Apu suolasta!

nalllukka

Kuinka moni on saanut apua iho-ongelmiin iholle tarkoitetusta mineraalisuolasta? Itsellä pintakuiva sekaiho joka pukkaa rasvaa pintaan melkoisesti. Välillä näpyt vaivaa, etenkin jos ollut stressiä, syönyt rasvaista roskaruokaa ja herkkuja. Olen kokeillut vaikka ja mitä tuotteita, iho ollut aina tulehtuneen oloinen.
Nykyään olen innostunut mahdollisimman puhtaista ja lisä-aine vapaista tuotteista, ja näin ollen törmäsin myös suolan käytöstä ihon hoidossa. Itse asiassa suola on hyvinkin vanha ihonhoito tuote joka jäänyt jalkoihin nykyisille mahdottomuuksia lupaaville rasvoille ym. Sitä löytyy apteekeista ja luontaistuotekaupoista, itsellä on tuollainen himalajansuolakivi jolla kasvoni pesen ja annan jäädä iholle vaikuttamaan yön ajaksi. Suola puhdistaa,, uudistaa ja kosteuttaa, vaikka voisi luulla että se kuivattaa. Käytän sitä koko vartaloon, saunan lämmössä vaikutus vain tehostuu. Iho on kuin vauvanpeppu suola käsittelyn jälkeen:)

13

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meinebase
      • nalllukka

        Tuota tarkoitin juuri yhtenä suola tuotteista mitä löytyy. Tasan tuota merkkiä ei ole mutta samaa suolaa muutoin löytyy myös pikku purkista.


    • Hummani hei!
      • nalllukka

        Ostin tuon luontaistuotekaupasta:) semmonen suolakivi, mikä ettei vaikka polletkin sisään söisi:D


      • nalllukka
        nalllukka kirjoitti:

        Ostin tuon luontaistuotekaupasta:) semmonen suolakivi, mikä ettei vaikka polletkin sisään söisi:D

        *sitä söisi..


      • Hummani hei!
        nalllukka kirjoitti:

        *sitä söisi..

        Rupesin katsomaan tarkemmin ja huomasin että onpas tutun näköinen. Mulla on nimittäin ihan saman näköinen suolakide kynttilätuikku. Mitenkähän on sen tuikun laita? Lähteeköhän siitä mitään irti jos sillä hankaisi ihoa?:)) Koristeena on ollut jo pari, kolme vuotta eikä ole tullut paljoa poltettua siinä tuikkuja. Mitähän suolaa ne suolakidelamput ja -tuikut ovat?

        http://www.jalokivigalleria.fi/product_info.php?products_id=61


    • äiti vaan

      Itse liotan nivelrikkoisia sormiani merisuola-vedessä ja se taitaa olla ainoa apukeino. Tyttäreni käy säännöllisesti suolahuoneessa hoidossa, sillä suola on erittäin terveellistä iholle, kuten myös hengitettynäkin.
      Suolakynttilöitä pitäisi olla monta palamassa, jotta siitä olisi hyötyä.

    • .......

      mulla on kans suolat käytössä.ruusu ja merisuolaa.meine basea käytin mutta iho on sille liian herkkä.ja tosiaan kasvojen iho on niinku vauvan peppu kun antaa suolan vaikuttaa iholla saunassa eikä tartte voiteita illalla laitella;mikä on ihme tähän aikaan vuodesta kun tuppaa ihoa kiristämään ja rypytki on oiennut :)

    • miemie

      Merisuolaa käytän ja se on omalla kohdallani ollut suuri apua akne iholleni.. itseasiassa ainut todellakin toimiva apu, sillä sain viimein vuosia kestäneen aknen parempaan kuriin. Aknea oli aivan turha millään apteekin tököteillä hoitaa, pahensivat vain tilannetta! Merisuolavedellä kasvot pesen ja välillä annan sen hieman vaikuttaa niin että kuivahtaa kasvoille. Tykkään tehdä niin että varsinkin kuorinnan jälkeen jätän merisuolat kasvoille vaikuttamaan. Tästä on todellakin ollut apua minulle! En laita mitään lisäaine tököttejä naamalle, joskus jotain kookosöljyä käytän mutta harvemmin. Merisuolalla ja kookosöljyllä olen pärjännyt hienosti!

    • lwrejölqwj

      Mä saan suolasta järkyttäviä paiseita. Samoin kaikista öljyistä. Ei tod. sovi kaikille.

    • aadala

      Monta kertaa viikossa teette suolakäsittelyn? Ja auttaako mahdollisesti laajentuneisiin ihohuokosiin? Thanks!

    • yksi kokemus täällä

      Itsellä on iso purkki emäksistä suolaa lähes käyttämättömänä, kun se saa ihon kukkimaan heti seuraavana päivänä. Minun iholle sopii paremmin ruokasooda.

      Kauneusasemalla kehotettiin tekemään kerran viikossa kuorinta/naamio, auttaa kuulemma enemmän kuivaan kuin ihohuokosiin, mutta vain kokeilemalla selviää, että auttaisiko se sinulle siihenkin aadala!

    • aadala

      Kiitos!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2082
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe