Kahden miehen loukussa

Hukassa!

Olen kohta 40v nainen. On ollut on-off suhde 10v nuorempaan mieheen jo lähes 2v. Kuukausi sitten tapasin todella mukavan ja huomaavaisen miehen, kun oli taas "off"-tilanne päällä tämän nuoremman kanssa. No, seurustelen tämän uuden kanssa, esitelty vanhemmille ja kaikkea. Ja pari viikkoa sitten tämä "nuorempi" alkoi taas uiman ns. liiveihin. Ei luovuttanut millään. Tänään oli treffit, naitiin kuin kanit. Tuon uuden kanssa ei seksi voi ikinä olla samanlaista kuin tuon ns. nuoremman kanssa. Olen ihan hukassa, järki sanoo että ei se seksi ole kaikkea mutta pitäisikö sitä loppuelämä tyytyä huonoon seksielämään? Vaikka muuten kaikki olisi ok?

29

485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Andreeaa

      Voi hyvä luoja. Ehkä olisi kaikkien kannalta parempi, ettet hengaa kenenkään kanssa. Luulisi jo tuonikäisenä oppineen suhteista jotain.

    • iem123

      Juu kannattaa olla sen naimaAslakin lelu

    • todellakin hukassa!

      Ei teillä tämän uuden kanssa kaikki ei ole alkuunkaan ok, jos seksinne ei suju, ja sinä petät häntä exäsi kanssa! Miten voit edes jatkaa suhdetta nykyisen kanssa, jos et pidä seksistä hänen kanssaan, ja vielä petätkin?!

      Minusta olet nykyisellesi sopimaton nainen, joten päästä hänet pahasta, eli sinusta vapaaksi löytämään itselleen kunnollinen ja uskollinen nainen.

    • 5 + 11

      Menemättä yksityiskohtiin kerrot kummallekin miehelle erikseen tulleesi siihen tulokseen, että sinulle ei yksi mies riitä vaan tulet tarvitsemaan eri miehiä elämän eri osa-alueille.

      Saavat sitten miehet päättää, miten suhtautuvat.

    • itse tiedät

      Onko nuorempi mies varattu, hyvä puhumaan ja seksin perässä? Ja vanhempi mies suhteen, mutta seksi ei toimi nyt? Luultavasti jätät huomaavaisen, harrastat seksiä taas ja otat kolmannen. Nuorempi ei taida olla tosissaan, vaan haluaa toteuttaa "jormansa" oikkuja hallitsemattomasti? :(

    • Hukassa!

      Olen tullut siihen lopputulokseen että olen pahasti tunnevammainen. :-( Tuo nuorempi ei ole varattu, ihan hyvä tyyppi muuten mutta ns. kypsymätön. Sellainen "Teini". Tämä toinen taason ns. aikuinen mies. kantaa vastuun jne. Tykkään minusta kuin hullu puurosta. Mä olen ihan sekaisin, petän ja tiedän että se on väärin. En vaan voi mitään. Ensi viikolla pitäisi jättää ehkäisy pois, tämä uusi siis haluaisi lapsen mun kanssa. Ja minä myös, ei ole paljon aikaa jäljellä, mulla ei siis ole omia lapsia (vielä). Kyllä mä sen lapsen kanssa pärjään vaikka yksinkin, ei se siitä ole kiinni. Mutta...

      • ikää 14v.?

        "Kuukausi sitten tapasin todella mukavan ja huomaavaisen miehen"
        "Ensi viikolla pitäisi jättää ehkäisy pois, tämä uusi siis haluaisi lapsen mun kanssa. Ja minä myös, ei ole paljon aikaa jäljellä"

        Tämän TÄYTYY olla provo! Haluaako mies lapsen sen jälkeen kanssasi, kun sanot, että panet toistakin?! Suhde perustuu rehellisyydelle, uskollisuudelle ja avoimuudelle, lapsen etu ei ole syntyä tuollaiseen kaoottiseen tilanteeseen!!! Kuukauden tuntemisen jälkeen lapsi?!!! Ihan kuin lapsi olisi joku esine, joka on pakko hankkia, vaikkei lapsen etu edes ole syntyä noin narsistisesti ajattelevalle tyypille.

        "Olen tullut siihen lopputulokseen että olen pahasti tunnevammainen."
        "Kyllä mä sen lapsen kanssa pärjään vaikka yksinkin, ei se siitä ole kiinni."

        Meinaatko tosiaan, että lapsestasi kasvaisi tasapainoinen ja hän olisi onnellinen tunnevammaisen äidin kanssa?!

        Sinä sovit oikein hyvin tuon nuoremman kanssa yhteen, molemmat olette kypsymättömiä teinejä.


    • 71111117

      Tyhmä nainen, tiedät kyllä kysymättäkin että olet tehnyt väärin kumpaakin kohtaan

      Nuorelle olet vain pano, kun muualta ei saa. Toivottavasti jätät molemmat

    • fddsffdsfd

      Oletko aivan idiootti? Kerro molemmille kaikki ja anna niitten päättää, että mitä teet! Kun et itse osaa päättää ja toimit kuin vajukki!

    • Samaa ikäluokkaa

      Mietipä järjellä mitä itse suhteelta haluat. Omasta kirjoituksestasi päätellen olet tympääntynyt vain siihen pelkkään seksiin ja sen vuoksi oletkin mennyt tutustumaan sellaiseen mieheen, jolla on myös muuta ajatusta sen yhteisen suhteen. Mutta jospa eroatkin molemmista ja löydät vielä sen kolmannen, jolla on nuo molemmat ominaisuudet. Ehkä sun kannattaa ollakin välillä yksin ja selvitellä omat tunnesotkusi, koska sen nuoremman kanssa olet pelkästä himosta, mutta siihen vanhempaan olet viehättynyt jollain muulla tasolla.
      Kokemuksesta kerron, että itselläni oli suhde nuoremman kanssa, mutta en jaksanut sellaisessa suhteessa, jossa oli vain pelkkää seksiä eikä mitään muuta yhteistä. Loukkasin siinä vain omaa tunne-elämääni, kun olisin halunnut sitä muutakin yhteistä hänen kanssaan, mutta hänelle riitti vain se, mitä sai eli p....a.

    • miehilläkin sydän

      Minä en ymmärrä. Toisten treffien jälkeen vastasin miehelleni myöntävästi kun hän kosi. En ollut edes nähnyt häntä alasti. Yhden suukon olimme vaihtaneet. Ei tulisi mieleenkään pettää häntä riippumatta siitä, millainen hän on noissa intiimijutuissa. En vertaa entisiin. Hän on mieheni ja siinä se. Me teemme yhteiselämästämme yhdessä niin hyvän kuin haluamme. Vertailusta tai entisen haikailusta ei olisi kuin hallaa. Miksi jatkat seurustelua miehen kanssa joka ei riitä sinulle? eikö olisi oikein että hän saisi perustaa perheen sellaisen naisen kanssa jolle hän riittää? Ei hän ole pelkkä siemenvarasto vaan ihan oikea ihminen, jonka sydän voi murtua, jos hän ei saa elää lapsensa isänä ja perheenä vaimonsa ja lapsensa kanssa.

    • Hukassa!

      En minäkään ymmärrä. Miksi siis teen näin itselleni ja muille. :-( En kaipaa mitään sääliä tms mutta kunhan vaan tilitin, eli tunnevammainen olen. Kärsin tästä itsekin. Sillä mun ns. nykyisellä on jo lapsia, 18v ja 15v, molemmat olen tavannut. Haluaisi mun kanssa kuitenkin vielä komannen lapsen. Mulla ei siis ole omia lapsia. Pitäis varmaan jättää kaikki ja mennä vaikka junan alle tms. Mä en ymmärrä omaa käytöstäni. :-(

      • Yksinkertaistaen

        Rauhoitu:)
        Mutta älä jätä vielä sitä ehkäisyä. Joku täällä sanoi hienosti, että isänkin sydän voi särkyä, jos ei saa olla lapsensa kanssa.

        Kaipa sinä haluaisit sen nuoremman, muttet saa. Vanhempaa mietit, koska biologinen kello riehuu jo. Voi että. Olen ikäiseksi, ikäero nuorempaan miesystävääni saman verran, ja jollain tavoin osaan samaistua tuskaasi. Mutta ota nyt vaan aikalisä. Mieti, voisitko sanoa vanhemmalle, että sinulla on yhä tunteita eksää kohtaan ja haluat miettiä.Hän saattaa tehdä oman päätöksensä tuon johdosta, mutta ratkaisuhan sekin.


      • 6 + 9

        Älä missään nimessä harkitse lasta tuohon tilanteeseen.

        Lapsi vaatii turvallisen kasvuympäristön ja vanhemmilta kykyä kieltäymykseen.


      • sormus sormeen
        Yksinkertaistaen kirjoitti:

        Rauhoitu:)
        Mutta älä jätä vielä sitä ehkäisyä. Joku täällä sanoi hienosti, että isänkin sydän voi särkyä, jos ei saa olla lapsensa kanssa.

        Kaipa sinä haluaisit sen nuoremman, muttet saa. Vanhempaa mietit, koska biologinen kello riehuu jo. Voi että. Olen ikäiseksi, ikäero nuorempaan miesystävääni saman verran, ja jollain tavoin osaan samaistua tuskaasi. Mutta ota nyt vaan aikalisä. Mieti, voisitko sanoa vanhemmalle, että sinulla on yhä tunteita eksää kohtaan ja haluat miettiä.Hän saattaa tehdä oman päätöksensä tuon johdosta, mutta ratkaisuhan sekin.

        Minä en usko, että on kyse pelkästä iästä. Tuo "nuorempi" mies ei ole enää nuori hänkään vaan ihan mies jo iältään. Minä menin naimisiin mieheni kanssa kun olin aloittajan ikäinen ja mieheni kahdeksan vuotta nuorempi. Meillä on nyt ihana vauva. Mieheni oli saadessaan lapsensa itse asiassa saman ikäinen kuin ensimmäinen aviomieheni oli silloin kun saimme ensimmäisen lapsemme hänen kanssaan yli kymmenen vuotta sitten :). Ja onhan tietty miehelläni vielä niitä "nuoren" miehen elkeitä esim että menojalka vipattaa kavereiden perään kuten ensimmäisellä aviomiehelläni vielä noihin aikoihin. Nykyisin se ensimmäinen aviomieheni on jo melko tasaantunut ja taitaa viettää suurimman osan vapaa-ajastaan kotosalla. Ehkä minun nykyinenkin aviomieheni sitten kymmenen vuoden kuluttua jaksaa istuskella kanssani kotosalla tv:tä tölläämässä...Mutta minun mielestä, jos aloittaja haluaa sen ensimmäisen miehensä, niin hänen tulisi vaatia sitoutumista esim avioliiton solmimista siltä mieheltä ennen kuin suostuu mihinkään muuhun. Jos se mies hänet haluaa, niin kyllä hän sen sormuksen sormeen järjestää...Se on paljon reilumpi peli kuin on-off seurustelu ja naisen tunteiden sotkeminen.


      • kidsfirst

        Hukassa: Nyt toimintaohjeet tässä. Muut vastaukset voit deletoida. Sanot sille nuorelle kollille, että et halua nähdä etkä kuulla hänestä mitään puoleen vuoteen. Olet ilman ehkäisyä vanhemman sulhosi kanssa kunnes "tärppää". Nyt on kiirein asia se lapsen saanti, jos kerran lapsen haluat (naiset haluavat lapsia, miehet, ainakaan tähän vastaavat, eivät). Ymmärrän tilanteesi ja miettisin, priorisoisin, mikä on kiireellisin asia hoitaa. Sen nuoren tomppelin kanssa ei kannata lasta hommata, vanhempi sen haluaa kuitenkin. Muita asioita voit vatuloida vaikka vuosia, mutta et "tiinehtymistäsi". Tämä siis erään lapsistaan onnellisen, hieman samanlaisessa tilanteessa olevan neuvo.
        P.S. jos kuitenkin erehdyt kutemaan tuon nuoren tomppelin kanssa, niin hänen on käytettävä kondomia tai tyhmimmässä tapaukserssa sinun otettava jälkiehkäisypillerit. Ole ihan rauhassa juuri niin hassu naisihminen kuin olet, tuo nuorukainen on pitkään "palvellut hyvin" sänkysektorilla ja nyt on äitiyden onnen aika.


    • Taidat olla

      enemmän kiinostunut siitä seksistä,kun kunnollisesta parisuhteesta.

    • Hukassa!

      Kyllä se nuorempikin minut haluaa. On vaan vähän sellainen "kokematon" seurustelusuhteissa. Ei ole siis ennen minua ikinä aikaisemmin ollut suhteessa. Mä yritän selvittää tämän tilanteen jotenkin, järjellä ehkä sitten. Ei tällaista voi enää kauan jatkaa...

      • mikämättää2

        Hyvä, kerro meille lukijoille kun tilanne ratkeaa jotenkin. Vanhemman miehen seksuaalisuuden spektristä et nyt vielä kovasti voi tietää, olette molemmat varmaan ujostelleet ja esittäneet siveitä eka kerroilla. Jos hän ei tee jotakin, mitä toivot, oletko ottanut toiveitasi puheeksi?


    • che

      Ajattele kummalla teet päätökset. Ala - vai yläpäällä. Yläpäällä tehdyt yleensä kestävät paremmin.

      Olen itsekkin ollut suhteessa 10-vuotta vanhemman naisen kanssa. Se oli pelkkää panoa, en voinut kuvitellakkaan että olisin esitellyt hänet kavereille tms. Annoin kyllä ymmärtää että suhteesta voisi tulla jotain kun pelkäsin menettäväni kutukaverin, pallit oli pakko saada tyhjennettyä päivittäin. Odotin vain että löytäisin ikäistäni tai nuorempaa seuraa...

      • Eräseräs

        Mutta miksi ihmeessä uskoit, ettet löytäisi ikäistäsi seuraa, tai että löytäisit sitä tapailemalla / paneskelemalla jotakuta muuta? En nyt ymmärrä tuota ajatusta. Jos itse en pidä jostakusta miehestä tai en halua häntä miehekseni, en ryhdy seksisuhteeseen hänen kanssaan, tai ainakin lopetan suhteen heti oivallettuani, etten sitä halua. Akuuttiin miehennälkään puolestaan löytyy apuja esim.seksivälinekaupasta. Mikä logiikka tuossa sinulla oli takana, ei nyt aukea?


    • kusetusta se on

      Koska sinä olet nainen ja et ajattele miesten ajatusmaailmalla.
      Mies levittää sitä siementään joka naaraaseen niin luonnossa kuin ihmiskunnassakin.

      Nyt AP:n kaltainen nainen kuvittelee että se joku parisuhde mutta alitajuisesti ainakin tietää että sen vain seksiä tämän nuoremman kanssa niin kuin se todellisuudessa onkin.
      Ja eihän tämä nuorempi halua luopua pussiensa tyhjentäjästä.

      Itselläni oli kanssa näitä puumia aikoinaan ja annoin kanssa ymmärtää että tässä mennään "vakavammallakin" asenteella ja kerranhan tämmöinen vanhempi nainen sanoikin että "pitäiskö sinun hakea oman ikäisiäsi ja mahdollisesti perustaa perhe" ja sanoinkin totuuden että haen kyllä...."suhde" kyllä loppui siihen.
      En kyllä julkisesti minäkään näiden vanhempien naisten kanssa mennyt ja ainut mikä harmitti että tuhlasin aikaani näihin kassieni tyhjentäjiin....myöhemmin kyllä perustin sen perheen lapsineen.

      • Kusetettu2

        Oi miten ihana kuulla totuus miehen suusta... näinhän se on


      • nimim. munanhimo
        Kusetettu2 kirjoitti:

        Oi miten ihana kuulla totuus miehen suusta... näinhän se on

        olisko ne miehetkin kuitenkin yksilöitä


    • kärsivällisyyttä

      Loukku mikä loukku. PIdä molemmat. Oletko testannut tuon vanhemman sängyssä tai mikä ihmeen kiire hänellä on sinun kanssa??? Eihän sitä tiedä millainen ihmishirviö vanhemmastakaan muodostuu. Ajan kanssa... ehkä vanhempi mies ymmärtää jos kerrot olleesi niin pitkään puutteessa että et oikein osannut lopettaa ja et tiennyt mitä tunnet. Nuoren miehen ajatuksista on vaikea tietää, se kyllä selvinnee parin kk:n odottelulla, hakeeko vain seksiä, onko ihastunut, haluaako viettää aikaa kanssasi enenemissä määrin vai missä mennään. Nuorempi voi olla taukki jos ei ole ennen seukannut. Sexinhimoa on vaikea kieltää ja kiertää.... Tuskin vanhempi mies siihen kuolee jos saakin tietää seksisuhteestasi. Miksi sinun tulisi luvata hänelle mitään noin lyhyen katseluajan jälkeen, ellette ole umpirakastuneita?

    • Hukassa!

      Kyllä sen nuoremmankin kanssa ollaan tehty muutakin kun vaan naitu. Käyty syömässä, leffassa, parilla reissulla jne. Juteltu syvällisiä, vietetty koti-iltoja. Ja on mut esitelty kavereillekin, itse kun en vaan niin baareissa enää viihdy niin näen tuon nuoremman kavereita aika harvoin. Kun tuo nuorempi tapaa kavereitaan lähinnä baarissa. Eli mistään "hyväksikäytöstä" ei ole kysymys. Meidän edellinen off-vaihe johtui siitä, että minä halusin lapsen. Hän häkeltyi siitä että oltiin sitten erossa. Ja sillä välillä satuin tapaamaan tuon toisen vanhemman miehen. Ollaan joskus aiemminkin oltu tekemisissä mutta silloin mua ei vaan napannut. Miestä kylläkin ja on "kuolannut" minua siitä asti. Nyt mullakin siis kolahti ja ihan oikeasti välitän tuosta vanhemmasta miehestä. Tuo nuorempi tuli vaan taas hämmentämään väliin..

      No tilanne on tällä hetkellä edelleen solmussa. Vanhempi mies oli eilen pikkujouluissa ja vietin sitten illan ja yön tuon nuoremman kanssa. Oli mukavaa, hyvää ruokaa, seksiä jne. Hukassa ollaan siis edelleen...

    • Hukassa!

      Ainakin joku tässä keskustelussa halusi kuulla miten AP:n tilanne ratkesi. No, AP vastaa. Jätin sen nuoremman miehen. Juuri äsken. Se ei halua perhettä mun kanssa, puhuttiin tästä ihan ns. Sivistyneesti. Nyt jatkan vanhemman miehen kanssa. Eilen kävin gynellä, kaiken pitäisi olla ok raskautumisen suhteen. Näillä siis mennään nyt!

      • Hyvä ratkaisu

        Onnea ap, hienoa kuulla


    • joululahjat

      Onnea tulevalle äidille! Jos nuori mies häiritsee rauhaasi, anna hänen puhelinnumeronsa miesystävällesi/sulhasellesi ja pyydä häntä puhumaan puolestasi, tyyliin jätä naiseni rauhaan. Tehoaa paremmin kuin omat ympäripyöreytesi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe