22.11-14 Lauantai

Voisin ehkä hakea jälleen luotsiksi.
Eihän täällä ole ketään muutakaan palstan valvojaksi ja siivoojaksi.
(ai niin tämä teksi menee sitten hakemukseen)
Suomi24 YP tuntee minut, useimmat luotsit ja vakkarit tuntee minut tosin nämä uudet sällit ehkä ei.

Aloittaisin toimintani siivoamalla palstan aika perusteellisesti mutta ehtisin käymään täällä jotain pari kertaa arki-iltoina poistamassa/siirtämässä asiattomat viestit ja luultavasti ehtisin kirjoittamaankin jotain joskus. Vkl:nä ehkä enemmän.
Jotkut saattavat tietää metodini joten ei skeidaa palstalle se poistuu aina kun kävisin täällä. Turhaa valittaa viestien poistoista/siirroista tiedän kokeneena luotsina miten toimitaan ja myös suomi24:sen säännöt.
Ihan tiukkapipoista meininkiä en kuitenkaan tarkoita pidän biiseistä ja hyvistä vitseistä ja ei siitä alkoholista koko ajan tartte jankuttaa siinähän heikompi ratkeaa jo ryyppäämään.

Alkoholismipalstaan en tule puuttumaan mutta aihetta koskevat viestit saattavat siirtyä sinne. En hae luotsiksi alkoholismi-palstalle.

Jotkut palstat ovat tiukempia kuin toiset no joo,,, vaatii vähän taas tottumista minkä linjan pitää ainakin alussa joten katsotaan sitten.
Palautteita otetaan vastaan.

43

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20202020

      Ethän sä voi kun olet itse ollu asiaton.
      Järjettömät ketjut ampumisista ja perceen kuvaamisista.

      • En ole koskaan Luotsina ollessani laittanut tuollaisia juttuja.


    • Kylmät kädet

      Ei ole tissu kyllä luotsiainesti! Pahempi provo ja trolli kuin minä. Jos lissusta tulee taas luotsi aloitan uudestaan boikotoinnin ja palsta kuolee, koska tämä pyörii pääasissa minun takia ja ympärillä.

      • Onko se niin paha juttu jos siivoan palstaa pahimmasta roskasta?
        Eihän täällä kukaan muu siihen suostu.


      • extissu1000 kirjoitti:

        Onko se niin paha juttu jos siivoan palstaa pahimmasta roskasta?
        Eihän täällä kukaan muu siihen suostu.

        Hetkinen... kylmis ei olisi koskaan laittanut edellisen tapaista viestiä vai?


    • 10022

      Ei ole kovin mukavaa jos joku vittuilee minulle.

      Minä olen korjannut alkopalstan alustalähtien (no joo raitis oli sillon joskus) ja kyllä silloin tuli kiitos-kiitos ja kuten monet ovat sanoneet niin ihan ilmaiseksi. Saatanan raukka yp ei osaa vetää vessanpönttöä kun käy paskalla ja se jää sitten luotsien toimeksi.
      ******* piti vielä soitella luotsina maksulliseen numeroon joka oli erittäin törkeää vähintään luotseille pitäisi olla maksuton palvelu mutta vitut,,, pitää siis ******* MAKSAA ETTÄ PUTSAA TEIDÄN PALSTOJA JOHON ETTE ITSE KYKENE!!!!

      Minäpä suosittelen yp:lle jotain joka varmaan menee perille täältä alkopalstaltakin, eli,,, kun vittuilette minulle vittuilette parhaalle ja minulla on erittäin arkaluonteisia tietoja useiden luotsien toiminnasta ja voin julkaista joka perkeleen viestin mitä sieltä luotsi-palstalta löytyy, chat-luotseista ja keskustelupalstan luotseista, sähköposteista, toisten luotsien viesteistä ja teidän yp:n viesteistä.
      Hmmmm.... Eli siis voin tuhota teidät parilla näpäytyksellä ja vitut vaitiolovelvollisuudesta.
      Ei ole tehty kirjallista sopimusta et silleen.

      Tietty te voitte julkaista minun henkilöllisyyteni mutta lakimieheni pilkkoo teidät helevetin pieniksi palasiksi mutta sehän ei ole minulle ongelma vaan teidän luotsi-palsta on ongelma josta tiedot vahingossa karkaavat ja arvatkaa mitä sitten tapahtuu:

      Teidän luottamuksenne on mennyt TÄYDELLISESTI ja mitä perkelettä menitte hyväksymään luotsihamukseni kerta toisensa jälkeen ja edelleen on aidot tiedot joten siitä vaan soittamaan YP, mutta ai nii, eihän teillä ole varaa soittaa luotseille vaan luotsit joutuu soittamaan teille 6egen maksulla.

      ps. sorry minulla on hieman päänsärkyä ja en muutenkaan ole oikein huumorituulella.

      psps. Joka viesti luotsipalstalta on kopioitu tikulle (tämä päivä) ja te kysytte miten?
      Ehkä minä olen luotsi edelleen ja sehän on totta valitettavasti.

      pspsps. Nyt saatte korvata minulle minun tuhlaamani aikani poistamalla löylykauhaviestejä teidän puolesta.

      pspspsps. Käyttäjät kopsatkaa viesti koska tästä nousee iso meteli KOPSATKAA SE NYT HETI!
      Muita tietoja en toistaiseksi anna kuten luotsi-palstan juttuja.

      YLLÄPITO, TE JULKAISETTE ANTEEKSIPYYNNÖN KAIKILLE LUOTSEILLE JA ERITYISESTI MINULLE MIELELLÄÄN AIKA PIAN OLEN AIKA KÄRSIMÄTÖN DUDE.
      SITTEN PISTÄTTE PALAVERIN PYSTYYN JA POHDITTE MITEN SUOMI24:JÄÄ ALETTAISIIN PARANTAMAAN JA EN TARKOITA UUDISTUKSIA VAAN VANHOJEN VIRHEIDEN KORJAAMISIA JA ERITYISESTI LUOTSEILLE ILMAINEN PUHELINYHTEYS, ONHAN TUO NYT ******* TÖRKEÄÄ MITÄ OLLAAN TEIDÄN PUOLESTA TEHTY *******.

      MENIKÖ PERILLE

      • Ja tuon kirjoitti kuka,,, Luotsi vai? :)


    • 10022

      TISSUN AVAUTUMINEN. JA TERVETULOA LUOTSIKSI TÄNNE!

      Ei ole kovin mukavaa jos joku vittuilee minulle.

      Minä olen korjannut alkopalstan alustalähtien (no joo raitis oli sillon joskus) ja kyllä silloin tuli kiitos-kiitos ja kuten monet ovat sanoneet niin ihan ilmaiseksi. Saatanan raukka yp ei osaa vetää vessanpönttöä kun käy paskalla ja se jää sitten luotsien toimeksi.
      ******* piti vielä soitella luotsina maksulliseen numeroon joka oli erittäin törkeää vähintään luotseille pitäisi olla maksuton palvelu mutta vitut,,, pitää siis ******* MAKSAA ETTÄ PUTSAA TEIDÄN PALSTOJA JOHON ETTE ITSE KYKENE!!!!

      Minäpä suosittelen yp:lle jotain joka varmaan menee perille täältä alkopalstaltakin, eli,,, kun vittuilette minulle vittuilette parhaalle ja minulla on erittäin arkaluonteisia tietoja useiden luotsien toiminnasta ja voin julkaista joka perkeleen viestin mitä sieltä luotsi-palstalta löytyy, chat-luotseista ja keskustelupalstan luotseista, sähköposteista, toisten luotsien viesteistä ja teidän yp:n viesteistä.
      Hmmmm.... Eli siis voin tuhota teidät parilla näpäytyksellä ja vitut vaitiolovelvollisuudesta.
      Ei ole tehty kirjallista sopimusta et silleen.

      Tietty te voitte julkaista minun henkilöllisyyteni mutta lakimieheni pilkkoo teidät helevetin pieniksi palasiksi mutta sehän ei ole minulle ongelma vaan teidän luotsi-palsta on ongelma josta tiedot vahingossa karkaavat ja arvatkaa mitä sitten tapahtuu:

      Teidän luottamuksenne on mennyt TÄYDELLISESTI ja mitä perkelettä menitte hyväksymään luotsihamukseni kerta toisensa jälkeen ja edelleen on aidot tiedot joten siitä vaan soittamaan YP, mutta ai nii, eihän teillä ole varaa soittaa luotseille vaan luotsit joutuu soittamaan teille 6egen maksulla.

      ps. sorry minulla on hieman päänsärkyä ja en muutenkaan ole oikein huumorituulella.

      psps. Joka viesti luotsipalstalta on kopioitu tikulle (tämä päivä) ja te kysytte miten?
      Ehkä minä olen luotsi edelleen ja sehän on totta valitettavasti.

      pspsps. Nyt saatte korvata minulle minun tuhlaamani aikani poistamalla löylykauhaviestejä teidän puolesta.

      pspspsps. Käyttäjät kopsatkaa viesti koska tästä nousee iso meteli KOPSATKAA SE NYT HETI!
      Muita tietoja en toistaiseksi anna kuten luotsi-palstan juttuja.

      YLLÄPITO, TE JULKAISETTE ANTEEKSIPYYNNÖN KAIKILLE LUOTSEILLE JA ERITYISESTI MINULLE MIELELLÄÄN AIKA PIAN OLEN AIKA KÄRSIMÄTÖN DUDE.
      SITTEN PISTÄTTE PALAVERIN PYSTYYN JA POHDITTE MITEN SUOMI24:JÄÄ ALETTAISIIN PARANTAMAAN JA EN TARKOITA UUDISTUKSIA VAAN VANHOJEN VIRHEIDEN KORJAAMISIA JA ERITYISESTI LUOTSEILLE ILMAINEN PUHELINYHTEYS, ONHAN TUO NYT ******* TÖRKEÄÄ MITÄ OLLAAN TEIDÄN PUOLESTA TEHTY *******.

      MENIKÖ PERILLE

      • Ja tuon kirjoitti kuka,,, Luotsi vai? :)


    • dude2

      hei dude! mielestäsi trollaaminen on ok, kunhan ei ole luotsi?

    • 10022

      Tervetuloa Tissu luotsiksi.

      Ei ole kovin mukavaa jos joku vittuilee minulle.

      Minä olen korjannut alkopalstan alustalähtien (no joo raitis oli sillon joskus) ja kyllä silloin tuli kiitos-kiitos ja kuten monet ovat sanoneet niin ihan ilmaiseksi. Saatanan raukka yp ei osaa vetää vessanpönttöä kun käy paskalla ja se jää sitten luotsien toimeksi.
      ******* piti vielä soitella luotsina maksulliseen numeroon joka oli erittäin törkeää vähintään luotseille pitäisi olla maksuton palvelu mutta vitut,,, pitää siis ******* MAKSAA ETTÄ PUTSAA TEIDÄN PALSTOJA JOHON ETTE ITSE KYKENE!!!!

      Minäpä suosittelen yp:lle jotain joka varmaan menee perille täältä alkopalstaltakin, eli,,, kun vittuilette minulle vittuilette parhaalle ja minulla on erittäin arkaluonteisia tietoja useiden luotsien toiminnasta ja voin julkaista joka perkeleen viestin mitä sieltä luotsi-palstalta löytyy, chat-luotseista ja keskustelupalstan luotseista, sähköposteista, toisten luotsien viesteistä ja teidän yp:n viesteistä.
      Hmmmm.... Eli siis voin tuhota teidät parilla näpäytyksellä ja vitut vaitiolovelvollisuudesta.
      Ei ole tehty kirjallista sopimusta et silleen.

      Tietty te voitte julkaista minun henkilöllisyyteni mutta lakimieheni pilkkoo teidät helevetin pieniksi palasiksi mutta sehän ei ole minulle ongelma vaan teidän luotsi-palsta on ongelma josta tiedot vahingossa karkaavat ja arvatkaa mitä sitten tapahtuu:

      Teidän luottamuksenne on mennyt TÄYDELLISESTI ja mitä perkelettä menitte hyväksymään luotsihamukseni kerta toisensa jälkeen ja edelleen on aidot tiedot joten siitä vaan soittamaan YP, mutta ai nii, eihän teillä ole varaa soittaa luotseille vaan luotsit joutuu soittamaan teille 6egen maksulla.

      ps. sorry minulla on hieman päänsärkyä ja en muutenkaan ole oikein huumorituulella.

      psps. Joka viesti luotsipalstalta on kopioitu tikulle (tämä päivä) ja te kysytte miten?
      Ehkä minä olen luotsi edelleen ja sehän on totta valitettavasti.

      pspsps. Nyt saatte korvata minulle minun tuhlaamani aikani poistamalla löylykauhaviestejä teidän puolesta.

      pspspsps. Käyttäjät kopsatkaa viesti koska tästä nousee iso meteli KOPSATKAA SE NYT HETI!
      Muita tietoja en toistaiseksi anna kuten luotsi-palstan juttuja.

      YLLÄPITO, TE JULKAISETTE ANTEEKSIPYYNNÖN KAIKILLE LUOTSEILLE JA ERITYISESTI MINULLE MIELELLÄÄN AIKA PIAN OLEN AIKA KÄRSIMÄTÖN DUDE.
      SITTEN PISTÄTTE PALAVERIN PYSTYYN JA POHDITTE MITEN SUOMI24:JÄÄ ALETTAISIIN PARANTAMAAN JA EN TARKOITA UUDISTUKSIA VAAN VANHOJEN VIRHEIDEN KORJAAMISIA JA ERITYISESTI LUOTSEILLE ILMAINEN PUHELINYHTEYS, ONHAN TUO NYT ******* TÖRKEÄÄ MITÄ OLLAAN TEIDÄN PUOLESTA TEHTY *******.

      MENIKÖ PERILLE

    • :)))))))))))))))

      pspsps. Nyt saatte korvata minulle minun tuhlaamani aikani poistamalla löylykauhaviestejä teidän puolesta.

    • Harmi että joku EI-Luotsi on kirjoitellut tuollaisia tekstejä. :)

      • luotsi1

        sinä olet kirjoittanut tuon, kun sait potkut luotsintoimesta :)


      • luotsi1 kirjoitti:

        sinä olet kirjoittanut tuon, kun sait potkut luotsintoimesta :)

        10022 tuon viestin on laittanut.

        En ole koskaan saanut potkuja luotsin toimesta joten sillä mennään etiäpäin.


      • Mak+
        extissu1000 kirjoitti:

        10022 tuon viestin on laittanut.

        En ole koskaan saanut potkuja luotsin toimesta joten sillä mennään etiäpäin.

        Voidaanko sopia näin, että jos ylläpito on niin sekaisin, että ottaa sinut takaisin luotsiksi niin saisimme pitää yhden löylykauha ja perce ja packa ketjun eli siis kirjoittaisimme vain yhteen ketjuun näitä meidän sydäntä lähellä olevia asioita ja muista ketjuista voisit ihan vapaasti tietenkin poistella kyseiset jutut. Kiitos Tissu.


      • kauhakundi
        Mak+ kirjoitti:

        Voidaanko sopia näin, että jos ylläpito on niin sekaisin, että ottaa sinut takaisin luotsiksi niin saisimme pitää yhden löylykauha ja perce ja packa ketjun eli siis kirjoittaisimme vain yhteen ketjuun näitä meidän sydäntä lähellä olevia asioita ja muista ketjuista voisit ihan vapaasti tietenkin poistella kyseiset jutut. Kiitos Tissu.

        siinä tapauksessa minä siirryn alkoholismipalstalle ilmaisemaan itseäni


      • Mak+ kirjoitti:

        Voidaanko sopia näin, että jos ylläpito on niin sekaisin, että ottaa sinut takaisin luotsiksi niin saisimme pitää yhden löylykauha ja perce ja packa ketjun eli siis kirjoittaisimme vain yhteen ketjuun näitä meidän sydäntä lähellä olevia asioita ja muista ketjuista voisit ihan vapaasti tietenkin poistella kyseiset jutut. Kiitos Tissu.

        Valitan emme voi sopia.


      • Mak+
        extissu1000 kirjoitti:

        Valitan emme voi sopia.

        No sitten toivottavasti yp ei ota sinun kaltaistasi homoa luotsiksi.


    • olet tissu homo

      http://www.youtube.com/watch?v=kJujioOpp2c

      Ruiskuttelet botoxia naamaasi. Homoa.
      Kuvaat percettäsi ja postaat kuvan alkoholipalstalle. Tosi homoa.
      Lastaat metalliromua oikeaan korvaasi. Oikein homoa.
      Korjaat turhamaisena tyyppinä, että korvassasi on timanttiroinaa eikä metalliromua. Megahomoa.

      Miksi et myönnä että olet homo? Kaikkihan sen tietävät.

      Olet jo myöntänyt, että käytät propralia epätasapainoisen mielesi stabilomiseksi.
      Olet jo myöntänyt kärsiväsi keskivaikeasta masennuksesta, kun olit taistop.
      Olet jo myöntänyt ampuneesi itseäsi.
      Olet jo myöntänyt sylkeneesi poliisia joskusluotsi-nimimerkillä.
      Olet jo myöntänyt välittäneesi huumeita.

    • olet tissu homo

      Ja naisesikin lähti kävelemään, kun huomasi kuinka homo olet. Jos nyt koskaan mitään naista on edes ollut.

    • Valitan mutta provosointi ei tehoa minuun joten yrittäkää tottua.
      Number one luotsin ominaisuus.

      • Nuori lääkäri

        Väärin. Ykkösominaisuus luotsille on se, että noudattaa ITSE sääntöjä ja siihenhän sinä et ole koskaan kyennyt. Et suomi24:llä etkä siviilielämässäsikään.


      • Nuori lääkäri kirjoitti:

        Väärin. Ykkösominaisuus luotsille on se, että noudattaa ITSE sääntöjä ja siihenhän sinä et ole koskaan kyennyt. Et suomi24:llä etkä siviilielämässäsikään.

        Valitan mutta luotsina en ole koskaan rikkonut sääntöjä.


      • Nuori lääkäri
        extissu1000 kirjoitti:

        Valitan mutta luotsina en ole koskaan rikkonut sääntöjä.

        Sääntöjä rikkova sekopää ei ole sovelias luotsiksi. Eikä palsta mitään luotsia tarvitse muutenkaan. Raitistelijoille ja niille, joille alkoholi on ongelma, on olemassa alkoholismipalsta.

        Alkoholipalsta on niille alkoholinkuluttajille. Kohtuukäyttäjille ja suurkuluttajille. Mene sinne tissu lässyttämään, sillä ethän sinä omien kirjoitustesi mukaan edes käytä alkoholia tai jos käytätkin, niin alat heti sekoilemaan hillittömästi.


      • mene jo
        Nuori lääkäri kirjoitti:

        Sääntöjä rikkova sekopää ei ole sovelias luotsiksi. Eikä palsta mitään luotsia tarvitse muutenkaan. Raitistelijoille ja niille, joille alkoholi on ongelma, on olemassa alkoholismipalsta.

        Alkoholipalsta on niille alkoholinkuluttajille. Kohtuukäyttäjille ja suurkuluttajille. Mene sinne tissu lässyttämään, sillä ethän sinä omien kirjoitustesi mukaan edes käytä alkoholia tai jos käytätkin, niin alat heti sekoilemaan hillittömästi.

        Mene tissu alkoholismipalstalle lässyttämään.


      • rikot sääntöjä
        extissu1000 kirjoitti:

        Valitan mutta luotsina en ole koskaan rikkonut sääntöjä.

        Kyllä olet rikkonut sääntöjä. Ennenkuin erosit luotsin virastasi, niin poistit yhden kuukauden KAIKKI viestit. Kaikki viestit kuukauden ajalta. Kyllä päässä on vikaa, jos yksikään viesti ei kelpaa kuukauden ajalta.

        Etkö muka muista tuota?


      • rikot sääntöjä kirjoitti:

        Kyllä olet rikkonut sääntöjä. Ennenkuin erosit luotsin virastasi, niin poistit yhden kuukauden KAIKKI viestit. Kaikki viestit kuukauden ajalta. Kyllä päässä on vikaa, jos yksikään viesti ei kelpaa kuukauden ajalta.

        Etkö muka muista tuota?

        Suomi24:sen rekisteröityneenä käyttäjänä voin hallita omia viestejäni.
        Ihan kuin sinäkin jos olisit rekannut.


      • rikot sääntöjä
        extissu1000 kirjoitti:

        Suomi24:sen rekisteröityneenä käyttäjänä voin hallita omia viestejäni.
        Ihan kuin sinäkin jos olisit rekannut.

        Poistit luotsina ollessasi KAIKKIEN käyttäjien KAIKKI viestit kuukauden ajalta kiukuspäissäsi ennenkuin erosit. Rikoit sääntöjä räikeästi.


      • rikot sääntöjä kirjoitti:

        Poistit luotsina ollessasi KAIKKIEN käyttäjien KAIKKI viestit kuukauden ajalta kiukuspäissäsi ennenkuin erosit. Rikoit sääntöjä räikeästi.

        Viestit ja ketjut oli poistettu täysin suomi24:sen sääntöjen mukaan.
        Ottakaa myös huomioon YP ja käyttäjien ilmoittamat asiattomat viestit.
        Jos ketjun ilmoittaa alusssa asiattomaksi/poistuu sitä eivät luotsit voi palauttaa joten kannattaa kokeilla YP:tä.
        Jos viesti poistuu vastauksissa/keskellä ketjua niin sen voi palauttaa jopa luotsi mutta toistaiseksi kukaan ei ole pyytänyt sellaista.
        Mistähän se mahtaa johtua?

        Rekanneella käyttäjällä on täysi valtuus poistaa omat viestinsä siihen ei mahda kukaan mitään.


      • olet tissu homo
        extissu1000 kirjoitti:

        Viestit ja ketjut oli poistettu täysin suomi24:sen sääntöjen mukaan.
        Ottakaa myös huomioon YP ja käyttäjien ilmoittamat asiattomat viestit.
        Jos ketjun ilmoittaa alusssa asiattomaksi/poistuu sitä eivät luotsit voi palauttaa joten kannattaa kokeilla YP:tä.
        Jos viesti poistuu vastauksissa/keskellä ketjua niin sen voi palauttaa jopa luotsi mutta toistaiseksi kukaan ei ole pyytänyt sellaista.
        Mistähän se mahtaa johtua?

        Rekanneella käyttäjällä on täysi valtuus poistaa omat viestinsä siihen ei mahda kukaan mitään.

        Väitätkö homo, että kuukaudessa ei tullut yhtä ainoaa asiallista viestiä vaan ne piti kaikki poistaa kuukauden ajalta? Kaikkien kirjoittajien kaikki viestit kuukauden ajalta.

        Olit surkea sääntöjärikkova luotsi.


      • olet tissu homo kirjoitti:

        Väitätkö homo, että kuukaudessa ei tullut yhtä ainoaa asiallista viestiä vaan ne piti kaikki poistaa kuukauden ajalta? Kaikkien kirjoittajien kaikki viestit kuukauden ajalta.

        Olit surkea sääntöjärikkova luotsi.

        Sinun täytyy sanoa please, ilman homottelua ja voisin joskus vastata.


    • sama touhu aina

      Ryhdy ihmeessä luotsiksi. Saadaan taas kunnon naurut kun eroat muutaman päivän jälkeen kun saat burn outin luotsin tehtävistä. Itket ja haukut ylläpidon. Eikö se Ole jo sata kertaa todettu ettei sinusta Ole luotsiksi vatipää.

    • pstar

      Tissu.
      Olet hyvä pokerissa mutta ehkä sinun kannattaisi miettiä sitä oletko hyvä luotsina.
      Mielestäni et ole ja tämä siis ex-luotsin mielipide.

      See you later alligator.

      • vastasit itsellesi

        Olet oikeassa tissu. Olet surkea luotsina. Varmasti pokerissakin olet yhtä surkea. Päättelykyky nolla, loogisuus nolla, älykkyys nolla...kuinka muka olisit pokerissa edes välttävällä tasolla?


      • vastasit itsellesi kirjoitti:

        Olet oikeassa tissu. Olet surkea luotsina. Varmasti pokerissakin olet yhtä surkea. Päättelykyky nolla, loogisuus nolla, älykkyys nolla...kuinka muka olisit pokerissa edes välttävällä tasolla?

        Name, game, table and time.
        Ainoastaan käteinen ei mitään leikkipelejä.


      • 10022
        extissu1000 kirjoitti:

        Name, game, table and time.
        Ainoastaan käteinen ei mitään leikkipelejä.

        Hiljaa homo!


    • Siinäkö se sitten oli?
      Lapsellinen homottelu mutta kun pitäisi tehdä jotain menee pupu pöksyyn.

      Voidaan aloittaa satasella ja pienillä panoksilla.
      Pelataan mano y mano tai porukka-pöydässä ja voin lainata rahaa jos ei riitä.

      • tissu on homo

        Sinulta meni pupu pöksyyn, kun olit saamassa turpaasi kaivarissa. Sen jälkeen sinua ei näkynyt tällä palstalla kuukauteen.


    • ;::

      .

    • Siiv Ari

      Tissuspämmi jatkuu illalla.

      Penis.

    • Uponneet.toiveet

      Tissulla oli aina haaveita. Sitten ne murskautuivat :D

      • Hauka7

        Ja minä rakastan sakaroiden ja syttyröiden suoltamista palstalle.
        Jiiihaaaaaaa!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1873
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1436
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe