Eturauhasen kiihotin

Vibraattorin etsintä

Olen heteromies ja tulin tänne homopalstalle, koska arvelin että tiedätte aiheesta enemmän.
Eli olen lukenut että miehille myydään vibraattoreja joilla saa paljon isomman orgasmin kuin perinteisellä tyylillä. Onkohan tuo pelkkää mainospuhetta vai totta? Kävin netistä katselemassa valikoimia ja oli vaikka mitä. En osaa edes valita minkä ottaisin. Olen täysin uusi näissä asioissa.
Olisiko teillä antaa mitään vinkkejä aloittelijalle?

9

3699

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elävää vain

      Vinkkinä voisin kertoa, ettei elävää kyrpää mikään voita

    • Se on sama juttu kuin suhdetoiminta sen elävän pelivälineen kantajan kanssa. Jos haluaa jatkuvuutta kokeiluihin, niin ei varmaankaan kannata aloittaa isoimmasta mulkusta ;)

      • Vibraattorin etsintä

        Pitää pistää muistiin. Eli vähän pienemmällä aloitetaan. Onko sillä vibraattorin koolla merkitystä eturauhasorgasmin saannissa? Vai onko se taitolaji, pitää osata pistää se oikeaan asentoon ja liikutella sitä?


    • Kyllä se on taitolaji.

      Lisää nautintoa tai isompia orgasmeja ei voi luvata, mutta kokeilemalla tietää ja omat tuntemukset siitä mihin kohti ja missä asennossa painellaan tai työnnellään ja millä nopeudella varmasti ovat paras mittari. Joistakin tunne on epämukava, joistakin nautinto. Tämä siis muuten koskee kaikkia miehiä, eivät kaikki homotkaan halua, että peppuun tungetaan mitään.

      Tietysti kun kyseessä on kropan sisäinen herkkä ja liiallisesta painelusta toisaalta limaa erittävä, mutta myös ärsyyntyvä alue, niin muista opetella jo aloittaessa perusasiat: käy ensin vessassa suolentyhjennyksellä, muista aina liukaste ja kortsu välineen päälle, niin puhdistus käytön jälkeen on helpompaa.

      Jos joskus haluat livenä kokeilla miehen kanssa, niin hygieniastaan ja terveydestään huolta pitävä kaveri on aina etulyöntiasemassa.

      Mutta, malttia, totuttele tuntemuksiin ihan rauhassa ja ajan kanssa. Ei tämä omaan kroppaansa tutustuminen sinusta homoa tai edes biseksuaalia tee :D jos lisää nautintoa, niin eipä siitä sinulle liene haittaakaan. Luokittele sitten itsesi miten pervoksi haluat ;)

      tuosta englanniksi:
      http://en.wikipedia.org/wiki/Prostate_massage

      • Vibraattorin etsintä

        Kiitos hyvistä vinkeistä.

        Pitää vain kokeilla ja tunnustella onko tämä minun juttu. Ei siitä kokeilusta haittaakaan ole, kun ei sitä väkisin sisään työnnä.


      • Sormikin riittää :)
        Vibraattorin etsintä kirjoitti:

        Kiitos hyvistä vinkeistä.

        Pitää vain kokeilla ja tunnustella onko tämä minun juttu. Ei siitä kokeilusta haittaakaan ole, kun ei sitä väkisin sisään työnnä.

        No siis, homo tai hetero, niin tuntuu ihan h*****in hyvältä, pelkkä sormi riittää ainakin mulle ;)


    • pärinääperseessä

      Olen kokeillut perseenpäristimelläkin (kovasti muuten hymyilytti erotiikka väline liikkeen myyjää kun ostin sen ja tämä laittoi siihen patterit varmistaakseen että vibra toimii) mutta en ole onnistunut saamaan orgasmia. Välillä kyllä tuntuu lantion alueella hyvätä joten uskon kyllä että eturauhasorgasmi voi olla nautinnollinen kokemus. Dildoissa on se vika että ne ovat liian kovia ja kylmiä. Lämmin kova mutta kuitenkin niin pehmeä kulli olisi varmasti paras. Uskon kyllä että voisin nauttia seksistä miehen kanssa mutta mitä homouteen tai bisseyteen tulee niin eihän pelkkä seksuaalisten tarpeiden tyydytys riitä suhteeseen ja itse en ole koskaan kaivannut miehiltä muuta.

    • klokkinini

      Hei.

      Suosittelen Id vesipohjaista liukuvoidetta joka on samettisen pitkäkestoinen eikä mikään tahmainen flush tms huonot esimerkkejä.
      Liukuvoide pitää olla pitkäkestoien ja riittävän tuntuista.

      Suosittelen Rocky rude boy tai Aneros helix mutta myös sinun tulisi tehdä kuivaharjoitus ja löytää eturauhanen ja suurinpiirtein tunnustella varovaisesti niin osaat hankkia laadukkaan tuotteen josta alatimiloa kun yksinäisyys iskee tai haluat energia itsellesi lisää tai jopa eturauhasen kiusottelulla lisää ns miesmaitoa jolla voit maalata kasvot jollekille :-)

      Nauti koe ihastu ja oo häppi.

      • Vibraattorin etsintä

        Kiitos vinkistä. Pitää mennä googlesta etsimään noita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1751
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe