähty jo nelisenkymmentä vuotta.
      Jos tuntomerkit sopivat niin en ollu minä ainakaan.

    • Tarkkailie

      Sinulle, joa tänään pyllistit leghinseissä marketin hyllyjen välissaä, haluaisin sanoa: "Pane ihmeessä housut jalkaan, aromipesä näkyy!"

      • moulineksi

        En muuten pyllistäny, eikä oo pakko sitä nenäänsä jokapaikkaan olla tunkemassa.


    • oot ihana

      Olisi kiva taas nähdä.Tuletko taas baariin tänä iltana?

      • ei tänään

        En nyt tänään. Ehkä joku toinen kerta. Sun pitää nyt pärjäillä ilman minua.


    • etelän körmy

      Uudenvuoden aattona tulen tutustumaan lomallani, sinne hotellin uuteen paikkaan, mistä olen täällä lukenut. Olisi ihana nähdä teitä ihania entisiä nais tuttuja vuosien takaa siellä..

      • Järvenrantamökki

        Sitä vaaleeta miestä kysellyt täällä - hän taitaa olla just yli 6-kymppinen, en mä nyt kehtaa muuta sanoa koska muuten paljastuu heti.


      • mä tiiän
        Järvenrantamökki kirjoitti:

        Sitä vaaleeta miestä kysellyt täällä - hän taitaa olla just yli 6-kymppinen, en mä nyt kehtaa muuta sanoa koska muuten paljastuu heti.

        Oih. Se ihanako. Mä tiedän. Mahtava miäs.


      • ei tietoo
        mä tiiän kirjoitti:

        Oih. Se ihanako. Mä tiedän. Mahtava miäs.

        Oiskohan sinun ukko?


      • ppp2
        ei tietoo kirjoitti:

        Oiskohan sinun ukko?

        Muistellen lämmöllä erästä hymyilevää vaalea hiuksista tyttöä, nykyään kait oulussa.


    • väkilukunousuun

      "Onko mielessäsi joku ihminen, jolle haluaisit sanoa jotain muttet uskalla. Täällä voit ilmaista tunteesi."

      Haluaisin... mutta ne vietävät varmaankin lukee näitäkin palstoja. Tarkoitan rajalaiset. Mutta komeampia ukkoja saa hakea! Ja harmi on, että niillä on omat akat varmasti, eivätkä varmaankaan tee syrjähyppyjä. No, kunhan jossain yhteisymmärryksessä pysytään. Suokoot anteeksi... syntiset ajatukseni. Venakotkin tuntuvat ymmärtävän paremmin. Jos kerran pari kuukaudessa oman ukon kanssa, niin alkaa hiljalleen tulla mieleen muuallakin käyminen. Eikä silti tarvitse ukkoa hylätä. Toivon ymmärrystä "uskollisilta". En vastusta moniavioisuutta.

      • anna olla

        Oho. Kuka mahtaa olla tää miäs kehen oot silmäs nyt iskeny.
        Luuletlo tosiaan, että ovat ottaneet sellaset emännät, jotka ei oikeesti miellytä. Antaa niiden ukkomiesten olla rauhassa, kylä on pullollaan komeita sinkkukolleja.


      • tortunystävä
        anna olla kirjoitti:

        Oho. Kuka mahtaa olla tää miäs kehen oot silmäs nyt iskeny.
        Luuletlo tosiaan, että ovat ottaneet sellaset emännät, jotka ei oikeesti miellytä. Antaa niiden ukkomiesten olla rauhassa, kylä on pullollaan komeita sinkkukolleja.

        Sekin on mahdollista, että se miellyttävä puoliso ei riitäkään kun ihmiset muuttuvat ja parisuhde ei saakaan sitä hoivaa mitä kaipaisi. Vuosien kuluessa parisuhdekin kuluu, siihen täytyy rakentaa uutta tai se voi loppua.
        Kyllä joka jätkä haistaa pikkuhousua, jos on tilaisuus. Rajamieskin.


      • mulle kans
        tortunystävä kirjoitti:

        Sekin on mahdollista, että se miellyttävä puoliso ei riitäkään kun ihmiset muuttuvat ja parisuhde ei saakaan sitä hoivaa mitä kaipaisi. Vuosien kuluessa parisuhdekin kuluu, siihen täytyy rakentaa uutta tai se voi loppua.
        Kyllä joka jätkä haistaa pikkuhousua, jos on tilaisuus. Rajamieskin.

        Mitä/ketä ovat rajalaiset?


      • hahhahha
        tortunystävä kirjoitti:

        Sekin on mahdollista, että se miellyttävä puoliso ei riitäkään kun ihmiset muuttuvat ja parisuhde ei saakaan sitä hoivaa mitä kaipaisi. Vuosien kuluessa parisuhdekin kuluu, siihen täytyy rakentaa uutta tai se voi loppua.
        Kyllä joka jätkä haistaa pikkuhousua, jos on tilaisuus. Rajamieskin.

        Niinkö? Rupeen sitten lesboksi niin ei pääse ukko pettämään.


    • oli kiva nähdä

      Vielä jossain vaiheessa vois nähdä paremminkin.

      • Totuus järkytti

        Kylillä kulkee 6kymppinen äijä, silmät punaiset syfiliksestä ( kuppa ) ja tykkää rouvista, siis varatusta naisista. Tuliaisina kotiin tulee tautia. Näitä hommia hoidella pihasaunassa lyhdyt valossa tosi romanttisesti. Ei asu täällä, tulee vain tänne kyntämään, kun täällä on niin helppoa lihaa. Ei tarvi kun kertoa huono vitsi, niin helmat on korvissa. Kärsii Napoleon kompleksistaa, voi pientä miestä. Valehtelee sen kun ehtii ja aina!


    • hyvät ajat

      Missähän päin maailmaa vaikutatte nykyään, te ihanat naiset, kun 90- luvulla tapailtiin siellä sun täällä ja auton takapenkki tuli aika tutuksi?? Kaipailen niitä aikoja joskus... Olisi ihanaa joskus näköstellä ja muistella menneitä.

      • aika kultaa muistot

        Olihan se sellasta aikaa. Takapenkit ja etupenkit ja konepellit ja kopperot ja nurkat ja pusikot ja luonto. Voi niitä aikoja. On se nykyisin niin ihanaa kun on oma koti, puhtaat lakanat, oma kulta ja perhe. On tämä kyllä ihanaa aikaa, eikä oo ikävä nuorisomallin autojen tupakanhajuisia nuhjuisia penkkejä , hyh.


      • hyvät ajat
        aika kultaa muistot kirjoitti:

        Olihan se sellasta aikaa. Takapenkit ja etupenkit ja konepellit ja kopperot ja nurkat ja pusikot ja luonto. Voi niitä aikoja. On se nykyisin niin ihanaa kun on oma koti, puhtaat lakanat, oma kulta ja perhe. On tämä kyllä ihanaa aikaa, eikä oo ikävä nuorisomallin autojen tupakanhajuisia nuhjuisia penkkejä , hyh.

        Vaikka en polttanutkaan, niin olen samaa mieltä, että on ihana viettää perhe Joulua nykyään.. Aika aikaaansa kutakin, vaikka tuntuihan se väliltä todella hyvältä!!


      • voih
        hyvät ajat kirjoitti:

        Vaikka en polttanutkaan, niin olen samaa mieltä, että on ihana viettää perhe Joulua nykyään.. Aika aikaaansa kutakin, vaikka tuntuihan se väliltä todella hyvältä!!

        Vaikka vanhoja olisi mukava muistella niin olisihan se noloa ja ehkä kömpelöä ja vaativuustasokin on aika kova. Parempi muistoissa kuin todellisuudessa.


    • järvenrantamökille

      jäin vähän miettimään noita kuvaamisiasi ominaisuuksia?

    • lollll

      se vaalea nainen 90 luvulta..

      • minä se olin

        Blondi 80-luvultapas : )


      • fond jamessi
        minä se olin kirjoitti:

        Blondi 80-luvultapas : )

        Minäpähän ja keinoblondi. Nyt blafondi.


    • ermies

      Kaipaan yhtä Esaa. Ihan oikeesti missä olet Esa. On tavattu ja kivaa oli, haluttas tavata uudestaan mutta kadotin yhteystietosi kun kadotin puhelimeni.

      En ole feikki ja muut kuin esa älkää sekaantuko tähän vastailemaan, KIITOS

      • remmiä

        Eesau on etsimässä pyöreästä huoneesta nurkkia ja toivottavasti etsii niitä seuraavat kymmenen vuotta! Turha toivo..


      • Äimän käki
        remmiä kirjoitti:

        Eesau on etsimässä pyöreästä huoneesta nurkkia ja toivottavasti etsii niitä seuraavat kymmenen vuotta! Turha toivo..

        Tuntien Eesaun ja hänen itseppäisyytensä, entäpä jos Eesau löytääkin jonkun loukon tai nurkan. Oletetaan että onni potkaisee jo parin vuoden kuluttua, mitäs sitten tehdään.


    • ei parempaa

      Just sua oon ajatellu. Eikö kirpase yhtään mielessä, että oot mukamas hyvä kaveri ja sitten ei mitään. Siinäpä vasta kaveri.

      • En se minä ollut

        Kaveruus kaveruutena, kuormasta ei saa syödä. Mitä sinä olet vailla, ehkäpä intiimiä kanssakäymistä. Kaveri voin olla, en rupea leikkimään tunteilla. Hyvää päivän jatkoa sinulle kultaseni.


      • syksynlehtijäänyton
        En se minä ollut kirjoitti:

        Kaveruus kaveruutena, kuormasta ei saa syödä. Mitä sinä olet vailla, ehkäpä intiimiä kanssakäymistä. Kaveri voin olla, en rupea leikkimään tunteilla. Hyvää päivän jatkoa sinulle kultaseni.

        En ollut minä.Minä sain jo mitä halusin jaen ole enään sinulta vailla enempää.Jotkut kyllästyy nopeaa..tiedät mitä tarkoitan.


    • Uppendal

      Hoi! Täällä yksi, joka kaipaisi hellyyttä ja rakkautta. Oma ukko ei sitä osaa antaa. Oon ollu kolokytä vuotta kahleissa ja en oo saanu muuta ku takaapäin takaapäin rakkautta. Onko täällä ketään joka voisi auttaa?

      • järkeä vai vettä

        Yli 10vuotta helvettiä. Ukko tuli baarista, ja vittuilu alkoi heti TAAS.. Lapset ja kaikki herätti kun oli niin MINÄ MINä... Kun me ollaan niin huonosti käyttäydytty häntä kohtaan ja ymv. Patoutumia...


      • ja lisää tulee
        järkeä vai vettä kirjoitti:

        Yli 10vuotta helvettiä. Ukko tuli baarista, ja vittuilu alkoi heti TAAS.. Lapset ja kaikki herätti kun oli niin MINÄ MINä... Kun me ollaan niin huonosti käyttäydytty häntä kohtaan ja ymv. Patoutumia...

        Esim. Ei saa makuuhuoneen ovea laittaa kiinni vaikka nukutaan ja aina ollaan kiinni laitettu kun on nukkumaan ruvettu. Hallitsemista ja narsismia pienistäkin asioista...


    • siittiökö

      Menohan näyttää olevan samanlaista kuin 90- luvulla oli.. Suhteisiinsa pettyneitä naisia kylä täynnä. Tuli muutamaa ihanaa naista autettuakin... Uppendal olisko meillä syytä tavata?

      • Epäilen

        Ja milläköhän keinoilla tuli autettua??? Tuleeko sinun "auttamisella" OIKEASTI yhtään sen ONNELLISEMMAKSI kuin onnettomassa suhteessa?


      • siittiökö
        Epäilen kirjoitti:

        Ja milläköhän keinoilla tuli autettua??? Tuleeko sinun "auttamisella" OIKEASTI yhtään sen ONNELLISEMMAKSI kuin onnettomassa suhteessa?

        Ensinnäkin, sai muutenkin, kuin takaapäin ja ihanat naiset, kun vain pääsi lämpimään kainaloon ja purkamaan tuntojaan, niin olivat todella onnellisia!! Oli pitkiäkin juttutuokioita välillä... Kyllä siellä on todella ihania naisia!! Pitäkää huolta ja antakaa rakkautta ja huomiota naisillenne...!


      • epäilen edelleen
        siittiökö kirjoitti:

        Ensinnäkin, sai muutenkin, kuin takaapäin ja ihanat naiset, kun vain pääsi lämpimään kainaloon ja purkamaan tuntojaan, niin olivat todella onnellisia!! Oli pitkiäkin juttutuokioita välillä... Kyllä siellä on todella ihania naisia!! Pitäkää huolta ja antakaa rakkautta ja huomiota naisillenne...!

        Elikkä eräänlaista "terapiaa" onnettomille naisille. Entäpä mitä sen jälkeen näiden naisten elämässä? Ovatko onnellisimpia vanhassa suhteessa vai ymmärsivätkö lähteä siitä kun ensin saivat "rakkautta ja huomiota" sinulta?


    • siittiökö

      Kyllä useammalle taisi tulla ero, en tiedä paljonko minulla oli osuutta asiaan, mutta kuitenkin. Asun nykyään aivan muualla ja en tiedä, mitä niille ihanille naisille nykyään kuuluu. Toivottavasti hyvää! Ovat useasti mielessäni....

      • mikä tarina

        Olitko silloin sinkku ja miten tämä terapointi vaikutti omaan elämääsi? Miten vanha mahdat olla nyt? Oletko nyt sinkku, petetty, jätetty, yh, vanhapoika, uskovainen? Miksi sinusta tuli "terapeutti"? Mikä on oikea ammattisi. Viekäkö autat lähimmäisiä?


    • siittiökö

      En ollut sinkku ja silloin se oli vaihtelua omaankin elämään, vaikka kaikki olikin hyvin. Kaikki oli vaan niin helppoa ja tarjokkaita oli ihan riittävästi! Nykyään olen uskollinen ja en ''touhuile'' vaimoni selän takana, muuten kuin rakastellessa...

    • Ettäsekinvielä

      Nytkin ajattelem, mutta enpä tiiä miten sem sannoisin.

      • Huihai4

        Semmosta se on:D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1933
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1496
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      23
      1412
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe