40 + naisen kokeilunhalu

40+

Olemme aviopari, joka on ollut antoisasti yhdessä parikymmentä vuotta. Nyt reilun neljänkymmen iässä vaimolleni on tullut ilmeinen tarve testata viehätysvoimaansa muihin miehiin (ehkä tarve testata, että haluaa muutkin) ja mieluummin itseään hieman nuorempiin. Ilmeisesti hän haluaisi pitkän parisuhteen jälkeen uusia kokemuksia. Samanlaisia tilanteita on ollut varmaan toisillakin, eli miten olette menetelleet tilanteessa? Liittoamme ei ole tarkoitus rikkoa, mutta tuo tarve ja tunne vaimollani on niin voimakas, että siihen on joku ratkaisu varmaan keksittävä noina neljänkympin menovuosina.

22

402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • experience

      Kuuleppas kiima voittas järjen,se on vain luonnon laki. Ala etsimään jo uutta.

    • thaiman

      Muutamia vaihtoehtoja:
      - muija aisoihin
      - anna muijan mennä miten lystää
      - jätä muija, kun et enää kelpaa
      - ehdota kimppakivaa
      - jos et ole hänen luottamuksen arvoinen, etsi toinen nainen
      - ota avioero, varat jakoon, muuta kaukomaille, jossa on vielä miestä arvostavia naisia
      - ole, kuin mitään ei olisi tapahtunut ja seuraa tyynesti sivussa mitä tapahtuu
      eikös tuossa jo vaihtoehtoja.

    • mek

      Taitaa olla sinkkuaika viettämättä nuoruudessa kun 40v rupeaa menojalkaa vipattamaan ja aika pöljää hommaa tuossa iässä. Kannattasi sinä 2030 kymmpisenä tehdä niitä kokeiluja ettei parisuhde lopu tuommoisen takia.

    • markku47

      Se taitaa olla niin, että joidenkin naisten päähän ei vaan sovi, että ihminen vanhenee ja lapset kasvaa. Sitten kun lapset alkaa olla sen ikäisiä, että alkavat pärjätä omillaan, niin nainen alkaa miettiä tässäkö kaikki oli? Mitä haluan loppuelämältäni, olen vielä hetken houkutteleva naisena myös nuorempien urosten suuntaan. Tässä vaiheessa mieleen näyttää sitten tulevan kaikenlaista, joskus sivusta seuraten aika epärealistisiakin tavoitteita, joita yritetään alkaa toteuttamaan. Tunteet omaan mieheen katoavat ja aletaan ihannoimaan suhteen ulkopuolisia mielestään houkuttelevimpia ja innostavia miehiä. Näin se voi mennä, kerron kokemuksesta. Miehen ajattelu ei tahdo pysyä mukana ja usein tuloksena on molempia myöhemmin katkeroittava ero, eli harkintaa "herkutteluhyppyihin".

      • sitten katkera ero

        Tottahan tuo on.


      • päinvastoin

        Päinvastoin. Mitä enempi ikää tulee, sen enempi miettii, miten elää, kun elämän loppupää lähestyy. En halua mennä Jumalan eteen miestäni pettäneenä. Yksikään mies ei ole sen arvoinen, että pettäisin aviomiestäni. Minä haluan loppuelämältäni sitä, että kasvan henkisesti ja hengellisesti arvokkaammaksi, en typerämmäksi ihmiseksi.


    • näin

      Totta. Olen itse 35v nainen ja tunnistan itseni niin tuosta. Mutta en vaan pysty lopettamaan tuota "huomionhakua" ja nyt olen kova vauhtia liukumassa suhteeseen, jos en saa itseeni järkiini. Joku ikäkriisi siis varmasti menossa, puolisossa ei mitään isompaa vikaa, ehkä jonkinlaista jännitystä sitä elämään hakee ja tuntuuhan se aivan upealta, kun joku haluaa vielä.. Neuvoa sulla en osaa sanoa, kamalalta tuntuu varmasti vierestä katsoa. Puolison vika tämä ei ole, vaan oman pään sekaisuus:)

      • muiden vika!!!!

        Turhaan selität. Itsessäsi se vika on. Ei missään muussa. Ota syy vain reilusti itsellesi mihin se kuuluu.


      • kunnioitan

        Ensimmäinen todellinen nainen.Olet upea tyyppi. Rehellinen ja aito.


      • Joopas joo
        muiden vika!!!! kirjoitti:

        Turhaan selität. Itsessäsi se vika on. Ei missään muussa. Ota syy vain reilusti itsellesi mihin se kuuluu.

        Hmmm... et teinnut lukea viestiä johon vastasit höyrypäissäsi?


      • Ongelmainen

        Täällä yks toinen jolla pää sekaisin :) Olen 31v nainen, avioliitossa, lapsia on. Mulla on ihana perhe.

        Mua pelottaa vanheneminen. Mä haluan olla nuori ja kaunis ja haluttava. Treenailen ja pidän vartalon timminä sen takia. Se on vaan kuin huumetta kun baarissa miehet katsoo ihailevasti. (En kyllä baareissa käy enää mutta muistan sen tunteen) Ja mustan sen kuinka jännittävää oli illalla laittautua tyttöjen kanssa ennen baariin menoa, koskaan ei tiennyt mitä ilta toisi tullessaan... Siis miesten metsästys viehättää! Miksi mä haen miesten hyväksyntää? Näin on ollut koko ikäni. Onko mulla joku isäsuhde kompleksi? En saanut hyvksyntää? Vai onko mulla rakkaus/ihastus-addiktio? Siis se että saan miehiltä huomiota niin se on huumetta mulle! Eli joku ongelma mulla vissiin on. :-/

        Tsemppiä vaan sulle alkuperäinen kirjoittaja, toivottavasti asiat selviää ja pysytte vaimon kanssa yhdessä!


      • mek

        Nyt kun olet 35v niin pitäisi niitä lapsia harkita ja tarpeeksi kauan vietetty bapaata elämää niin ei tarttis enää tuossa iässä liihoitella miesten perässä ja se siitä.


    • yötön yö

      Seksileikit, joissa puoliso esittää vierasta, ovat varsin terapeuttisia. Vaimo voi maksaa remonttimihelle laskun luonnossa, jne. Kokeilkaapa, niin ei tervitse mennä vieraisiin : ) Variaatioita löytynee niin paljon kuin mielikuvitusta riittää.

    • uusimaan uusioisä

      Noista syrjähypyistä voi vain koitua joskus niin raskaita menetyksiä. Itselleni tapahtui niin, että toimivassa liitossani vaimoani alkoi liehittelemään häntä nuorempi mies. Vaimoa tuo liehittely lämmitti niin, että hän lähti mukaan peliin, josta kehittyi seksisuhde. Aviomies ja perhe tuntui jäävän tuolloin täysin toisarvoiseen asemaan. Oman viehätysvoiman kokeilunhalu ja salainen nautinto ajoi kaiken ohi. Nuoren miehen tavoite oli ilmeisesti vain hieman iloitetta kypsän naisen kanssa, mutta ex vaimoni alkoi suunnitella tämän päälle hieman enemmän. Tavoitteet ei kohdanneet ja suhdekin paljastui. Nuori mies jätti vaimoni, kun sai kokeilunhalunsa tyydytettyä. Lopputulos oli se, että avioliittomme hajosi ja vaimoni yrittää takaisin yhteen kanssasi, jota en hyväksy, eikä murkkuikäiset lapsenikaan.

      • dippaduu1111

        Täysin oikein exällesi. Älä ota lutkaa takaisin. Hyvä hyvä!


    • Miksi meille kävi

      Kyllä kuulostaa tutulta, meillä tämä vain tuli miehelleni. Oli niin mukava nainen baaris, jonka kanssa oli niin mukava tanssia ja viettää kahden kesken aikaa.
      Nainen kehui aivan valtavasti ja halusi kaikkea muutakin. Kännissä vain estot vähenee ja halut kasvaa, kun toinen oikeen kehuu kaiken moista. Monesti ei ajatella minkä suuren tuskan tuo perheeseen ja miten se vaikuttaa parisuhteeseen ja lapsiin. Kun vain minulla on kivaa. Ja kyllä avioliiton eteen pitää tehdä töitä ja eikä se ole todellakaan helppoa. Kyllä monet itkut ja paha olla on kaiken aikaa, kun tuntuu etten kelpaa toiselle vaikka mitä tekisin.

      • jätetty

        Niin näitä tulee viina ja estot häviää. Tylsä kotielämä. Meitä on huy


    • dog.tr.

      Minä olisin kiinnostunut 40 tytöistä,jotka olisi lapsirakkaita.Olette kokeluhaluisia niinpä olisin avuksi teille. Mielikuvitus on rajana.

      • Jännitystä elämään

        Mistä päin sinut tavoittaa?


      • kotoa tai töistä
        Jännitystä elämään kirjoitti:

        Mistä päin sinut tavoittaa?

        Olen välillä kotona,mutta yleensä etsin sinua.


    • 2in1

      Juuri on salatreffit jälleen sovittuna 40 naisen kanssa. Perheellinen ja 2 lapsen äiti.
      kaverin kanssa taas vihdytetään rouvaa pitkä yö hotellissa, ollaan 34v ja 36v miehet.

      Ehkä kiihottavinta mitä olen kokenut, ihan tajuttoman kiimainen ja ihanan haluaks aikuinen nainen. Ei säälätiä sen mies yhtään, kohtelee naistaan paskasti.
      Selkään pitäs sille homolle antaa kaksin käsin....

      • kylläpä on

        Voi ja voi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1977
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1516
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1428
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe