Muoto yhtä kuin läski?

jake-78 *

Onko muoto samaa kuin läski?

Vaikuttaa siltä.

16

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rasvakudostahan se

      Väitteesi on tosi. Useimmiten muodoista puhuttaessa viitataan naisen rasvakudoksen muodostamien rintoihin tai takamukseen. Nykypäivänä ei kuitenkaan ole tavatonta löytää naista jonka muotojen takana on keinotekoiset silikoni- tai keittosuolaliuosta sisältävät implantit. Kehonrakentajien piireissä taas muodoilla viitataan lihaskudoksen kokoon ja näkyvyyteen.

    • sdrse43

      Useinmiten ylipainoiset puhuvat itsestään "olen muodokas" ja sitten normaalit sekä treenatut puhuvat ylipainoisista "lihava, läski, pullukka" jne.

      Ylipainoa on kuitenkin erilaista - Ei 120kg voimanostajassa ole läskiä yli tarpeen, vaan tuo ylipaino on lihasmassaa.

      Ei kannata liikaa miettiä siitä mitä muut ajattelee, koska ette voi siihen vaikuttaa. Jos seura ei miellytä, niin vaihtakaa seuraa - toimii joka kerta.

      • happamia, sanoi..

        Itse olen hoikka ja se ei ole tullut tyhjästä vaan harrastan kuntoilua ja pyrin syömään terveellisesti. Toki joskus menee kunnon viinerit poikineen mutta ei joka päivä!

        Olen siis hoikka enkä korosta sitä koskaan kellekään paitsi nyt tässä ketjussa :)
        Mikään lauta en ole.

        Monesti jotkut lihavat (anteeksi!) naiset ylimielisesti tokaisevat jossain vaikka kahvipöydässä, että onneksi olen muodokas ym ym.

        Kateutta en yleensä ehdota koskaan minkään kummallisen laukomisen syyksi mutta tässä tapauksessa kylläkin. Samat naiset sitten seuraavalla kahvitunnilla tuskailevat liikakilojensa kanssa, eli mihis ne kivat muodot sitten jäikään?


      • luoeeello
        happamia, sanoi.. kirjoitti:

        Itse olen hoikka ja se ei ole tullut tyhjästä vaan harrastan kuntoilua ja pyrin syömään terveellisesti. Toki joskus menee kunnon viinerit poikineen mutta ei joka päivä!

        Olen siis hoikka enkä korosta sitä koskaan kellekään paitsi nyt tässä ketjussa :)
        Mikään lauta en ole.

        Monesti jotkut lihavat (anteeksi!) naiset ylimielisesti tokaisevat jossain vaikka kahvipöydässä, että onneksi olen muodokas ym ym.

        Kateutta en yleensä ehdota koskaan minkään kummallisen laukomisen syyksi mutta tässä tapauksessa kylläkin. Samat naiset sitten seuraavalla kahvitunnilla tuskailevat liikakilojensa kanssa, eli mihis ne kivat muodot sitten jäikään?

        Tai sitten ne naiset vitsaillen sanovat olevansa muodokkaita. ;) Ja tosiaan aloittajalle, läskiä eli rasvakudostahan ne muodot ovat. Jonkun mielestä lihas on naisellakin muodokkuutta, mutta useimpien normaalielämän miesten mielestä se ei ole naisellista, seksikästä muodokkuutta, vaan miehekästä. Hoikka, normaalipainoinen mutta kurvikas, eli sitä muotoläskiä oikeissa paikoissa, on miesten ihanne. Sitten jos ylipainoa alkaa olla runsaasti, muodot ei pääse oikeuksiinsa, koska useimmilla rasvaa tulee myös vyötärölle, mikä ei enää ole kaunista.

        Mutta tosissaan minä en ole kuullut lihavien naisten kehuvan itseään ylimielisesti ja muita halveksuen koskaan muodokkaiksi, vaan lähinnä huulta heittäen. Toisaalta heillekin on oma ihailijakuntansa, sen kyllä tiedän. Lisäksi on heitä, joita ei lihavuus haittaa, koska ne isot tissit ja peba ovat korvaava bonus.


      • norm mies-74
        luoeeello kirjoitti:

        Tai sitten ne naiset vitsaillen sanovat olevansa muodokkaita. ;) Ja tosiaan aloittajalle, läskiä eli rasvakudostahan ne muodot ovat. Jonkun mielestä lihas on naisellakin muodokkuutta, mutta useimpien normaalielämän miesten mielestä se ei ole naisellista, seksikästä muodokkuutta, vaan miehekästä. Hoikka, normaalipainoinen mutta kurvikas, eli sitä muotoläskiä oikeissa paikoissa, on miesten ihanne. Sitten jos ylipainoa alkaa olla runsaasti, muodot ei pääse oikeuksiinsa, koska useimmilla rasvaa tulee myös vyötärölle, mikä ei enää ole kaunista.

        Mutta tosissaan minä en ole kuullut lihavien naisten kehuvan itseään ylimielisesti ja muita halveksuen koskaan muodokkaiksi, vaan lähinnä huulta heittäen. Toisaalta heillekin on oma ihailijakuntansa, sen kyllä tiedän. Lisäksi on heitä, joita ei lihavuus haittaa, koska ne isot tissit ja peba ovat korvaava bonus.

        Olen mies ja tykkään enemmän naisista jotka hoitavat kuntoaan ja siinä samalla on kohtuullisesti kaikkea sopivasti joka paikassa. Eli vaikka olisi XXL kokoiset tissit, ei se minua miellytä jos nainen on läski. Aika harvalla hoikalla on mitään XXL tissejä.

        Minä olen kyllä kuullut juuri duunipaikalla ym kun lihavat naiset irvailevat hoikille naisille ja sanovat että "miehet tykkää kun on mistä ottaa kiinni" - ja tilanteessa olleena en kyllä pidä tuota minään vitsinä, mitä se voi jossain tilanteessa olla vaan kyllä siinä halutaan loukata hoikkaa työkaverinaista. Onko se sitten pahansuopaisuutta, kateutta vai mitä, vaikea sanoa. Sama kuin minä menisin jollekin lihaksilkkaalle ja komealle miehelle sanomaan että tuollaisesta ei naiset tykkää, niin johan jätkät naurais että taitaa jamppa olla kateellinen plösö vaan.

        Se, että XXL naisilla on oma ihailijakaartinsa, on eri asia, mutta nyt puhutaan yleisesti siitä mikä on yleinen kauneusihanne ja mun ihanne ei ole mikään läski XXL että sikäli.


      • luoeello
        norm mies-74 kirjoitti:

        Olen mies ja tykkään enemmän naisista jotka hoitavat kuntoaan ja siinä samalla on kohtuullisesti kaikkea sopivasti joka paikassa. Eli vaikka olisi XXL kokoiset tissit, ei se minua miellytä jos nainen on läski. Aika harvalla hoikalla on mitään XXL tissejä.

        Minä olen kyllä kuullut juuri duunipaikalla ym kun lihavat naiset irvailevat hoikille naisille ja sanovat että "miehet tykkää kun on mistä ottaa kiinni" - ja tilanteessa olleena en kyllä pidä tuota minään vitsinä, mitä se voi jossain tilanteessa olla vaan kyllä siinä halutaan loukata hoikkaa työkaverinaista. Onko se sitten pahansuopaisuutta, kateutta vai mitä, vaikea sanoa. Sama kuin minä menisin jollekin lihaksilkkaalle ja komealle miehelle sanomaan että tuollaisesta ei naiset tykkää, niin johan jätkät naurais että taitaa jamppa olla kateellinen plösö vaan.

        Se, että XXL naisilla on oma ihailijakaartinsa, on eri asia, mutta nyt puhutaan yleisesti siitä mikä on yleinen kauneusihanne ja mun ihanne ei ole mikään läski XXL että sikäli.

        Ööh... vastauksesi on vähän hassu. Viimeinen kappale erityisesti. Voit toki kertoa omasta ihannenaisestasi, enkähän minäkään sanonut sitä suurimman osan ihanteeksi, kun mainitsin, että XL-naisille on omat ihailijansa. Eihän se sinunkaan ihanteesi ole yleinen kauneusihanne.

        Uskon kyllä että on sellaistakin, että lihavat naiset irvailevat hoikille, enpä vain ole itse sattunut kuulemaan. Toki erityisen lihavien naisten porukoissa en hengaakaan. Ja sitäkin voi muuten miettiä, mistä se johtuu se irvailu, ettei vain hoikat naiset ole vittuilleet läskeille, kukapa tietää. Kosto tietysti on aina typerää.


      • ymmihinaaja-74
        luoeello kirjoitti:

        Ööh... vastauksesi on vähän hassu. Viimeinen kappale erityisesti. Voit toki kertoa omasta ihannenaisestasi, enkähän minäkään sanonut sitä suurimman osan ihanteeksi, kun mainitsin, että XL-naisille on omat ihailijansa. Eihän se sinunkaan ihanteesi ole yleinen kauneusihanne.

        Uskon kyllä että on sellaistakin, että lihavat naiset irvailevat hoikille, enpä vain ole itse sattunut kuulemaan. Toki erityisen lihavien naisten porukoissa en hengaakaan. Ja sitäkin voi muuten miettiä, mistä se johtuu se irvailu, ettei vain hoikat naiset ole vittuilleet läskeille, kukapa tietää. Kosto tietysti on aina typerää.

        Itse olen hoikka nainen, mutta se hoikkuus ei tule tyhjästä. Urheilen ja katson mitä syön. Syön hyvin ja herkullisia ruokia mutta välttelen älytöntä mättämistä. Joskus toki tulee käytyä kaloripitoisilla kakkukahveilla, ja krapulassa pizzalla mutta ei se ole jokapäiväinen ateriavalinta.

        Kyllä moni pullea nainen irvailee että "sinäkin olet kuin mikäkin nälkäkurki, mahdatko edes syödä, on se helppoa kun ei tarvi sitten laskea kaloreita ym". Vaikka joka päivä syön esim. duunissa ison, maittavan itse tekemäni lounaan. En todellakaan vedä päivää läpi jollain jugurtilla ja banaanilla kuten moni pullea.
        Sanon että kyllä tarvitsee! Jos lopetan urheilun ja alan syömään epäterveellistä rasvaista ruokaa, saan uusia muutaman kuukauden päästä jo vaatekaappini sisällön ja siirtyä XL vaatteiden puoleen.

        Mitä jos minä sanoisin joskus kahvipöydässä pulskalle kanssasisarelleni että voisit sinäkin katsoa jo noiden pullien syöntimääriä? Tulisi pataan ja muut katsoisivat silmiään pyöritellen että jopa on töykeä kun kehtaa kommentoida toisen ulkonäköä.

        Nuorena olin jenkeissä 6kk, sinä aikana lihoin 15 kg, ja sen poistamiseen meni melkein kaksi vuotta, että tiedän mistä puhun.


    • typerää

      Voisin kysyä miehiltä, onko herrasmies sama kuin heti asiaan?
      Miksi te miehet ette halua muuta kuin päästä naisen pöksyihin ja heti eka lauseessa?

      • 5+5

        Jos se on ainoa käyttö "muodokkaalle"?


    • sarana55

      Lihavan naisen sängyssä touhu tuntuu kuin koettaisi kääntyä kyljeltään kuplawolkkarin katolle :)

      • aser234

        Täytyy kyllä todeta sama. :)

        Kerran eräällä reissulla jäin paljuun tällaisen siiderivalaan kanssa - molemmat kohtuu nousussa - ja siellä alkoi sitten ensin käsipeli veden alla ja lopulta tunnelma tiivistyi yhteiseen aktiin. Sen verran eroa normaalitapahtumaan oli, että jopa siellä veden alla touhutessa oli vaikeuksia käsitellä tuollaista isoa naista niinkuin tavallista kykenee käsittelemään, vaikka veden noste poisti ainakin puolet painosta ja monet normaaliasennot olivat täysin mahdottomia.

        Myöhemmin tässä, olen huomannut että valitsen järjestään sellaisia taskukokoisia tapauksia kumppaneiksi. Heitä on niin paljon helpompi käsitellä.


      • keskustelijatar
        aser234 kirjoitti:

        Täytyy kyllä todeta sama. :)

        Kerran eräällä reissulla jäin paljuun tällaisen siiderivalaan kanssa - molemmat kohtuu nousussa - ja siellä alkoi sitten ensin käsipeli veden alla ja lopulta tunnelma tiivistyi yhteiseen aktiin. Sen verran eroa normaalitapahtumaan oli, että jopa siellä veden alla touhutessa oli vaikeuksia käsitellä tuollaista isoa naista niinkuin tavallista kykenee käsittelemään, vaikka veden noste poisti ainakin puolet painosta ja monet normaaliasennot olivat täysin mahdottomia.

        Myöhemmin tässä, olen huomannut että valitsen järjestään sellaisia taskukokoisia tapauksia kumppaneiksi. Heitä on niin paljon helpompi käsitellä.

        Ohi aiheen mutta itse välttelen noita paljuja ja käsitykseni vahvistui asiasta. Hygienia-asiat syynä, ei oikein houkuttele ne paikat, ja kuulemma porukka kuseekin niihin kaljoissaan.

        Itse olen pitkä nainen, 172 cm, en lihava vaan hoikka, en tiedä sitten miten kokisit minut, painoindeksini on vain 21. Eli en ole mikään taskuvenus pituuteni ijohdosta, mutta en missään nimessä mikään siiderivalas :) ja miesseuraa on kyllä löytynyt ihan kelvollisen näköisistä miehistä :P

        Itselläni ei ole kokemusta lihavista miehistä, ei lyhyistä eikä pitkistä sellaisista. Mutta jos lihoan, sitten varmaan tulisi kokemusta niistäkin.

        Mielenkiintoinen aihe :)


      • lollollellelelele
        aser234 kirjoitti:

        Täytyy kyllä todeta sama. :)

        Kerran eräällä reissulla jäin paljuun tällaisen siiderivalaan kanssa - molemmat kohtuu nousussa - ja siellä alkoi sitten ensin käsipeli veden alla ja lopulta tunnelma tiivistyi yhteiseen aktiin. Sen verran eroa normaalitapahtumaan oli, että jopa siellä veden alla touhutessa oli vaikeuksia käsitellä tuollaista isoa naista niinkuin tavallista kykenee käsittelemään, vaikka veden noste poisti ainakin puolet painosta ja monet normaaliasennot olivat täysin mahdottomia.

        Myöhemmin tässä, olen huomannut että valitsen järjestään sellaisia taskukokoisia tapauksia kumppaneiksi. Heitä on niin paljon helpompi käsitellä.

        Hyh. Aika heikkovoimainen olet mieheksi, vai olitkokaan mies, eihän tuosta ihan selvinnyt. Kahden läskin, ja jos toinen on erityisen heikko fyysisesti, on aika hankala varmaan yleensäkään sekstailla.

        Itse en muuten tykkää yhtään siitä että minua heitellään tai "käsitellään" mitä se sitten onkaan. Olen itse aktiivinen ja siirryn tanssinomaisesti miltä tuntuu tai miten sovitaan. Ja olen todellakin enemmän sellainen taskukokoinen kuin siidervalas, kumppaneina ollut isoja ja pieniä tapauksia.


    • niin nähtyjä

      Mies taas yleensä ei tajua olevansa edes muodokas, vaan lihavatkin väittävät olevansa normaalipainoisia! :)

    • Aina ajankohtainen
      • brita

        Paljon puhuva kuva! :)

        Varsin moni lihava joka muistuttaa jäljennä olevaa kuvaa, kutsuu itseään muodokkaaksi, ei oikeasti kauniin tai muodokkaan naisen tarvitse itseään sanoin jalustalle nostaa, sen huomaa kyllä sanomattakin jos joku on kaunis ja oikeasti muodokas eikä mikään läskimuodokas...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2164
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      49
      1707
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      33
      1528
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1446
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      7
      1243
    Aihe