Sun silmät

naputin viestin

Ei ne olekaan siniset vaikka eiliseen asti luulin niin! oon selvästi tsiigannut aiemmin syvemmälle kun väri on jäänyt hiffaamati! Tällänen alotus nyt vaan.

12

489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei brunille

      Tsiigaa tsiigaa vaan, tuu vaikka tänne mun luukkuun tsiigaa. Mun öögät on vihreet. Tai harmaat. Riippuu ihan siitä miten solis skriinaa.

      • sorge vaa

        Harmaat ei mitenkään taitu vihreiks, väitä akka silmistäs mitä väität. Harvoin, todella harvoin näkee aitoja vihreitä silmiä, todella harvoin!! Mut kappas kummaa tällä palstalla yhel jos toisel pirkolla on kertomansa mukaan vihreät silmät ;D hrhm!


      • Lälläslää
        sorge vaa kirjoitti:

        Harmaat ei mitenkään taitu vihreiks, väitä akka silmistäs mitä väität. Harvoin, todella harvoin näkee aitoja vihreitä silmiä, todella harvoin!! Mut kappas kummaa tällä palstalla yhel jos toisel pirkolla on kertomansa mukaan vihreät silmät ;D hrhm!

        Mulla on niin vihreet että jalokivikin kalpenee vertailussa :D Varmaanki oon niin kateellinen ihminen et silmätkin on kateudesta vihertyneet :D


      • sorge vaan
        Lälläslää kirjoitti:

        Mulla on niin vihreet että jalokivikin kalpenee vertailussa :D Varmaanki oon niin kateellinen ihminen et silmätkin on kateudesta vihertyneet :D

        kuten sanoin, hyvin hyvin harvalla on aidot vihreän väriset silmät, etenkään suomalaisella, että hyvinkin suurella todennäköisyydellä ihailet silmämunias vihreiden linssien läpi!!


      • Lälläslää
        sorge vaan kirjoitti:

        kuten sanoin, hyvin hyvin harvalla on aidot vihreän väriset silmät, etenkään suomalaisella, että hyvinkin suurella todennäköisyydellä ihailet silmämunias vihreiden linssien läpi!!

        Saattaa olla että silloin monet muutkin ihailee niitä vihreiden linssien läpi :D


    • Värillä ei ole väliä

      En ole koskaan ollut oikein varma väristä. Mitä merkitystä sillä on loppujenlopuksi. Mitä ikävöit?

      • naputin toisen

        No niitä silmiä ja häntä naista kaipailen. Hö.


    • erikoisemmat

      Sininen yleisin väri Suomessa. Ei siis huono oletus.

      • Ruskea on kaunein

        Mä tunnen enemmän kyllä vihreä, harmaa ja ruskea silmäisiä suomalaisia kuin sinisilmäisiä.


      • värillä väliä
        Ruskea on kaunein kirjoitti:

        Mä tunnen enemmän kyllä vihreä, harmaa ja ruskea silmäisiä suomalaisia kuin sinisilmäisiä.

        No vissiin pyörit sitten sellaisten silmien omaavien ihmisten kanssa. Puhuin tilastoista. En omasta tuttavapiiristä.


    • storm81

      Mie voin sen tässä tunnustaa kun kukaan ei tiedä
      et se oon mä..Joo ei mun silmät olleet vihreet ja sä olit oikees
      ne oli siniset tai noh harmaat, mutta tätä en sulle koskaan tunnusta.

      Itse elin yli 30 vuotta kuvittellen niitä vihreiksi.

    • Kirjosilmä

      Ainakin omat siniset silmäni näyttää hehkulampon valossa vihreiltä. Auringonvalossa ovat tavanomaiset tylsät siniharmaat, ei siis mitkään kirkkaan vaaleansiniset tai syvän tumman siniset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2102
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1654
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe