Hannu haluaa tavata minut

Markussetä

Laitto fb viestiä että kiinnostaako mulla kuulla toisenlainen, totuus?
Ehdotti tapaamista

108

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ole avoin

      No meinaatko mennä?

      • 234567890+

        Jaan tämän muiden lukijoiden kanssa saatte itse tehä meidän keskustelusta johtopäätökset


        Hei Antti!

        Kommentoin yt hieman myöhässä viestiisi. En näet huomaa kovinkaan usein lukea täältä "Muut" -osiosta viestejä.

        Kommentistasi päätellen asia on sinulle tärkeä. Kysymykseksi en tuota miellä, koska lienet hyvin informoitu miten asiassa kävi.

        Jos kuitenkin olisit kiinnostunut toisenlaisesta totuudesta, niin voin ymmärrystäsi hyvinkin valaista vaikkapa kahdenkeskisellä tapaamisella.
        2 tuntia sitten
        Hei, olen tietenkin kiinnostunut toisenlaisesta totuudesta voiko vähän valaista asiaa
        Olen lukenut poliisin esitutkinta aineiston ja kaikki käräoikeuksien tuomiot, tiedän aika hyvin asiaa, mikä siinä olisi toisenlainen totuus??
        Lisättäköön että valitus eu tuomioistuimelle ei tule poistamaan KKO;ssa annettua tuomiota, moitteita voi vaan tulla ei muuta tämä asia lukee laissa..

        Josko lukisit myös Ilkka Pitkäsen tekemän selvityksen asiasta, niin ehkä ymmärryksesi voisi monilta osin, eikä vähiten esittämääsi lain tulkintaa koskien, muuttua.
        Perusteluliite pyyntöön lepäämään jättämisestä.pdf

        Josko yrittäsit lukea ilman ennakkoasennetta.
        minäpä luen
        en ole mikään lakimies, mutta dealing desk kaupoilla ei rahan määrä kasva mitenkään.vaikka olisi näyttää"demo"kauppoja sepä siinä..
        oisit tehnyt oikeaa valuuttakauppaa niin ei olisi mitään ongelmaa

        Et taida aivan ymmärtää Dealing Desk -kaupankäyntiä. Se on oikeaa valuuttakauppaa, jota tarjoaa tänä päivänäkin suurin osa toimijoista ja tuolloin lähes kaikki.

        Suomessa tulkittu laittomaksi, maailmalla laillista ollut aina.
        no eihän sitten pitäisi olla mitään ongelmaa heität kaupat tiskiin jos ne oli todellisia eikä vaan laskennallisia

        Dealing Desk -kaupankäynti muodossa valuutta-alustat ottavat riskin ja maksavat tuotot omista varoistaan, joka on eri maiden finanssivalvontaviranomaisten hyväksymä toimintamuoto... vaan Suomessa Finanssivalvonta ei ymmärrä valuuttakaupasta mitään. Täällä vasta pohtivi

        pohtivat regulointikysymyksiä.

        Ei olisi pitänyt ollakaan ongelmia ja asiaa yritetty rautalangasta vääntää, vaan kun sen vääntäminen ei auta, kun ei haluta ymmärtää.
        eli tuo ei ollut mitään ns demokauppaa
        kaupankäynnissä oli siis vastapuoli?


        Pikaviestiketjun loppu


      • siinä se
        234567890+ kirjoitti:

        Jaan tämän muiden lukijoiden kanssa saatte itse tehä meidän keskustelusta johtopäätökset


        Hei Antti!

        Kommentoin yt hieman myöhässä viestiisi. En näet huomaa kovinkaan usein lukea täältä "Muut" -osiosta viestejä.

        Kommentistasi päätellen asia on sinulle tärkeä. Kysymykseksi en tuota miellä, koska lienet hyvin informoitu miten asiassa kävi.

        Jos kuitenkin olisit kiinnostunut toisenlaisesta totuudesta, niin voin ymmärrystäsi hyvinkin valaista vaikkapa kahdenkeskisellä tapaamisella.
        2 tuntia sitten
        Hei, olen tietenkin kiinnostunut toisenlaisesta totuudesta voiko vähän valaista asiaa
        Olen lukenut poliisin esitutkinta aineiston ja kaikki käräoikeuksien tuomiot, tiedän aika hyvin asiaa, mikä siinä olisi toisenlainen totuus??
        Lisättäköön että valitus eu tuomioistuimelle ei tule poistamaan KKO;ssa annettua tuomiota, moitteita voi vaan tulla ei muuta tämä asia lukee laissa..

        Josko lukisit myös Ilkka Pitkäsen tekemän selvityksen asiasta, niin ehkä ymmärryksesi voisi monilta osin, eikä vähiten esittämääsi lain tulkintaa koskien, muuttua.
        Perusteluliite pyyntöön lepäämään jättämisestä.pdf

        Josko yrittäsit lukea ilman ennakkoasennetta.
        minäpä luen
        en ole mikään lakimies, mutta dealing desk kaupoilla ei rahan määrä kasva mitenkään.vaikka olisi näyttää"demo"kauppoja sepä siinä..
        oisit tehnyt oikeaa valuuttakauppaa niin ei olisi mitään ongelmaa

        Et taida aivan ymmärtää Dealing Desk -kaupankäyntiä. Se on oikeaa valuuttakauppaa, jota tarjoaa tänä päivänäkin suurin osa toimijoista ja tuolloin lähes kaikki.

        Suomessa tulkittu laittomaksi, maailmalla laillista ollut aina.
        no eihän sitten pitäisi olla mitään ongelmaa heität kaupat tiskiin jos ne oli todellisia eikä vaan laskennallisia

        Dealing Desk -kaupankäynti muodossa valuutta-alustat ottavat riskin ja maksavat tuotot omista varoistaan, joka on eri maiden finanssivalvontaviranomaisten hyväksymä toimintamuoto... vaan Suomessa Finanssivalvonta ei ymmärrä valuuttakaupasta mitään. Täällä vasta pohtivi

        pohtivat regulointikysymyksiä.

        Ei olisi pitänyt ollakaan ongelmia ja asiaa yritetty rautalangasta vääntää, vaan kun sen vääntäminen ei auta, kun ei haluta ymmärtää.
        eli tuo ei ollut mitään ns demokauppaa
        kaupankäynnissä oli siis vastapuoli?


        Pikaviestiketjun loppu

        Dealing Desk -kaupankäynnissä vastapuolena on valuutta-alusta/toimija... kaupankäynti ei välity eteenpäin Interbank -järjestelmään. WinCapitassa ForexPool oli alusta ( laskennallinen valuutta-alusta , eli valuuttakauppa ).... aivan samoin kuin kenellä hyvänsä valuutta-alustalla. Alustoja on erilaisia ja käytetyin tänä päivänä Metatrader 4. Lisäksi on edelleen paljon valuutta-alustatarjoajia, joilla on oma kehittämänsä alusta tarjota, kuten oli WinCapitanForexPool , jonne signaalijärjestelmän kaupankäynti kohdisistui.
        no kenen kanssa sä teit noita kauppoja kuka oli vastapuoli siis varmaan joku meklaritalo?
        sillaihan tuon tietää kun teet nyt malliksi noita kauppoja ja esität ne verottajalle jos hyväksyy niin sitten on tullut virhe oikeudella

        Et nyt ymmärrä mitä selitän, kun haet koko ajan vastapuolta. Ei tarvitse olla mitään vastapuolta... Dealing Desk -kaupankäynnissä ei ole ymmärtämääsi vastapuolta ja tällainen toimintamuoto on maailmalla laillista. Tämä on yksi asia, jota et näytä sinä ymmärtävän, ei ymmärrä KRP, ei ymmärrä syyttäjät, ei ymmärrä tuomioistuinten tuomarit... mutta moni muu alalla toimiva ymmärtää... ja maailmalla ymmärretään eri maiden finanssivalvontaviranomaisia myöden. Täällä ei haluta ymmärtää.
        no kuka noissa kaupoissa häviää jos sinä voitat kuka tekee tappion
        ei tommonen tule menemään läpi laskennallinen kaupankäynti sun pitää näyttää ja tehä oikea kauppa ja sen vastapuoli
        jälkiviisaana olis pitänyt tehä normi valuuttakauppoja

        Kerroin jo, että toimija, joka tarjoaa Dealing Desk -kaupankäyntimuotoa ottaa riskin. Mikäli asiakas voittaa, niin toimija häviää ja päinvastoin. Poikkeuksena WinCapitaan näitllä tänä päivänäkin toimivilla puhtaasti Dealing Desk:iä tarjoavilla toimijoilla ei ole mitään tuotettakaan mistä saisivat katettua asiakkaiden riskejä. WinCapitalla oli.

        Tämä tästä. Ota ymmärrys vastaan tai ole ottamatta.
        no kuka oli tuo toimija?
        'joka otti riskin

        Tuotteita ja palveluita tarjonnut yhtiö.
        kerro nimi
        tai miksi et ole sitä kertonut esim oikeudelle

        Ole hyvä ja lue Ilkka Pitkäsen selvitys uudelleen, kun nyt näyttää siltä, ettet lukenut ajatuksella.
        minä tiedän kun itsekkin kauppaa teen
        en ymmärrä miksi et tuo tuota toimijaa julki
        se hannu ratkasee ongelman

        Tämä tästä. Nyt on parempaakin tekemistä. Toin Ilkka Pitkäsen selvityksen tiedoksesi.

        Muuttuiko mikään osaltasi mielipiteenä ?
        ei muuttunut kun sinun pitää todistaa kaupan tapahtuneen siis myös sen toisen toimijan
        muutoinhan kauppaa ei ole tapahtunut

        Niin arvelinkin. On aivan sama mitä sinulle esitetään vastatodistelua, et muuta mielipidettäsi.

        Mukavaa alkanutta viikkoa.
        mikä on tuon toimijan nimi
        miksi pihtaat sitä

        En pihtaa yhtään mitään. Lue sieltä Ilkka Pitkäsen selvityksestä.
        tuohan sun olisi pitänyt jo kaikkien aluksi selvittää
        minun näkemys muuttuu heti kun näytät tuon toimijan jonka kanssa teit kaupan ja mihin kurssiin ym
        esim minä myyn ohi pörssin nokian osakkeita kurssiin vaikka 3 euroa kurssi on alempana kuin tämänhetkinen pörssin kurssi silti minulla on näyttää kuka osti tuon 3 euron nokiat
        eli ois pitänyt sun tehä ns normi valuuttakauppaa samanlaista kun teit saxobankissa ne tappiot
        ei poliisit löydä tommosia ns pimeitä kauppoja mistään kun ne ei ole järjestelmässä siksi ne pitäskin itse esittää viranomaisille

        Näytän tuon toimijan. Koita nyt ymmärtää, kun kerron viimeisen kerran... joko ymmärrät tai et... olen jo monesti selvittänyt... WinCapitan ForexPool oli alusta, jolle kaupat kohdistui... ei kenellekään ulkopuolisille toimijalle... ja toiminta oli samanlaista tältä osin kuin millä tahansa Dealing Desk toimijalla. Heidän kaupankäyntinsä ei välity minnekään. Taustayhtiön hyvin tiedät, kun olet kaikki kertomasi lukenut eli World Wide Investment Company. Lisäksi toimijana oli klubi itsessään, joka oli toimijana laillinen yhteisö samaan tapaan kuin yksi maailman suurimmista vakuutusyhtiöistä Lloyds, joka ei ole rekisteröity yhtiö lainkaan.

        Lopetan nyt osaltani. Selvittämiseni luoda ymmärrystä asiassa ei mene perille, joten jatkaminen on turhaa. Kaikki oleellinen on lähettämässäni Ilkka Pitkäsen selvityksessä, joten ole hyvä ja lue alusta loppuun "ajatuksella".
        no kerro mistä se tulopuoli tuli sitten? pelkästään ns paperillako?
        ei tuolla synny tuloa mitenkään

        Tuotemyynnistä ja pörssin välitysprovisioina, joka pitäisi olla sinulla ymmärryksessä, kun olet kaiken esitutkinnasta ja oikeuden pöytäkirjoista lukenut.

        Lopetan tähän. Hyvää jatkoa sinulle.
        sama kun minä alan tehä pörssikauppaa itseni kanssa eihän silloin rahan määrä kasva mitenkään
        kittos samoin
        Viestin lähetys epäonnistui. Lähetä uudelleen klikkaamalla.
        Pikaviestiketjun loppu


      • Desk&Sperma&Jano
        siinä se kirjoitti:

        Dealing Desk -kaupankäynnissä vastapuolena on valuutta-alusta/toimija... kaupankäynti ei välity eteenpäin Interbank -järjestelmään. WinCapitassa ForexPool oli alusta ( laskennallinen valuutta-alusta , eli valuuttakauppa ).... aivan samoin kuin kenellä hyvänsä valuutta-alustalla. Alustoja on erilaisia ja käytetyin tänä päivänä Metatrader 4. Lisäksi on edelleen paljon valuutta-alustatarjoajia, joilla on oma kehittämänsä alusta tarjota, kuten oli WinCapitanForexPool , jonne signaalijärjestelmän kaupankäynti kohdisistui.
        no kenen kanssa sä teit noita kauppoja kuka oli vastapuoli siis varmaan joku meklaritalo?
        sillaihan tuon tietää kun teet nyt malliksi noita kauppoja ja esität ne verottajalle jos hyväksyy niin sitten on tullut virhe oikeudella

        Et nyt ymmärrä mitä selitän, kun haet koko ajan vastapuolta. Ei tarvitse olla mitään vastapuolta... Dealing Desk -kaupankäynnissä ei ole ymmärtämääsi vastapuolta ja tällainen toimintamuoto on maailmalla laillista. Tämä on yksi asia, jota et näytä sinä ymmärtävän, ei ymmärrä KRP, ei ymmärrä syyttäjät, ei ymmärrä tuomioistuinten tuomarit... mutta moni muu alalla toimiva ymmärtää... ja maailmalla ymmärretään eri maiden finanssivalvontaviranomaisia myöden. Täällä ei haluta ymmärtää.
        no kuka noissa kaupoissa häviää jos sinä voitat kuka tekee tappion
        ei tommonen tule menemään läpi laskennallinen kaupankäynti sun pitää näyttää ja tehä oikea kauppa ja sen vastapuoli
        jälkiviisaana olis pitänyt tehä normi valuuttakauppoja

        Kerroin jo, että toimija, joka tarjoaa Dealing Desk -kaupankäyntimuotoa ottaa riskin. Mikäli asiakas voittaa, niin toimija häviää ja päinvastoin. Poikkeuksena WinCapitaan näitllä tänä päivänäkin toimivilla puhtaasti Dealing Desk:iä tarjoavilla toimijoilla ei ole mitään tuotettakaan mistä saisivat katettua asiakkaiden riskejä. WinCapitalla oli.

        Tämä tästä. Ota ymmärrys vastaan tai ole ottamatta.
        no kuka oli tuo toimija?
        'joka otti riskin

        Tuotteita ja palveluita tarjonnut yhtiö.
        kerro nimi
        tai miksi et ole sitä kertonut esim oikeudelle

        Ole hyvä ja lue Ilkka Pitkäsen selvitys uudelleen, kun nyt näyttää siltä, ettet lukenut ajatuksella.
        minä tiedän kun itsekkin kauppaa teen
        en ymmärrä miksi et tuo tuota toimijaa julki
        se hannu ratkasee ongelman

        Tämä tästä. Nyt on parempaakin tekemistä. Toin Ilkka Pitkäsen selvityksen tiedoksesi.

        Muuttuiko mikään osaltasi mielipiteenä ?
        ei muuttunut kun sinun pitää todistaa kaupan tapahtuneen siis myös sen toisen toimijan
        muutoinhan kauppaa ei ole tapahtunut

        Niin arvelinkin. On aivan sama mitä sinulle esitetään vastatodistelua, et muuta mielipidettäsi.

        Mukavaa alkanutta viikkoa.
        mikä on tuon toimijan nimi
        miksi pihtaat sitä

        En pihtaa yhtään mitään. Lue sieltä Ilkka Pitkäsen selvityksestä.
        tuohan sun olisi pitänyt jo kaikkien aluksi selvittää
        minun näkemys muuttuu heti kun näytät tuon toimijan jonka kanssa teit kaupan ja mihin kurssiin ym
        esim minä myyn ohi pörssin nokian osakkeita kurssiin vaikka 3 euroa kurssi on alempana kuin tämänhetkinen pörssin kurssi silti minulla on näyttää kuka osti tuon 3 euron nokiat
        eli ois pitänyt sun tehä ns normi valuuttakauppaa samanlaista kun teit saxobankissa ne tappiot
        ei poliisit löydä tommosia ns pimeitä kauppoja mistään kun ne ei ole järjestelmässä siksi ne pitäskin itse esittää viranomaisille

        Näytän tuon toimijan. Koita nyt ymmärtää, kun kerron viimeisen kerran... joko ymmärrät tai et... olen jo monesti selvittänyt... WinCapitan ForexPool oli alusta, jolle kaupat kohdistui... ei kenellekään ulkopuolisille toimijalle... ja toiminta oli samanlaista tältä osin kuin millä tahansa Dealing Desk toimijalla. Heidän kaupankäyntinsä ei välity minnekään. Taustayhtiön hyvin tiedät, kun olet kaikki kertomasi lukenut eli World Wide Investment Company. Lisäksi toimijana oli klubi itsessään, joka oli toimijana laillinen yhteisö samaan tapaan kuin yksi maailman suurimmista vakuutusyhtiöistä Lloyds, joka ei ole rekisteröity yhtiö lainkaan.

        Lopetan nyt osaltani. Selvittämiseni luoda ymmärrystä asiassa ei mene perille, joten jatkaminen on turhaa. Kaikki oleellinen on lähettämässäni Ilkka Pitkäsen selvityksessä, joten ole hyvä ja lue alusta loppuun "ajatuksella".
        no kerro mistä se tulopuoli tuli sitten? pelkästään ns paperillako?
        ei tuolla synny tuloa mitenkään

        Tuotemyynnistä ja pörssin välitysprovisioina, joka pitäisi olla sinulla ymmärryksessä, kun olet kaiken esitutkinnasta ja oikeuden pöytäkirjoista lukenut.

        Lopetan tähän. Hyvää jatkoa sinulle.
        sama kun minä alan tehä pörssikauppaa itseni kanssa eihän silloin rahan määrä kasva mitenkään
        kittos samoin
        Viestin lähetys epäonnistui. Lähetä uudelleen klikkaamalla.
        Pikaviestiketjun loppu

        Dealing Desk jossa ei kukaan käy kauppaa;)?


      • Markussetä
        Desk&Sperma&Jano kirjoitti:

        Dealing Desk jossa ei kukaan käy kauppaa;)?

        En ihmettele et tommoista hömpötystä ei ole ymmärtänyt poliisit, tuomioistuimet kun tossa ei ole
        Yhtään mitään järkeä sama koskee Pitkäsen tekemää lepäämään jättänyttä selontekoa
        Lukekaapas itse Hannun kirjoittamat viestit ei niissä ole mitään järkeä valuuttakauppaa siis ei käytiin dealing Desk muodossa
        Josta ei ole kuitenkaan esittää kaupankäyntiä, miten rahan määrä kasvaa jos tekee vaan laskennallista kauppaa joka on sama kuin kuvitteellista kauppaa
        Eihän tommoista tietenkään ymmärrä fivakaan;) Hannu on käynyt laskennallista kauppaa wincapita vastaan niin hän tuossa kertoo
        Aivan järjetöntä juttua joka on muuttunut kokoajana siitä lähtien kun herra jäi Ruotsissa kiinni


      • Astutus&Sperma&Hannu
        Markussetä kirjoitti:

        En ihmettele et tommoista hömpötystä ei ole ymmärtänyt poliisit, tuomioistuimet kun tossa ei ole
        Yhtään mitään järkeä sama koskee Pitkäsen tekemää lepäämään jättänyttä selontekoa
        Lukekaapas itse Hannun kirjoittamat viestit ei niissä ole mitään järkeä valuuttakauppaa siis ei käytiin dealing Desk muodossa
        Josta ei ole kuitenkaan esittää kaupankäyntiä, miten rahan määrä kasvaa jos tekee vaan laskennallista kauppaa joka on sama kuin kuvitteellista kauppaa
        Eihän tommoista tietenkään ymmärrä fivakaan;) Hannu on käynyt laskennallista kauppaa wincapita vastaan niin hän tuossa kertoo
        Aivan järjetöntä juttua joka on muuttunut kokoajana siitä lähtien kun herra jäi Ruotsissa kiinni

        No ei tuosta Wincapitasta mitenkään saa dealing desk kauppaa, kun ainoat kaupat ovat käyty Kailajärven pään sisäisesti eikä niistä ole mitään dokumenttia.


    • viiruksiatuli

      lähetti mulle pitkäsen sepustuksen voi vietävä et siinä tuli mukana viruksia=)))

    • 3+20

      koskaan ei ole aiemmin puhuttu mistään forex poolin alustasta, asiat muuttuu näköjään sekavaksi, noh ei mikään yllätys

      • lepäämään jätetty

        Aivan samanlaista se oli tuon Pitkäsen tekemä monensadan sivun lepäämään jätetty tapaus;)


    • Osaako Hannu?

      En tiedä pitääkö paikkansa, mutta huhutaan, että Hannu olisi juuri noilla messuilla tehnyt merkittävämpiä sopimuksia kuin kukaan muu Suomesta ja yhteistyö kovien tahojen kanssa olisi jo varmaa???

      Minä en ole WinCapitasta kuullutkaan ennen kuin se oli kaatunut ja siitä uutisissa puhuttiin, mutta jotakin hämärää siinä on jo sen suhteen, että kun Hannu leimattiin joksikin it-kurssin käyneeksi tomppeliksi ja rikolliseksi, niin ihan uteliaisuuttani asiaan herättyäni, niin ei hän aivan tyhjäpäältä kyllä vaikuta, päinvastoin?

      • Spermarellamessuilla

        Ei se on rahasukujen ja viranomaisrikollisten mm. KRP julkaisemaa false flaggia. Hannulla oli oma deski siellä messuilla missä esiteltiin uuden sukupolven FX-spermatykkiä, mutta se oli vain hyvin harvoille auki, ehkä näittekin messuilla näitä valittuja, heidät tunnisti suupielestä valuvasta harmaasta vanasta.


      • Tiedät itsekin
        Spermarellamessuilla kirjoitti:

        Ei se on rahasukujen ja viranomaisrikollisten mm. KRP julkaisemaa false flaggia. Hannulla oli oma deski siellä messuilla missä esiteltiin uuden sukupolven FX-spermatykkiä, mutta se oli vain hyvin harvoille auki, ehkä näittekin messuilla näitä valittuja, heidät tunnisti suupielestä valuvasta harmaasta vanasta.

        Sinä et ole aivan terve.


      • tykittääkö
        Tiedät itsekin kirjoitti:

        Sinä et ole aivan terve.

        Vivuttaako sinua, ettet saanut kutsua messuille Hannun deskille, jossa demonstroitiin spermatreiderin käyttöä,monet olivat tuoneet sinne tyttärensäkkin, koska halusivat lapsenlapsia nerosta.


    • tepsutellen

      http://www.investopedia.com/terms/n/no-dealing-desk.asp

      "DEFINITION OF 'NO DEALING DESK'
      A way of forex trading that provides immediate access to the interbank market. The interbank market is where foreign currencies are traded. This is different than trading through the dealing desks that are found in many banks and financial institutions. By using a dealing desk, a forex broker who is registered as a Futures Commission Merchant (FCM) and Retail Foreign Exchange Dealer (RFED) can offset trades. If a no dealing desk system is used, positions are automatically offset and then transmitted directly to the interbank."

      Suomessa internetin hyödyntäminen esim. valuuttakaupoissa taapertelee vielä ensiaskeltöppösissään eikä No Dealing Desk / Dealing Desk- alustoista löydy edes suomeksi kirjoitettua tekstiä, muilla kielillä kylläkin.

      Dealing Desk-kaupankäynti, jota mm. pankit ja sijoitusyhtiöt käyttävät, perustuu eri sijoitusvaihtoehdoilla (valuutat, indeksit, osakkeet, raaka-aineet) käytävään kauppaan, joka ei välity interbankiin, pörsseihin tmv. vaan hoituu alustan ja sen asiakkaiden välisiin keskinäisiin kauppoihin.

      Alusta saa tuottonsa osto- ja myyntihintojen välisestä erotuksesta, joka esim. valuuttakaupoissa on yleensä n. 2 pipsiä.

      Alustan tarjoaja saa osto- ja myyntihinnan (ask ja bid) välisen erotuksen mukaisen voiton joka kaupasta riippumatta siitä tekeekö asiakas voittoa vai tappiota.

      Esim. jos asiakas saa omassa kaupassaan yhden pipsin voiton, alusta saa vastaavasti spreadin l. osto- ja myyntihinnan välisen erotuksen mukaisen (n. 2 pipsiä) välityspalkkion, joka on siis tuplat asiakkaan tekemästä voitosta.

      Alusta voi saada tuottoja myös muista palveluista kuten mm. maksullisista signaalijärjestelmistä, automatisoiduista kaupankäyntimuodoista ja tilien hallinnoinneista, joissa asiakkaan ei tarvitse itse käyttää aikaansa kauppojen tekemiseen vaan ne tekee alustan hyväksi työskentelevät henkilöt provisiota vastaan.

      Tätä ei täällä periferiassa hyväksytä, vaikka se on varmasti ollut pankkien ja virkamiesten tiedossa jo pitkään, sillä WinCapita-tapaus on ajanut viranomaiset kaivautumaan asemiinsa, joista ei voida enää kunniallisesti luopua.

      Jossakin vaiheessa viranomaisten on kuitenkin nöyrryttävä myöntämään katastrofaalinen erehdyksensä ja mitä enemmän aikaa kuluu sitä enemmän se tulee maksamaan.

      Häpeän määrää ei pysty edes kuvittelemaan...

      • no niin niin joo

        Dealing Desk vaihtoehdossa talo myös voittaa itselleen kaiken asiakaan tekemän tappion, juuri sen takia koska kaupat eivät mene pankkeihin asti, vaan pyörivät vain talon sisällä.
        Dealing Desk tällöin suomalaisittain verrattavissa vedonlyöntiin. Välittäjä ottaa riskin.


      • markussetä

        Hannu keksi ikiliikkujan joka teki kursseista huolimatta vaan aina'
        tulosta ja rahaa=) kauppalaskelmia ei ole kun tämä on uutta


      • missätodisteet
        no niin niin joo kirjoitti:

        Dealing Desk vaihtoehdossa talo myös voittaa itselleen kaiken asiakaan tekemän tappion, juuri sen takia koska kaupat eivät mene pankkeihin asti, vaan pyörivät vain talon sisällä.
        Dealing Desk tällöin suomalaisittain verrattavissa vedonlyöntiin. Välittäjä ottaa riskin.

        missä ovat asiakirjat käydystä valuuttakaupasta alustan pitäjän(dealing desk) ja asiakkaan välillä? Ei niitä ole siinäpä se. Ei tunkki ostanut Wincapitalta esim dollareita hintaa xx.


    • no oli sitten pakko

      Jotain asiasta ymmärtävä tai sitten ei, voisiko olla asia, jota Hannu yrittää selittää, seuraavanlainen?:

      WC FX pool oli itse meklariyritys, josta kaupat eivät menneet markkinoille (Dealing Desk). Signaalit toteutettiin tai yleensä kaupankäynti mitä tehtiin, tehtiin tuolla FX Pool paikassa (alusta).

      Noh, nyt kun mikään hinta ei mennet pankkien käsiin niinkuin normaalisti ECN-meklareilla menee, niin kaikki kaupat pyörivät talon sisällä.

      Näin ollen, osto-ja myynti erotus, jää talolle ja näin tästä muodostuu osittain kaupankäyntipalkkio.

      Tästä kaupankäyntipalkkiokassasta, tulee myös talon kassa (voittoahan se talolle jo on), eli osa sitä kassaa missä talo, tässä tapauksessa WC FX Pool dealing desk alustafirma ottaa sen riskin, eli on se taho, joka joutuu maksamaan ne voitot niille asiakkaille, jotka ovat omalla tilillä tuolla WC FX Pool dealing desk alustalla tuota omaa valuutttakauppaa tehneet.

      Kun oli myös jäsenmaksut, lisenssien välityspaklliot yms yms, kaikista näistä tuotoista syntyi WX FX Pool:lle se kassa, josta ne mahdolliset asiakastuotot voidaan asiakkaille maksaa.

      Suomeksi: se toinen toimija on talo itse,
      toimija nro1= kauppaa tekevä asiakas (ostaja)
      toimija nro2= WC FX Pool (myyjä)
      Koska kaikki kaupankäynti oli talon omalla riskillä toimivaa kaupankäyntiä, ei ECN/STP-kaupankäyntiä, jossa asiakkaan tekemä kaupankäyntipositio menee aina pankkeihin.

      Olenko oikeassa vai väärässä? Sitä en tiedä, tämä oli vain yksi näkemys tuosta edellämainitusta selvityksestä, mikä oli WC FX Pool ja dealing desk.

      terveisin,
      forexista kait jotain ehkä ymmärtävä, tai sitten ei ;)

    • Pitkät Pätkät

      Jaa taas uusi selitys, näitähän piisaa...

      Siis parhaimmaillaan tuotti 6300 % vuodessa, kun toiselle tuotti vain vaivaiset 400 %

      Olipa pöytä..

      Hannu kerro lisää Euroopan turneesta jolloin tappajat oli perässäsi, minkä takia ne oli perässä, kaadoitko pöydän vai ??

      Miksi et vastannut MB-sähköposteihin, jotta olisit taas saanut tilit auki ?

      Oliko Nöttösessä mukavaa ?

      Et voi syyttää ainakaan wiranomaisrikollisia WISH/Graalian kaatamisesta, tais pöydältä loppua rahat, vai mitä, mistään ei tule uutta rahaa ponziin !

      • Tykkäänkös tästä?

        Itse asiassa tuollainen Dealing Desk tuottaa aivan hirveesti omistajalleen rahaa.
        kun joka tapauksessa perusmatikka on siinä, että ns."Treidereistä" noin 90% häviää, ja tossa toimintamallissa kaikki tuotto jää taloon, kaikki tuotto= asiakkaan tappio, niin kyllä sillä prosenttimääräisesti tuohee tekee ja aivan helevetisti.

        Tyhmää matikkaa: 10 hemmoa, jokaisella 1.000 kassa= 10.000 eikös?
        9 häviää kaikki ja voittaja tekee 50% tuottoa= 8.500 talolle vastaan 500 ulos maksettavaa voittona. Mun laskuopilla tuolla esimerkillä pulju tekee ihan hyvin rahaa, muusta tulosta (spread yms yms yms) puhumattakaan..

        Toinen esim. Asiakas tekee 100 kauppaa, mutta ei häviä tai voita mitään. Talon voitto on vain spread, tässä tapauksessa 2pip.
        Ja asiakkaalla on $10.000 kassa ja tekee $10 eriä, paljonko talo voitti?

        100x $20= $2000, eli 20% koko asiakkaan kassasta. Näin ollen mikäli asiakas tekee seuraavalla kaupalla 15% tuoton, on talo vielä voitolla 5%.

        Noin toimii Dealing Desk tyhmällä matikalla


    • markussetä

      kyllähän se on niin että naurun määrää ei pysty etes kuvittelemaan=)

      miksi Hannu ei ole näyttänyt sitten noita kauppalaskelmia??
      siis sitä mitä alustaa vastaa teki niitä, niin koska ei ole tehnyt mitään
      sepä siinä nyt tämmösellä kuvitteellisella hömpötyksella on tarkoitus vaan pitää osa porukkaa vielä hengessä mukana ja uskossa.
      se on tämän höpinän tarkoitus. Olen lukenut pitkäsen selityksen
      hannu postas sen eilen mulle.

      • jaa mää vai?

        Kauppalaskelmia? En minä tiedä.
        Mitä alustaa vastaan teki niitä= WC FX Pool oli se alusta. Ei alusta tee mitään itseään vastaan. Alusta vaan ootaa kaikki asiakkaiden tappiot itselleen kulut (spread) tuotemyynnin( lisenssit) ja kattaa niillä asiakkaille maksettavan tuotollisten kauppojen voitot.

        Niinhän se dealing desk toimii, on toiminut ja tulee toimimaan. Esim kaikki senttialustat on dealing desk alustoja, koska niiden asiakkaille antama minimikaupankäyntimäärä on niin pieni, ettei edes pankit ota niitä positioita itselleen käsiteltäviksi.


    • markussetä

      """""""Mitä alustaa vastaan teki niitä= WC FX Pool oli se alusta. Ei alusta tee mitään itseään vastaan. Alusta vaan ootaa kaikki asiakkaiden tappiot itselleen kulut (spread) tuotemyynnin( lisenssit) ja kattaa niillä asiakkaille maksettavan tuotollisten kauppojen voitot.

      mitä tuossa on järkeä eikö vois suoraan jakaa asiakkaille voitot tuotemyynnistä ym... Ei tarvis alustan ottaa etes tappioita vastaan jäisi siten enempi myös jaettavaakin=)

      • jlhffjh

        Dealing desk ilman tuotemyyntiä perustuu kaupankäynnin välittämiseen, eli siihen kulurakenteeseen mikä tulee osto/myynti erotuksesta. Siinä se järki on


    • N...

      Demokaupassa ei voi olla paljon mainostettua valuuttakauppariskiä eikä sijoittajan riskiä.

      Reaalimaailmassa mikään valuuttakauppa ei voi olla vain laskennallinen, sillä jokainen osto- ja myyntitapahtuma on asiakkaalle todellinen - vastapuolena voi olla joko meklari itse tai Prime Broker. Koska WinCapita ei käynyt kauppaa jäsenten varoilla vaan sijoitti osan omista varoistaan valuuttakauppaan, WC kävi laskennallista valuuttakauppaa itseään vastaan. Missä siis kaikki järki?

      Miksi WC olisi käynyt laskennallista valuuttakauppaa itseään vastaan? Jokaisessa WC:n antamassa selvityksessä WC kertoi käyvänsä kauppaa jäsenensä puolesta lisenssien suhteessa ja annettujen ohjelman antamien ehdotusten mukaan. Jotta Dealing desk -palvelu voisi toimia, WC:n olisi pitänyt olla jäsenen vastapuoli eli meklari tai Prime Broker. Kerrottiinko tällaisesta? No ei todellakaan. Tapahtuiko näin? No ei todellakaan.

      WinCapita siis MUKAMAS sekä myi ohjelmaa, jolla se pyrki maksimoimaan asiakkaansa saamat tuotot, että toimi itse meklarina, joka pyrki maksimoimaan oman tuottonsa.

      Ihan puhdasta satua, joka on keksitty jälkikäteen.

      • 18+18=öööö..paljo

        Tuossa on hyvä pointti, pointti joka ei mene itselle jakeluun että miksi näin.
        Aivan sama asia on se signaalimittari, jolla käytässössä jokainen voi tehdä voittoa, huomattavaa sellaista. Silloinhan itse talo ajaa itseään kohti kuolemaa, koska ulosmaksettava summa menee suuremmaksi kuin sisääntuleva (tappiot kulut).

        Heitetään spekulatiivisille jäsenille vielä eräs pointti:
        Olsikos mahdollista, että joku "sokeutui" sen verran mittarin ja signaalin toiminnasta, ettei muistanut olevansa itse talo, joten hyvin toimiva järjestelmä itse asiassa romuttaa talon liiketoiminnan, toimiessaan oikein ja tuottavan asiakaillensa tuottoa? En tiedä eikä kiinnosta.

        Koittakaahan tuottoja valtiolle nyt maksava jäsenistö jaksella. Kaikki ei sitten mennyt ihan niinkuin piti, eihän. Ehkä ensi kerralla, ehkä ei


      • N...
        18+18=öööö..paljo kirjoitti:

        Tuossa on hyvä pointti, pointti joka ei mene itselle jakeluun että miksi näin.
        Aivan sama asia on se signaalimittari, jolla käytässössä jokainen voi tehdä voittoa, huomattavaa sellaista. Silloinhan itse talo ajaa itseään kohti kuolemaa, koska ulosmaksettava summa menee suuremmaksi kuin sisääntuleva (tappiot kulut).

        Heitetään spekulatiivisille jäsenille vielä eräs pointti:
        Olsikos mahdollista, että joku "sokeutui" sen verran mittarin ja signaalin toiminnasta, ettei muistanut olevansa itse talo, joten hyvin toimiva järjestelmä itse asiassa romuttaa talon liiketoiminnan, toimiessaan oikein ja tuottavan asiakaillensa tuottoa? En tiedä eikä kiinnosta.

        Koittakaahan tuottoja valtiolle nyt maksava jäsenistö jaksella. Kaikki ei sitten mennyt ihan niinkuin piti, eihän. Ehkä ensi kerralla, ehkä ei

        > Silloinhan itse talo ajaa itseään kohti kuolemaa, koska ulosmaksettava summa menee suuremmaksi kuin sisääntuleva (tappiot kulut).

        Juuri näin.

        > ... hyvin toimiva järjestelmä itse asiassa romuttaa talon liiketoiminnan, toimiessaan oikein ja tuottavan asiakaillensa tuottoa?

        Kyllä.

        WC pyrki tekemään jäsenilleen hyvin toimivan ohjelman, jolla olisi tullut käydä Dealing Desk -kauppaa meklaria vastaan - viime selvityksen mukaan meklari olisikin siis itse WC!

        WC pyrki siis voittamaan Dealing Desk -meklarina - pelaa jäseniään vastaan - että voittamaan ohjelman suunnittelijana - pelaa jäseniensä puolesta. Mahdoton yhtälö, josta ei lainkaan tiedotettu ja joka on tuomittu ajatuksena kuolemaan.


      • markussetä
        N... kirjoitti:

        > Silloinhan itse talo ajaa itseään kohti kuolemaa, koska ulosmaksettava summa menee suuremmaksi kuin sisääntuleva (tappiot kulut).

        Juuri näin.

        > ... hyvin toimiva järjestelmä itse asiassa romuttaa talon liiketoiminnan, toimiessaan oikein ja tuottavan asiakaillensa tuottoa?

        Kyllä.

        WC pyrki tekemään jäsenilleen hyvin toimivan ohjelman, jolla olisi tullut käydä Dealing Desk -kauppaa meklaria vastaan - viime selvityksen mukaan meklari olisikin siis itse WC!

        WC pyrki siis voittamaan Dealing Desk -meklarina - pelaa jäseniään vastaan - että voittamaan ohjelman suunnittelijana - pelaa jäseniensä puolesta. Mahdoton yhtälö, josta ei lainkaan tiedotettu ja joka on tuomittu ajatuksena kuolemaan.

        Tuota samaa soopaa oli myös Ilkka Pitkäsen kirjoitukset lukuisten huutomerkkien kera=)

        Sitten ihmetellään kun kukaan muu ei ymmärrä asiaa
        annettu myös ymmärtää että joku muukin taho ois käyttänyt forexpool astiaa dealing desk kauppoihin kuitenkaan tästä ei ole missään esitetty mitään todisteita. Kirotaan että clubin ei ole tarvinnut pitää kirjanpitoa no eikös sekin ole Hannun häpeä kun ei pitänyt ei se ole viranomaisten syy, wincapitalaistenhan mielestä sekin on muiden syy=)


    • markussetä

      """"""""Dealing Desk -kaupankäynnissä vastapuolena on valuutta-alusta/toimija... kaupankäynti ei välity eteenpäin Interbank -järjestelmään. WinCapitassa ForexPool oli alusta ( laskennallinen valuutta-alusta , eli valuuttakauppa )....

      Ymmärn tuon mutta missä on esittää nämä kaupankäynti luvut mistä
      ne näkee??

      Siis WinCapita teki Forexpoolia vastaan dealing desk kauppaa
      forexpool kirjas siitä tappioita ja samalla wincapita kirjas voittoa
      kuitenkaan ei ole esitetty mitään kaupankäynti laskelmia miksi ei?

      mitä tuossa on järkeä toisella tehä voittoa ja samalla toisella samanverran tappiota? ja muka nämä tappiot korvataan alustalle tuotemyynnillä=)) ja mikä erikoisinta kukaan ei silti ole tehnyt TULOSTA. ei mikään hannun firmoista ole tehnyt tulosta miten tämä on mahdollista kun väitätte ihan muuta?

      • 3+4= 4+3

        Ei sitten pientä hajuakaan :)


    • Missä keski

      Löytyykö Pitkäsen selvitys netistä?

      • markussetä

        ei löydy netistä mulla on se mutta se on monta sataa sivua pitkä
        enkä julkase sitä


    • steputellen

      Unohtakaa hetkiseksi WinCapita ja se mitä olette siitä sisäistäneet viranomaisten, tuomioistuinten ja median kautta.

      Syventykää johonkin muuhun DD-alustaan ja miettikää sen toimintamallia vaikkapa siltä pohjalta, että yksikään sen asiakas ei tee itse kauppaa vaan kaikilla on hallinnoitu tili, jota hoitelevat alustan työntekijät.

      Rahaa tulee sisään kun asiakas avaa hallinnoidun tilin ja siirtää sinne x-summan euroja, taaloja, ruplia tai vaikkapa oravannahkoja.

      Rahaa menee ulos kun joku hallinnoidun tilin omistaja haluaa nostaa tuottojaan omaan käyttöönsä vaikkapa oravapiekkarin ostoa varten.

      Kaikki hallinnoiduilla tileillä oleva raha on alustan vapaasti käytettävissä - se ostaa tai myy euroja silloin kun ajankohta on sopiva.

      Mikäli alusta haluaa menestyä ja hankkia lisää asiakkaita (kuten kaikissa bisneksissä on tapana) sen täytyy pystyä vakuuttamaan asiakkaat (sekä nykyiset että potentiaalit) kyvystään tehdä sitä tuottoa ja vieläpä paremmin kuin kilpailijansa.

      Kuvitellaan, että alusta takoo asiakkailleen jatkuvasti n. 20 %:n tuottoa kuukaudessa vuodesta toiseen.

      Loppuuko raha jossakin vaiheessa?

      Ehkäpä loppuukin, sillä hallinnointipalkkio ja välityspalkkiot (spreadit) eivät ehkä riitäkään jatkuvaan tuottojen maksatukseen ilman uusien asiakkaiden tuomia lisäpääomia.

      Liitetäänpä tuohon kuvioon lisäominaisuuksia:

      - klubi, jossa suositteluoikeusmaksu ja puolivuosittain uusittava tai tiettyyn tuottorajaan oikeuttava signaalinjärjestelmän käyttöoikeusmaksu - puhdasta tuloa alustalle

      - lisenssipörssi, josta komissiot puhdasta tuloa alustalle

      - suositellun jäsenen tuotoista 10 % klubille - ei rasita alustan kassaa, koska se vähennetään asiakkaan saamasta kokonaistuotosta

      - suositellun jäsenen tuotoista 20 % suosittelijalle - ei rasita alustan kassaa, koska se vähennetään asiakkaan saamasta kokonaistuotosta

      Laillistako vai törkeä petos, rahankeräysrikos, pyramidihuijaus?

      Muualla laillista, Suomessa rikos, koska Suomessa tällaista liiketoimintakonseptia ei ole oikeudessa edes avattu ja tuomiot KKO:ta myöten on luettu viranomaisten ja median yhteistyöllä luoman illuusion perusteella.

      Jossakin vaiheessa kas lamppu syttyy myös sen viisaan virkamieseläimen ja poksahtanee saman tien ylijännitteen vuoksi lopullisesti pimeäksi.

      Kun valtio antaa viran hoitaakseen kuvitellaan, että luoja antaa viran hoitamiseen tarvittavan järjen.

      Luoja on ollut ainakin tähän juttuun sotkeutuneiden virkamiesten järjen toimittamiseen varatulla hetkellä muissa askareissa tai päivänokosilla ja järjen puute on johtanut siihen, että se todellien huijaus on suunniteltu 2007 syksyllä ja toteutettu viranomaistoimin monin eri tavoin.

      Viranomaisethan ovat markkinoineet WinCapitan liiketoiminnan vain yhdelle tilille kerätyiksi varoiksi, joita on sitten sattumanvaraisesti jaettu sulle-mulle-periaatteella - kaikki muu on salattu tai väitetty huuhaaksi.
      Vielä 2012 syksyllä krp:n tutkinnanjohtaja väitti mm, että klubin lisenssipörssi oli Pitkäsen keksintöä.

      Uskottavahan se on kun auktoriteetti totisella naamalla valehtelee.

      Totuuden vääristelyillä on aiheutettu kymmeniä itsemurhia, konkursseja, aiheettomia takavarikkoja, oikeusturva- ja ihmisoikeusloukkauksia, kunnianloukkauksia, taloudellista ahdinkoa, sairastumisia, syyttömien ihmisten syyllistämisiä, henkilötietojen myymisiä jne...

      Ja kaikki ihan viranomaistoimin, vaikka perustuslaissa seisoo, jotta kaiken viranomaistoiminnan tulee perustua lakiin.

      Ja jos ei perustu niin muutetaan lakia, jatkaa viranomainen perustuslain kyseistä kohtaa.

      Noillekin kyseisille viranomaisille maksetaan palkka ja lomakorvaukset velkarahalla, joista sitten aikanaan joutuvat huolehtimaan meidän lapsemme, lapsenlapsemme ja heidän perikuntansa.

      • H...

        Huomautukset:

        - Winkkarissa ei ollut hallinnoituja tilejä;

        - Alusta ei varmuudella tao asiakkailleen jatkuvasti minkäänlaista tuottoa tai voittoa, ellei asiakas ole omistajana alustassa (Winkkarissa alustaa ei ollut);

        - Hallinnoiduilla tileillä oleva raha ei ole yhdellä tilllä sekaisin kuin jokisen eväät, vaan jokaisen asiakasvarat on oltava sieltä tarkasti eurolleen eroteltavissa.

        ___C___

        Dealing Desk, No Dealing Desk sekä Closed Loop Dealing Desk ovat sanoja, joista Winkkarissa ei puhuttu sanallakaan ennen takavarikko-oikeudenkäyntien alkamista.

        On saletti, että osto- ja myyntitapahtumien pitää olla asiakkaalleen todellisia todellisella rahalla, jolloin vastapuolena pitää olla joko meklarin itsensä tai Prime Brokerin. Tämä riippumatta siitä, hyväksyykö tai hylkääkö WC meklarina asiakkaan ehdottaman kaupan. On toki meklarin itsensä päätettävissä, tekeekö hän itse kaupan eteenpäin myös todellisen vastapuolen kanssa.

        Kuka oli siis jokaisen jäsenen vastapuoli kaupassa? Se vaaditaan olipa kyseessä DD tai NDD - joko siis jäsenen vastapuoli oli WC itse tai "todellinen vastapuoli" (kuten pankki; Prime Broker). WinCapita ei käynyt kauppaa jäsenten varoilla vaan sijoitti osan omista varoistaan valuuttakauppaan. Tämä tarkoittaa sitä, että meklarilla on edellä kuvattu oikeus valita, tekeekö hän kaupan myös todellisen vastapuolen kanssa.

        Kävikö WC siis laskennallista valuuttakauppaa itseään vastaan? Se toimitti loistavan ohjelman, joka voittaa "lähes" aina. WC oli kuitenkin samalla myös kauppoja välittävä meklari eli jokaisen jäsenen vastapuoli.

        Kerro vielä meille muille, arvoisa "steputellen", oliko WC siis aikuisten oikeesti demo-kauppoja välittävä DD-meklari, joka pelasi jäseniään vastaan - siis jokaisen kaupan vastapuoli? Ei kuulosta uskottavalta myydä toisella kädellä voittavaa ohjelmaa ja toisella kädellä maksaa tuottoja, jotka tuolla ohjelmalla voitetaan.


      • steputellen
        H... kirjoitti:

        Huomautukset:

        - Winkkarissa ei ollut hallinnoituja tilejä;

        - Alusta ei varmuudella tao asiakkailleen jatkuvasti minkäänlaista tuottoa tai voittoa, ellei asiakas ole omistajana alustassa (Winkkarissa alustaa ei ollut);

        - Hallinnoiduilla tileillä oleva raha ei ole yhdellä tilllä sekaisin kuin jokisen eväät, vaan jokaisen asiakasvarat on oltava sieltä tarkasti eurolleen eroteltavissa.

        ___C___

        Dealing Desk, No Dealing Desk sekä Closed Loop Dealing Desk ovat sanoja, joista Winkkarissa ei puhuttu sanallakaan ennen takavarikko-oikeudenkäyntien alkamista.

        On saletti, että osto- ja myyntitapahtumien pitää olla asiakkaalleen todellisia todellisella rahalla, jolloin vastapuolena pitää olla joko meklarin itsensä tai Prime Brokerin. Tämä riippumatta siitä, hyväksyykö tai hylkääkö WC meklarina asiakkaan ehdottaman kaupan. On toki meklarin itsensä päätettävissä, tekeekö hän itse kaupan eteenpäin myös todellisen vastapuolen kanssa.

        Kuka oli siis jokaisen jäsenen vastapuoli kaupassa? Se vaaditaan olipa kyseessä DD tai NDD - joko siis jäsenen vastapuoli oli WC itse tai "todellinen vastapuoli" (kuten pankki; Prime Broker). WinCapita ei käynyt kauppaa jäsenten varoilla vaan sijoitti osan omista varoistaan valuuttakauppaan. Tämä tarkoittaa sitä, että meklarilla on edellä kuvattu oikeus valita, tekeekö hän kaupan myös todellisen vastapuolen kanssa.

        Kävikö WC siis laskennallista valuuttakauppaa itseään vastaan? Se toimitti loistavan ohjelman, joka voittaa "lähes" aina. WC oli kuitenkin samalla myös kauppoja välittävä meklari eli jokaisen jäsenen vastapuoli.

        Kerro vielä meille muille, arvoisa "steputellen", oliko WC siis aikuisten oikeesti demo-kauppoja välittävä DD-meklari, joka pelasi jäseniään vastaan - siis jokaisen kaupan vastapuoli? Ei kuulosta uskottavalta myydä toisella kädellä voittavaa ohjelmaa ja toisella kädellä maksaa tuottoja, jotka tuolla ohjelmalla voitetaan.

        Nyt ei ehdi sen enempiä kun alkaa tuo Kultakuume Foxilla, mutta signaalijärjestelmä oli powered by Wish not Wincapita tai WWIC.


      • markussetä
        H... kirjoitti:

        Huomautukset:

        - Winkkarissa ei ollut hallinnoituja tilejä;

        - Alusta ei varmuudella tao asiakkailleen jatkuvasti minkäänlaista tuottoa tai voittoa, ellei asiakas ole omistajana alustassa (Winkkarissa alustaa ei ollut);

        - Hallinnoiduilla tileillä oleva raha ei ole yhdellä tilllä sekaisin kuin jokisen eväät, vaan jokaisen asiakasvarat on oltava sieltä tarkasti eurolleen eroteltavissa.

        ___C___

        Dealing Desk, No Dealing Desk sekä Closed Loop Dealing Desk ovat sanoja, joista Winkkarissa ei puhuttu sanallakaan ennen takavarikko-oikeudenkäyntien alkamista.

        On saletti, että osto- ja myyntitapahtumien pitää olla asiakkaalleen todellisia todellisella rahalla, jolloin vastapuolena pitää olla joko meklarin itsensä tai Prime Brokerin. Tämä riippumatta siitä, hyväksyykö tai hylkääkö WC meklarina asiakkaan ehdottaman kaupan. On toki meklarin itsensä päätettävissä, tekeekö hän itse kaupan eteenpäin myös todellisen vastapuolen kanssa.

        Kuka oli siis jokaisen jäsenen vastapuoli kaupassa? Se vaaditaan olipa kyseessä DD tai NDD - joko siis jäsenen vastapuoli oli WC itse tai "todellinen vastapuoli" (kuten pankki; Prime Broker). WinCapita ei käynyt kauppaa jäsenten varoilla vaan sijoitti osan omista varoistaan valuuttakauppaan. Tämä tarkoittaa sitä, että meklarilla on edellä kuvattu oikeus valita, tekeekö hän kaupan myös todellisen vastapuolen kanssa.

        Kävikö WC siis laskennallista valuuttakauppaa itseään vastaan? Se toimitti loistavan ohjelman, joka voittaa "lähes" aina. WC oli kuitenkin samalla myös kauppoja välittävä meklari eli jokaisen jäsenen vastapuoli.

        Kerro vielä meille muille, arvoisa "steputellen", oliko WC siis aikuisten oikeesti demo-kauppoja välittävä DD-meklari, joka pelasi jäseniään vastaan - siis jokaisen kaupan vastapuoli? Ei kuulosta uskottavalta myydä toisella kädellä voittavaa ohjelmaa ja toisella kädellä maksaa tuottoja, jotka tuolla ohjelmalla voitetaan.

        Kansainvälisissä ponzeissa toimijat käyttää samaa taktiikkaa
        tekevät mahdollimman monimutkaisia sijoitus juttuja
        sen takia, että ns tavallinen ihminen ei pääse niistä helposti jyvälle
        halutaan luoda uskomusta käyttäen räikeästi hyväkseen ihmisten
        luottamusta ja uskoa parempaan huomiseen ym
        luodaan einlaisia illuusioita, hypeä joihin on ihmisen mielen helppoa samaistua..


      • markussetä
        H... kirjoitti:

        Huomautukset:

        - Winkkarissa ei ollut hallinnoituja tilejä;

        - Alusta ei varmuudella tao asiakkailleen jatkuvasti minkäänlaista tuottoa tai voittoa, ellei asiakas ole omistajana alustassa (Winkkarissa alustaa ei ollut);

        - Hallinnoiduilla tileillä oleva raha ei ole yhdellä tilllä sekaisin kuin jokisen eväät, vaan jokaisen asiakasvarat on oltava sieltä tarkasti eurolleen eroteltavissa.

        ___C___

        Dealing Desk, No Dealing Desk sekä Closed Loop Dealing Desk ovat sanoja, joista Winkkarissa ei puhuttu sanallakaan ennen takavarikko-oikeudenkäyntien alkamista.

        On saletti, että osto- ja myyntitapahtumien pitää olla asiakkaalleen todellisia todellisella rahalla, jolloin vastapuolena pitää olla joko meklarin itsensä tai Prime Brokerin. Tämä riippumatta siitä, hyväksyykö tai hylkääkö WC meklarina asiakkaan ehdottaman kaupan. On toki meklarin itsensä päätettävissä, tekeekö hän itse kaupan eteenpäin myös todellisen vastapuolen kanssa.

        Kuka oli siis jokaisen jäsenen vastapuoli kaupassa? Se vaaditaan olipa kyseessä DD tai NDD - joko siis jäsenen vastapuoli oli WC itse tai "todellinen vastapuoli" (kuten pankki; Prime Broker). WinCapita ei käynyt kauppaa jäsenten varoilla vaan sijoitti osan omista varoistaan valuuttakauppaan. Tämä tarkoittaa sitä, että meklarilla on edellä kuvattu oikeus valita, tekeekö hän kaupan myös todellisen vastapuolen kanssa.

        Kävikö WC siis laskennallista valuuttakauppaa itseään vastaan? Se toimitti loistavan ohjelman, joka voittaa "lähes" aina. WC oli kuitenkin samalla myös kauppoja välittävä meklari eli jokaisen jäsenen vastapuoli.

        Kerro vielä meille muille, arvoisa "steputellen", oliko WC siis aikuisten oikeesti demo-kauppoja välittävä DD-meklari, joka pelasi jäseniään vastaan - siis jokaisen kaupan vastapuoli? Ei kuulosta uskottavalta myydä toisella kädellä voittavaa ohjelmaa ja toisella kädellä maksaa tuottoja, jotka tuolla ohjelmalla voitetaan.

        Kansainvälisissä ponzeissa toimijat käyttää samaa taktiikkaa
        tekevät mahdollimman monimutkaisia sijoitus juttuja
        sen takia, että ns tavallinen ihminen ei pääse niistä helposti jyvälle
        halutaan luoda uskomusta käyttäen räikeästi hyväkseen ihmisten
        luottamusta ja uskoa parempaan huomiseen ym
        luodaan einlaisia illuusioita, hypeä joihin on ihmisen mielen helppoa samaistua..


      • markussetä
        steputellen kirjoitti:

        Nyt ei ehdi sen enempiä kun alkaa tuo Kultakuume Foxilla, mutta signaalijärjestelmä oli powered by Wish not Wincapita tai WWIC.

        singnaalijärjestelmä oli pelkkä Flash- animaatio
        missä viisari heilui kuin hullun mulkku.
        sivustolla vilkutteli satunnaisesti "tietojaan", ja samanlaisia netistä imaistuja ja muokattuja olivat muutkin sivuston mittarit. Ne eivät olleet yhteydessä mihinkään, sen enempään kuin muutkaan automaattiset Flash-animaatiot.
        Asiantuntevat koodarit tutkivat sivustoa, ja totesivat sen alkeelliseksi räpellykseksi, mutta oli riittävän näyttävä pelureille joilla eurot vilkkuivat silmissä.

        http://maani.us/gauge/index.php?menu=Gallery&submenu=Rotating_Pointers


      • markussetä
        markussetä kirjoitti:

        singnaalijärjestelmä oli pelkkä Flash- animaatio
        missä viisari heilui kuin hullun mulkku.
        sivustolla vilkutteli satunnaisesti "tietojaan", ja samanlaisia netistä imaistuja ja muokattuja olivat muutkin sivuston mittarit. Ne eivät olleet yhteydessä mihinkään, sen enempään kuin muutkaan automaattiset Flash-animaatiot.
        Asiantuntevat koodarit tutkivat sivustoa, ja totesivat sen alkeelliseksi räpellykseksi, mutta oli riittävän näyttävä pelureille joilla eurot vilkkuivat silmissä.

        http://maani.us/gauge/index.php?menu=Gallery&submenu=Rotating_Pointers

        tähän pieni kevennys eräs jäsen kirjoitti näin=)

        """Selitäppä sitten miksi Suomen Pankilla on 40% wincapitan signaalijärjestelmästä, ja kukas tiedostot antoikaan, kas kas Krp itse. En tienytkään, että jos minulta esim poliisi takavarikoisi jotain pois, niin sen poliisi voi antaa sitten "kolmannelle" taholle. Ei tarvitse kovin kauaa miettiä, mikä tässä on takana. Pankki haluaa signaalijärjestelmän keinoja kaihtamatta, ja korpit ottaa pankin herroilta käskyjä vastaan. Kaikki mitä 99% väestöstä tietää median ja korppien taholta, on silkkaa skeidaa. Tällaiset saastatko Suomea pyörittää. Kts. ystävällisesti anttalainen.com. Sieltä löytyy lisää faktaa et miten on asiat tämän päivän Suomessa. Maa, jonka luulin olevan kaukana Venäjän hallinnosta, mutta vitut!!


    • markussetä

      Asiahan on niin, että viranomaistenhan syy tämä ei ole
      tämä on aluperinkin itse Hannun syy hän tommosen härpäkkeen keksi ja muun humpuunkin joka oli rikollista toimintaa
      joka on tuomittu jo monessakin oikeusasteessa...
      tämä ei tule tästä koskaan muuttumaan.. Törkeä petos!

      Eu;n tuomioistumeilla ei ole oikeuksia purkaa Suomessa KKO;ssa
      saatua tuomiota se voi vaan moittia asioista ei voi purkaa
      näin sanoo laki ei Ilkka pitkänen=)

    • markussetä

      Lisenssipörssikin oli tavallaan petosta kun sijoittajat ostivat lisenssejä siinä toivossa, että valuuttakauppaa käydään menestyksellisesti, mutta totuus oli, että mitään kauppaa ei käyty joten lisenssit olivat petosta. Tästä onkin lukua poliisin esitutkintaaineistossa. Lisäksi rekisteröimättömät lisenssit on pelkkää huuhaata kukaan ei tiedä niiden määrää eikä kukaan myöskään valvonut sitä lisenssejähän yks sijoiuttaja oli painanut (tehnyt) järjesztelmään itse lisää ja myynyt niitä muille miljoonien eurojen edestä

      • Mahtavaa.

        Kultahanukas treidasi HelpDesk pöydässä itseään vastaan ja voitti joka kerta.


      • markussetä

        Tais eilen illalla hannu ottaa tuon juttelun aika raskaasti
        kun on poistanut fb profiilinsakin=)

        ja minä kun luulin, että näin viisas keksijä ois ollut Slush-startup-tapahtumassa esittelemässä tätä dealing desk juttua
        ja tietysti automaattista valuuttakauppaa https://login.mql5.com/en/users/j.f.kreus


    • sioittaja wcc

      Mikä oli wincapitan kantama riski?

      Mistä jäsen sai omat tuottonsa, siis kuka maksoi ja kenen rahalla, kun jäsenet olivat samaa mieltä kaikista kaupoista. Myös meklari oli samaa mieltä kaikkien kauppojen suunnasta. Ei ollut lainkaan vastapuolta, kun sioittajat ja meklari olivat kaikesta samaa mieltä.

    • spede mee pois jo

      Voi viddu mitä skeidaa koko DD sepustus. Tätä vaan mailman tappii saakka ja Pätkänen EU-tuomioistumeen vielä. Kysyn vaan: kenen ruuvit ovat jääneet kiristämättä oikeaan momenttiin?

      • spede tuu takas

        Joko tarkistit omat ruuvisi?


    • markussetä

      Luin vielä kerran tuon pitkäsen selostuksen

      vertaili veikkaus oy vs wincapitaan=)

      eipä ihme että oikeus ei tuota hyväksynyt

      Hannu näköjään vastaili mulle eilen pitkäsen sanoilla ihan samoja lauseita mitä tässä lepäämään jättäminen kirjeessä

    • pelurit

      Onko se kova riski jos ottaa 20.000 kauppaan kiinni omaa rahaa ollessa 1.000?
      Kertokaahan nyt joku tohon foreksiin perehtyny tohon vastaus, kun mulle ei toi vipu juttu oikein aukee.

    • markussetä

      Tässä Dealing Desk kaupasta
      tässä toimintamallissa valuutta-alusta ei sijoita asiakkaiden rahoja mihinkään inter bank järjestelmässä toimivaan yhteyteen, vaan pitää rahat itsellään eli WinCapitan ForexPool oli alusta jos asiakas/asiakkaat saavuttaa tuottoa valuuttakaupassa, nämä alustat maksavat tuotot omista varoistaan. jos asiakkaat kärsivät tappion, asiakkaiden varat jäävät valuutta-alustan omaisuudeksi. Höpötys sikseen
      missä on näyttää toteen Forexpoolin näin tehneen missä on kaupankäyntilaskelmat? Joku jälkihän tuossa on taatusti alustalle jäänyt.. Eli pitkäsen mukaan siis Hannun on täytynyt siirtää rahaa valuutta-alustalle eikö niin? Ja tämä on täytynyt tapahtua hyvin monta kertaa tukeakseen pitkäsen tätä uutta kertomusta.
      eli tässä Hannu on pyrkinyt voittamaan valuutta-alustaa vastaan forexboolia no tälläisessä toiminnassahan ylläolevassa lukee se riski""" jos asiakkaat kärsivät tappion, asiakkaiden varat jäävät valuutta-alustan omaisuudeksi." Eli teoriassa WinCapitan rahat olisi voinut jäädä valuutta-alustan forexpoolin omaisuudeksi
      tämä se vasta riskipitoista vedonlyöntiä on ollutkin vai mitä. pitkänen kertoo, että hannusta olisi tullut satumaisen rikas jos Suomen viranomaiset eivät olisi salaisesti tätä pysäyttäneet=))
      huhuhuh mitä juttua ensiäkin WinCapitan forexpool olisi tarvinnut luvan tähän toimintaan""""By using a dealing desk, a forex broker who is registered as a Futures Commission Merchant (FCM) and Retail Foreign Exchange Dealer (RFED) can offset trades.
      http://www.investopedia.com/terms/n/no-dealing-desk.asp

      no oliko rekisteröitynyt FCM siis forexpool? EI

      sitäpäs en tiedä loukkasiko wincapitan forexpool tuossa vielä lakeja kun rekisteröityä pitäs olla ja nyt väitetään tälläistä toimintaa käyneen

      • kukatätäjaksaa

        Mitä te kierrätte kuin hullu puuroa. Ei tässä ainakaan dealing desk kaupasta ole kysymys, koska ei wincapitaan sijoittaneet, eikä hannukaan itsekseen tehnyt itsensä kanssa kauppoja, ei ole ensimmäistäkään kaupankäyntitositetta. Toisekseen wincapitaa ei markkinoitu valuutta-alustana johon sijoittamalla voi joko itse tehdä vorexpuulia tai antaa Hannun pelata korttia itseään vastaan;)


      • BuhahaAaaaaaaaaa!!!!!!!!
        kukatätäjaksaa kirjoitti:

        Mitä te kierrätte kuin hullu puuroa. Ei tässä ainakaan dealing desk kaupasta ole kysymys, koska ei wincapitaan sijoittaneet, eikä hannukaan itsekseen tehnyt itsensä kanssa kauppoja, ei ole ensimmäistäkään kaupankäyntitositetta. Toisekseen wincapitaa ei markkinoitu valuutta-alustana johon sijoittamalla voi joko itse tehdä vorexpuulia tai antaa Hannun pelata korttia itseään vastaan;)

        Pitkänen valittaa et Lontoosta ei ole tullut yhtään viranomaistaholta moitetta clubin toiminnasta
        Olisko siksi et ne ei tietäneet kaikkea mitä tämä hullunmylly pyöritti ja tietysti ilman lupia
        Ei kukaan sellasta jaksa. Eiköhän ne kohta tiedä sielläkin.


    • markussetä

      laitetaanpas tästä asiasta kysely Futures Commission Merchantiin
      Mistä sen ikinä tietää millaista pimeän rahan kauppaa Forexpool on käynyt kerta ei ole tuon valvovan viranomaisen rekisterissäkään

      nykyään on terroristirahoituksia ym

      varmasti heitä kiinnostaa

    • markussetä

      Otetaanpas nyt yhteys siihen Panaman konsuliin Octavioon

      hän onkin sattumoisin Panamassa töissä valuuttakaupan meklarina.

      perästä kuuluu=)

    • steputellen

      Sedillä ja täteillä taitavat olla puurot ja vellit aivan sekaisin.

      WinCapita oli mihinkään rekisteröitymätön klubi, johon liityttiin jäseneksi vapaaehtoisesti.

      Palveluntarjoajat olivat sitten ihan oma lukunsa; WWIC, WISH ja mm. 8 Panamaan rekisteröityä yhtiötä.

      Moneybookers oli täysin tietoinen toiminnan luonteesta, ei havainnut siinä mitään rikollista.

      Jengitunnuksen KRP takana työskentelevä syytäepäillä-järjestö ei ole edes halunnut kuulla MB:n edustajia esitutkinnassa.

      Suomalaisia "totuuksia valuuttakaupasta" muutaman vuoden takaa:

      - "Yksityinen ihminen ei voi käydä valuuttakauppaa, se on pankkien etuoikeus (lähde: suomalainen asiantuntija mediassa)

      - "Mikään pankki ei luotota jopa satakertaisesti internetissä käytävää valuuttakauppaa ilman vakuuksia" (lähde: suomalaisen pankin asiantuntija mediassa)

      - "Ei tällä valuutanvaihdolla pääse satojen prosenttien tuottoihin vuodessa" (lähde: Suomen Forexin (matkavaluutan vaihtaja) maajohtaja Lepo mediassa)

      - "Valuutanvaihto on nollasummapeliä ja verrattavissa kolikonheittoon" ( lähde: taloustieteen professori Vesa Puttonen mediassa)

      Ja tässä vielä ihan tältä ajalta:

      http://newsroom.nordea.com/fi/blogpost/valuuttaspekulaatio-ei-dominoi-valuuttamarkkinoita/?doing_wp_cron=1416368031.2534339427947998046875:

      "Päivän aikana he voivat ostaa ja myydä samaa valuuttaparia useita kertoja. Jos siirtää miljoonaa euroa edestakaisin 10 kertaa päivässä, niin vuotuiseksi kaupankäyntivolyymiksi tulisi huikeat 2.5 miljardia euroa. Keskimääräisesti kaupasta saatu tuotto on kuitenkin hyvin marginaalinen. Jos tämän kokoisella positiolla joku pystyy ansaitsemaan valuuttamarkkinoilla 100 000 euroa vuodessa, niin se on minusta jo hatunnoston arvoista." (lähde: Nordean pääekonomisti Roger Wessman)

      Tuhannessa vuodessa yhteensä 4 prosentin tuotto miljoonan euron kassalla - kyllä siinä jo kannattaa hattua nostaakin. : ))))

      Mutta uskottavahan se on kun auktoriteetti totisella naamalla valehtelee.

      Eiku etiäpäin - step by step.

      • Markussetä

        Moneybookers ei ole tiennyt kaiksta mitä clubi teki mistäs ne sen olisi tienneet
        Nehän vaan valvoo rahanliikettä ja sitä, että siinä ei tapahdu mitään vilppiä ei ne tarkista läpikohtasin mitä firmat tekee
        Se on mahdotonta.. Ja se tekaistu kirje että mä olisi halunnut capitan jäseneksi on taas niitä valheita;)


      • Markussetä

        Vain yksinkertaiset tuulipukuset papat uskoo Hannun ja Pitkäsen selityksiin
        Mikäs juttu on menossa siinä Tallinnaan aijjemmin rekisteröityneen yhtiöön nyt pari kuukautta sitten yhtiö on muuttanut
        Sekä toimitusjohtajaa että kotipaikkaa nykyisin kotipaikkana on englanti
        Itse toimitusjohtaja on Viron kansalainen mutta asuu Helsingissä


      • hätäkötässä
        Markussetä kirjoitti:

        Vain yksinkertaiset tuulipukuset papat uskoo Hannun ja Pitkäsen selityksiin
        Mikäs juttu on menossa siinä Tallinnaan aijjemmin rekisteröityneen yhtiöön nyt pari kuukautta sitten yhtiö on muuttanut
        Sekä toimitusjohtajaa että kotipaikkaa nykyisin kotipaikkana on englanti
        Itse toimitusjohtaja on Viron kansalainen mutta asuu Helsingissä

        Onko sinulla jokin hätä?


      • markussetä
        hätäkötässä kirjoitti:

        Onko sinulla jokin hätä?

        Miksi oikeuden olisi pitänyt kuunnella MB:tä eihän ne ole tehneet mitään rikosta, vaan olleet rahanvälittäjän asemassa.
        Reilut 3 miljoonaahan ne otti kuluja, mutta sehän on tavallista pankkitoimintaa. Ei ne todellakaan kerkeä tarkistaa jokaista yhtiötä tai asiakasta.. Niiden puolesta oleellisinta on maksujen välittäminen ja että se puoli toimii hyvin..Mutta niidenhän säännöissä sanottiin/sanotaan """""" (13.10.2007 11:14):
        Hei, Moneybookerssin säännöt kieltävät rahan välittämisen laittomiin
        pyramiidinpeleihin tuonne jos laittais asiallista mailia niin se menis kiinni.
        http://www.moneybookers.com/app/help.pl?s=terms


        Terveisin xxxxx xxxxxxx

        Viranomaiset käyttivät pakkokeinolakia ja sulkivat pyrämidi- pelin
        mitä siinä on väärää eikö olisi saanut poliisin puuttua rikolliseen toimintaan. Sehän olisi virkarikos

        siinä ei kaikenmaailman sähkökauppalait paina kun pakkokeinolaki astuu peliin


      • Markussetä kirjoitti:

        Moneybookers ei ole tiennyt kaiksta mitä clubi teki mistäs ne sen olisi tienneet
        Nehän vaan valvoo rahanliikettä ja sitä, että siinä ei tapahdu mitään vilppiä ei ne tarkista läpikohtasin mitä firmat tekee
        Se on mahdotonta.. Ja se tekaistu kirje että mä olisi halunnut capitan jäseneksi on taas niitä valheita;)

        Onko valheita? Lähetit tämän saamasi sähköpostin mulle, eli olit ottanut yhteyttä ko. henkilöön.

        """"
        > Date: Fri, 20 Jul 2007 00:18:14 0300
        > From: [email protected]
        > To: [email protected]
        > Subject: Winclubista
        >
        > Hei!
        >
        > Ota yhteyttä mikäli haluat sijoittaa vielä Winclubiin. Autan mielelläni.
        Olen ollut mukana lähes alusta asti..
        >
        > T. Pekka 0xx-74xxxx3"""

        Ja mitaan ette voi...


      • xxxxxxxxxxxxxx.
        RailiSuominen kirjoitti:

        Onko valheita? Lähetit tämän saamasi sähköpostin mulle, eli olit ottanut yhteyttä ko. henkilöön.

        """"
        > Date: Fri, 20 Jul 2007 00:18:14 0300
        > From: [email protected]
        > To: [email protected]
        > Subject: Winclubista
        >
        > Hei!
        >
        > Ota yhteyttä mikäli haluat sijoittaa vielä Winclubiin. Autan mielelläni.
        Olen ollut mukana lähes alusta asti..
        >
        > T. Pekka 0xx-74xxxx3"""

        Ja mitaan ette voi...

        Olen lähettänyt tuon sulle tosi on tuo taivaanrannan maalari
        oli laittanut Suomi24 tuon kirjoituksen ja otin siihen silloin yhteyttä
        ei siitä tullut sen kummempaa


      • xxxxxxxxxxxxxxxxxx,
        RailiSuominen kirjoitti:

        Onko valheita? Lähetit tämän saamasi sähköpostin mulle, eli olit ottanut yhteyttä ko. henkilöön.

        """"
        > Date: Fri, 20 Jul 2007 00:18:14 0300
        > From: [email protected]
        > To: [email protected]
        > Subject: Winclubista
        >
        > Hei!
        >
        > Ota yhteyttä mikäli haluat sijoittaa vielä Winclubiin. Autan mielelläni.
        Olen ollut mukana lähes alusta asti..
        >
        > T. Pekka 0xx-74xxxx3"""

        Ja mitaan ette voi...

        Nyt muistin paremmin tuosta muhun otti Salla Vuorikoski yhteyttä
        ja annoin tuon tiedot hänelle..


      • 13+2
        markussetä kirjoitti:

        Miksi oikeuden olisi pitänyt kuunnella MB:tä eihän ne ole tehneet mitään rikosta, vaan olleet rahanvälittäjän asemassa.
        Reilut 3 miljoonaahan ne otti kuluja, mutta sehän on tavallista pankkitoimintaa. Ei ne todellakaan kerkeä tarkistaa jokaista yhtiötä tai asiakasta.. Niiden puolesta oleellisinta on maksujen välittäminen ja että se puoli toimii hyvin..Mutta niidenhän säännöissä sanottiin/sanotaan """""" (13.10.2007 11:14):
        Hei, Moneybookerssin säännöt kieltävät rahan välittämisen laittomiin
        pyramiidinpeleihin tuonne jos laittais asiallista mailia niin se menis kiinni.
        http://www.moneybookers.com/app/help.pl?s=terms


        Terveisin xxxxx xxxxxxx

        Viranomaiset käyttivät pakkokeinolakia ja sulkivat pyrämidi- pelin
        mitä siinä on väärää eikö olisi saanut poliisin puuttua rikolliseen toimintaan. Sehän olisi virkarikos

        siinä ei kaikenmaailman sähkökauppalait paina kun pakkokeinolaki astuu peliin

        http://wincapita.blogspot.fi/2009/08/wincapita-case.html


      • markussetä

    • xxxxxxxxxxxxxxxx.

      Miksipäs minulla hätä olisi=) Seurailen tässä huvikseni vaan milloin taas lisenssikauppa alkaa

    • xxxxxxxxxxxxxxx1
    • yeesperse
      • Markustäti

        Eikä tässä vielä kaikki Toivon, että luet alla olevat kaksi tarjousta, joista alimmainen kertoo miten saat ilmaista rahaa ja alla oleva miten voit ansaita tarjoamalla mahdollisuutta myös muille. Lisää ->

        Saat XM:ltä lisäksi 5000$:iin saakka Credit Bonuksen, mikäli lataat rahaa avaamallesi tilille treidattavaksi eli 100% lataamaasi summaa vastaavan määrään 5000$:iin saakka ja bonuksen saat pitää itselläsi eli vaikkapa kotiuttaa pankkitilillesi, kunhan treidaat riittävästi. Saldon bonukseen liittyvästä treidauksesta näet XM:n tililtäsi.

        eForexTraders tai sen ylläpitjä/ylläpitäjät tai ryhmään kuuluvat oikeushenkilöt eivät ole luvanneet kenellekään minkäänlaisia tuottoja, eivät ole luvanneet itse maksaa kenellekään mitään, eivät ole luvanneet, että joku toinenkaan maksaa, eivätkä ole vastuussa kenenkään muun toiminnasta tai lupauksista. Ilmainen raha on tarjolla ja sitä tarjoaa eForexTraders -ryhmän sivulla mainittu broker nimeltään XM ja asia on tarkistettavissa heidän internet -sivustoltaan. Sijoittamiseen liittyy aina suuri riski.

        Jokaisen on otettava itse asioista selvää ja liittyminen mihin tahansa järjestelmään on liittyjän omalla vastuulla, ei kenenkään muun, ei liittymisvaiheessa, eikä sen jälkeenkään. Mikäli joku on suositellut sinulle järjestelmää tai ansaintamahdollisuutta, niin sinulla ei ole okeutta hakea suosittelijalta minkäänlaista korvausta, mikäli olet sijoittanut varojasi, tai sinulle on jäänyt jotain saamisia mistä tahansa toiminnasta mihin olet liittynyt.


      • Markusetä
        Markustäti kirjoitti:

        Eikä tässä vielä kaikki Toivon, että luet alla olevat kaksi tarjousta, joista alimmainen kertoo miten saat ilmaista rahaa ja alla oleva miten voit ansaita tarjoamalla mahdollisuutta myös muille. Lisää ->

        Saat XM:ltä lisäksi 5000$:iin saakka Credit Bonuksen, mikäli lataat rahaa avaamallesi tilille treidattavaksi eli 100% lataamaasi summaa vastaavan määrään 5000$:iin saakka ja bonuksen saat pitää itselläsi eli vaikkapa kotiuttaa pankkitilillesi, kunhan treidaat riittävästi. Saldon bonukseen liittyvästä treidauksesta näet XM:n tililtäsi.

        eForexTraders tai sen ylläpitjä/ylläpitäjät tai ryhmään kuuluvat oikeushenkilöt eivät ole luvanneet kenellekään minkäänlaisia tuottoja, eivät ole luvanneet itse maksaa kenellekään mitään, eivät ole luvanneet, että joku toinenkaan maksaa, eivätkä ole vastuussa kenenkään muun toiminnasta tai lupauksista. Ilmainen raha on tarjolla ja sitä tarjoaa eForexTraders -ryhmän sivulla mainittu broker nimeltään XM ja asia on tarkistettavissa heidän internet -sivustoltaan. Sijoittamiseen liittyy aina suuri riski.

        Jokaisen on otettava itse asioista selvää ja liittyminen mihin tahansa järjestelmään on liittyjän omalla vastuulla, ei kenenkään muun, ei liittymisvaiheessa, eikä sen jälkeenkään. Mikäli joku on suositellut sinulle järjestelmää tai ansaintamahdollisuutta, niin sinulla ei ole okeutta hakea suosittelijalta minkäänlaista korvausta, mikäli olet sijoittanut varojasi, tai sinulle on jäänyt jotain saamisia mistä tahansa toiminnasta mihin olet liittynyt.

        http://www.myfxbook.com/members/eForexTraders/eforextraders-1/1074977

        Siinä on j.f Kreussin tämänhetkinen robotti reidaaminen


      • Ruunako vai laavako

      • markussetä
        Ruunako vai laavako kirjoitti:

        Hyvin on kolikkoa heitelty. ; )))))

        3 viikossa 60 %.

        Porukka on näin epätoivoista siksi toivon että hannu etes vähän onnistuupi """"Hei vaan pitkästä aikaa. :)kuulostaa hyvältä. ? Joko palautusten aika koittaisi ? Olisin ikionnellinen isojen menetyksieni jälkeen :):)!
        27. lokakuuta kello 13:21 · Tykkää
        eForexTraders Hei Tällä toiminnalla ei ole mitään tekemistä minkään entisen toiminnan kanssa, missä olet jotain menettänyt, eikä näin ollen minkään palautustenkaan kanssa.
        28. lokakuuta kello 9:00 · Tykkää


      • 10+13
        markussetä kirjoitti:

        Porukka on näin epätoivoista siksi toivon että hannu etes vähän onnistuupi """"Hei vaan pitkästä aikaa. :)kuulostaa hyvältä. ? Joko palautusten aika koittaisi ? Olisin ikionnellinen isojen menetyksieni jälkeen :):)!
        27. lokakuuta kello 13:21 · Tykkää
        eForexTraders Hei Tällä toiminnalla ei ole mitään tekemistä minkään entisen toiminnan kanssa, missä olet jotain menettänyt, eikä näin ollen minkään palautustenkaan kanssa.
        28. lokakuuta kello 9:00 · Tykkää

        kyllä sillä van on tekemistä entisen kanssa, graalia oli juurikin valjastettu tähän kompensointiin ja lisensejäkin jo saimme graalian lisenssipörssiin.mutta tämä apina veti tepselin seinästä jällen kerra.kovastippa piti tehdä selvityksiä mentyksistä graalialle ja Hannulle parivuotta sittee,minnekkähän ne kopensaatiot on jääny karonnu, surkia apina.


      • markussetä
        10+13 kirjoitti:

        kyllä sillä van on tekemistä entisen kanssa, graalia oli juurikin valjastettu tähän kompensointiin ja lisensejäkin jo saimme graalian lisenssipörssiin.mutta tämä apina veti tepselin seinästä jällen kerra.kovastippa piti tehdä selvityksiä mentyksistä graalialle ja Hannulle parivuotta sittee,minnekkähän ne kopensaatiot on jääny karonnu, surkia apina.

        minne ne graalia lisenssit katos? Eforextradersiinkö??
        eikös siellä ole vieläkin lisenssien selvitys?


      • markussetä
        markussetä kirjoitti:

        minne ne graalia lisenssit katos? Eforextradersiinkö??
        eikös siellä ole vieläkin lisenssien selvitys?

        """""""""Järjestelmässä oli ollut alusta alkaen virhe, jota hyväksikäyttämällä jäsen pystyi luomaan itselleen tyhjästä lisenssiosuuksia ja myymään näitä pörssissä. Yksi tutkinnan alla olleista jäsenistä oli luonut itselleen n. 200.000 lisenssiosuutta ja myynyt nämä pörssissä n. 2 miljoonalla eurolla siirrellen varoja useille muille jäsenille.""""""""""

        on se vaan ollut niin niin rehellistä tuo lisenssikauppa

        jutun kertoo itse maestro http://columbonblogi.blogspot.fi/2010/01/hannu-kailajarven-tiedote-1012010.html

        Iltasanomien juttu Graaliasta""""Poliisi on kuulustellut rouvaa joka kertoi miehellään olevan 115 tuhannen euron
        edestä käyttöoikeuslisenssejä eForexTradersissä
        - näyttää siltä, että ne on vaihdettu (WinCapita-)Klubista eForexTraders sivustolle, joteen mitään vahinkoa ei ole tullut nainen kertoo""""""Iltasanomien paperiperviossa luki täsmälleen tuo teksti.

        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288539050691.html

        Eli mites tuo menee?? onko vaan tietyt saanet vaihtaa WinCapitan lisenssit


      • Harrast.treidaaja
        markussetä kirjoitti:

        Porukka on näin epätoivoista siksi toivon että hannu etes vähän onnistuupi """"Hei vaan pitkästä aikaa. :)kuulostaa hyvältä. ? Joko palautusten aika koittaisi ? Olisin ikionnellinen isojen menetyksieni jälkeen :):)!
        27. lokakuuta kello 13:21 · Tykkää
        eForexTraders Hei Tällä toiminnalla ei ole mitään tekemistä minkään entisen toiminnan kanssa, missä olet jotain menettänyt, eikä näin ollen minkään palautustenkaan kanssa.
        28. lokakuuta kello 9:00 · Tykkää

        Mitähän tuo Equity:(491.09%) tarkoittaa? Ymmärrätkö ? Eihän tarvitse palata, enää vastauksesi palautteeseen !


      • markussetä
        Harrast.treidaaja kirjoitti:

        Mitähän tuo Equity:(491.09%) tarkoittaa? Ymmärrätkö ? Eihän tarvitse palata, enää vastauksesi palautteeseen !

        tiedön sen kyllä mutta kun ottaa huomioon kuinka monta eri robottia veivaamista on maestro tehnyt ja ne kaikki kun laskee yhteen tulos on raskaasti vieläkin tappiollista jos 20 yrityksestä yksi nousee se on edelleen erittäin surkeaa treidaamista kokonaistulos tappiollista.

        Osanhan maestro on poistattanut deletoinut tuolta sivustolta siis ne millä on epäonnistunut


      • 13+6
        markussetä kirjoitti:

        """""""""Järjestelmässä oli ollut alusta alkaen virhe, jota hyväksikäyttämällä jäsen pystyi luomaan itselleen tyhjästä lisenssiosuuksia ja myymään näitä pörssissä. Yksi tutkinnan alla olleista jäsenistä oli luonut itselleen n. 200.000 lisenssiosuutta ja myynyt nämä pörssissä n. 2 miljoonalla eurolla siirrellen varoja useille muille jäsenille.""""""""""

        on se vaan ollut niin niin rehellistä tuo lisenssikauppa

        jutun kertoo itse maestro http://columbonblogi.blogspot.fi/2010/01/hannu-kailajarven-tiedote-1012010.html

        Iltasanomien juttu Graaliasta""""Poliisi on kuulustellut rouvaa joka kertoi miehellään olevan 115 tuhannen euron
        edestä käyttöoikeuslisenssejä eForexTradersissä
        - näyttää siltä, että ne on vaihdettu (WinCapita-)Klubista eForexTraders sivustolle, joteen mitään vahinkoa ei ole tullut nainen kertoo""""""Iltasanomien paperiperviossa luki täsmälleen tuo teksti.

        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288539050691.html

        Eli mites tuo menee?? onko vaan tietyt saanet vaihtaa WinCapitan lisenssit

        Date: 05.01.2012
        Title: eForexXXXXX.com -sivusto on aukaistu käyttöönotettavaksi
        Ensimmäisessä vaiheessa sivustolla hoidetaan lisenssien kohdistuksiin liittyviä selvityksiä. Sivustolla tullaan jatkossa myös informoimaan yhteisöämme koskevissa asioissa.

        Lisenssiosuuksien selvittelyssä etenemme vaiheittain, koska "vanha selvittely" oli monella tapaa puutteellinen ja virheellinen, eikä sitä pystytä käyttämään juurikaan hyväksi


        Eli mites tuo menee?? onko vaan tietyt saanet vaihtaa WinCapitan lisenssit --

        Eikös tuosta ollut sellaista juttua aikoinaan että jos vähän maksat ja pidät turpasi kiinni niin vanhat wc-pönttölisenssisi siirtyvät kraakliaan.


      • markussetä
        13+6 kirjoitti:

        Date: 05.01.2012
        Title: eForexXXXXX.com -sivusto on aukaistu käyttöönotettavaksi
        Ensimmäisessä vaiheessa sivustolla hoidetaan lisenssien kohdistuksiin liittyviä selvityksiä. Sivustolla tullaan jatkossa myös informoimaan yhteisöämme koskevissa asioissa.

        Lisenssiosuuksien selvittelyssä etenemme vaiheittain, koska "vanha selvittely" oli monella tapaa puutteellinen ja virheellinen, eikä sitä pystytä käyttämään juurikaan hyväksi


        Eli mites tuo menee?? onko vaan tietyt saanet vaihtaa WinCapitan lisenssit --

        Eikös tuosta ollut sellaista juttua aikoinaan että jos vähän maksat ja pidät turpasi kiinni niin vanhat wc-pönttölisenssisi siirtyvät kraakliaan.

        Niinpä kuten aijemmin sanoin rekisteröimattömien lisenssien kauppa on vaikeaa kontrolloida kenekään ne voi periaatteessa tehdä ihan mitä haluaa niin kauvan kun osa porukasta on niistä valmiita vaan jotain maksamaan. itse uskon, että taas paremmin informoitu porukkat on tehneet rahaa tuossa ja myyneet omat lisenssit näille viimeisille joilla kuitenkin sitä USKOA riittää=)


      • 3+1
        Harrast.treidaaja kirjoitti:

        Mitähän tuo Equity:(491.09%) tarkoittaa? Ymmärrätkö ? Eihän tarvitse palata, enää vastauksesi palautteeseen !

        Tarkoittaa että sinne on tullut pääomaa lisää. Ymmärrätkö?
        Pääoman lisäys ei ole tehty tuotto :)

        Laskin tuossa samalla tuon Hannun käyttämän riskin. Hannuhan EI pelaa, vaan tietää mitä tekee.

        Summa summarum:
        Kertariski: 2Lot 10.000 arvosta. 100:1 vivulla marginaalivaraus 2000 tuosta 10.000:sta.

        Pahin scenario eilen:
        4 kauppaa päällä, kaikki edellä mainitulla riskillä.

        Piparvo: $40 per pip eli 10pip miinus = -4% pääomasta.
        Vaikka tuottoa on tullut kyllä, sitä en kiellä, mutta 50pip liike väärään suuntaan (kuten eilen kävi) heilauttaa tiliä 40% miinukselle. Hannu ei siis pelaa vaan uusi järjestelmä on äärimmäisen tarkka.

        Tarkkuus: avoimet kaupat päällä vuorokauden tai pari, jolloin -70pip tappioasemasta suljetaan parin päivän päästä 2pip.

        Tulevaisuus:
        Kaikki rahat sinne= niinkin pienellä kokonaispääomalla kuin $1M, jokaiseen kauppaan otetaan kiinni 200Lot.
        Jotkut väittävät että tuolla pennialustalla tuollainen on lasten leikkiä.

        Loppulausunto:
        Jos joku tekee kuukaudessa parin satasen tilin tuplauksen tuollaisella riskillä, ei ole kovin kunnioitettava tulos, mikäli tuolla tähdätään isoihin rahoihin ja niiden kaupankäyntiin.

        Miksi:
        Yli $1M pääomatileille vipu ei ole enää 100:1 tai 200:1, vaan asiakkaiden varojen suojaamisen takia säädetyn lain takia, jota meklarit joutuvat noudattamaan, vipu on 25:1. Tämä ajaa Hannun kaupankäynnin ikävään tilanteeseen. Koska tuolla riskisuhteella ensimmäinen tehty kaupankäynti >$1M tilillä, varaa marginaalia 80% koko pääomasta, joten seuraavaa samankokoista kauppaa ei enää voida toteuttaa, kolmannesta tai neljännestä nyt puhumattakaan.

        Joten, nyt kun vielä on mahdollista, kaikki tuulipukukansa parien kymppiensä kanssa tuonne ja äkkiä. Se ei pelaa joka pelkää!
        On aikakin tuolla myfxbook raportilla todistetu että Hannu ei todellakaan pelkää, pelaamisesta ja tarkkuudesta voidaankin sitten olla aivan eri mieltä.

        Päivässä 40% pääomasta miinuksella avoimissa kaupoissa, avoimien tappioiden ollessa 2x suurempi kuin jo tehty parin kolmen viikon tuotto, ei ole jonkun mielestä pelaamista, vaan tietämistä :)

        Taidetaan apinoita taas vähän koijata, eikä niin vähääkään :)


      • hihiiiiiiiiii
        3+1 kirjoitti:

        Tarkoittaa että sinne on tullut pääomaa lisää. Ymmärrätkö?
        Pääoman lisäys ei ole tehty tuotto :)

        Laskin tuossa samalla tuon Hannun käyttämän riskin. Hannuhan EI pelaa, vaan tietää mitä tekee.

        Summa summarum:
        Kertariski: 2Lot 10.000 arvosta. 100:1 vivulla marginaalivaraus 2000 tuosta 10.000:sta.

        Pahin scenario eilen:
        4 kauppaa päällä, kaikki edellä mainitulla riskillä.

        Piparvo: $40 per pip eli 10pip miinus = -4% pääomasta.
        Vaikka tuottoa on tullut kyllä, sitä en kiellä, mutta 50pip liike väärään suuntaan (kuten eilen kävi) heilauttaa tiliä 40% miinukselle. Hannu ei siis pelaa vaan uusi järjestelmä on äärimmäisen tarkka.

        Tarkkuus: avoimet kaupat päällä vuorokauden tai pari, jolloin -70pip tappioasemasta suljetaan parin päivän päästä 2pip.

        Tulevaisuus:
        Kaikki rahat sinne= niinkin pienellä kokonaispääomalla kuin $1M, jokaiseen kauppaan otetaan kiinni 200Lot.
        Jotkut väittävät että tuolla pennialustalla tuollainen on lasten leikkiä.

        Loppulausunto:
        Jos joku tekee kuukaudessa parin satasen tilin tuplauksen tuollaisella riskillä, ei ole kovin kunnioitettava tulos, mikäli tuolla tähdätään isoihin rahoihin ja niiden kaupankäyntiin.

        Miksi:
        Yli $1M pääomatileille vipu ei ole enää 100:1 tai 200:1, vaan asiakkaiden varojen suojaamisen takia säädetyn lain takia, jota meklarit joutuvat noudattamaan, vipu on 25:1. Tämä ajaa Hannun kaupankäynnin ikävään tilanteeseen. Koska tuolla riskisuhteella ensimmäinen tehty kaupankäynti >$1M tilillä, varaa marginaalia 80% koko pääomasta, joten seuraavaa samankokoista kauppaa ei enää voida toteuttaa, kolmannesta tai neljännestä nyt puhumattakaan.

        Joten, nyt kun vielä on mahdollista, kaikki tuulipukukansa parien kymppiensä kanssa tuonne ja äkkiä. Se ei pelaa joka pelkää!
        On aikakin tuolla myfxbook raportilla todistetu että Hannu ei todellakaan pelkää, pelaamisesta ja tarkkuudesta voidaankin sitten olla aivan eri mieltä.

        Päivässä 40% pääomasta miinuksella avoimissa kaupoissa, avoimien tappioiden ollessa 2x suurempi kuin jo tehty parin kolmen viikon tuotto, ei ole jonkun mielestä pelaamista, vaan tietämistä :)

        Taidetaan apinoita taas vähän koijata, eikä niin vähääkään :)

        on porukoilta rahat loppu=) 30$ takia vaivaudutaan=)

        Ilmaista rahaa tarjolla!

        1) Mene alla olevaa kuvalinkkiä painamalla kyseisen MT4 Brokerin sivustolle.
        2) XM:n kotisivulta edelleen sen ylävalikossa olevalle Promotions -sivulle.
        3) Avaa oikean rahan tili ja saat 30$ treidausrahaa, jonka tuoton saat pitää itselläsi.

        Pieni summa, mutta voit kasvattaa tuon summan niin suureksi kuin kykenet ja saat pitää itselläsi. Kasvulle ei ole rajaa, mutta jos häviät, et ole menettänyt muuta kuin aikaasi.


    • xxxxxxxxxxxxxxx...

      no joo aijemmat yritykset hannu on tuolta deletoinut
      joten olisi hyvä ihan mielenterveydenkin kannalta että etes kerran onnistuisii=)

      • MarkusAnoppi

        Ei kaikki ole Kim Borg syntyessään. Hannusta tulee mieleen Aku Ankka ns. Sarjaepäonnistuja


      • Markussetä
        MarkusAnoppi kirjoitti:

        Ei kaikki ole Kim Borg syntyessään. Hannusta tulee mieleen Aku Ankka ns. Sarjaepäonnistuja

        Oikeesti tiedän keitä O. Hannun remmissä mukana ne on tuulipuku pappoja
        Jotka eivät oikein hahmota valuuttakaupasta mitään muuta kun sen mitä Hannu suoltaa heille
        Näitä luotto pappoja ei ole enää monta alle 30 tiedän jopa heidät nimeltään ym
        Mutta antaa Hannu höylätä katotaan tilannetta muutaman kuukauden päästä niin tämänkin on deletoitu;)
        Ja uusi alkaa;)))


    • Antti Suhonen Scam

      Antti Suhonen alias Markussetä alias cluso625 alias ....

      Jo vuosia jatkunuttta mustamaalausta WinCapitasta.

      Kyseinen mieleltään sairaan yksilön on syytä saada nyt hieman omaa lääkettään:

      Antti Suhonen houkuttelee ihmisiä omaan "kimppavedonlyöntiin":

      -----------
      Speed!
      24.3.2006 11:59
      0
      SULJE
      Niin
      Jos jollain kiinnostaa homma niin mulle voi mailata
      osoitteeseen [email protected]
      Itse ainakin uskon,että porukalla päästäisiin parempiin tuloksiin kuin yksin.Ja kuten jo mainitsin kaikki asiat tarkistettaisiin viranomaisilla mulla on tuttuja,että ei tehtäis mitään väärää ja et homma olis laillinen sun muuta.

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/2767325

      -----------

      Antti Suhonen etsintäkuuluttelee kaikenlaista:

      memmu/parturi helsin
      2.6.2011 14:32
      0
      Hei missä on jakomäessä asuva tai asui rivitalossa memmu niminen nainen
      jäin kaipaan sua ota yhteyttä[email protected]

      Antti

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9907688

      ----------

      Antti Suhosen ajojahtia:

      TOTUUSPALAAPÄTKITTÄI
      15.1.2014 15:37
      0
      Tässä raportissa mainitun yrityksen lisenssejä jäsenet ostivat, ja saivat sovitut tuotot. Lisensseillä satiin myös signaalin käyttöoikeus treidauksessa.
      Worldwide Investment Company Corp yhtiöltä tulivat suorat rahansiirrot Sveitsiläiseen (HSBC) ja Saksalaiseen pankkiin.
      Tämä yritys käytti signaalisysteemiä, ja pystyi siksi hoitamaan velvoitteensa.
      Vastaavia yrityksiä oli useita (5-8 kpl).

      KRP:n mukaan tälle yhtiölle ei mennyt centtiäkään jäsenten varoja.
      (100 miljoonaa sisään, 90 miljoonaa voittoihin, 5 miljoonaa jäädytettiin, 5 miljoonaa meni systeemin pyöritykseen palkkakuluineen).
      Silti KRP haki tältä yhtiöltä valtavaa summaa "Wincapitahuijauksen rikollista rahaa". EIKÖ HÄLYTYSKELLOT ALA SOIMAAN !!!!!

      Viranomaisten ja MB:n välistä kirjeenvaihtoa ei ole luovutettu puolustukselle vieläkään n. 6 vuoden jälkeen, vaikka esitutkintalaki näin edellyttää.
      EIKÄ SITÄ ASIAPAPERIA, JONKA PERUSTEELLA TILIT JÄÄDYTETTIIN, JA INNIOVATIIVINEN TOIMINTA TUHOTTIIN.

      Ai niin....se linkki.

      http://www.panamaamerica.com.pa/notas/773723-empresa-panamena-vinculada-a-piramide

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11993940

      ----------

      Antti Suhonen mukana sijoitusklubi Zacks Affiliate -järjestelmässä, jota mainostaa sivustolla peopleandpicks.com :

      http://www.peopleandpicks.com/profile/1019/?&p=1&sortby=stock_score,desc
      http://www.zacks.com/financial-affiliate-program/

      ----------

      Antti Suhonen on kiinnostunut lentämisestä:

      MACDONNELL DOUGLAS KC - 10 - 1: FLIGHT MANUAL 1

      http://books.google.fi/[email protected]&source=bl&ots=5Vg4Ti1zhy&sig=4Jcf2XkhG7jmYsw6EkzGhdwfvIM&hl=fi&sa=X&ei=KPduVMetOIXcPfnYgZAF&ved=0CEkQ6AEwBQ#v=onepage&q&f=false

    • Antti Suhonen Scam

      Antti Suhonen alias Markussetä alias cluso627 alias ....

      Jo vuosia jatkunuttta mustamaalausta WinCapitasta.

      Kyseinen mieleltään sairaan yksilön on syytä saada nyt hieman omaa lääkettään:

      Antti Suhonen houkuttelee ihmisiä omaan "kimppavedonlyöntiin":

      -----------
      Speed!
      24.3.2006 11:59

      Niin
      Jos jollain kiinnostaa homma niin mulle voi mailata
      osoitteeseen [email protected]
      Itse ainakin uskon,että porukalla päästäisiin parempiin tuloksiin kuin yksin.Ja kuten jo mainitsin kaikki asiat tarkistettaisiin viranomaisilla mulla on tuttuja,että ei tehtäis mitään väärää ja et homma olis laillinen sun muuta.

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/2767325

      -----------

      Antti Suhonen etsintäkuuluttelee kaikenlaista:

      memmu/parturi helsin
      2.6.2011 14:32

      Hei missä on jakomäessä asuva tai asui rivitalossa memmu niminen nainen
      jäin kaipaan sua ota yhteyttä[email protected]

      Antti

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9907688

      ----------

      Antti Suhosen ajojahtia:

      TOTUUSPALAAPÄTKITTÄI
      15.1.2014 15:37

      Tässä raportissa mainitun yrityksen lisenssejä jäsenet ostivat, ja saivat sovitut tuotot. Lisensseillä satiin myös signaalin käyttöoikeus treidauksessa.
      Worldwide Investment Company Corp yhtiöltä tulivat suorat rahansiirrot Sveitsiläiseen (HSBC) ja Saksalaiseen pankkiin.
      Tämä yritys käytti signaalisysteemiä, ja pystyi siksi hoitamaan velvoitteensa.
      Vastaavia yrityksiä oli useita (5-8 kpl).

      KRP:n mukaan tälle yhtiölle ei mennyt centtiäkään jäsenten varoja.
      (100 miljoonaa sisään, 90 miljoonaa voittoihin, 5 miljoonaa jäädytettiin, 5 miljoonaa meni systeemin pyöritykseen palkkakuluineen).
      Silti KRP haki tältä yhtiöltä valtavaa summaa "Wincapitahuijauksen rikollista rahaa". EIKÖ HÄLYTYSKELLOT ALA SOIMAAN !!!!!

      Viranomaisten ja MB:n välistä kirjeenvaihtoa ei ole luovutettu puolustukselle vieläkään n. 6 vuoden jälkeen, vaikka esitutkintalaki näin edellyttää.
      EIKÄ SITÄ ASIAPAPERIA, JONKA PERUSTEELLA TILIT JÄÄDYTETTIIN, JA INNIOVATIIVINEN TOIMINTA TUHOTTIIN.

      Ai niin....se linkki.

      http://www.panamaamerica.com.pa/notas/773723-empresa-panamena-vinculada-a-piramide

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11993940

      ----------

      Antti Suhonen mukana sijoitusklubi Zacks Affiliate -järjestelmässä, jota mainostaa sivustolla peopleandpicks.com :

      http://www.peopleandpicks.com/profile/1019/?&p=1&sortby=stock_score,desc
      http://www.zacks.com/financial-affiliate-program/

      ----------

      Antti Suhonen on kiinnostunut lentämisestä:

      MACDONNELL DOUGLAS KC - 10 - 1: FLIGHT MANUAL 1

      http://books.google.fi/[email protected]&source=bl&ots=5Vg4Ti1zhy&sig=4Jcf2XkhG7jmYsw6EkzGhdwfvIM&hl=fi&sa=X&ei=KPduVMetOIXcPfnYgZAF&ved=0CEkQ6AEwBQ#v=onepage&q&f=false

    • xxxxxxxxxxxxxxxx123

      Olen niin imarrreltu näistä=) Eiköhän kohta Englannista FCM
      Otateta yhteyttä Suomen viranomaisiin päin
      koskien näitä DD kauppoja kun se hannu ei ikinä hommaa milleekkään lupia ym nämähän kyllä menee herkästi läpi
      kun viranomaiset voivat käyttää pakkokeinoja jos on pienenkin epäilys
      esim rahanpesuun tai terrorismin rahoittamaseen=)
      Sitähän minä en tiedä mihin Clubi on syyllistynyt eikä minun tarvitse

    • hiihihihihihihhi

      Voi voi Antti.

      pissitetty21.11.2014 12:240 SULJE
      Saitkos Antti montakin kusetuksiisi mukaan?

      "Speed!
      24.3.2006 11:59

      Niin
      Jos jollain kiinnostaa homma niin mulle voi mailata
      osoitteeseen [email protected]
      Itse ainakin uskon,että porukalla päästäisiin parempiin tuloksiin kuin yksin.Ja kuten jo mainitsin kaikki asiat tarkistettaisiin viranomaisilla mulla on tuttuja,että ei tehtäis mitään väärää ja et homma olis laillinen sun muuta.

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/2767325
      VASTAA
      FacebookTwittershare emailshare url Ilmoita asiaton viesti
      antinpyramidipeli21.11.2014 12:270 SULJE
      Antti rakensi ison pyramidin Zacksin ( pyramidisysteemiin ja tienasi miljuunia. Tästä on faktaa ja kuten Antti jo verotietonsakin toi esille, niin asia on tarkistettavissa :)

      Antti osallistui tuohon pelkästään nimen perusteella, kun luuli tarkoittavan Sucksia eli lutkuttamista :D

    • 2345678oghjk

      kun juttelin hannun kanssa sen huomasi että kyllä oli tiili purrut ukkoon=) oli aika kärtyisä epätoivoinen ym

    • tuleva miljunääri

      HYVÄ HANNU!

      Ei muuta kuin rahaa sisään!
      Näin sponsorin retaleet saa rahaa jolla voivat maksaa ulosottovelkaansa pois. Sehän on vain rahaa niille jotka rahansa menettivät.
      Ja Hannu, tuplaa sitä tiliä jotta saat maksettua omaa velkaa valtiolle ja äkkiä.

      Laitetaan 200.000 Euroo Kulta-Hannun tilille ja HUPS! ,Kulta-Hannu voipikin maksaa 200.000/kk velkojaan pois. JA KAIKKI VOITTAA!

      HYVÄ HANNU!... tuplaa tili kuukaudessa hmm... 1000 sisään ja 2kk=2000,3kk=4000.... 12kk eli vuosi niin MUN TONNISTA ON TULLUT 2MILJUUNAA!!!!! HANNU TEKEE MILJUNÄÄREJÄ KAIKISTA TONNILLA JA VUODESSA! HYVÄ HANDEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... (mikä viddu sen pikavippifirman nettisaitti oli...tarvitaan dona ja sassiin)...Ei viddu, nyt tuli kiire, 1000 ekaa tonnilla sisään niin Kulta-Hannu tekee vuodessa 2MILJARDIA TUOTTO MEILLE KAIKILLE!!!!, se on mentävä NYT!.. pikavippiii mulle kans ja sekaan.

    • Heipaukkaapipsireima

      Päivitelläänpä tätäkin:

      http://www.myfxbook.com/members/eForexTraders/eforextraders-1/1074977

      102,6 % tuottoa 27.10.2014 lähtien.

      Rapiat tuplat vajaassa kuukaudessa.

      Pyörein luvuin ja samalla tahdilla satanen kumulatiivisesti paisuisi 400 000 euroksi vuodessa.

      Vaan mistäpä sitä vielä tietää - parantaahan se sikakin juoksuaan.

      Miljoona prosenttia vuodessa olisi tuollainen kohtuullinen tavoite. ; ))))

    • markussetä

      katsotaanpas muutaman kuukauden päästä ai niin skylimitin prosentit
      SkyLimit 248194.41%
      http://www.myfxbook.com/members/eForexTraders

      Name:
      Johan Ferdinand Kreus
      Bio:
      Not Specified.
      Trading Style:
      Not Specified.
      Motto:
      Experience: More than 5 years
      Location:
      Vouchers: 0
      Registered: Jun 22 2011 at 12:56

      • markussetä

        mitäs sinne kreussille Livonsaareen kuuluu=)


      • anttipanttivinttipim

        Antti Suhonen
        Vaihtelee / #83 Anteeksi kirjoitus virheeni27.02.2008 21:52
        Hei anteeksi kirjoitusvirheeni olen vammainen oikeasti ja eläkkeellä ikä(31)
        Olen seurannut tätä ns.salaliittojärjestöä,mutta kun lukee kaikki hyvin huolellisesti niin se teille selviää..http://www.cuttingedge.org/
        Arvoisa Suvi Linden voi toki minut haastaa oikeuteen näistä ja se on minusta sen arvoista.KRP;n poliisit tuntevat minut-ei minulla EI ole rikosrekisteriä
        vaan olen olen auttanut KRP;tä aikoinani.siellä on yksi erittäin hyvä tutkija,mutta eihän yksin tälle voi mitään..
        -T Antti Matti Pietari Suhonen(turvakielto)Aijemmista tehtävistä.


        http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:H0pCdW7ITGkJ:www.adressit.com/keskustelu/viesti/14980 &cd=5&hl=fi&ct=clnk&gl=fi


    • markussetä
      • 234567890gfhjk

        Siellähän se yksikin ydinfyysikko valuuttakauppa-asiantuntija
        asuu=)


      • fghjktyuio

        Kreussiko asuu tuolla?


    • markussetä

      Hätä valhehan tuo DD kauppa on ei sitä ole tehty ollenkaan
      eikä se kuulemma tule koskaan menevän oikeudelle läpi
      ei ne pellejä usko. Mikä on hyvä, että Suomen oikeusjärjestelmä on
      hyvä. Se ei tule muuttumaan, vaikka itkis, näkis painajaisunia tai vaikka nussis se ei tule muuttumaan missään==

      • rovaniemen äiti

      • Kunnian mies

    • Livossa itekin

      Livonsaaren Kyläyhdistys ry on luvannut pitää tuhlaajapojan eväissä yli talven. Sokerijuurikasta on tuotu 20 kg, pottuja ja porkkanoita myös. Metsästysporukka luvannut kauriin huonompia osia, joita kaikki eivät viitsi ottaa. Kalaan pääsee aina kun pysyy mato-ongessa eikä haikaile virvelilupaa.

      Siellä se asuu, lupasivat vähän katsoa perään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe