Kukaan mies ei kiinnostu minusta

Turha nainen

Olen kohta 20 vuotta täyttävä nainen, ja olen koko elämäni ollut sinkku. En ole koskaan kuullut että kukaan olisi minuun ollut ihastunut. Minä olen ihastunut monta kertaa miehiin ja päätin ottaa selvää mitä tapahtuu jos lähestyn. Ensimmäisellä kerralla mies ei vastannut minun viesteihin yhtään mitään. No, kokeilin uudestaan ja taas sama juttu. Kukaan ei edes vaivaudu vastaamaan, ei edes yhtä sanaa. Kaikki juoksevat karkuun. En tiedä mistä se johtuu, mutta se on syönyt minun itsetuntoakin aika lailla. Olen tullut entistä ujommaksi ja löydän nykyisin vain vikoja itsestäni. Joskus hyvänä päivänä näen itseni ihan OK näköisenä. Mutta yksi suuri ongelma minussa on.. minun ääni. Puhun epäselvästi, ja erikoisella äänellä. Hyvin ällövvätän kuuloista minun puheeni. Ehkä se on myös osa syy miksi en uskalla puhua kenellekään. Yleensä olen ottanut askeleen lähemmäksi miehiä juuri netin kautta tai puhelimella. Minussa on jotain todella pahasti pielessä, koska en kelpaa kenellekään. Minusta rumemmatkin ja erikoisemmat ovat seurustelleet, ehkä heissä ei olekaan mitään vikaa. Taidan olla ehkä maailman epähaluttavin ihminen. :(

15

1149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20+19

      Laitappa sähköpostilla kuvasi niin voin sanoa mistä kiikastaa vai kiikastaako mistään..

    • Teemme näin

      http://vocaroo.com/ nauhotappas tuolla pikkunen viesti niin kuunnellaan onko se ääni nyt niin kamala. Kertaakaan ei ole tullut ihmistä vastaan jonka ääni olisi oikeasti kamala, jokaisella on persoonallinen ääni mikä on ihan hyvä niin, mitä siitäkin tulisi jos kaikki kuulostaisivat samalta ?

    • jubelius3

      älä nuori nainen välitä mitä muut ovat sinusta mieltä.
      rakkaus ja kauneus tulevat sisältä päin.
      rakasta ja hyväksy itsesi juuri sellaisena kun olet, sanoi kuka mitä tahansa.
      huomaat että mielessä ei enää edes pyöri ajatukset "miksi ne kelpaa kenellekään"..

      älä koskaan vaivu epätoivoon olet yhtä tärkeä kuin kaikki muutkin

      en väitä että omia ajattelutapoja olisi helppoa muuttaa, mutta se on mahdollista kun uskot siihen.

    • Turha nainen

      Sitä päivää odotellessa, kun joku vastaa viestiini ja osoittaa kiinnostuksensa minulle. Yritän olla ajattelematta mikä olen, ja yritän rakastaa itseäni. Joskus se onnistuukin, mutta ei sillä ole paljoa arvoa kun muut ei rakasta minua.

      • kuubalainen merimies

        ennekuin voi rakastaa itteensä
        pitää ymmärtää kuka on minä ja mitä on rakkaus.

        olin itekkin tunnemyrskyssä seilaava pikku paatti parikymppisenä


      • jubelius2

        älä määritä omaa arvoas sen perusteella rakastaako muut. tässä maailmassa ei ole ketään jota kaikki rakastais.

        todellinen rakkaus ei ole sama kuin läheisyyden kaipuu.

        halataan kun nähdään


    • 57kl

      Siis yks tyyppi ei vastaa sun viestiin ja alat ajatella tollasia? :D
      ja muutenkin tuossa vaikuttaa myös viestin sisältö ja millä tavalla tiedätte toisenne.

      Livelähestyminen voi antaa myös erilaisen vastaanoton, eikä sen tarvi heti olla joku töksäyttävä ehdotus vaan jäätä voi kokeilla vaikka moikkaamalla.

    • Turha nainen

      Ei se ole yksi tyyppi, vain moni.

    • eräsmies

      Useimille oma ääni kuulostaa pahalle itsekuultuna eli kyse on aika paljon laajemmasta ongelmasta. Olet nuori ja kokematon, älä siis tee liian nopeita johtopäätöksiä, et ole vielä kohdannut pariasi. Tsemppiä!

    • - - -

      On monia kaltaisiasi naisia, joilla parinkympin tienoilla ei ole hirveästi tapahtunut, ja ymmärrän, että se voi tuntua pahalta. Jokaisen kohdalla syyt ovat varmaan omansa ja niitä on vaikea osoittaa näkemättä kasvokkain ja juttelematta. Eikä mitään "syytä" välttämättä edes ole. Mutta sen verran voin sanoa, että kaikille tuntemilleni lukuisille vastaavassa tilanteessa olleille tytöille on viiden vuoden sisään löytynyt pari. En tiedä lohduttaako tämä tieto yhtään, mutta et ole ensimmäinen, jolta vastaavaa "en kelpaa" ja "olen maailman epähalutuin" olen kuullut, ja tiedän, että yhdeksässä tapauksessa kymmenestä niin sanovalla ei ole oikeasti mitään hätää.

      Siihen, että vika olisi äänessä tai muussa vastaavassa en oikein usko. Jos osuu kohdilleen, ei tuommoisilla ole merkitystä. On arvostettavaa, että olet itse lähestynyt kiinnostuksesi kohteita, vaikka tyypit eivät olekaan osanneet käyttäytyä.

    • Kyllä sie oot ihan oikee ihminen äläsie lannistu mie en kyllä kluakkaan naista ku senkans pitäs tehä lapsia ja lapset on tähän phaan maailmaan huono teko mut snon vaan mun mielipiteeni ja kyllä sulle ehkä löytyyse joku mi en etes halua naista et sie hluat miehen no se olkoon jumlan käsissä vaikken uskovainen olekkaan. ; )

    • 1115+

      Ensimmäiseksi - sulla on huono itsetunto.

      Toiskesi - puhumaan voi opetella. Oikeasti.

      Kolmanneksi - 20 vuotta ei ole vielä ikä eikä mikään. Sitten kun olet 34 vuotiaana vielä sinkku niin huolestuisin.

      • lolszz

        "toiskesi"

        voit opetella itse myös kirjoittamaan :)


      • lolszz?
        lolszz kirjoitti:

        "toiskesi"

        voit opetella itse myös kirjoittamaan :)

        Sanoo hän, joka ei käytä isoja alkukirjaimia ja pistettä?


    • http://www.listamedi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe