Miksi teillä naisilla on jännämies?

Ätmi.

Teillä monella naisella varmaan on sellainen jännämies joten miksi haluatte että teitä kohdellaan huonosti?
Teitä petetään, teitä hakataan, teitä haukutaan mutta te vaan olette ja luulette että se on rakkautta. Miksi kunnollinen mies ei teille kelpaa. On varmaan mukavaa kun se jännämies on komea ulkonäöltään mutta onko se sitten sen arvoista kun teitä pahoinpidellään henkisesti ja fyysisesti?

32

2306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ………….

      Ei ole, ei petetä, ei hakata, ei haukuta. On kunnollinen.

      • nainen vfvrf

        EI ole kuvatunlaista huonosti käyttäytyvää miestä minulla, eikä kenelleäkään tutulla ystävällänikään.


    • nainen miettii

      Eivät naiset halua huonosti kohtelua missään nimessä. Nuorena sitä voi moni erehtyä miehen suhteen. Ei kukaan luule että pettäminen, hakkaaminen ja haukkuminen on rakkautta. Sitä rakkautta varmaan toivoisi olevan. Tunnollinen, kiva mies kelpaa (pahat miehet ovat muuten usein tunnollisia töissä ja muille ihmisille), mutta ihmisessä on muita ominaisuuksia jotka pitäisi osua kohdilleen. Miehen kannattaa lähestyä naista ja tuoda hyviä puolia esiin - kiltteyden korostaminen sanallisesti tai esittäen ei silti ole hyvä iskukeino. Siitä tulee äkkiä käsitys, että mies on pihalla kaikesta miten naista voi lähestyä. Kelpaako sinulle kaikki naiset?
      Se että joku mies on komea, ei tee oikeutetuksi olla paha naisille tai ylpeä joka ei näe kuin oman itsensä. Jos on "kiltti", sen näkee käytöksestä, ei pahakaan tarvitse olla.

    • impulsiivinen

      En kaipaa hakkaamista enkä pettämistä.
      Pitkässä juoksussa on kuitenkin hyvä, että tasaisen ja turvallisen elon sopivasti katkovat yllätykset.
      Ei käy elo pitkäveteiseksi.

      • nainen miettii

        Itse en kaipaa yllätyksiä yhtään (ellei ole oikeasti positiivinen pieni yllätys), koska osaan järjestää niitä itse tarvittaessa. Mutta ehkä pieni salaperäisyys joskus on ok.


      • jomppa tomppa
        nainen miettii kirjoitti:

        Itse en kaipaa yllätyksiä yhtään (ellei ole oikeasti positiivinen pieni yllätys), koska osaan järjestää niitä itse tarvittaessa. Mutta ehkä pieni salaperäisyys joskus on ok.

        Siis yllätyksetön, mutta salaperäinen... Kuuntelepa se Suurlähettiläiden biisi "Mitä miehen tulee olla". Kuvaa hyvin naisten, tai ainakin joidenkin naisten, kriteerejä.


    • NaeNeN *

      Itseään kunnollisiksi kutsuvat miehet ovat yleensä loputtoman tylsiä jaloissa pyöriviä reppanoita. Sitten on taas oikeasti kunnollisia miehiä, joille se kunnollisuus ja toisen ihmisen kunnioitus ovat selvä asia ilman, että sitä pitää erikseen jankata ja mainostaa moneen kertaan. Näillä miehillä on itsetunto kohdillaan, ovat sitten pitkiä tai pätkiä, lihavia tai laihoja - ja myös riittävän "jänniä" naisilleen ilman, että pitää hakea "säväystä" alatyylisestä käytöksestä. Arvele sinä, Ätmi, vapaasti mitä hyvänsä - kyllä naiset tietävät...

    • andreeaa

      Ahaa täällä se katkera ätmi taas on vuodattamassa. Sua varmaan vituttaa kuulla, että on paljon naisia joilla on ihana ja kunnioittava mies! Sinä varmaan oot yksin taas ihan syystä, negatiiviset ihmiset on luotaantyöntäviä...

      • Yksin oon.

        Parenmpi yksin kuin hakkaavan puolison kanssa. Kyllä niin monet naiset kärsii ja kuolee kun mies hakkaa.


      • andreeaa
        Yksin oon. kirjoitti:

        Parenmpi yksin kuin hakkaavan puolison kanssa. Kyllä niin monet naiset kärsii ja kuolee kun mies hakkaa.

        Joo ja suomi24:een katkera kirjoittelu auttaa sitä ;). Monet miehet ovat yhtä lailla hullun naisen kanssa, turha noista asioista on tänne kirjoitella se ei asiaa pelasta!


    • gujklö

      Pidätkö meitä ihmisiä ihan saatanan tyhminä? Minä pidän sinua tyhmänä, sillä mainitsemasi tilanne luultavasti johtuisi joko ulkoisista olosuhteista tai tukholma-syndroomasta, googlaa niin sivistyt.

    • peterpano

      Haluan jännän naisen, sellaisen jolla hoikka kroppa, pärstä saa olla vaikka millainen. Aloitus taisi olla provo, mutta minun naisihanne ei...

    • Sillä rajalla

      Niinhän se on kun naiset ei toimi ja ajattele kuin miehet.
      Miehet kun luulee että se tasapaksu elämä, tuttu ja turvallinenkin riittää naiselle.
      Ei se tarkoita hakkaamista tai hakkaamattomuutta fyysisesti.

      Niinhän se on luonnossakin se kukko joka eniten tuo itseään esille ja rintaansa röyhistelee saa sen naaraiden huomion ja naaraillekkin tulee kilpailivietti muita naaraita kohtaan kun se antaa parhaimmat geenit jälkikasvulleen kuin sillä nurassa olevalla hiljaisella harmaalla uros hiirulaisella.

      Se on sitten eriasia toimiiko tämä ihmissuhteiden parisuhdemarkkinoilla kun ne erotilastotkin on mitä on...kun se harmaa hiirulainen oliskin ollut se paras valinta mutta sehän kelpaa jälkikäteen tämän valikoidun kukkoilijan kanssa tehtyjä jälkipolvia....ja siihen pitäis sanoa tämän hiirulaisenkin nou nou!

    • Totuus luusereista

      Ätmit ne vaan trollailee, kun niillä on työttöminä aikaa. Tosin suurin osa niiden ajasta menee runk-kaamiseen ja kaljanjuontiin.

    • keddu

      alkaa jo pelottaa "kiltti mies" tuo sinun sairas katkeruus. Se alkaa muuttua kokoajan agressiivisemmaksi. Suosittelen edelleen menemään juttelemaan jonkun kivan hoitajasedän tai tädin kanssa noista sinun ongelmistasi. Saatat saada oloon helpotusta

      • miesvm_1967x

        Joo, kilttiksellä alkaa menemään puurot ja muurauslaastit jo sekasin :O


    • tauskin naapuri

      Olette sairaita kun sanotte kilttistä sairaaksi, mies joka ei ole rikoksia tehnyt. Entäs ne naisten ihanat poikaystävä joilta naiset saa huonoa kohtelua, ne varmaan on unelma miehiä.

      • Kilttis.

        Mitä mitä, miksi olen muka agressiivinen. En ole koskaan lyönyt naista enkä ketään, en ole koskaan ollut putkassa tai poliisin kanssa tekemisissä rikoksen takia syytettynä mistään. Mites ne naisten ihanat jännämiehet, luulen että ne ravaa jatkuvasti kyttiksellä ja putkassa jonkinlaisen rikoksen tehneenä.


    • muunlaisia ei ole

      Minun mieheni ei ole komea. Ajattelin, että komeat ovat huonoluontoisia, siksi valitsin tuollaisen ressukan. Uskoisin, että hänkin tulee vielä pettämään, elkeitä on jo ollut. Ajan kanssa alkaa varmaan haukkumaan ja kaippa se alkaa hakkaamaankin. Miehet nyt ovat sellaisia.. Seuraavaksi voisi kokeilla sitten sitä komeaa.. on sentään jotain iloa suhteesta.

      • Minun Jännämieheni on komea. Pitkä, tumma, raamikas, intensiiviset jäänsiniset silmät. Ei taatusti hauku eikä hakkaa. Enkä kyllä murehdi, että pettäisikään


      • muunlaisia ei ole
        helka kirjoitti:

        Minun Jännämieheni on komea. Pitkä, tumma, raamikas, intensiiviset jäänsiniset silmät. Ei taatusti hauku eikä hakkaa. Enkä kyllä murehdi, että pettäisikään

        "Ei taatusti hauku eikä hakkaa. Enkä kyllä murehdi, että pettäisikään"

        Noin itsekin ajattelin miehistä, joiden kanssa olin aikoinani. Joitakin kuukausia olivat ihania miehiä, sitten alkoivat näyttämään todelliset luontonsa. Koskaan ei voi etukäteen eikä muutaman kuukaudenkaan tuntemisellakaan sanoa, mitä on luvassa myöhemmin.


      • muunlaisia ei ole kirjoitti:

        "Ei taatusti hauku eikä hakkaa. Enkä kyllä murehdi, että pettäisikään"

        Noin itsekin ajattelin miehistä, joiden kanssa olin aikoinani. Joitakin kuukausia olivat ihania miehiä, sitten alkoivat näyttämään todelliset luontonsa. Koskaan ei voi etukäteen eikä muutaman kuukaudenkaan tuntemisellakaan sanoa, mitä on luvassa myöhemmin.

        Siksihän sitä seurustellaan, jotta opitaan tuntemaan ihminen sellaisena kuin hän on niiden ensimmäisten "kuherruskuukausien" jälkeenkin. Mutta olen varma, että ystäväni, joka tämän miehen on tuntenut vuosikausia, ei olisi vinkannut hänestä minulle, jos tietäisi hänen olevan aggressiivinen.


      • andreeaa
        muunlaisia ei ole kirjoitti:

        "Ei taatusti hauku eikä hakkaa. Enkä kyllä murehdi, että pettäisikään"

        Noin itsekin ajattelin miehistä, joiden kanssa olin aikoinani. Joitakin kuukausia olivat ihania miehiä, sitten alkoivat näyttämään todelliset luontonsa. Koskaan ei voi etukäteen eikä muutaman kuukaudenkaan tuntemisellakaan sanoa, mitä on luvassa myöhemmin.

        Oletko samanlainen kuin tää ketjun aloittaja, ja uskot että komea mies ei voi olla kunnollinen=ei hakkaa jne? Ja en edes ymmärrä tätä "komea" käsitettä, sillä se on todellakin subjektiivinen käsite.


      • muunlaisia ei ole
        helka kirjoitti:

        Siksihän sitä seurustellaan, jotta opitaan tuntemaan ihminen sellaisena kuin hän on niiden ensimmäisten "kuherruskuukausien" jälkeenkin. Mutta olen varma, että ystäväni, joka tämän miehen on tuntenut vuosikausia, ei olisi vinkannut hänestä minulle, jos tietäisi hänen olevan aggressiivinen.

        Ex miehieni ystävät eikä sukulaisetkaan tienneet näiden miesten pimeistä puolista. Hauskaa seuraa ja rehtejä ulospäin, kumppani saa nähdä ihan muita puolia, kuin muut. Sellaisetkin, joista vähiten kukaan uskoisi, voivat käyttäytyä psykopaattisen sairaasti perhettään kohtaan. Varmasti on komeita ja päästään suht terveitä (kukaanhan ei ole täydellinen), mutta vain aika näyttää missä mennään..


    • P+N

      Juu en minäkään kuulu tuohon kuvailemaasi naisporukkaan. Ihan tavallisen näköinen avokki joka opiskelee, kaikin puolin ihana ja osaa jutellakin asioista. Pitkään oltu yhdessä ja kihloissakin ollaan.

      • ikisinkku.

        Jos ei usko että hyviä miehiä on niin ei sitten kannata seurustella. Minä uskon että naiset valitsee miehen ainoastaan ulkonäön perusteella. Naiset sietää pettämistä ja kaikkea huonoa kohtelua koska mies on komea.


      • miesvm_1967x
        ikisinkku. kirjoitti:

        Jos ei usko että hyviä miehiä on niin ei sitten kannata seurustella. Minä uskon että naiset valitsee miehen ainoastaan ulkonäön perusteella. Naiset sietää pettämistä ja kaikkea huonoa kohtelua koska mies on komea.

        Lopeta jo kilttis tää palstan masinoiminen. Yhdyin vain edelliseen puhujaan edellisessä kommentissani. Et ehkä ole fyysisesti väkivaltainen ja olet kenties muutenkin elintavoiltasi ihan ok. Mutta psyykkisesati olet jo saanut pahoinpitelijän kruunun etkä ole enää muita parempi vaikka kuinka "kiltti" olisit. Olet vaan katkera paskanjauhaja ja harrastat henkistä väkivaltaasi jatkuvalla katkeruuslitaniallasi. Katso ihan itse sinne saatanan peiliin ja lopeta noi "komeamies, jännämies" tarinat.

        Komppasin edelläni olevaa keskustelijaa jurrikin tästä syystä että sun pakonomainen latina alkaa saamaan huolestuttavasti aggressiivisia piirteitä. Sinänsä kukaan ei sua ole aggressiiviseksi väittänyt mutta sun jutut ja toi saatanan hokeminen alkaa kyllä jo olemaan normaalin ulkopuolella. Hankkiudu hoitoon hyvä mies äläkä sätkätä täällä samaa kuin vanha wireen kakstahtinen!


    • sinkku forever

      Luonne ei ole mitenkään yhteydessä ulkonäköön. On komeita jännämiehiä ja rumia jännämiehiä. Se on huonoa tuuria jos ei osaa valita sitä hyvää kilttiä miestä. Jos mies juo heti suhteen alussa ja komentelee ja on väkivaltainenn määräilevä niin sellainen kannattaa heti jättää.

      • miesvm_1967x

        Myös sellaiset kannattaa unohtaa joilla on hirveä pakkomielle ja alemmuuden tunto omasta rumuudestaan. Niillä on aina jotain mätää arkut täynnä jos ei oo itsetunto kohdillaan.


      • don t
        miesvm_1967x kirjoitti:

        Myös sellaiset kannattaa unohtaa joilla on hirveä pakkomielle ja alemmuuden tunto omasta rumuudestaan. Niillä on aina jotain mätää arkut täynnä jos ei oo itsetunto kohdillaan.

        Mies ei saa olla katkera vaikka ei ole saanut naisilta mitään huomiota 10 vuosiin. Pitää siis esittää iloista positiivista aina ja tunteita ei saa näyttää missään nimessä. Naista kyllä kehutaan heti kun on löytänyt oman jännämiehensä. Naiset ei vaan uskalla puhua ongelmistaan vaikka niitä hakataan.


    • näinmeillä

      Isäni oli ilmeisesti tuollainen "jännämies". Kuvottava tyyppi. Siksi itsellä on ja on ollut ihan muunlaisia miehiä. Kyllähän isällänikin naisia riitti, jokin heissä vain osaa naisista kiinnostaa. Sitten kun todellinen luonne paljastuu, sanotaan moimoi.

    • missä aloitus

      Voisiko joku joskus kysyä kysymyksen miesten jännänaisista, aloituksena. Vaikka "kiltti nainen" nimimerkillä. :) Onhan niitä naisiakin jotka vetävät miestä turpaan ja niin edelleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1198
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe