Vinkki linkki

Speed!

8

706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asddfg

      Jos tilastot pitää kutinsa niin noihan voittaa jatkuvaan ;) ..harmi vaan kun on ulkomainen vihjepuoti niin ei voi oikein luottaa..

      • Speed!

        Yhtälailla niihin vissiin voi luottaa kuin Suomalaisiinki toi on aika kallis,mutta jos toi toimii niin äkkiä maksaa itsensä.Voihan tonne veistää heille kysymyksiä turvallisuudesta sun muusta heidän sähköpostiinsa.Niin käyttäähän ulkolaisetkin Suomen ESBC;tä,miten muuten te ajatteletta jos alkais käyttään me kaikki esim.ESBC;n palveluja niinkö Vuoksenmaa itsekki tekee ainakin sanonu,että tekee noi vihjeiden rivit itsekki niin voittaiskohan siinä pitkällä tähtäimellä?Olishan se helppoa kun vaan surffais ESBC;n sivuille ja kopsais sieltä vetovihjeet
        Mitä ootte mieltä?Toimiiko se vai ei ja jos ei toimi niin miten itse Guru Vuoksenmaa on itsestänsä tehny miljonäärin vai lotossako hän on voittanu.?


      • Vuoksenmua
        Speed! kirjoitti:

        Yhtälailla niihin vissiin voi luottaa kuin Suomalaisiinki toi on aika kallis,mutta jos toi toimii niin äkkiä maksaa itsensä.Voihan tonne veistää heille kysymyksiä turvallisuudesta sun muusta heidän sähköpostiinsa.Niin käyttäähän ulkolaisetkin Suomen ESBC;tä,miten muuten te ajatteletta jos alkais käyttään me kaikki esim.ESBC;n palveluja niinkö Vuoksenmaa itsekki tekee ainakin sanonu,että tekee noi vihjeiden rivit itsekki niin voittaiskohan siinä pitkällä tähtäimellä?Olishan se helppoa kun vaan surffais ESBC;n sivuille ja kopsais sieltä vetovihjeet
        Mitä ootte mieltä?Toimiiko se vai ei ja jos ei toimi niin miten itse Guru Vuoksenmaa on itsestänsä tehny miljonäärin vai lotossako hän on voittanu.?

        Juu kyllä se niin on että Jorma rikastuu noilla vihjepuhelimilla ym saaduilla tuotoilla. Miksi vaivautua tekemään tuollaista paljon työtä vaativaa vihjejärjestelmää jos itse vedonlyönnistä saisi tulonsa..


    • asddfg

      Onpa muuten tosiaan aika kalliit vihjeet! Mutta jos tuolla osumamäärällä vihjeevat niin ei se silloin kallis ole..

      Ekat 6 tippsiä edullisesti, vain 50$ ;)

    • Speed!

      olisko tässä järkeä kun toi palvelu on noin kallista niin tekis niin,että kerättäis oma voittoporukka ja
      msit jokainen vuorollaan maksais ton summan ja vihjeet jaettaisiin toisillemme näin kaikki hyötyisi.Tiedän,että tällä forumilla tota ei kannate tehä kun monet kävis hakeen vihjeet sit ilman,että kuuluisi meidän porukkaan,eli oma forumi olis silloin paikallaan mä voisin sitten jos niin jos tässä olis ajatusta kysyä yheltä tutulta poliisilta joka toimii tutkija,että kaikki menis vain lainpuitteiden mukaisesti eli mitä ootte mieltä?

      • Speed!

        Jos jollain kiinnostaa homma niin mulle voi mailata
        osoitteeseen [email protected]
        Itse ainakin uskon,että porukalla päästäisiin parempiin tuloksiin kuin yksin.Ja kuten jo mainitsin kaikki asiat tarkistettaisiin viranomaisilla mulla on tuttuja,että ei tehtäis mitään väärää ja et homma olis laillinen sun muuta.


      • Pelisijoittaja

        www.voittoporukka.fi tekee analyysit ja porukkapelaamiset ja porukalla enemmän kokoa kuin pystyt itse keräämään...


    • huijaa!

      99 USD per day aika törkeetä ja varmasti kusetustakin...

      soittakaa mulle niin kerron vinkkejä tai laittakaa s-posti osoitteenne tänne niin lähetän sinne ilmaisia vihjeitä.

      T: www.oikevihjetietäjä.com

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1659
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1461
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1129
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      6
      1091
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1082
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      5
      991
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      964
    8. 6
      960
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      2
      950
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      944
    Aihe