matkaseuraa minne vain

nainen mä

oon 32v nainen ja voin lähteä koska vain minne vain. kumppanilla ei ole niin väliä kunhan maksaa matkat ja olemisen.

24

795

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jamppa3

      ok

    • kiinnostaa kyllä

      Sopisiko sinua vanhempi ukko
      Jos ,niin laita email osoitteesi

    • nainen mä

      . en laita sähköpostiani tänne. se täyttyy kumminkin pervoista. minne oisit menossa? iällä ei väliä.

      • Kusti.

        Köyliöön loppiaisena.


    • näin se menee

      Mukaan voit tulla, kunhan maksat matkasi ja elantosi. Elättejä en kaipaa.

    • nainen mä

      lue ilmoitus uudestaan. kumppanin on tarkoitus maksaa. ulkomaille mieli tekisi. ei köyliöön.

      • kiinnostaa kyllä

        Unkariin


      • olen mies

        Joulukuun 5 tai 6. pvälle etsin äkkilähtöä ja tod.näk Kanarialle, viikoksi. Äkkilähtöjä katselen ja ois hyvä tietää ajoissa että otanko kahdelle vai vain itselleni. Ilmoittele yht.tietoja. Tai jos joku muu lukija on kiinnostunut niin neuvotellaan.
        Ja kun Kanarian reissu tehty niin sitten Joulun aikaan "valmiiseen joulupöytään" nauttimaan risteilylle.


      • edellinen

        Tajusin kerralla, en silti kaipaa elättejä jokainen maksaa kaiken itse sillä siisti.


      • olen mies kirjoitti:

        Joulukuun 5 tai 6. pvälle etsin äkkilähtöä ja tod.näk Kanarialle, viikoksi. Äkkilähtöjä katselen ja ois hyvä tietää ajoissa että otanko kahdelle vai vain itselleni. Ilmoittele yht.tietoja. Tai jos joku muu lukija on kiinnostunut niin neuvotellaan.
        Ja kun Kanarian reissu tehty niin sitten Joulun aikaan "valmiiseen joulupöytään" nauttimaan risteilylle.

        joko mennään :)


    • Moi, laitatko lisätietoja itsestäsi mistä päin olet yms. sähköpostilla.

      [email protected]

      • kyselen ensin

        Onko Jarppi mies vai nainen


      • kyselen ensin kirjoitti:

        Onko Jarppi mies vai nainen

        Mies


    • Nono

      Täällä nainen 30v olisi valmis lähtemään jouluksi johonkin päin vaikkapa äkkilähdöllä. Kaipuuna aurinko ja ainainen matkakuume! Reissukokemusta kertynyt samoin yksin reissaaminenkin tullut tutuksi. Nyt kuitenkin tuntuu, että jouluna ei haluaisi yksin lähteä eikä ketään tunnu saavan mukaankaan..

      • JaJo

      • millon olisit valmis lähtee? ilmottele jos oikeesti oot reissaaja. kaikki ei ole, sen oon huomannut.


    • NuorempiNn

      Onks tää ihan todellista, vai vaan paljon trolleja? Että noin moni on valmis maksamaan jonkun tuntemattoman matkat, ihan sokkona?

      Pitäsköhän itsekin kokeilla...

      • että tälleen

        No etkö tajuu. Nuorehko nainen haluaa lähteä matkalle kunhan joku muu maksaa. No keski-ikäisiä miesehdokkaita löytyy ja mistähän syystä. Odottavat vastapalveluksia seksin muodossa tietty. Sitä saavatko mitään on sitten turha spekuloida voivat jäädä ihan ilman mutta eihän sellaista ole luvattukaan. Tuolla ylempänähän nainen jo pervot doubbasi.


      • ---------
        että tälleen kirjoitti:

        No etkö tajuu. Nuorehko nainen haluaa lähteä matkalle kunhan joku muu maksaa. No keski-ikäisiä miesehdokkaita löytyy ja mistähän syystä. Odottavat vastapalveluksia seksin muodossa tietty. Sitä saavatko mitään on sitten turha spekuloida voivat jäädä ihan ilman mutta eihän sellaista ole luvattukaan. Tuolla ylempänähän nainen jo pervot doubbasi.

        Eli siis jonkun pitäisi maksaa naisen matka, ihan vaan siksi että kyseessä on nainen? Ja vielä erikseen korostaa ettei seksiä heru?
        On siinä naisella suuret luulot itsestään.
        Huoralta saa satasella-parilla varmasti, saa valita sen näköisen kuin haluaa eikä tarvitse miettiä olisko siitä kaveriksi vai ei.
        En käsitä miten joku voisi mihinkään näin älyttömään suostua. Maksakoot jokainen itse omat matkansa.


      • nainen mä
        --------- kirjoitti:

        Eli siis jonkun pitäisi maksaa naisen matka, ihan vaan siksi että kyseessä on nainen? Ja vielä erikseen korostaa ettei seksiä heru?
        On siinä naisella suuret luulot itsestään.
        Huoralta saa satasella-parilla varmasti, saa valita sen näköisen kuin haluaa eikä tarvitse miettiä olisko siitä kaveriksi vai ei.
        En käsitä miten joku voisi mihinkään näin älyttömään suostua. Maksakoot jokainen itse omat matkansa.

        Ja vielä erikseen korostaa ettei seksiä heru?

        En ole niin sanonut! Riippuu miehestä ja käytöksestä.

        Ilmoituksen laiton jälkeen olen jo yhden miehen kanssa ollut ulkomailla ja kyllä oli mukava mies ja varmasti hänkin oli tyytyväinen.


    • reissaaja1

      pääsetkö lähtee äkkilähdöllä?

    • don tapsa

      Oon menossa Kuubaan 4 viikoksi 19. tammikuuta. Vielä kerkeet mukaan.

    • lomalle

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1883
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1446
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1394
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      9
      1356
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe