Kaikki terveysiedon S2014 kirjoittaneet

huiihanaa

Hejsan kaikki terkan kirjoittajat,
Mites terveystiedon yo-kokeet meni? Millaisena lähti ja millaisena tuli takaisin?
Mielenkiinnolla odottelen vastauksia.

Ps. Olipa tällä kertaa alhaiset pisterajat

11

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokela

      M tuli ja pisteet eivät muuttunueet eli 21.

    • jsjsjsklaa

      Koitin sitä korottaa nyt syksyllä. Kirjoitin keväällä M, nyt tuli C. Viime keväänä oli paljon helpompi koe kuin nyt syksyllä.

    • 1+3

      Kirjoitin ylimääräisenä enkä lukenut lainkaan. Kursseilla en ole lukenut ja tunneilla on vaan käytä läpi päivänselviä asioita.

      A tuli. 13 pistettä.

      Tuli itse asiassa pakollisestakin reaalista A, koska en siihenkään lukenut. Että juu, toivottavasti rima on nyt alhaalla ja muilla parempi olo :p

    • jippiaiei

      Lähti 29 pisteellä, ajattelin että se ois sit M-E (opettaja vielä varotteli että voi laskea). Lopulta nousikin pisteellä ja pisterajat oli aika alhaalla, joten tulikin L. En olis ikinä uskonu :) Onnea muillekin kirjottaneille!

    • jiiihaaa

      Minulla alustavista tuli 28 pistettä. Opettaja sanoi, että taitaa tulla just ja just E, mutta pisteet saattaa laskea paljon. Olin ihan varautunut M:ään, ja olin ihan paniikissa, koska E oli tavoitteeni. Aamulla tuloksia hakiessani, katsoin sitä onnetonta lappua ja siinä olikin L. Siis olen niin ihmeissäni, en olisi ikinä uskonut, että saan siitä Laudaturin! Kiitos YTL!!! :DD

      • nero777

        En olisi kovin tyytyväinen terveystiedon L:stä. Kaikista helpoin koska kirjoittajien taso on huono.


      • ei huono
        nero777 kirjoitti:

        En olisi kovin tyytyväinen terveystiedon L:stä. Kaikista helpoin koska kirjoittajien taso on huono.

        Kyllä minulle kelpaisi terveystiedon L ja tyytyväinen olisin todella.


    • tsäähä

      Lähti 25p ja tuli samana takaisin eli E :)

    • Kysymys3756897348

      Kuinka moni teistä muuten kirjoitti terveystiedon vain siksi, että se vaikutti niin helpolta?

    • ylioppilas2014

      En päässyt opiskelemaan nyt syksyllä, joten päätin kirjoittaa terkan ylimääräisenä. Luin kaikki kurssikirjat kerran, en tehnyt muistiinpanoja ja muutenkin menin kokeeseen aika lepsulla asenteella. Pisteitä tuli 27 = E. Alustavia pisteitä en uskaltanut edes kysyä, koska koe tuntui menneen huonosti. Äidinkielen laudaturista oli varmasti hyötyä - varsinaista asiatietoa ei ollut kauheasti, mutta esseiden rakenne oli ihan hyvä.

    • gdfagfda

      lähti 31, nousi lautakunnassa yhdellä eli siis L

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1913
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1486
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      16
      1398
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe