LG G3 verkon valinta

en tajua

Miten tuon saa pakotettua 4G:hen?

21

432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sieltä verkkoasetuksista jos misään voi valinnan tehdä.

    • ei millään,ennekuin,

      No,nythän on tilanne se että,,,,puhelimen asetuksista sitä EI saa pakotettua 4G verkkoon millään.
      Mutta,siihen on Play kaupassa sovellus ladattavissa jolla se onnistuu,ja sen nimi on 4G Switcher,ja kyllä toimii 4G verkossa sen jälkeen.
      Tämä on niitä asioita joita ei pitäisi enää tuon hintaluokan puhelimessas olla että joutuu latailemaan apuohjelmia Play kaupasta että saa 4G toimimaan,koska,,,,NIMENOMAAN puhelimen teknisissä tiedoissa sanotaan ja vannotetaan että puhelin on 4G LTE VALMIUDELLA VARUSTETTU,ja paskanmarjat,ainakaan minun LG G3:ssa tuota ominaisuutta EI ole,mutta tuolla Play kaupasta lataamallani jutulla se toimii.Ja tuon tiedon saaminen erinäisiin helpsoneihin soittamalla maksoi minulle yli 50 ekee,pitäsköhän laittaa LG:lle lasku noista puhelinkuluista.

    • Tuttua LG laatua.

      • LG Nexus 5

        Hehheh se sun tyrkyttämäsi Nexus 5 on LG


    • Mutta Nexus.

      • LG Nexus 5

        Ei se Nexus -sana takakannessa tee sen puhelimen osista yhtään sen laadukkaampia kuin muidenkaan LG puhelimien samanlaisista osista.


      • Reeve4
        LG Nexus 5 kirjoitti:

        Ei se Nexus -sana takakannessa tee sen puhelimen osista yhtään sen laadukkaampia kuin muidenkaan LG puhelimien samanlaisista osista.

        Monia huonompia komponentteja Nexus 5 on käytetty kuin saman ajan LG G2. Kaiutinki on Nexuksessa täysin ala-arvoista laatua


      • LG Nexus 5 kirjoitti:

        Ei se Nexus -sana takakannessa tee sen puhelimen osista yhtään sen laadukkaampia kuin muidenkaan LG puhelimien samanlaisista osista.

        Käyttis ratkaisee.


      • 8666667
        vapunen kirjoitti:

        Käyttis ratkaisee.

        Ai siinäki tapauksessa jos se sun hyljeksimä Huawei tekis puhelimen puhtaalla Androidilla niin se olis paras?


    • Kyllä jos puhelimen rauta olisi hyvä ja päivitystuki olisi vähintään 18 kk.

      • 636366

        Laadullako ei olisi mitään merkitystä?


    • On mutta Huaweilla se on ok mutta käyttis ja tukipuoli on sen heikot kohdat.

    • en tajua

      Kyllä mulla löytää 4G verkon mutta välillä heittää sitten 3G:hen kun luulee sitä paremmaksi kun siinä on voimakkaampi kenttä.
      Pitäisi siis saada pakotettua 4G verkkoon kun se kuitenkin täällä toimii.
      Asetuksissa ei vaan ole vaihtoehtona pelkkää 4G:tä.

    • ei millään,ennekuin,

      No,teet niinkuin minä,lataat tuon 4G sovelluksen puhelimeesi niin sitten saa pakotettua 4G verkkoon,mulla se toimii täysin moitteettomasti.

    • tämäkin vielä

      Ja tietysti siinä puhelimessa pitää olla 4G liittymä,ei se sinne 4G;hen 3G liittymällä mene vaikka olis millaset ohjelmat joko puhelimessa itsessään tai ladatttu lisukkeena siihen.

    • nyt toimiiiiii

      Siinä kysymykseni ja alla LG vastaus,olkaa hyvä.
      Hei,miksi kyseissä puhelimessa ei löydy 4G verkkoa?
      Tuo asia mainitaan puhelimen teknisissä tiedoissa,että LG G3 puhelin on 4G LTE yhteyttä tukeva,mutta,,,,miksi puhelin EI mene 4G verrkkon,eikä edes verkkoasetuksissa ole 4G verkon valinta mahdollisuutta.
      Tältä osin olen erittäin pettynyt puhelimeen,koska hankinta päätöstä tehdessäni lähtökohtana oli nimenomaan 4G LTE ominaisuus puhelimessa,joka tämän kyseisen puhelimen teknisissä tiedoissa mainitaan olevan,mutta kun ei ole niin ei ole.
      Olen soittanut kaikenmaaliman helpsoneihin yli 50 euron puhelinlaskun verran,ja sain sitä kautta selville että puhelimeen pitää ladata erillinen 4G sovellus Play kaupasta ennekuin se toimii,ja niin myös latasin ja nyt 4G toimii,mutta,,,,,,,,,MIKSI minun pitää latailla kaikenmaailman sovelluksia Play kaupasta että saan puhelimen toimimaan,kun se puhelimen teknisten tietojen mukaan PITÄÄ toimia ilman että MINUN,asiakkaan,pitää erikseen latailla sovelluksia että puhelin toimii.
      Hei XXXXX
      Puhelimesta tehdään eri versioita eri markkina-alueille. Oletan, että teidän puhelimenne on hankittu EU alueelta ja suunniteltu EU alueelle.
      Tuolloin siinä on 4G ominaisuus valmiina ilman mitään sovelluksia PLAY kaupasta. Mene puhelimen verkkoasetuksiin. Valitse matkapuhelinverkot/Verkon tila. Valitse AUTOMAATTINEN GSM/HSPA. Nyt 4G on kytketty päälle. Lisäksi tarvitaan 4G sopimus operattorin kanssa ja puhelimeen on haettava operaattorin asetukset.
      On myös huomioitava, että 4G ei toimi joka paikassa. Kattavuuden saat operaattoriltasi.

      Tässä esimerkkejä asetuksista:
      Sonera: "Asetukset on lähetetty puhelimeesi tekstiviestillä ottaessasi Soneran liittymän käyttöön. Jos asetuksia ei ole tallennettu tai ne puuttuvat muusta syystä, tilaa ne Omilta Sivuilta tai lähetä tekstiviesti ASETUKSET numeroon 15400 (0 ¬). Tallenna asetukset ja käynnistä puhelin uudelleen."

      Mikäli tarvitset vielä lisätietoja, ole hyvä ja ole uudelleen yhteydessä.

      Huom! Voit vastata myös osoitteeseen [email protected] Pyri säilyttämään alkuperäinen viesti mukana.

      Voidaksemme kehittää sähköpostipalveluamme, olisimme kiitollisia jos voisitte uhrata pari minuuttia ja arvostella sekä kommentoida palvelua, jonka juuri saitte sähköpostissamme. Kiitos!

      Ystävällisin terveisin /Med vänlig hälsning / Med Vennlig Hilsen / Best regards
      LG Electronics Support
      Markku Backman

      Minun tapuksessa asia korjaantui sillä, että tilasin Soneralta verkkoasetukset,joita IKINÄ ei Soneralta tullut ottaessani 4G liittymän,ja siitä johtui tuo tökkiminen,nyt kun Soneran verkkoasetukset on kohillaan,menee 4G verkkoon ilman mitään Play kaupan sovelluksia.

      • ei ole 4g

        Eihän tuon puhelimen verkkoasetuksista löydy 4G vaihtoehtoa. Tuo HSPA ei ole 4G, ekä myöskään WCDMA joka siellä taitaa myös olla vaihtoehtona.


      • nyt toimiiiiii
        ei ole 4g kirjoitti:

        Eihän tuon puhelimen verkkoasetuksista löydy 4G vaihtoehtoa. Tuo HSPA ei ole 4G, ekä myöskään WCDMA joka siellä taitaa myös olla vaihtoehtona.

        Nii justiisa,ei sitä ollut minunkaan puhelimen verkkoasetuksissa tuota 4G LTE valintaa olemassakaan ennekuin tilasin verkkoasetukset Soneralta,jonka 4G liittymä mulla on.
        Tilatessani liittymän,tilauksen vastaanottaja sanoi kun kysyin,miksi uusia verkkoasetuksia ei ole tullut puhelimeen uuden 4G liittymän kytkettyä toimimaan,sanoi että ei tarvitse,käynnistä puhelin vaan uudelleen ja asia selvä.
        Mutta,,,,,,,paskanmarjat,se 4G liittymä ei mennyt tuohon verkkoon,tilasin tekstarilla verkkoasetukset,ne tuli,asensin ja nyt toimii,ja myös näkyy verkkoasetuksissa LTE verkko.
        Että,harmittaa vähän kun kiukuttelin LG tukeen turhantakia,kun vika oli ensisijaisesti verkko operaattorissa.


      • ei ole 4g
        nyt toimiiiiii kirjoitti:

        Nii justiisa,ei sitä ollut minunkaan puhelimen verkkoasetuksissa tuota 4G LTE valintaa olemassakaan ennekuin tilasin verkkoasetukset Soneralta,jonka 4G liittymä mulla on.
        Tilatessani liittymän,tilauksen vastaanottaja sanoi kun kysyin,miksi uusia verkkoasetuksia ei ole tullut puhelimeen uuden 4G liittymän kytkettyä toimimaan,sanoi että ei tarvitse,käynnistä puhelin vaan uudelleen ja asia selvä.
        Mutta,,,,,,,paskanmarjat,se 4G liittymä ei mennyt tuohon verkkoon,tilasin tekstarilla verkkoasetukset,ne tuli,asensin ja nyt toimii,ja myös näkyy verkkoasetuksissa LTE verkko.
        Että,harmittaa vähän kun kiukuttelin LG tukeen turhantakia,kun vika oli ensisijaisesti verkko operaattorissa.

        Onkohan dna:n liittymässä sama homma, että jos tilaan verkkoasetukset niin puhelimen verkkoasetuksiin tulee vaihtoehdoksi 4G?


      • nyt toimiiiiii
        ei ole 4g kirjoitti:

        Onkohan dna:n liittymässä sama homma, että jos tilaan verkkoasetukset niin puhelimen verkkoasetuksiin tulee vaihtoehdoksi 4G?

        Kannattaa kokeilla ja tilata textarilla verkkoasetukset,ei mitää maksakkaan,ainakin minulla se ratkaisi pulman.


    • W10

      Noniin, vika oli itsessäsi ja Sonerassa. LG:ssä ei mitään vikaa. Asia loppuunkäsitelty.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2082
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe