Kohtasin jälleen narsistisen persoonan :(

ja taas

Onneksi osaan olla nykyään varovainen, kun kohtaan uusia ihmisiä. Tällä oli samanlaisia, mutta myös eroavaisuuksia ensimmäiseen narskuuni.

-molemmat olivat sulavakäytöksiä paikassa kuin paikassa
-jatkuva kiire, aina piti olla tekemässä tai menemässä johonkin
-alkoholin käyttö suurta (kakkosesta tuli ilmi myöhemmin)
-ykkösellä raha-asiat kunnossa, kakkosella ei
-ykkösellä puhelin aina mukana, kakkonen ”unohti” puhelimen aina silloin tällöin kotiin, jotta näin sen olevan kotona, kun hän oli jossakin
-kakkonen ”oli ollut jossakin ja unohtanut puhelimen kotiin”, en siis saanut häntä kiinni. Ykköstä en muutenkaan saanut kiinni, vaikka puhelin oli mukana
-ja tämä kiihkeä ”rakkaus” minua kohtaan, joka rupesi jossain vaiheessa ahdistamaan
-jonkin ajan päästä käytös minua kohtaan muuttui kummallisen välinpitämättömäksi
-empatian puute, oli sitten aihe kuin aihe kyseessä

Tässä joitakin huomioitani. Molemmat suhteet kestivät n. 6 kuukautta. Tämä todellakin on se aika, minkä narsku pystyy jotenkin esittämään, sitten esittäminen loppuu.

Varmaan joku pitää minua pähkähulluna, mutta sitä taitaa tulla "yliherkäksi" uusissa ihmissuhteissa. Saas nähdä kuinka käy, kun tapaan tavallisen ihmisen.

37

789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samanlaisia

      Mulla on täysin samanlainen kokemus. 6 kk, se on niin totta. Sen jälkeen alkoi ihmeellinen temppuilu ja henkinen kidutus, että suhde oli pakko katkaista. Se oli varmaan narskun tarkoituskin, mutta halusi sitten vielä myöhemmin takaisin... hyi helkutti, ei enää ikinä! Toivottavasti osaan tästä lähtien tunnistaa narskut.

    • justice

      Hui! Mulla ihan samanlainen kokemus!
      - yleinen levottomuus -> koko ajan piti olla menossa, kaveri ei osannut olla yksin kotona yhtään
      - raha-asiat : holtiton rahan käyttäjä, "bisnesmies" jonka normaalitkin arkilaskut kuten sähkölaskut yms menneet perintään.
      - puhelin: ei pitänyt puhelinta mukana, se oli äänettömällä, tai akku oli mennyt tai laturi kadonnut ym paskaa
      - välinpitämätön käytös jonkin ajan kuluttua-> taisi kyllästyä ja uutta piti kokea
      - empatian puute kaikkea kohtaan, niin alaisiaan kuin tytärtään kohtaan. Semmoisella ihmisellä ei pitäisi olla lapsia.
      - 6 kk:n suhde täälläkin takana, nähtävästi roolitus on asennettu näillä olioilla 6 kuukauteen, sitten alkaa suhde saman naaman kanssa bugittaa

      Enkä aio todellakaan antaa periksi - tiedän että parempi ihmissuhde on tulossa; normaalin, turvallisen, rehellisen, luotettavan ja sydämellisen ihmisen kanssa.
      Jos antaisin tuon hirviön vaikuttaa loppuelämääni, olisin antanut tälle kuvatukselle aivan liikaa painoarvoa. Olipahan kokemus siitä, miten tunne-elämältään häiriintyneitä ihmisiä voi olla. Osaan välttää jatkossa tällaisia. Uskon siihen, että ihminen oppii kokemuksistaan ja minähän opin!

      Eikä pidä antaa hullun sairastuttaa itseään vaan pitää huolta siitä hyvästä itsessään, minkä nämä narsistiset hullut yrittävät kilteissä ja hyvissä ihmisissä tuhota.

      Ei anneta periksi! Tsemppiä kaikille narsistien uhreille!!!

      • Narsisti ei kyllästy

        "välinpitämätön käytös jonkin ajan kuluttua-> taisi kyllästyä ja uutta piti kokea"

        Narsisti ei kyllästy ihmiseen, koska ei ole koskaan tästä välittänytkään. He kääntävät uhrinsa taskut, tutkivat asunnon ja kuulostelevat tilit...


      • Nää on niin nähty
        Narsisti ei kyllästy kirjoitti:

        "välinpitämätön käytös jonkin ajan kuluttua-> taisi kyllästyä ja uutta piti kokea"

        Narsisti ei kyllästy ihmiseen, koska ei ole koskaan tästä välittänytkään. He kääntävät uhrinsa taskut, tutkivat asunnon ja kuulostelevat tilit...

        Juuei, tällä tempulla ne testaa sitä, miten paljon ja millä kaikilla tavoin kohde (tai uhri) tulee ottamaan kontaktia ja samalla osoittaa sen, miten koko suhde on "hänen käsissään". Tuohon "välinpitämättömyyteen" kuuluu muuten myös eräänlainen peitelty ylimielisyys.. jos vaan hetkenkään miettii niitä tilanteita, niin naamassa näkyy se tietty ärsyttävä virne, jota yrittää peitellä..


      • Virne+kyllästyminen
        Nää on niin nähty kirjoitti:

        Juuei, tällä tempulla ne testaa sitä, miten paljon ja millä kaikilla tavoin kohde (tai uhri) tulee ottamaan kontaktia ja samalla osoittaa sen, miten koko suhde on "hänen käsissään". Tuohon "välinpitämättömyyteen" kuuluu muuten myös eräänlainen peitelty ylimielisyys.. jos vaan hetkenkään miettii niitä tilanteita, niin naamassa näkyy se tietty ärsyttävä virne, jota yrittää peitellä..

        Kyllä minun mielestäni narsku kyllästyy. Vaikkei välitäkkään, uutta kivaa pitäisi olla kokoaika, vauhti päällä. Ei kukaan ole niin arvokas ja tärkeä, narsku suuruudenhulluna kuvittelee aina vaan löytävänsä parempaa ja parempaa.

        Tuon virneen olen nähnyt aina silloin, kun narsku on saanut sen, minkä on halunnut.


      • niin ja näin
        Virne+kyllästyminen kirjoitti:

        Kyllä minun mielestäni narsku kyllästyy. Vaikkei välitäkkään, uutta kivaa pitäisi olla kokoaika, vauhti päällä. Ei kukaan ole niin arvokas ja tärkeä, narsku suuruudenhulluna kuvittelee aina vaan löytävänsä parempaa ja parempaa.

        Tuon virneen olen nähnyt aina silloin, kun narsku on saanut sen, minkä on halunnut.

        Eipä nuo kuvailemasi riitä syyttämään häntä narsistiksi.
        Oletko miettinyt tarkemmin suhteenne laatua ja miten itse siinä olit?


      • Mielipiteeni
        niin ja näin kirjoitti:

        Eipä nuo kuvailemasi riitä syyttämään häntä narsistiksi.
        Oletko miettinyt tarkemmin suhteenne laatua ja miten itse siinä olit?

        Esitin mielipiteeni siitä, että narsisti kyllästyy.

        En jaksa alkaa enää luettelemaan narskuni ominaisuuksia, olen sen jo muutaman kerran tällä palstalla tehnyt.


      • jaapa jaa
        Mielipiteeni kirjoitti:

        Esitin mielipiteeni siitä, että narsisti kyllästyy.

        En jaksa alkaa enää luettelemaan narskuni ominaisuuksia, olen sen jo muutaman kerran tällä palstalla tehnyt.

        Entäpä omat ominaisuutesi, oletko niitä listannut?


      • Narsisti24
        jaapa jaa kirjoitti:

        Entäpä omat ominaisuutesi, oletko niitä listannut?

        Niinpä taitaa peilissä useimmiten olla narsistiakin isompi narsisti??


      • EX uhri
        Narsisti ei kyllästy kirjoitti:

        "välinpitämätön käytös jonkin ajan kuluttua-> taisi kyllästyä ja uutta piti kokea"

        Narsisti ei kyllästy ihmiseen, koska ei ole koskaan tästä välittänytkään. He kääntävät uhrinsa taskut, tutkivat asunnon ja kuulostelevat tilit...

        Narsisti ei kyllästy, totta. Narsisteilla on usein riippuvuuksia. Alkoholi, tupakka,päihteet, pelit. Mistään ei voi tinkiä ja kompromissit ovat vieraita. Vallankäyttö ja ihmissuhteet ovat myös hänelle kuin peliä. Hän syyllistää uhriaan ja eikä pysty kohtaamaan omaa persoonallisuuttaan.
        Vaikka parisuhde ei toimisi hän jatkaa edelleen, eikä näe mitään erityistä ongelmaa ainakaan omassa käytöksessään. Hän voi kohdella kumppaniaan tämän itkuista huolimatta täysin tunnekylmästi. Itkeminen vain ärsyttää häntä. Hän ei ole erityisen hyvä pyytämään anteeksi. Anteeksipyynnön hän "korvaa" mukavalla hemmotteluhetkellä jotka hän suunnittelee enemmän omien mieltymystesä pohjalta, silloinkin kaikki tapahtuu pääsääntöisesti hänen ehdoillaan ja mukavuusalueillaan.


      • Ex uhri
        niin ja näin kirjoitti:

        Eipä nuo kuvailemasi riitä syyttämään häntä narsistiksi.
        Oletko miettinyt tarkemmin suhteenne laatua ja miten itse siinä olit?

        "Niin ja näin" Suosittelen sinulle kumppania joka käyttäytyy samoin kuin
        nim. "virne kyllästymisen" exä on käyttäytynyt.

        Kirjoittelepa sitten miten mukavaa oli.

        Narsisteille on turha vuodatella tai varoitella ikäviä kokemuksiaan,
        sillä heidän empatiankyvyn puutteensa ei herätä heissä lainkaan myötätuntoa
        jota tälläkin osastolla voimme hieman todeta.

        Elämä opettaa - lukuunottamatta narsistia.

        Narsisti tylyttää kumppaniaan, eikä näe siinä mitään pahaa.
        Annas olla kun hän saa osakseen muualta samanlaista kohtelua, niin johan sitä kauhistelee.


      • Pow
        Narsisti24 kirjoitti:

        Niinpä taitaa peilissä useimmiten olla narsistiakin isompi narsisti??

        Narsisti24 taitaakin olla Suomi24 vakiotrolleja. Säälittävä tyyppi.


      • Voi pysytellä pitk.
        Virne+kyllästyminen kirjoitti:

        Kyllä minun mielestäni narsku kyllästyy. Vaikkei välitäkkään, uutta kivaa pitäisi olla kokoaika, vauhti päällä. Ei kukaan ole niin arvokas ja tärkeä, narsku suuruudenhulluna kuvittelee aina vaan löytävänsä parempaa ja parempaa.

        Tuon virneen olen nähnyt aina silloin, kun narsku on saanut sen, minkä on halunnut.

        "uutta kivaa pitäisi olla kokoaika, vauhti päällä. "

        Voi pysytellä pitkään ns. hyvän saaliin liepeillä. Muut vakiseuralaiset tukevat narsistin pysymistä paikoillaan. Minunkin narsistillani tuntui olevan vauhtia minun jälkeeni erityisen paljon, mutta tarkalleen ottaen pysytteli samoilla paikkeilla. Pyöri samalla asuntoalueella pitkään. Ei heikäläisillä niin tarkkaa ole sen kanssa, mitä ovessa lukee...

        Narsistin mielestä hän oli vähän kuin naimisissa minun kanssani, koskapa muisteli kuulemma minua niin usein, pedistä riippumatta... Suuteli ja halasi minua ja p*ni jotakuta toista... Sitten taas alkoi p*nemaan minua, kun huomautin asiasta... Narsisti oli vain ihan epähuomiossa muiden kanssa.


      • Hän antaa armonsa
        EX uhri kirjoitti:

        Narsisti ei kyllästy, totta. Narsisteilla on usein riippuvuuksia. Alkoholi, tupakka,päihteet, pelit. Mistään ei voi tinkiä ja kompromissit ovat vieraita. Vallankäyttö ja ihmissuhteet ovat myös hänelle kuin peliä. Hän syyllistää uhriaan ja eikä pysty kohtaamaan omaa persoonallisuuttaan.
        Vaikka parisuhde ei toimisi hän jatkaa edelleen, eikä näe mitään erityistä ongelmaa ainakaan omassa käytöksessään. Hän voi kohdella kumppaniaan tämän itkuista huolimatta täysin tunnekylmästi. Itkeminen vain ärsyttää häntä. Hän ei ole erityisen hyvä pyytämään anteeksi. Anteeksipyynnön hän "korvaa" mukavalla hemmotteluhetkellä jotka hän suunnittelee enemmän omien mieltymystesä pohjalta, silloinkin kaikki tapahtuu pääsääntöisesti hänen ehdoillaan ja mukavuusalueillaan.

        "hemmotteluhetkellä jotka hän suunnittelee enemmän omien mieltymystesä pohjalta,"

        Hän antaa armonsa laskeutua uhrin ylle... Tämä saa nauttia hänen ihanasta valostaan...


      • höpöhöpöhöpö
        Hän antaa armonsa kirjoitti:

        "hemmotteluhetkellä jotka hän suunnittelee enemmän omien mieltymystesä pohjalta,"

        Hän antaa armonsa laskeutua uhrin ylle... Tämä saa nauttia hänen ihanasta valostaan...

        höpöjuttuja taas


      • Kiitos. Tuosta viim.
        höpöhöpöhöpö kirjoitti:

        höpöjuttuja taas

        Kiitos. Tuosta viimeistään tietää, että olen osunut naulan kantaan ja puhun narsistista.


      • kemiantie
        Narsisti ei kyllästy kirjoitti:

        "välinpitämätön käytös jonkin ajan kuluttua-> taisi kyllästyä ja uutta piti kokea"

        Narsisti ei kyllästy ihmiseen, koska ei ole koskaan tästä välittänytkään. He kääntävät uhrinsa taskut, tutkivat asunnon ja kuulostelevat tilit...

        hervannan prinsessakuningatar verenimijä koiriensa rääkkääjä manipuloi ja yrittää kontrolloida muiden asioita omaksi hyödykseen.sairas omanedun tavoittelija jolla ei ole minkäänlaisia tunteita.


      • kemiantie
        kemiantie kirjoitti:

        hervannan prinsessakuningatar verenimijä koiriensa rääkkääjä manipuloi ja yrittää kontrolloida muiden asioita omaksi hyödykseen.sairas omanedun tavoittelija jolla ei ole minkäänlaisia tunteita.

        muka ufo-kaapattu... ennustaja-akka elämäntapakouluttaja !!! HahahhhÄÄÄ


    • edelleen..

      Ootte osittain oikeassa. Mutta koen että teillä ei siltikään ole oikeutta viljellä narsistin diagnoosia noilla perusteilla. Hyvä olisi tutkiskella sitä omaa käytöstään myös.

      • Älä ole pahoillasi

        "koen että teillä ei siltikään ole oikeutta viljellä narsistin diagnoosia noilla perusteilla."

        Älä ole pahoillasi. Hän saa kylvää siementään niin paljon kuin ikinä tahtoo ja ihan minne tahtoo. Minä ainakin hoidan hänen tilustaan antaumusella. Hänellä on laajalti viljeltyä peltoa. Eikä huolta loppumisesta, lisää kynnöksiä löytyy ja niihin vakosiin hän sitten laskee taas siemenensä...

        Keväällä tuo puuha tietenkin on vauhdikkaimmillaan ja hän alkaakin katsastamaan peltoja jo hyvissä ennen kuin niitä on mahdollisuus vielä edes kyntää. Mutta kun kyntötyöt sitten alkavat, niin se on laiskat pois alta... No, onhan apumiehet aina paikallaan. Jokainen tietää, että hänenlaisensa peltomestari tarvitsee ison joukon apulaisia, mutta ei mainita siitä hänelle..;


      • minuus puuttuu

        Narsistin kyseessä ollessa ei tarvitse terveen miettiä mitenkään omaa käytöstään, ja omaa osuuttaan, sillä narskuon hyväksikäyttäjä, jolle ihmisellä ei ole mitään arvoa, kaikki ovat esineitä, vailla mitään tunnesiteitä narskun taholta. Se on sama teit niin tai näin lopputulos on sama. Narskun kaavamainen käytös ei muutu ikinä. Kukaan ihminen ei voi narskulle olla esinettä kummempi.
        Turha syyllistää uhreja. Narskun tunnistaa alati toistuvasta kaavamaisesta käytöksestä, joka ei muutu elinympäristön ja ihmiskontaktien muuttuessa vaan pysyy niistä riippumatta aina kaavamaisen samana. Joka perää uhria tutkimaan omaa käytöstään ei tunne narsismia tai ole koskaan törmännyt narsisitiin tai on itse narsisti.
        Narsisti syyttää aina toista omista teoistaan, eikä kykene erottamaan syy seuraus suhteita suhteessa omaan käyttäytymiseensä. Vaurioitumisesta johtuen käyttäytymiskaava on pysyvä. Ja puhun kokemuksesta vuosikymmenien ajalta naristisesti vammautuneen persoonan läheisenä. Ne ovat todella vammaisia pysyvästi, ja sokeita täydellisesti omalle vammalleen.
        Helpommalla pääsee kun pakenee narsistin vaikutuspiiristä totaalisesti.


      • Ei lisättävää
        minuus puuttuu kirjoitti:

        Narsistin kyseessä ollessa ei tarvitse terveen miettiä mitenkään omaa käytöstään, ja omaa osuuttaan, sillä narskuon hyväksikäyttäjä, jolle ihmisellä ei ole mitään arvoa, kaikki ovat esineitä, vailla mitään tunnesiteitä narskun taholta. Se on sama teit niin tai näin lopputulos on sama. Narskun kaavamainen käytös ei muutu ikinä. Kukaan ihminen ei voi narskulle olla esinettä kummempi.
        Turha syyllistää uhreja. Narskun tunnistaa alati toistuvasta kaavamaisesta käytöksestä, joka ei muutu elinympäristön ja ihmiskontaktien muuttuessa vaan pysyy niistä riippumatta aina kaavamaisen samana. Joka perää uhria tutkimaan omaa käytöstään ei tunne narsismia tai ole koskaan törmännyt narsisitiin tai on itse narsisti.
        Narsisti syyttää aina toista omista teoistaan, eikä kykene erottamaan syy seuraus suhteita suhteessa omaan käyttäytymiseensä. Vaurioitumisesta johtuen käyttäytymiskaava on pysyvä. Ja puhun kokemuksesta vuosikymmenien ajalta naristisesti vammautuneen persoonan läheisenä. Ne ovat todella vammaisia pysyvästi, ja sokeita täydellisesti omalle vammalleen.
        Helpommalla pääsee kun pakenee narsistin vaikutuspiiristä totaalisesti.

        Olen kanssas samaa mieltä, en olis voinu paremmin kirjoittaa. Kun ihmisen minuus rakentuu pienestä asti vain oman pään luomaan harhaan omasta ylivertaisuudesta..sitä ei voi mikään eikä kukaan muuttaa, kuin kuolema. Kukaan, joka ei ole ollut narsistin kumppanina tai perheenjäsenenä, ei voi tietää mitä on narsistinen persoonallisuushäiriö..olet tuossa oikeessa.


    • narsistejaonpaljon

      Omat perustelut ex:n narsismiin liittyvät eron jälkeisiin tapahtumiin, ei jäänyt poliiseillakaan epäselväksi, mutta en ajatellut siitä kertoa, joten seurustelu aikana huomasin nämä:

      - hermostunut koko ajan
      - peliriippuvuus
      - esitti aluksi mukavaa ja mahtavaa miestä, myöhemmin ei ollutkaan niin mukava
      - itsekeskeisyys
      - pinnallinen
      - mielisteli ihmisiä
      - raha asiat huonosti
      - äkkipikainen

      tuo 6kk piti minunkin kohdalla paikkaansa, erosin tosin 7kk kohdalla ja eron jälkeen näytti luonteensa, aiemmin en tajunnut mitään muuta kuin että minulla on huono olla. Olin muka hänen suuri rakkaus, jonka hän kuitenkin 1kk päästä noista sanoista yritti tappaa.

      • oikeus ja kohtuus

        Sä määrittelet pinnallisuuden, peliriippuvuuden, äkkipikaisuuden jne. syytät häntä noista.
        Olisi mielenkiintoista kuulla myös toisen osapuolen näkemys.
        Älähän syyttele.


      • Rehellinen tai
        oikeus ja kohtuus kirjoitti:

        Sä määrittelet pinnallisuuden, peliriippuvuuden, äkkipikaisuuden jne. syytät häntä noista.
        Olisi mielenkiintoista kuulla myös toisen osapuolen näkemys.
        Älähän syyttele.

        "Olisi mielenkiintoista kuulla myös toisen osapuolen näkemys. "

        Rehellinen tai tekaistu? Saat kumman haluat, mutta rehellinen on maksullinen.


    • Tiedä taida tajua

      Junalauta että täällä on viisaita ihmisiä: diagnooseja satelee ilman minkäänlaista koulutusta ja syvällisempää tietoa tai taitoa aihealueesta. Kaikki ei ole narsismia mikä inhottaa eivätkä kaikenkarvaiset persoonallisuuden häiriöt tee ihmisestä narsissia, vaikka joku tuntuisi kuinka kieroutuneelta.

      Yleistäminen on typeryyden merkki, onko typeryys jotenkin parempaa tai hienompaa kuin joku muu häiriö.

      • kahfhj

        Hienosti pantu. Tämmöistä täällä tosiaan on ja enemmistö naisia, ellei kaikki.
        Tämä palsta ei tue ketään. Paitsi ehkä juuri niitä narsisteja.


      • Kiitos kiitos :´

        "Yleistäminen on typeryyden merkki, onko typeryys jotenkin parempaa tai hienompaa kuin joku muu häiriö. "

        Kiitos kiitos :´
        Kyynel vierähti poskelle ymmärtäväisistä sanoistasi.


      • Luule vähemmän ...
        kahfhj kirjoitti:

        Hienosti pantu. Tämmöistä täällä tosiaan on ja enemmistö naisia, ellei kaikki.
        Tämä palsta ei tue ketään. Paitsi ehkä juuri niitä narsisteja.

        Ja mistä sinä tiedät / näet naisten enemmyyden? Ja kuvitteletko sinä, että vain naisilla on po. 'häiriöitä'? Ja se, jolle vastaat on nainen, meinaan minä.


    • nro3

      Kolmosella on sitten kaikki nuo...

    • CIRYM?

      On totta että kevyin perustein ei pidä ihmisiä diagnosoida narsisteiksi. Omiin vaistoihin silti pitää luottaa, ja ne jotka ovat olleet tekemisissä narsistisen ihmisen kanssa, ovat kokemuksestaan selvinneinä aivan varmasti paljon tarkkaavaisempia uusissa ihmissuhteissaan. Kun sisäiset hälytyskellot alkavat soida ja lujaa, on kaikkien osapuolten kannalta parasta pistää homma poikki niin pian kuin mahdollista, tietysti sivistyneesti ja hyviä käytöstapoja vaalien. Tyyneys on tärkeää säilyttää. Mikäli toinen osapuoli ottaa asian hyvin vastaan, on luultavimmin "vaara ohi/väärä hälytys" mutta ero on silti hyvästä, koska et itse vielä ole tarpeeksi ehyt aloittamaan suhdetta. Jos taas toisen osapuolen reaktio on itkupotkuraivarit uhkailujen ja haukkumisien kera, on aavistuksesi osunut oikeaan mitä suurimmalla todennäköisyydellä, pyyhi silloin koko tyyppi pois elämästäsi ja huokaise helpotuksesta. Älä jää vellomaan itsesääliin tai vaivu masennukseen, koska silloin narsisti on voittanut.

      Parisuhde narsistisen ihmisen kanssa vahingoittaa psyykettä siinä määrin, että uusiin ihmisuhteisiin ei kannata ihan äkkiä koetun jälkeen lähteä. Tapahtuneiden surkutteleminen on ymmärrettävää, mutta kovin pitkään se ei auta, vaan alkaa viemään alaspäin. Opettele olemaan ylpeä itsestäsi ja ota kokemuksestasi opiksi. Lietso itseesi voittaja fiilis, olet päässyt irti narsistin otteesta, se on kovan luokan saavutus. Kerää itse tuntosi rauhassa kokoon ja pysy positiivisena. Olet voittaja!

      • nainen57

        Kiitos kirjoituksestasi. Totta joka sana. Itse yritän päästä tästä suosta pois. Luulin jo tuntevani tasapainoista mielialaa. Kun se taas soitti ja pisti elämäni / sisimpäni sekaisin. Tämä koettelee psyykettä. Kun minä joskus tästä selviän, katson tarkkaan kenet seuraani huolin. Haluan löytää sen vahvan ihmisen takaisin. Itseni, jonka sydän oli täynnä elämäniloa, tasapainoisuutta, rakkautta itseään ja muita kohtaan. Kaikesta tapahtuneesta rikkaampana ja kiitollisempana huolehtia itsestäni ja lähimmäisistäni.


    • Seppo(nimi muutettu)

      Olin jo aikeissa kirjottaa tähän jotain pitkää ja syvällistä... Pakko vain sanoa että. Onko tämä teille joku narsistinen harrastus jaella kaikille tuota narsistin leimaa joiden kanssa tulee mutkia matkaan?

      Tuntuu että nykyään on jonkilainen trendi luokitella kaikki joista ei pidä narsistiksi tai muuksi, se vielä huokuu tuosta kun sanotte vielä kaiken kukkuraksi narsistia niin ikään tottuneesti ja tuttavallisesti "narskuksi"

      Että näin sivusta katsojana täytyy sanoa että pakko epäillä omiakin motiivejanne, vaikka en tilanteistanne mitään tiedäkään.

      • Eilinen varpunen

        "Tuntuu että nykyään on jonkilainen trendi lu"
        Vai tuntuu Seposta(nimi muutettu) ;} nyt tuolta. No, trendinluojien on se sitten pakko ottaa huomioon, koska kerran Seppo(nimi muutettu) ;} on sitä mieltä. Mitä sitten tapahtukaan, jos Seppoa(nimi muutettu) ;} ei uskota. Käykö tämä kaikki asianhaarat, (tai sitten vain haarat) huomioon ottava Seppo käsiksi (siis asioihin)(siis asiat muutettu).

        Sivustahan tuo on ennenkin tapahtunut (se käsiksi käyminen... niihin asioihin siis, huh, meinasi vallan unohtua). Niin ja tuolla aiemmin, oli siis nimi muutettu...


      • Virtuaali Seppo
        Eilinen varpunen kirjoitti:

        "Tuntuu että nykyään on jonkilainen trendi lu"
        Vai tuntuu Seposta(nimi muutettu) ;} nyt tuolta. No, trendinluojien on se sitten pakko ottaa huomioon, koska kerran Seppo(nimi muutettu) ;} on sitä mieltä. Mitä sitten tapahtukaan, jos Seppoa(nimi muutettu) ;} ei uskota. Käykö tämä kaikki asianhaarat, (tai sitten vain haarat) huomioon ottava Seppo käsiksi (siis asioihin)(siis asiat muutettu).

        Sivustahan tuo on ennenkin tapahtunut (se käsiksi käyminen... niihin asioihin siis, huh, meinasi vallan unohtua). Niin ja tuolla aiemmin, oli siis nimi muutettu...

        Tuo viesti vain vahvistaa pointtini, sinusta huokuu kaikki nuo peruspiirteet - ja voin sanoa koska sinullekin tässä on todennäköisesti kyse eksiesti morkkaamisesta: ei sinunlaisellesi varpuselle sovi parisuhteet, tuollaisilla ihmisillä ei vain pää kestä minkäänlaisia sosiaalisia suhteita. - ainoa mitä voit tehdä tässä vaiheessa on hankkia psykiatrista tukea ja yrittää tällä tavalla vähän parantaa elämäsi laatua, ja päästä vaikka töihin.

        Turha vastata tähän mitään, en aijo tulla toista kertaa katsomaan onko kenelläkään ollut mitään järkevää asiaa. Eiköhän yksi pettyminen riitä, en ole kuitenkaan täällä töissä teidän mielenterveyden hoitajananne joten: jos ahdistaa niin hankkikaa sitä apua muualta.


      • Eilinen varpunen
        Virtuaali Seppo kirjoitti:

        Tuo viesti vain vahvistaa pointtini, sinusta huokuu kaikki nuo peruspiirteet - ja voin sanoa koska sinullekin tässä on todennäköisesti kyse eksiesti morkkaamisesta: ei sinunlaisellesi varpuselle sovi parisuhteet, tuollaisilla ihmisillä ei vain pää kestä minkäänlaisia sosiaalisia suhteita. - ainoa mitä voit tehdä tässä vaiheessa on hankkia psykiatrista tukea ja yrittää tällä tavalla vähän parantaa elämäsi laatua, ja päästä vaikka töihin.

        Turha vastata tähän mitään, en aijo tulla toista kertaa katsomaan onko kenelläkään ollut mitään järkevää asiaa. Eiköhän yksi pettyminen riitä, en ole kuitenkaan täällä töissä teidän mielenterveyden hoitajananne joten: jos ahdistaa niin hankkikaa sitä apua muualta.

        "en ole kuitenkaan täällä töissä teidän mielenterveyden hoitajananne "
        Vaan missä olet töissä mielenterveyshoitajana? Vai oletko a.................?
        Niin juuri, kyllä minä uskon kaiken (kiinteän ulost.)


      • Eilinen varpunen
        Virtuaali Seppo kirjoitti:

        Tuo viesti vain vahvistaa pointtini, sinusta huokuu kaikki nuo peruspiirteet - ja voin sanoa koska sinullekin tässä on todennäköisesti kyse eksiesti morkkaamisesta: ei sinunlaisellesi varpuselle sovi parisuhteet, tuollaisilla ihmisillä ei vain pää kestä minkäänlaisia sosiaalisia suhteita. - ainoa mitä voit tehdä tässä vaiheessa on hankkia psykiatrista tukea ja yrittää tällä tavalla vähän parantaa elämäsi laatua, ja päästä vaikka töihin.

        Turha vastata tähän mitään, en aijo tulla toista kertaa katsomaan onko kenelläkään ollut mitään järkevää asiaa. Eiköhän yksi pettyminen riitä, en ole kuitenkaan täällä töissä teidän mielenterveyden hoitajananne joten: jos ahdistaa niin hankkikaa sitä apua muualta.

        "ei vain pää kestä minkäänlaisia sosiaalisia suhteita. -"
        Kaikissa sosiaalisissa suhteissa käydään käsiksi väkivalloin toiseen... sinun mielestäsi.
        Kuules nyt "virtuaali" Seppo...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2052
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      46
      1591
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe