Skoda keskustelluin palsta

ihmettelijä

Skodasta 31391 viestiä, Toyotasta 31344, M-B:stä 25297, Peugeotista 16566, Fordista 15133, Renaultista 13309.
Näiden jälkeen on suuruusjärjestyksessä 10000 - 5000 viestiä seuraavista: Mazda, Lada, Fiat, VW, Volvo, Citroen, BMW, Audi, Opel.

Miksi keskustelut keskittyvät noihin merkkeihin? Skoda aiheuttaa siis suuria tunteita.

35

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trolleja ne on

      Skoda menestys sapettaa muiden merkkien, jarsinkin japanilaisautojen myyntiorganisaatioita. Siksi Skodapalsta on jatkuvan ja systemaattisen trollailun kohteena. Kuvittelevat potentiaalisten Skodan ostajien hakevan vaikutteita täältä.

    • Hölmöläiset

      Skodan suosio kuvastaa kansan sivistystasoa.

      • Älykkäät

        Huonolla menestyksellä sitä kuitenkin koitetaan torpata, kun myynti sujuu. Miksi siis tämä into?


      • katsotaan ensikuussa
        Älykkäät kirjoitti:

        Huonolla menestyksellä sitä kuitenkin koitetaan torpata, kun myynti sujuu. Miksi siis tämä into?

        Tosiasia on nyt niin että skodan esiin tulleet vakavat viat kiinnostavat nyt kovin.Joka lehdessäkin otsikoissa viikottain.Monet ostajat pettyneet jälkeenpäin erittäin huonoon laatuun.ja skodan osalta menestyksestä ei kannata puhua mitään.suomessakin vasta kolmanneksi myydyin.loppuvuonna ford ha volvo voi tiputtaa skeidan hännänhuipulle.vanhanaikaisen sämpylän tarina alkaa olla ohi suomessakin.pettyneitä riitää.


      • skoda marraskuussa
        katsotaan ensikuussa kirjoitti:

        Tosiasia on nyt niin että skodan esiin tulleet vakavat viat kiinnostavat nyt kovin.Joka lehdessäkin otsikoissa viikottain.Monet ostajat pettyneet jälkeenpäin erittäin huonoon laatuun.ja skodan osalta menestyksestä ei kannata puhua mitään.suomessakin vasta kolmanneksi myydyin.loppuvuonna ford ha volvo voi tiputtaa skeidan hännänhuipulle.vanhanaikaisen sämpylän tarina alkaa olla ohi suomessakin.pettyneitä riitää.

        Tulihan sieltä oikein pitkä vuodatus. Kannattaa kuitenkin käyttää se viimeinen peruskouluvuosi kirjoitustaidon kohentamiseen. Sitten saattaa olla mahdollista löytää sellainen työpaikka, että pystyy ostamaan auton.


      • pilkun nussija
        skoda marraskuussa kirjoitti:

        Tulihan sieltä oikein pitkä vuodatus. Kannattaa kuitenkin käyttää se viimeinen peruskouluvuosi kirjoitustaidon kohentamiseen. Sitten saattaa olla mahdollista löytää sellainen työpaikka, että pystyy ostamaan auton.

        Meluavan huojuvan vettä vuotavan halvanoloisen vanhanaikaisen sämpylän taival on nyt tullut tiensä päähän.Ps sekosiko larvannolla polla kahden korkeakoulu tutkinnon vuoksi.Noh nyt joutaa työttömänä julli täällä selittelemään aamusta iltaan


      • meluisa skoda
        pilkun nussija kirjoitti:

        Meluavan huojuvan vettä vuotavan halvanoloisen vanhanaikaisen sämpylän taival on nyt tullut tiensä päähän.Ps sekosiko larvannolla polla kahden korkeakoulu tutkinnon vuoksi.Noh nyt joutaa työttömänä julli täällä selittelemään aamusta iltaan

        Hei jullit.KEHUKAA MYÖS ETTÄ SKODISSA ON YLIVOIMAISESTI ENITEN VIKOJA.googlatkaa valituksia päivittäin.


      • Työvoimapolittiikkaa
        meluisa skoda kirjoitti:

        Hei jullit.KEHUKAA MYÖS ETTÄ SKODISSA ON YLIVOIMAISESTI ENITEN VIKOJA.googlatkaa valituksia päivittäin.

        Mistä tämä into? Saatko trollauksesta päivärahaa, kun olet työharjoittelussa?


      • Älä unta nää !
        katsotaan ensikuussa kirjoitti:

        Tosiasia on nyt niin että skodan esiin tulleet vakavat viat kiinnostavat nyt kovin.Joka lehdessäkin otsikoissa viikottain.Monet ostajat pettyneet jälkeenpäin erittäin huonoon laatuun.ja skodan osalta menestyksestä ei kannata puhua mitään.suomessakin vasta kolmanneksi myydyin.loppuvuonna ford ha volvo voi tiputtaa skeidan hännänhuipulle.vanhanaikaisen sämpylän tarina alkaa olla ohi suomessakin.pettyneitä riitää.

        Voi voi, jullinjuntin märkä uni ei tule toteutumaan. Skoda rulettaa edelleen.


    • Tyhmyys tiivistyy

      Yksinkertaisille on aina naureskeltu...ei Skodapoppoo mitään uutta ole.
      Selittely vain ihmetyttää, moinen naurettava pelleauto.

      • Älyn jättiläiset

        Oikeassa olet, itseään älykkääksi kuvittelevat löytävät aina naureskelun kohteita. Jossain viheessa huomaavat kuitenkin, että juna meni jo ja tuli jäätyä asemalle, kun nämä "naurettavat tyypit" ovat menneet menojaan.

        Trollilla on aina tämä perusselittely Skodan menestykseen: Väärin ostettu.


    • Tieto on valtaa

      Ei skoda aiheuta mitään muuta kuin vastenmielisyyden tunnetta. Mutta on tärkeää, että kuluttajia varoitetaan Skodan huonosta laadusta, ja kerrotaan se reilusti täällä lukuisin käytännön esimerkein varustettuna.

      • Disinfomaatio valta?

        Nyt kun vielä tarjoat yhdenkin uuden yksilöidyn ja dokumentoidun esimerkin Skodan huonosta laadusta. Ole hyvä!


      • Kiitos.
        Disinfomaatio valta? kirjoitti:

        Nyt kun vielä tarjoat yhdenkin uuden yksilöidyn ja dokumentoidun esimerkin Skodan huonosta laadusta. Ole hyvä!

        Katsopa pihaasi.


      • Ole hyvä
        Kiitos. kirjoitti:

        Katsopa pihaasi.

        Ahaa. Siis Skodan ostoa harkitsevaa on varoitettava minun pihassani parkissa olevasta Skodasta? Kiitos, tämä riittikin tällä kertaa.


      • olikos se näin.eikö
        Ole hyvä kirjoitti:

        Ahaa. Siis Skodan ostoa harkitsevaa on varoitettava minun pihassani parkissa olevasta Skodasta? Kiitos, tämä riittikin tällä kertaa.

        Skodan osalta ei voi puhua laadusta edes negatiivisessa muodossa.Osien huono sopivuus/virheellinen asennus,halvan oloiset muoviset sisustus materiaalit nitinöineen ja natinoineen,roikkuvat repeilevät tiivisteet,meluisuus,kylmyys yms luetaan skodan ominaisuusiksi.Niillä ei ole laadun kanssa mitään tekemistä niikuin ei maaleja pudottavilla skodillakaan.


      • TSI 2012
        olikos se näin.eikö kirjoitti:

        Skodan osalta ei voi puhua laadusta edes negatiivisessa muodossa.Osien huono sopivuus/virheellinen asennus,halvan oloiset muoviset sisustus materiaalit nitinöineen ja natinoineen,roikkuvat repeilevät tiivisteet,meluisuus,kylmyys yms luetaan skodan ominaisuusiksi.Niillä ei ole laadun kanssa mitään tekemistä niikuin ei maaleja pudottavilla skodillakaan.

        Ei ollut.


      • eikö vaiko
        olikos se näin.eikö kirjoitti:

        Skodan osalta ei voi puhua laadusta edes negatiivisessa muodossa.Osien huono sopivuus/virheellinen asennus,halvan oloiset muoviset sisustus materiaalit nitinöineen ja natinoineen,roikkuvat repeilevät tiivisteet,meluisuus,kylmyys yms luetaan skodan ominaisuusiksi.Niillä ei ole laadun kanssa mitään tekemistä niikuin ei maaleja pudottavilla skodillakaan.

        Jep jep. Itse varmasti uskot noihin kaikkiin kirjoittamiisi väitteisiin, eikö niin?


        Hah hah hah hah hah hah.


      • osssss

        VW viat jostain syystä kulminoituu skoda palstalle..
        Tuttavapiirissä VW laatu tiedetään ja kartetaan...


      • Syykin selvä
        osssss kirjoitti:

        VW viat jostain syystä kulminoituu skoda palstalle..
        Tuttavapiirissä VW laatu tiedetään ja kartetaan...

        VW-palstalla kartetaan ossssiiiiii........


      • Älä spämmää!
        osssss kirjoitti:

        VW viat jostain syystä kulminoituu skoda palstalle..
        Tuttavapiirissä VW laatu tiedetään ja kartetaan...

        VW viat kulminoituu Skoda-palstalle, kun osssi niitä tänne herkeämättä työntää.


    • Ihmettelijä

      Kyllä tämänkin päivän viestit osoittavat, ettei Skoda ole tyhjänpäiväinen merkki. Aiheuttaa suuria tunteita, kun pitää noin agressiivisesti vastustaa.

      • kovvoo hommoo

        Totta.Ei voi muutakuin ihmetellä jullien heikkoa itsetuntoa.noh kai sitä on pakko yrittää jotenkin selitellä jos itäritsan omistaa.mutta melkoisen turhaa hommaa.skoda on vain se skoda.mitään sanomaton sämpylä.


      • kestääkö kantti?
        kovvoo hommoo kirjoitti:

        Totta.Ei voi muutakuin ihmetellä jullien heikkoa itsetuntoa.noh kai sitä on pakko yrittää jotenkin selitellä jos itäritsan omistaa.mutta melkoisen turhaa hommaa.skoda on vain se skoda.mitään sanomaton sämpylä.

        Nämä trollaajat yrittävät kohottaa OMAA itsetuntoaan dissaamalla suosittua merkkiä, kun on itselle tullut valittua joku kiemurteleva rimpula.


      • Riehuva Skoda-Jorma taas
        kestääkö kantti? kirjoitti:

        Nämä trollaajat yrittävät kohottaa OMAA itsetuntoaan dissaamalla suosittua merkkiä, kun on itselle tullut valittua joku kiemurteleva rimpula.

        Luuletko, että näillä on edes ajokorttia? Tosin saahan sen kaikki, jos sitkeyttä riittää. Ja ikää.


    • Aikuinen mies

      Hiekkalaatikolla vauhtia riittää!

    • ihmettelijä

      Aina vaan jaksaa ihmetyttää trollien into purkautua tällä palstalla. Myyntiluvut kuitenkin osoittavat, ettei dissaamisella ole mitään merkitystä. Onko ilmiölle joku hyvä selitys?

      • Sanoppa se!

        Olisiko syynä se, että missään muualla ei voi tällä tavalla rölöttää ilman, että ylläpito puuttuu asiaan. Rekisteröitymispakko on ollut jo yli kymmenen vuotta lähes pakollista, joten jullinjuntit saavat heti bannia. Miten tällainen Suomi24 jatkaa ilman valontaa on mielenkiintoista. Toisaalla tarjoavat kuitenkin jopa veroneuvontaa...

        Skodan arvostukseen tai myyntiin tällä suoli-palstalla ei ole merkitystä, mutta Suomi24-keskusteluihin en lähtisi luottamaan millään osa-alueella.


      • osssss
        Sanoppa se! kirjoitti:

        Olisiko syynä se, että missään muualla ei voi tällä tavalla rölöttää ilman, että ylläpito puuttuu asiaan. Rekisteröitymispakko on ollut jo yli kymmenen vuotta lähes pakollista, joten jullinjuntit saavat heti bannia. Miten tällainen Suomi24 jatkaa ilman valontaa on mielenkiintoista. Toisaalla tarjoavat kuitenkin jopa veroneuvontaa...

        Skodan arvostukseen tai myyntiin tällä suoli-palstalla ei ole merkitystä, mutta Suomi24-keskusteluihin en lähtisi luottamaan millään osa-alueella.

        Ai kaikki linkit ja kooklet satua.Sekä lehtijutut eri toimittajien kirjoittamana?
        Täytyy olla kova usko omaan autoon ja merkkiin jos ei vikoja ja kalliita tajua olevan.
        Erikseen on sitten rahamiehet jotka ei vikoja tietysti juuri itke ja ihmettele.


      • ei yksi pääsky ...
        osssss kirjoitti:

        Ai kaikki linkit ja kooklet satua.Sekä lehtijutut eri toimittajien kirjoittamana?
        Täytyy olla kova usko omaan autoon ja merkkiin jos ei vikoja ja kalliita tajua olevan.
        Erikseen on sitten rahamiehet jotka ei vikoja tietysti juuri itke ja ihmettele.

        Provoilijan ajatuksenjuoksu on aika suoraviivainen: jos yhdessä autossa on vikaa, niin sitä varmaan on sitten kaikissa. Eh?


    • skeidaa kouraan
      • vain yksi auto

        1,4 tsi Auto ostettu uutena, huollettu aina ajallaan ja maahantuojan huolto-ohjelman mukaisesti. Tässä kokemuksistani lyhyesti:
        - Mittarissa 45 tkm, auto nykii liikkeelle lähdettäessä. Vaihdelaatikko hajalla, vaihdetaan takuun piikkiin.
        - 60 tkm: sama nykiminen alkaa uudestaan, merkkiliike ei myönnä / huomaa autossa mitään vikaa. Selvisi jälkeenpäin, että eivät vaivautuneet edes lyhyelle koeajolle. Maksan tuloksettomat vianetsinnät.
        - 62 tkm: Nykii, omalla kustannuksella uuteen vianetsintään. Löydöksenä venynyt jakoketju, jakopää remonttiin takuun piikkiin.
        - 62 tkm: Jakopää uusittu, mutta nykiminen jatkuu. Nyt arvataan syyksi turboventtiiliä. Tehdään turboremontti, menee takuun piikkiin. Mitään korvauksia auton makaamisesta korjaamolla / sijaisautoa en ole saanut missään vaiheessa.
        - 70 tkm: nykiminen jatkuu uudesta jakopäästä ja turbosta huolimatta. Pakokaasujen häiriövalo syttyy, auto korjaamolle. Diagnoosina hajonnut bensapumppu. Takuuaika mennyt umpeen, merkkikorjaamo valehtelee ottaneensa yhteyttä maahantuojaan ja sanoo että vastaantuloa kustannuksiin ei ole eikä tule. Otan itse yhteyttä maahantuojaan, tulevat hiukan vastaan. Merkkikorjaamo sanoo nykimisongelman olevan nyt ratkaistu uuden bensapumpun myötä, auto kuitenkin nykii edelleen selvästi.
        - 102 tkm: Auto savuttaa ja sytyttää öljyvalon. Diagnoosina hajonnut turbo. Maahantuoja ei tule vastaan (syy: takuuaika umpeutunut ja takuuajan jälkeinen määräaikaishuolto tehty muualla kuin merkkikorjaamossa). Kaikki korjauskustannukset omaan piikkiin, noin 2300 euroa.
        - 118 tkm: Auto "rallattaa" kylmäkäynnistettäessä, vikakoodi löytyy - "nokka-akselin asentoanturin lukema epälooginen" tms. Arveltu syy jakoketjun venyminen. Kysyin maahantuojalta kantaa vastaantulemiseen tulevaan jakopääremonttiin: kantaa ei ole. Eli pitäisi teettää remontti ja kysellä kanta sitten. Eli mitä luultavimmin maksaa tämäkin lysti kokonaan itse.

        Jukka Tirkkosen ylläolevista kauniista lupauksista huolimatta voin omiin kokemuksiini pohjautuen sanoa, että VV-Autogroupin korvauspolitiikka takuun jälkeisiin vikoihin on todella törkeää. He eivät myönnä että kyseessä olisivat ao mallia koskevat yleisemmät ongelmat, kuluttaja-asiamiehen kanta on heille yhdentekevää ja vastuusta luistetaan vetoamalla "väärässä paikassa" tehtyihin takuun jälkeisiin määräaikaishuoltoihin. Tirkkosen mukaan "suhteellisesti riskit eivät ole isoja", mutta esimerkiksi minulle, yksittäiselle kuluttajalle mootttorin rikkova venynyt jakoketju on erittäin iso taloudellinen riski.

        Sen lisäksi, että olen menettänyt rahaa kalliisiin korjauksiin, olen käyttänyt suuren määrän aikaa ja vaivaa korjaamokeikkoihin ja vastuiden sekä vastaantulemisten selvittelyyn. Lisäksi olen ollut autoton aina kun volkkarini makaa korjattavana. Kaiken tämän päälle autoni jälleenmyyntiarvo on olematon näiden kaikkien muiden kuin maahantuojan tiedossa olevien tyyppivikojen vuoksi. Nyt alkaa olla mittari täynnä tätä konsernia, kusetuksen kohteena oleminen riittää.


      • vain yksi auto
        vain yksi auto kirjoitti:

        1,4 tsi Auto ostettu uutena, huollettu aina ajallaan ja maahantuojan huolto-ohjelman mukaisesti. Tässä kokemuksistani lyhyesti:
        - Mittarissa 45 tkm, auto nykii liikkeelle lähdettäessä. Vaihdelaatikko hajalla, vaihdetaan takuun piikkiin.
        - 60 tkm: sama nykiminen alkaa uudestaan, merkkiliike ei myönnä / huomaa autossa mitään vikaa. Selvisi jälkeenpäin, että eivät vaivautuneet edes lyhyelle koeajolle. Maksan tuloksettomat vianetsinnät.
        - 62 tkm: Nykii, omalla kustannuksella uuteen vianetsintään. Löydöksenä venynyt jakoketju, jakopää remonttiin takuun piikkiin.
        - 62 tkm: Jakopää uusittu, mutta nykiminen jatkuu. Nyt arvataan syyksi turboventtiiliä. Tehdään turboremontti, menee takuun piikkiin. Mitään korvauksia auton makaamisesta korjaamolla / sijaisautoa en ole saanut missään vaiheessa.
        - 70 tkm: nykiminen jatkuu uudesta jakopäästä ja turbosta huolimatta. Pakokaasujen häiriövalo syttyy, auto korjaamolle. Diagnoosina hajonnut bensapumppu. Takuuaika mennyt umpeen, merkkikorjaamo valehtelee ottaneensa yhteyttä maahantuojaan ja sanoo että vastaantuloa kustannuksiin ei ole eikä tule. Otan itse yhteyttä maahantuojaan, tulevat hiukan vastaan. Merkkikorjaamo sanoo nykimisongelman olevan nyt ratkaistu uuden bensapumpun myötä, auto kuitenkin nykii edelleen selvästi.
        - 102 tkm: Auto savuttaa ja sytyttää öljyvalon. Diagnoosina hajonnut turbo. Maahantuoja ei tule vastaan (syy: takuuaika umpeutunut ja takuuajan jälkeinen määräaikaishuolto tehty muualla kuin merkkikorjaamossa). Kaikki korjauskustannukset omaan piikkiin, noin 2300 euroa.
        - 118 tkm: Auto "rallattaa" kylmäkäynnistettäessä, vikakoodi löytyy - "nokka-akselin asentoanturin lukema epälooginen" tms. Arveltu syy jakoketjun venyminen. Kysyin maahantuojalta kantaa vastaantulemiseen tulevaan jakopääremonttiin: kantaa ei ole. Eli pitäisi teettää remontti ja kysellä kanta sitten. Eli mitä luultavimmin maksaa tämäkin lysti kokonaan itse.

        Jukka Tirkkosen ylläolevista kauniista lupauksista huolimatta voin omiin kokemuksiini pohjautuen sanoa, että VV-Autogroupin korvauspolitiikka takuun jälkeisiin vikoihin on todella törkeää. He eivät myönnä että kyseessä olisivat ao mallia koskevat yleisemmät ongelmat, kuluttaja-asiamiehen kanta on heille yhdentekevää ja vastuusta luistetaan vetoamalla "väärässä paikassa" tehtyihin takuun jälkeisiin määräaikaishuoltoihin. Tirkkosen mukaan "suhteellisesti riskit eivät ole isoja", mutta esimerkiksi minulle, yksittäiselle kuluttajalle mootttorin rikkova venynyt jakoketju on erittäin iso taloudellinen riski.

        Sen lisäksi, että olen menettänyt rahaa kalliisiin korjauksiin, olen käyttänyt suuren määrän aikaa ja vaivaa korjaamokeikkoihin ja vastuiden sekä vastaantulemisten selvittelyyn. Lisäksi olen ollut autoton aina kun volkkarini makaa korjattavana. Kaiken tämän päälle autoni jälleenmyyntiarvo on olematon näiden kaikkien muiden kuin maahantuojan tiedossa olevien tyyppivikojen vuoksi. Nyt alkaa olla mittari täynnä tätä konsernia, kusetuksen kohteena oleminen riittää.

        Octavia 1.8 TSI ajettuna 56tkm jätti käynnistymättä yhtenä aamuna ja vietiin korjaamolle. Lopullinen diagnoosi pitkän empimisen jälkeen (merkkiliikkeessä) oli: Jakoketju loikannut ja sekaisin. Venttiilit vääntyneet. Koko moottori on vaihdettava. Hinta-arvio 15.000€ Maahantuoja (Helkama-auto) ilmoitti että ei korvaa mitään kun autoon on vähän aiemmin vaihdettu öljyt ja suodatin merkkihuollon ulkopuolella. Auto korjattiin sitten ammattiliikkeessä (ei merkkiliike) hintaan n. 2800€
        Kuluttaja-asiamies oli yhteydessä myyjäliikkeeseen ja maahantuojaan mutta kanta ei muuttunut. Kun sitten tein selvityksen kuluttajariitalautakuntaan ja Helkama-auto sai selvityksen eteensä niin sen jälkeen lupasivat korvata koko remontin kaikkine lisäkuluineen. Kuluttaja-asiamiehen kannan mukaan jakoketju on moottorissa sellainen osa jonka tulee kestää koko moottorin iän. Maahantuoja on siis virhevastuussa niin kauan.
        Ei enää koskaan Helkama-auton maahantuomaa autoa ja suuret epäluulot koko VAG-konsernin tuotteisiin.
        Kuningaskuluttajan ohjelmassa VV:n henkilö näytti ketjua joka ei suinkaan ollut TSI-koneen ketju vaan aivan jostain muualta. Aito ketju on huomattavasti hentoisempi.


      • syö skeidaa

        Miten joku jullinjuntti voi olla noin tyhmä? Konserin autoja valmistetaan miljoonia, saattaa joissain yksilöissä olla vikaa, mutta se on kuitenkin hyvin pieni prosentti.

        Pienipäinen jullinjuntti ei tätä ymmärrä, se vaan yksioikoisesti olettaa, että kun lehdet kirjoittavat jossain autossa olleen vikaa, niin sitten se sama vika muka on kaikissa miljoonissa autossa. Ei näin, poju, ei näin.


      • Sanoppa se!
        syö skeidaa kirjoitti:

        Miten joku jullinjuntti voi olla noin tyhmä? Konserin autoja valmistetaan miljoonia, saattaa joissain yksilöissä olla vikaa, mutta se on kuitenkin hyvin pieni prosentti.

        Pienipäinen jullinjuntti ei tätä ymmärrä, se vaan yksioikoisesti olettaa, että kun lehdet kirjoittavat jossain autossa olleen vikaa, niin sitten se sama vika muka on kaikissa miljoonissa autossa. Ei näin, poju, ei näin.

        Kun jullinjuntti kopioi vikaraportin esim. Vagarenalta kymmenen kertaa, on meillä kymmenen vikatapausta. Ja jos vagarenan keskustelu on pitempi, voi jokaisen viestin kopioida erikseen. Näin meillä on hetkessä kymmeniä porsineita vaggineita! Kyllä siitä jonkin promillen osasen saa kasaan näitä vika-alttiita vikapesiä...

        Ossssiiin mukaan kaikki, mitä automarkkinoilla tapahtuu, johtuu VW-Groupin huonosta laadusta. Kaikki.

        Aika velikultia. Voisivat lähteä mersumiehen kyydillä kyykyttämään Viipurin torille kaalivankkureita itäreuhka päässä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1937
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1682
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1604
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1515
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1435
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe