Laihdutus alkaaa !!

täti2014

Lähtöpaino 79,5 kg. Tavoite 200g-400g/vrk. Mitä sinulle kuuluu?

7

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen läski

      Minä nyt 78 kg, tavoite 67 kg. Pituus 159.
      Alkupaino oli 83, joten hyvä alku jo.

      • täti2014

        Onneksi olkoon 5 kilon pudotuksesta ja nyt toinen mokoma vielä perään, eikö vain?

        Mun paino on nyt 78,6 kg eli päivässä tippui 900 g.

        Tänään on tosin syötäväkin jotakin että vielä se tosta tänään nousee. TAvoite onkin tälle päivälle 78,8 kg ja huomiselle 78,6 kg.

        Jos vaikka vain -200 g laihtuu päivässä niin se on viikossa -1.4 kg.

        Eli suht nopea painonpudotusvauhti.


      • Toinen läski
        täti2014 kirjoitti:

        Onneksi olkoon 5 kilon pudotuksesta ja nyt toinen mokoma vielä perään, eikö vain?

        Mun paino on nyt 78,6 kg eli päivässä tippui 900 g.

        Tänään on tosin syötäväkin jotakin että vielä se tosta tänään nousee. TAvoite onkin tälle päivälle 78,8 kg ja huomiselle 78,6 kg.

        Jos vaikka vain -200 g laihtuu päivässä niin se on viikossa -1.4 kg.

        Eli suht nopea painonpudotusvauhti.

        noniin. Mä käyn puntarissa vaan kerran viikossa. Tänään 77,5, eli puoli kiloa viikossa, tosin välillä ei sitäkään, mutta ei lannistuta.
        Aika samoissa lukemissa ollaan, pian meet mun ohi


      • täti2014
        Toinen läski kirjoitti:

        noniin. Mä käyn puntarissa vaan kerran viikossa. Tänään 77,5, eli puoli kiloa viikossa, tosin välillä ei sitäkään, mutta ei lannistuta.
        Aika samoissa lukemissa ollaan, pian meet mun ohi

        Mitä kuuluu? Mulle kävi niin että paino nousi 80,6 kg, kun söin vähän pizzaa ym eli sama vanha tuttu jojoilmiö.

        Nyt suunta on alaspäin ja laihduin 2,6 kg 4 vrk eli paino on nyt 77,2kg.

        Nyt on pääasia ettei painoa tule enää lisää, vaan se jojoilu on historiaa. Ei siitä voi kuin itseä ja laiskuutta syyttää.

        Seuraava välitavoite on 76,0kg.


      • toinen läski
        täti2014 kirjoitti:

        Mitä kuuluu? Mulle kävi niin että paino nousi 80,6 kg, kun söin vähän pizzaa ym eli sama vanha tuttu jojoilmiö.

        Nyt suunta on alaspäin ja laihduin 2,6 kg 4 vrk eli paino on nyt 77,2kg.

        Nyt on pääasia ettei painoa tule enää lisää, vaan se jojoilu on historiaa. Ei siitä voi kuin itseä ja laiskuutta syyttää.

        Seuraava välitavoite on 76,0kg.

        Hyvää kuuluu, hitaasti tippuu, mutta silti..Sorruin mäkin herkuttelemaan, mutta ei se haittaa..
        Eilinen punnitus 77kg, todella hitaasti mennään, mutta en halua nähdä nälkää..
        Mulla apuna puhdas caps vihreä kahvipapu uute, ainakin mulla vie nälkää..
        Ei nyt sorruta


    • avokado

      161 cm / 63 kg >>> tavoite 55 kg

      • -7kg

        Moikka vieläkö täälä jatketaan? Itsellä painoa 66kg ja tavoite olisi alle 60 päästä. Pituutta mulla on 169cm ja ikää 19v. Olisko teillä kiinnostusta laittaa joku motivaatioryhmä pystyyn? Watsapp tai facebook tms?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe