Sims 4 muuttaminen taloudesta

midoasfjljkad

Elikkä miten sims 4:ssa saa vain muutaman perheenjäsenen muuttavan toiseen asuntoon? En löydä mistään, on vaan toi vaihtoehto että koko talous muuttaa.

29

13475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkä...

      Klikkaa sitä tyyppiä, ja sen jälkeen klikkaa "lisää" ja sitten "pyydä muuttamaan pois". Mulla ainaki toimi näin.

      • Anonyymi

        Mulla toimi!!


      • Anonyymi

        En tajunnut. 🤧


      • Anonyymi

        Kerro lisää en tajunnu


      • Anonyymi

        Yritin saads simini eroamaan, mutta en saa toista muuttamaan pois. Voisitko kertoa lisää?


    • kgijöm

      Itse olen miettinyt samaa. Mistä valikosta mahdollisesti löytyy "pyydä muuttamaan pois"? En haluaisi kuitenkaan että suhteet kärsivät pyytämisen vuoksi? Simini meni naimisiin ja haluaisin avioparin omaan kotiin :)

    • 565

      Ei taida onnistua?

    • alottaja

      Joo ei mullakaan löydy sellasta valikkoa... ei taida onnistua sit ollenkaan.

    • simslanit

      Menet maailmojen hallintaan, siellä on yläreunassa kohta "talouksien hallinta", valitset talouden josta haluat simin muuttaa pois ja painat kohtaa "siirrä simejä taloudesta toiseen"

      • Simspelaaja123

        Mulla toimii ainakin tää


      • sims4tyyppi123

        Toimii mulla ainakin


      • Jenny1233

        Kiitos mulla toimi


      • Anonyymi

        Mulla ei näy mitään ”talouksien hallinta” kohtaa


      • Anonyymi

        Kiitos paljon avusta minulla toimii👍


      • Anonyymi

        Mulla toimii kans


    • Simei

      Miten voi muuttaa ilman yhtäkään kämppäkaveria?

      • Simahtanut

        "Miten voi muuttaa ilman yhtäkään kämppäkaveria?"
        No vaikka kännykkää käyttämällä.


      • Simahtanut

    • simsonbae

      joo siis pitää valita maailmanhallinta sit valitset sen talouden mistä haluut muutta ihmisiä pois nii sitte sieltä valitset talouden hallinta ja sit siitä valitse uusi talous ja sit voi siirtää niitä ketä haluu ja sit ne jota ei siirretä jää siihe vanhaan taloon j ne jotka siirrettiin nii sit ne pitää asuttaa johonki painamalla sit sieltä taloudet tai muokkaa talouksia nii siitä ne voi asututtaa

    • Baee

      Eli mene maailmanhallintaan ja paina sitä taloutta josta haluut niitten simien muuttavan pois, sitten paina niitä kolmaa palloo (lisää) näytön alareunassa ja sitten se kuormaauton kuva ja voin muuttaa toiseen taloon jos haluaa

    • Strawberrysims

      Talouden voi muuttaa puhelimella pois

      • Mävqqn

        Niin mutta jos haluaa muuttaa vaan 1 tai 2 tyyppiä ei koko perhettä


    • Anonyymi

      mene Maailmojen hallintaan ja klikkaa perhettä jonka haluat jakaa sit oikee ala reuna, kolme palloa

    • Anonyymi

      Miten pystyn muuttamaan myymälä tontille? Siis haluaisin asua tekemästäni myymälässä mutta en tiedä miten se tehdään.

    • Anonyymi

      Sama mulla

    • Anonyymi

      Samaa mieltä

    • Anonyymi

      Siitä puhelimesta "matkusta" osiosta muuta talous muualle

    • Anonyymi

      ei, kyllä siellä on että "eroa taloudesta ja muuta"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      43
      2240
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1759
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1563
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      44
      1520
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1475
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1451
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    Aihe