Minä tiedän jos...

FireWalkWith

Katsot minua, pidempään kuin 3 sekunttia. Jos kerrot jotain...muutakin kuin hermostunutta höpötystä. Rauhoitu. En pure, vaikka söisinkin ;)

13

684

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saatan purra

      Mutta älä ole niin varma, etten minä pure...saatan tehdä sen, jos vielä kiusaat.

    • Ässässässä

      Ihana

    • FireWalkWith

      Ei minua pelota, vaikka iskisit hampaasi kiinni. Saattaisin ehkä tykätä ;)

    • Ässässässä

      Tulisitko kanssani lumisateeseen kävelylle.... Jos tonne hautuumaalle päin? :D

    • mielelläni

      tulisin..

      • FireWalkWith

        No hautuumaa kuulostaa hyvältä. Katakombit vielä paremmalta. Mut sit meidät pitää kyl melkein pitää mennä Pariisiin...


      • FireWalkWith
        FireWalkWith kirjoitti:

        No hautuumaa kuulostaa hyvältä. Katakombit vielä paremmalta. Mut sit meidät pitää kyl melkein pitää mennä Pariisiin...

        Ja Pitää ja pitää ja pitää...


      • 5837
        FireWalkWith kirjoitti:

        Ja Pitää ja pitää ja pitää...

        Katakombeja on Roomassakin...


    • Siirialia

      Hei Ap ei 3 sekunnin katse kaikissa tapauksissa tarkoita että olisi kiinnostunut. Itse saatan tarkastella kovasti vastaan tulevia tuntemattomia. Olen kiinnostunut heistä ihmisenä, aika harvoista olen kiinnostunut muussa mielessä. Tällöin katse on eritisen välttelevä tai saattaa kestää huomattavan pitkää. Tarkkailen vastaantulevien ilmeitä, olemusta, persoonaa ja käytöstä.

    • FireWalkWith

      Eipä tietenkään. Eivätkä kaikki jotka sanovat rakastavansa, rakasta,eivätkä kaikki jotka hymyilevät sinulle, tarkoita sitä. Elämä on mystinen kiehtova kokonaisuus, kaikkine tunteineen ja elämyksineen. Nautin siitä.

    • Magneetti...

      Se on se yhteinen tunneherkkyys, samankaltaisuus, jonka aistin .
      Yritän sitä surkeasti peitellä, harvoin päästään kahdestaan, rakkautta on.
      Ei tuo syöminenkään huono vaihtoehto ole.:)

    • Joo, syöminenkin on ihan varteenotettava vaihtoehto :)

    • Mutta jos tuijjotellaan toisiamme, saadaan oksitosiini ryöpyt. Tai no...minä saan. Se on vielä parempaa kuin syöminen !!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1967
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      51
      1701
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1617
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe