Supermarket kusetti minua taas!

tapsu55

Kuulinpa tuossa supermatketissa ollessani, että juhlamokkkaa saa kolme kympillä.
Maksoin ostokseni käteisellä ja huomasin kassakuitista , että kahvipaketit maksoivat 3.95 kappalla.
Kyse ei ole suuresta summasta, mutta vähän jää huijauksen maku, kun ei huomaa pientä pränttiä "plussakortilla" siina hyllyn hintalapussa.
Mulla olisi ollut plussakorttikin luottokortin yhteydessä, mutta enpä alkanut asiaa oikomaan mokoman summan takia.
Huom, en ole persaukinen...

Käytänkin useimmiten Lidlia, siellä ei kuseteta, ei kysytä mitään korttia, ruoka on halvempaa, eikä hedelmiä tai vihanneksia tarvi punnata itse!

12

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soita poliisit heti

      Kyseessä on kauppiaan tekemä varkaus.

      Täysin myymälävarkauteen rinnastettava tilanne jossa ainoa oikea liike on soittaa poliisi paikalle.

      Kauppias on yrittänyt varastaa sinulta ja asia tulee ja täytyy selvittää välittömästi.

      Tapahtumaa ei tule sopia eikä selvittää poliisin toimesta paikalla vaan kaikki tämänkaltainen toiminta tulee viedä tuomioistuimeen.

      Tätä tapahtuu erityisen paljon K-Kaupoissa joissa varkaita löytyy sekä kauppiaista että konsernijohdosta.

      • joo, arvatkaahan vaan, kuinka monella huononäköisellä jää lukematta tuo helvetin pieni präntti: "ilman plus-korttia hinta 3.95"
        Nooh, täytyy olla seuraavalla kerralla tarkempi, ja tutkailla, imitä jippoja on K-kauppias taas kauppaansa piilottanut. :O)
        btw, luin hauskan jutun Keski-Uusimaa-lehdestä.
        kaupassa oli hienosti pukeutunut herra punninnut kaksi omenaa, ottanut tarran ja lisännyt yhden omenan pussiin.
        Tunnollinen asiakas oli mennyt ilmoittamaan asiasta kauppialle.
        Kauppias oli tuumannut: "sellaista sattuu".
        Taisi tehdä oikein, olisi ollut aikamoinen paperisota ja yhden asiakkaan menettäminen yhden omenan takia.
        That´s my private opiinion!


      • dflkjdlöjsdf
        tapsu55 kirjoitti:

        joo, arvatkaahan vaan, kuinka monella huononäköisellä jää lukematta tuo helvetin pieni präntti: "ilman plus-korttia hinta 3.95"
        Nooh, täytyy olla seuraavalla kerralla tarkempi, ja tutkailla, imitä jippoja on K-kauppias taas kauppaansa piilottanut. :O)
        btw, luin hauskan jutun Keski-Uusimaa-lehdestä.
        kaupassa oli hienosti pukeutunut herra punninnut kaksi omenaa, ottanut tarran ja lisännyt yhden omenan pussiin.
        Tunnollinen asiakas oli mennyt ilmoittamaan asiasta kauppialle.
        Kauppias oli tuumannut: "sellaista sattuu".
        Taisi tehdä oikein, olisi ollut aikamoinen paperisota ja yhden asiakkaan menettäminen yhden omenan takia.
        That´s my private opiinion!

        Toisessa kaupassa taas jäi joku vanhempi rouvahlö samalla tavalla toteutetusta varkaudesta kiinni eli oli punninnut irtokarkkeja pienemmän määrän ja punnituksen jälkeen lisännyt karkkeja pussiin... Erilaiset käytännöt eri kaupoissa vai onko nämä noita citilegendoita?


    • Ei palvelua

      Pitäisihän nämä vakiojutut jo teidän osata...
      Lidlissä punnitaan sen takia ettei asiakas yritä viilata linssiin, ei palvelun takia.

      • joijajrone

        Viestistäsi saa sen kuvitelman että haluaisit pissittää linssiin ja saada pari mandariinia ilmaiseksi, kyllä minä olen aina kysyessäni asioita Lidl myymälässä olen saanut palvelua. Sinua niminerkki "Ei palvelua" epäilen joko K Tai S uskovaiseksi jotka molemmat haluavat että maksat elintarvikkeista ylihintaa.


      • Laatikkokauppa
        joijajrone kirjoitti:

        Viestistäsi saa sen kuvitelman että haluaisit pissittää linssiin ja saada pari mandariinia ilmaiseksi, kyllä minä olen aina kysyessäni asioita Lidl myymälässä olen saanut palvelua. Sinua niminerkki "Ei palvelua" epäilen joko K Tai S uskovaiseksi jotka molemmat haluavat että maksat elintarvikkeista ylihintaa.

        Nimenomaan ei palvelua, siinä yksi syy miksi se on edukkaampi.
        Ulkomaillakin "törmää" tuohon ettei asiakas saa itse punnita vaikka se vaaka olisi tuotteiden vieressä kuten S ja K, myyjä säntää paikalle kun alkaa itse punnitsemaan ja on hapan..., no tämä muissa kuin Lidleissä, missä kassa punnitsee.


    • vainen usko

      Viimeksi K-supermarketissa jäi mieltä kaivelemaan kun oli tortillakuoria tarjouksessa euron paketti. ostin sitten biitä neljä pakettia ja huomasin kotona että kolme sain tarjoushintaan ja neljäs maksoi 1,99 e.
      Olisi pitänyt muistaa tarkistaa onko siinä tarjouksessa rajoitusta mutta kun ei aina muista eikä tule mieleen. Siksi suututtaa kun ei hyllyn reunassa ole selkeästi sanottu näitä asioita.
      Cittarissa kävin tänään ihan siksi kun bongasin lauantaina kuuden purkin pakkauksen euroshopper tonnikalahiutaleita öljyssä hintaan 1,90 e. Siis melkein ilmaiseksi. Eihän se mitään priimaluokan parhaita paloja ole mutta noin 0,31 e purkki! Piti sitä pari pakettia ostaa lisää.
      Samalla ostin naudan jauhelihaa 4,95 e kg ja Kariniemen broilerin filesuikaleita 1,99 e rasia.

    • hohohooo

      Hohohohooo, ihmiset eivät osaa lukea ja syyttävät siitä kauppiasta.

      Yritättekö te jotain säälittävyyden maailmanennätystä?

    • ljöllfa

      "Huom, en ole persaukinen..." Toi oli ihan turha kommentti aiheeseen liittyen *lol*. Who cares oletko pers'aukinen vai upporikas? Kyse on kauppojen tarjouskäytännöistä viestissäsi käsittääkseni?

    • Luetun ymmärtäjä

      Just tyypillisiä itkijöitä! Hintalapusta ei katsota muuta kuin hinta ja sitten itketään, että joku kusettaa taas. Asiakkaana sinulla on vastuu ymmärtää lukemasi tai ylipäätään tulee lukea tarjouksen rajoitukset. Et sinä autoakaan saa kaikilla herkuilla riisutun hinnalla, vaikka et lukenut sitä pientä tekstiä ilmoituksesta, että kuvan auto on erikoisvarusteltu..

      Get a life!

    • vaiko E-pinns

      Aloittaja puhuu superista ja plussakortista. K-kaupassa on plussakortti ja S-ketjulla on Bonus- kortti. Kuka huijaa nyt ketä? Vai yritätkö sinä huijata lukijoita?

      • hm.................

        Etkös käy kaupassa lainkaan?
        K-ryhmällä on Supermarket-ketju ja Plussa-kortti.

        S-ryhmällä on S-market-ketju ja S-etukortti.

        Suomen Lähikaupalla (Valintatalo, Siwa) oli Bonus-kortti, nyt Pinns.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2052
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      46
      1591
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe