En tiedä

enää

Me ollaan niin kauan oltu paikoillaan, tässä meidän suhteessa. Jos tätä suhteeksikaan voi varsinaiesti sanoa. Anyway.
Oon kuullut sanottavan, että jos suhde ei pääse eteneen, se kuihtuu, kuivuu kasaan.
Mä ikävöin ja kaipaan sun luo ihan hirveesti. Ja mä en enää oikein tiedä missä mennään tai mitä sä aattelet. Ja varmaan sain sut jo hermostuun ja ahdistuun, kun kyselin. Mä tiedän, että tarviit paljon omaa aikaa ja tilaa. Mutta silti jotenkin, mun on kauheen vaikea uskoa, että sä kaipaisit mua tai tämä sun tarvitsemasi oma aika ei johtuisi musta. Mä kuitenkin uskon tekoihin. Uskon siihen, että ihminen voi sanoa mitä vaan, mutta ne teot on se mikä kertoo totuuden.
Se mikäö mua vaivaa, on se, että sun teot puuttuu ne jotka tukisi sun sanomisia.
Kauheen vaikea tilanne, mulle ainakin. Mä en oikein enää ymmärrä. Enjkä tiedä jaksanko enää yrittää ymmärtää. Toisaalta kaipaan sua ihan hirveästi, enkä haluisi luovutta. Mutta en nää järkeä, että yritän vaan roikkua sun mukana.
Niin kuin sanoin aiemmin, suhde kuihtuu jos se ei pääse etenemään. Me ei edetä, me ollaan vaan tässä tilanteessa. Puhuen tulevaisuudesta, suunnitellaan sitä. Toteutuminen jää puuttumaan, niin kuin aina.
Mä enää tiedä kauanko "jaksan" sua rakastaan näin niin kuin nyt. Kauanko jaksan sua odottaa. Mä alan oleen voimaton tähän tilanteeseen, ja muutenkin. Haluan rinnalleni jonkun jonka kanssa jakaa ilot ja surut. Joka ottaa mut kainaloon silloin, kun oon kaikkeni antanut. Silloin, kun oon väsynyt.
Mä jään pohtiin ja hetken ainakin vielä myös oottaan.
Mutta pikku hiljaa yritän alkaa irtaantuun, ja sitten siirryn eri polulle.

8

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oman kullan kuvia

      Onnea sulle.

      Mulla vähän sama tilanne, mutta irtaantua en voi, koska ilman tätä rakkautta ei olisi minua....!?! En osaa paremmin selittää, outoa, mutta totuus on taruakin ihmeellisempää.

      Ymmärsitköhän..

      Hyvää yötä,

    • TBkö

      Ihan kuin olisin itse kirjoittanut tuon juuri nyt. siispä sama tilanne..ettei vaan sama ihminen olisi saanut kaikki valloituksensa samaan tilaan??

    • LongJ

      Itse ollut samanlaisessa tilanteessa. Nyt onneksi päässyt irti ja elämä tuntuu aivan erilaiselta. Olen onnellinen ja uusi nainen on löytynyt, joka vastaa mun tunteisiin. Me jopa etenemme, jota ei myöskään omassa edellisessä suhteessani tapahtunut. Ole rohkea ja päästä irti, nykyisen suhteesi tuoma stressi ja pahaolo vielä murtaa sut.

    • yksin.

      On kokemusta vähän liikaaki, kuvailemienne kaltaisista paskahousuista. Valitettavasti ihminen ei siitä muutu, joko sopeudut tilanteeseen tai eroat. Suosittelisin eroa, mutta siinä on se ongelma, että seuraava suhde voi olla samanlainen. Pitäisi oppia rakstamaan ensin itseään, jotta pystyisi ottamaan vastaan kumppanin, joka kohtelee hyvin ja arvostaa. Itsellä harjoitukset kesken ja siksipä olen vielä

    • Aika on kultaa

      Osaan vastata, mutta kuka hullu alkaa rakkautta vannomaan tunnin päästä enstapaamisesta!? Mä en.

    • luopumisen tuska

      Niin suhteen aikana voi oppia paljon. Tulee elämänmuutoksia, hyviä aikoja, huonoja aikoja. Kasvetaan yhteen tai erilleen. Jos heikosta tuleekin vahvempi, itsenäisempi mutta parisuhteeseen uskova. Yksin ei silti pysty...

    • rauman tosimies

      Miehen pitää ottaa sinut kainaloon kun olet kaikkesi antanut. Sitten kun kohdallesi sattuu joku tilanne jossa sinun tulisi toimia naisroolin edellyttämällä tavalla niin ulvot tasa-arvokorttia. Teidät nykynaiset tiedetään.

    • enää

      Valitettavasti en vain tiedä enää mitä tehdä. Tällä hetkellä päällimmäinen fiilis on vaan antaa olla. Sen kummemmin tekemättä tai sanomatta enää mitään. Itse olen hänelle kaiken sanonut ja kaiken hänen eteensä tehnyt. Ymmärtänyt ja ollut tukena, aina ollut valmiina hänen minua tarvitessaan.
      Näinä huonoina hetkinä, kun häntä tarvitsisin, ei häntä näy eikä kuulu missään.
      Hän on niiin vaikea tapaus kaikin puolin, enkä osaa häntä lukea.
      Kaikesta huolimatta hän on niin rakas.
      Mutta ehkä nyt vain on rahani sietää tätä kaikkea tullut vastaan.
      Tämä tämän hetkinen ei vain enää riitä. Tarvitsen jotain pysyvämpää, jotain....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1883
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1446
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1394
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      9
      1356
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe