Mistä rakkaus alkoi?

Miten ja miksi

Minä kerron: se alkoi katseesta, me katsoimme toisiamme. Ei ketään muuta. Me vain katsoimme ja taisimme hymyillä. Näimme jotain. Ikiaikainen tunne kahden ihmisen välillä.

21

534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin..

      se meni meilläkin. En tiennyt ennen häntä..miltä tuntuu, kun Rakastuu. Ne katseet meidän välillä, se tunne..Ei sitä tunnetta voi unohtaa. Niin polttavaa, niin ikuista. Voi taivas..miten koskaan pääsen hänestä yli. Unohtamisen vaikeus...jos tietäisin, että hän tuntee edelleen näin...olisin maailman onnellisin nainen!

    • niin siinä kävi

      Noin se alkoi minun ja hänenkin kohdalla, mutta sitten yhtäkkiä hän ei enää katsonut minua vaan kaikkia muita vaan.

    • Miten ja miksi

      Se oli jännittävä tunne. Sitä vain huomasi, että hän katsoo minua. Hymyillen. Niin kaunis nainen.

    • Niin meilläkin sillo

      Niin kauniit katseet ja kaunis tunne ja nyt hän haukkuu minua täällä tappavaksi scorpioniksi. Niin maailma muuttuu.

      • Ja uskot...

        satuihin,, ei ihan tuota tarkoittanu tarinani..ja tuskin se edes sulle oli, Ja vaikka olikin, niin ei tappava vaan tietämättään vahingoittava. Eikä se aloitus ollu multa vain kommentti.


      • kommentista oli
        Ja uskot... kirjoitti:

        satuihin,, ei ihan tuota tarkoittanu tarinani..ja tuskin se edes sulle oli, Ja vaikka olikin, niin ei tappava vaan tietämättään vahingoittava. Eikä se aloitus ollu multa vain kommentti.

        kysekkin. ihan tarpeeksi paha.


      • winkiksi:
        Ja uskot... kirjoitti:

        satuihin,, ei ihan tuota tarkoittanu tarinani..ja tuskin se edes sulle oli, Ja vaikka olikin, niin ei tappava vaan tietämättään vahingoittava. Eikä se aloitus ollu multa vain kommentti.

        miettikää aina kaksi kertaa ennen kirjotusta nii ei tarvii alkaa niitä selitteleen.
        se mikä on kirjotettu on kirjotettu eikä sitä enään saa pois eikä tekemättömäks ja noinhan se tua ikäväpalstalla just oli kun toi tossa sano.


      • onneksi sä oot //
        Ja uskot... kirjoitti:

        satuihin,, ei ihan tuota tarkoittanu tarinani..ja tuskin se edes sulle oli, Ja vaikka olikin, niin ei tappava vaan tietämättään vahingoittava. Eikä se aloitus ollu multa vain kommentti.

        varmaan loistotyyppi vailla vian vikaa niin on helppo scorpionitella naista sivuilla ja jakaa vitutusta. erittäin ikävä ja lapsellinen tarina oli kerrottavana. vaikka nainen olisi kuinka vahingoittava niin kai muitakin tapoja luulisi kuitenkin löytyvän.


      • ken uskoo satuihin?
        Ja uskot... kirjoitti:

        satuihin,, ei ihan tuota tarkoittanu tarinani..ja tuskin se edes sulle oli, Ja vaikka olikin, niin ei tappava vaan tietämättään vahingoittava. Eikä se aloitus ollu multa vain kommentti.

        etkös sinäkin juuri ollut jonkun naisen puutetta menossa kovasti helpottamaan toisella sivulla? eikö se ole myös satuihin uskomista?


      • Huomasitkohan...
        kommentista oli kirjoitti:

        kysekkin. ihan tarpeeksi paha.

        siinä lauseen "ymmärrän kyllä häntä" ja se kertoo vain sen, että välitän hänestä siitä huolimatta, vaikka ei itse itselleen tai toimintatavoilleen mitään voikaan..en minäkään sille mitään voi että rakastan häntä siltikin..scorpionina piikin kanssa tai piikki piilossa..ei varmaan merkitse mitään hänelle, mutta mulle kyllä.


      • _--
        Huomasitkohan... kirjoitti:

        siinä lauseen "ymmärrän kyllä häntä" ja se kertoo vain sen, että välitän hänestä siitä huolimatta, vaikka ei itse itselleen tai toimintatavoilleen mitään voikaan..en minäkään sille mitään voi että rakastan häntä siltikin..scorpionina piikin kanssa tai piikki piilossa..ei varmaan merkitse mitään hänelle, mutta mulle kyllä.

        _


    • kenellä mitenkin

      katseesta, hymystä, vain siitä että näkee toisen ja tietää siinä samassa että siinä on elämäni ihminen.

    • Alkaa mistä alkaa

      Ja loppuu ennenku ehtii kunnolla alkaakaan, niinhän se menee suomalaisten parisuhteissa.

      • ei ihme-

        jo ihan näiden täällä olevien juttujen perusteella.


    • aegu

      Minä taasen tiedän mihin se loppui se loppui elettyyn elämään kokemuksiin ihmisistä johtavassa asemassa tai kouluttamalla muita itsensä elättäviin. Loppui myös lääkäreihin jotka eivät kertoneet totuutta vaan ajattelivat omaa ja ystäviensä etua.

    • yhdestä katseesta

      Se oli silloin,mutta siitä on jo aikaa.
      Mutta miksi emme lähesty enempää toisiamme, siinä haaste.

      • hulluinatoisiinsa

        niin mikä sen estääpi,Pelko vai tykkääkö molemmat liikaa toisistaan.


      • omalla kohdalla
        hulluinatoisiinsa kirjoitti:

        niin mikä sen estääpi,Pelko vai tykkääkö molemmat liikaa toisistaan.

        sen estää ilkeys ja toisen puhumattomuus. rn koskaan lähesty ihmistä joka toimii niin.
        ei kukaan edellisistä.


      • Monesti unohtuu se
        hulluinatoisiinsa kirjoitti:

        niin mikä sen estääpi,Pelko vai tykkääkö molemmat liikaa toisistaan.

        että ei osata tarkastella sellaista asiaa kuin oma käytös, asia konkretisoitui tässä menneellä viikolla, kun ollaan tilanteessa että vain toisen on nieltävä kaikki mitä
        toinen joko tieten tai tahtomattaan heittää niskaan ja sitten ollaan kuin ei mitään niin
        silloin se este kasvaa vuoren korkuiseksi. Yksi pieni sana, anteeksi, auttaisi asiaa
        mutta sitä sanaa ei kaikki tunne. Tämä oli este täällä.


    • rakastan mahdotonta

      Siitä on aikaa, joo.. silloin hän hymyili avoimen lämpimästi ja minä hänelle, hämmästelin jälkikäteen itseäni miten niin menin tekemään, ja nyt en saa ajatustani irti hänestä. Tosin olin huomioinut hänet jo aiemmin, mutta vasta silloin näin hänet siinä käytävällä kuin ensimmäistä kertaa. Pakko olla jotain rakkautta, koska en osaa olla ajattelematta häntä.

    • lämpö

      Ei alkanut katseesta ja hymystä sillä emme ole vielä katsoneet toisiamme samaan aikaan sillä tavalla. Olemme ystäviä pelkästään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2217
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1738
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      40
      1553
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1469
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1440
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1371
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      8
      1245
    Aihe