Miksi Naiset karttavat nuorekkaasti säilynyttä Miestä?

Skorpion1

Hei te kaikki iäkkäät/nuoremmatkin naiset!
Itse olen jo 49 vuotias ristiverinen Mies. Onko teillä mitään ohjeita/sanottavaa jos on liian nuorekkaana säilynyt mies jota luullaan 10-15 vuotta nuoremmaksi mitä todellisuudessa edes on? Miksi samanikäiset ja jopa nuoremmatkin naiset pitävät jopa liiankin nuorekkaana ja siksi ei niistä reffeistä sitten tulekkaan mitään, koska olen itse heidänmielestänsä liiankin nuorekas. Tiedän että tämä kuullostaa niinsanottuna tylsältä luettavalta. Mutta Mikseivät naiset halua olla minun kanssani siitä syystä että olen liiankin nuorekas heidän mielestään?? En voi itse sille yhtikäs mitään jos olen tälläinen ja minulle kyllä kelpaisi joko samanikäinen/vanhempikin nainen. Mutta aina vedotaan siihen ulkonäköasiaan että olen liian nuorekkaan näköinen?? Miksi se on aina esteenä ja syynä siihen etteivät halua seurustella minun kanssani nuorekkuuteni takia. Minua taas ei se haittaa vaikka olisi ylitse viidenkymmenen josko vain kemiamme kohtaisi tasapuolisesti. Itse taas olisin siitä ylpeä että jos saisin todellakin nuorekkaan näkäisen naisen. En laittaisi ollenkaan siinä tilanteessa vastaankaan. Mutta miksi naiset ovat heti että olen liian nuorekkaan näköinen? Siksipä toivonkin teidän naisten vastauksia miksi ette hyväksy minua sellaisena kuin olen? Koko ajanhan tässä kuitenkin vanhennutaan ja ryppyjä tulee aikojensaatossa. Miksi mies ei saa olla tässä iässä nuorekas?? Vastailkaa ihmeessä sillä tämäkään ei ole enää mitään kivaakaan enää, kun kuulee aina tuon saman sanonnan.

24

406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5+12

      Jos haet samanikäistä ja olet hänen mielestä liian nuorekas niin voihan syy olla siinä naisen epävarmuudessa....että sulla on mahiksia vielä sen 10v päästä hakea itselle nuorempi nainen. En osa muuta keksiä...

    • ihmettelenmyös.....

      Jaa voisin itse naisena yhtyä kanssa ihnettelemään tätä asiaa, empä ole koskaan tavannut ihmistä jolle nuorekas mies ei olisi kelvannut (siis jos syynä on vain se nuorekkuus) itse ainakin tykkään ihan nuorekkaista ja oman ikäisiltään näyttäviltä, mutta sanotaan vaikka, että mies olisi 50 ja näyttäisi 40v niin kyllä minä hänet kelpuuttaisin, jos muuten vaan natsaa. Itseltäni kysyttiin vielä 22vuotiaana (joku kaupustelija ovella), että onko äiti kotona ja tulitikku askia ostaessa henkkarit :D hienoahan se on, että ei ole rupsahtanut ja näyttää nuoremmalta mitä oikeasti on..

    • mentori

      nuorekkuutesi on uhka ainakin oman ikäisillesi naisille. Pelkäävät että viet täysin huomion pois heidän ikääntymisen raiskaamasta olemuksestaan. Naiset on ulkonäöstään epävarmoja pellejä. Kyllä, pellejä. Vanhat naiset kokevat uhaksi nuoremmat naiset, nuorekkaat oman ikäisensä miehet ja ylipäätään kaikki, jotka vähänkään varastavat heiltä huomiota. Ikääntyneet naiset eivät saa enää yhtä paljon huomiota, kuin nuoret naiset, joten niistä viimeistä huomionrippeistä halutaan pitää kiinni ja kaikki vaaratekijät halutaan eliminoida pois.

      Suosittelen käyttämään nuorekasta ulkonäköäsi hyväksesi ja unohtamaan vanhat harput nyt toistaiseksi ainakin. Jos saat, niin tapaile nuorempia naisia, sillä sehän on paljon kivempaa, kuin vanhojen jo kaiken kokeneiden ja puhkirun_kattujen akkojen kanssa tylsistyminen.

      • ViiskybäNainen

        Tosiasiassa vanhempia naisia ei niin kiinnosta enään mitä heistä ajatellaan se voidaan aina katsoa vanhenemisen eduiksi. Sitä lakkaa välittämästä samaa tahtia kun roppa rapistuu. Nuorempana välitti liikaakin eikä edes uskaltanut heittäytyä seksinautintoihin vapaasti ettei vaan asento olisi ollut epäedullinen ja tissit olleet rumassa asennossa. Voi ziisus. Mikähän luonnonoikku se on että nyt kun pitäisi jo hävetä niin ei hävetä mutta silloin kun oli timmi kiinteä parikymppinen eikä olisi tarvinnut hävetä niin häpesi?


      • nauttijanainen
        ViiskybäNainen kirjoitti:

        Tosiasiassa vanhempia naisia ei niin kiinnosta enään mitä heistä ajatellaan se voidaan aina katsoa vanhenemisen eduiksi. Sitä lakkaa välittämästä samaa tahtia kun roppa rapistuu. Nuorempana välitti liikaakin eikä edes uskaltanut heittäytyä seksinautintoihin vapaasti ettei vaan asento olisi ollut epäedullinen ja tissit olleet rumassa asennossa. Voi ziisus. Mikähän luonnonoikku se on että nyt kun pitäisi jo hävetä niin ei hävetä mutta silloin kun oli timmi kiinteä parikymppinen eikä olisi tarvinnut hävetä niin häpesi?

        Tämä on niin totta. Uskon että juuri tässä on syy siihen, miksi nuoria miehiä kiinnostaa vanhemmat naiset. Nelikymppisenä alkaa jo olla niin itsevarma ja osaa hakea nautintoa sekä tuottaa sitä, kun kokemusta jo löytyy, että ulkonäkö on kakkosseikka. Lisäksi kun se vanhemman naisen runsasmuotoinen ulkonäkökin on nautinto nuorille miehille, niin eihän tässä voi kuin voittaa. ;)


    • n30++

      Pitäisi tavata sinut, niin osaisi tuota nuorekkuutta paremmin arvioida. Tyylikäs, moderni nuorekkuus on jees, kun taas jumahtaminen omien nuoruusvuosien tyyliin on huono juttu.

    • ????????????

      Mistä tiedät olevasi nuorekas? Onko ihmiset sanoneet sinulle etteivät usko sinun olevan niin vanha kuin olet, vai onko "nuorekkuutesi" viimeisimmän muodin mukaisiin teinihipsteri -vaatteisiin pukeutumista, vai pelkästään sinun oma käsitys?

    • 17+16

      Todennäköisesti syy on jokin muu, ja liialliseen nuorekkuuteen on ehkä helppo vedota, koska sehän on myös kehu. Oletko ehkä tavallista lyhyempi? Tai sitten keskustelun tasosi pysyy liian samassa asiassa? Ehkä juttusi eivät tuntuneet näistä naisista tarpeeksi kypsiltä?

      Minäkään en ole koskaan tällaista ongelmaa kohdannut. Ainahan ihmiset pitävät ikäistään nuoremman oloisista. Itsekin kelpuutin ihmisen treffeille, joka oli itseään kymmenisen vuotta nuoremman oloinen ja viisi vuotta nuoremman näköinen kasvoista. Kroppakin parempi kuin monella 20 vuotta nuoremmalla.

    • 3+7

      MInä kuulun samaan kaartiin. Minua luullaan myös usein yli 10 vuotta nuoremmaksi kuin olen. Olen 51 ja minulla on vielä aivan mustat hiukset ja olen sopusuhtainen ja kohtuullisen leveäharteinen.
      Tämä aiheuttaa sen, että saan katseita perääni nuoremmilta naisilta. MInä en ole kohdannut mainitsemaasi ongelmaa. Sen sijaan ainoa ongelma on ollut se, että kun ikäni ei ollutkaan 39 vaan 51, niin jollain menee pasmat sekaisin. No sellaiset naiset voi jättää suosiolla väliin.
      Minun käsitykseni omasta itsestäni johtuu siitä että monet puoli tutut ovat sanoneet etteivät ikinä olisi uskoneet minkä ikäinen olen tai että monet ovat myös sanoneet kuinka nuorekas olen.

    • mielinkielin mies

      Tuskin sinua nyt ihan kartetaan. Ajattelen, että se on varmaan ihan luonnollista, että joillekin iällä on merkitystä. Monessa asiassa sen voi toinen ajatella näkyvänkin. Esimerkiksi erilaisina arvoina, olette "eri maailmasta", ei löydy kontaktia yhtä luonnollisesti kuin saman ikäisten kanssa. Nuorekkuus on kyllä mielestäni jotain muutakin kuin vain sitä, että näyttää nuorelta. Ja vaikka ikäero ei juuri nyt haittaisi, voi joku ajatella niinkin pitkälle, että mitäpä kahdenkymmen vuoden kuluttua. Joillakinhan näitä esteitä ei ole. Itsekään en olisi valmis edes kymmenen vuotta vanhemman ( ja tuskin nuoremmankaan) naisen kanssa suhteeseen ihan noin vaan. En ehkä ole ihan asenteeton, mutta silti näin on.

    • nuori nuorempi

      ...nuorin.
      Tuohon viestiin sait mahtumaan 9 kertaa nuorekas!
      Taidat olla todella NUOREKAS!

      • mielinkielin mies

        Oli muutenkin toistoa todella paljon. Jos aloittaja puhuu noin normaalistikin, niin varmaan alkaisi jo monia ärsyttämään. ;)


    • Samaa ikää täällä

      Jos olet liian nuorekas pukeutumisessasi? Mikään ei ole naurettavampaa kuin 49 v mies joka pukeutuu kuin "teini" printtipaitoihin ja liukuvärjättyihin vähän repaleisiin farkkuihin ja pisteenä iin päälle kulkee korvakoru korvassa. Toivottavasti naiset eivät ole yrittäneet vain viestittää sinulle sitä liialla nuorekkuudellasi? Ihan sama se onsaman ikäisillä naisillakin jotka luulevat olevansa nuorekkaita liian avokaulaisissa paljettipaidoissaan. Tässä iässä on oikeasti oltava tarkkana siitä mikä on nuorekasta ja mikä ikään sopivaa pukeutumista. Ei kuitenkaan tarvitse heittäytyä sedäksi tai tädiksi mutta ikävä kyllä jotkut asiat jo ampuu yli.

      T:49 v nainen =)

    • ekstra

      Voi ressua!

      On kivaa olla nuorekkaan näköinen, mutta siinä on toinenkin puolensa. Olen itse 40 ja näytän freesimmältä, kuin suurin osa 25 v naisista, minkä vuoksi saan aina huomiota liian nuorilta, henkisesti kehittymättömiltä miehiltä, jotka eivät oikein vielä tiedä mikä on ns. homman nimi...

      Nyt itsellä hupaisa tilanne. Kiinnostusta tulee toiselta nuorekkaalta. Luulin miestä paljon nuoremmaksi, kuin hän taitaa olla (käytöksen ja huonojen päivien perusteella) ja ihmettelin miksi treffaili erästä naista ( hyvännäköinen n.35 nainen, ei ikäistään nuorempi, mutta upea) ja luulin että mies etsii jotain kokenutta tai äitihahmoa!

      Sain jauhot suuhuni, kun mies ajan kanssa osoittautuikin aikuiseksi ja itse ymmärsin olevani väärässä.

      Suhtauduin siis mieheen vahingossa väärin perustein kuin huomionhaluiseen lapseen ja nyt kaduttaa, koska hän on upea ja varmasti tajusi tilanteen ja pitää minua idioottina...!

      Itselleni ulkonäkö n tärkeää. Ei ka sinä mitään pahaa ole, jos haluaa miehen seurassa tuntea itsensä kauniksi, eikä ikälopuksi ja lihavaksi harpuksi, vaikka mies ei nin tuntisikaan.

      Suosittelisin aloittajaa hieman pönkittämään pienellä huomaavaisuudella naistensa itsetuntoa, se kaunistaa ja saa huomion pois toisen loistavasta olemuksesta!

    • n48

      Oletko pukeutunut liian nuorekkaasti? Puhutko liian pinnallisista asioista? Oletko kohtelias ? Oletko kiinnostunut naisen puheesta? Annatko itsestäsi heti kättelyssä kuvan, että mä olen niin nuorekkaan näköinen ja oloinen ?

      Itse 48 v naisena huomioin, mitä miehellä on päällä. Jos mies tulee treffeille esim. printtipaita päällä, lenkkareissa tai jotain muuta vastaavaa, jotka liitän nuoriin miehiin tai ulkoiluun, niin ei iske.

      Kyllä viiskymppisellä miehellä pitää olla miehen vaatteet. Siistit farkut, takki, kengät, jne., ilman logoilla olevia vaatteita. No, tietysti on näitä prätkämiehiä, joilla ei tunnu olevan muita vaatteita kuin prätkäänsä liittyviä.

      Ei sun auta muu kuin jatkaa etsimistä. Ehkä se oikea sieltä löytyy.

    • kukkasia

      Onpas erilaisia ajatuksia ihmisellä. Olen itse 45 vuotias nainen. Ei minua printtipaidan haittaa yhtään jos kokonaisuus on hyvä. Parempi tyylikäs rokkimies kun huonoon pukuun piiloutuva toimistouniformumies.

      Ikävä tuoda huonoja uutisia ap:lle, mutta kukaan ei karta toista sen takia että tämä on liian nuorekas. Luulen että et löydä seuraa jostain muusta syystä, mitä ei ole kukaan kehdannut sanoa ääneen. Jos katot peiliin ja uskot edelleen olevasi liian hyvä ollaksesi totta, voi syy olla seuraavissa:

      - tyllisi voi olla omasta mielestäsi nuorekas, mutta miltä vuosikymmeneltä? 80-lukua, 90-lukua vai 2010-lukua? Jos luonnehdit tyyliäsi nuorekkaaksi, on se jo vähän vaivaannuttavaa "vähän niinkuin nuorten tyyliä". En ole tavannut ketään, joka sanoo pukeutumistaan nuorekkaaksi ja on oikeasti tyylikäs. Pukeudu mieluimmin itsevarmasti omaan tyyliisi, mikä se sitten onkin. Rokkityylimies voi pukeutua rokkityyliin vaikka 80 vuotiaaksi, sillä tyyli on hioutunut omaksi ja päivittyy itsestään ajankohtaiseksi. Pukumiehen tyyli pilkistää mökilläkin, shortseissa on prässit ja kesäpaidassa kaulus. Villapaitakaveri kumisaappaissa ja parrassa voi olla superseksikäs - lähdetään heti vuonoille!
      - oletko tyylikäs myös pinnan alta? Pahanhajuinen hengitys on niin kiusallinen asia, että se voi olla suhteen aloittamisen este. Se on myös asia josta tuskin kukaan kehtaa suoraan sanoa.
      - puhutko treffeilläkin ulkonäöstäsi ja ihmettelet ääneen nuorekkuuttasi? Korostatko sitä puhumalla myös "nuorekkaasta" elämänasenteestasi ja "nuorekkaista" harrastuksista? Ei, älä. Se on epätoivoisen kuuloista.
      - flirttailetko liikaa? Keski-ikäinen mies ei voi tehdä samoja asioita kuin 25 vuotias mies. Jos parikymppinen flirttailee kassajonossa (oli sitten mies tai nainen) on hän seksuaalisuutensa parhaissa voimissa ihan ymmärrettävästi toimiva ihminen. Jos keski-ikäinen (mies tai nainen) flirttailee tuntemattomien kanssa silmää iskien ja tunkeilevan äänekkäästi, on hän seksinperässä juokseva perverssi. Keski-ikäisenä pokataan paljon hieno tunteisemmin ja pieneleisemmin.

    • BEM

      Samaa mieltä, kuin monet edelliset. Nuorekkuutesi ei ole se varsinainen syy, joka naiset pois ajaa vaan, varmaan jokin siihen liittyvä, kuten käytös, pukeutuminen tms.

      • jo 50 takana

        Olen täysin samaa mieltä. Itse ole nuorekas ja näytänkin vielä itseäni nuormmalta. Minulla ei todellakaan ole tuollaisia ongelmia, päinvastoin naiset "käyvät päälle" ja tekevät itseään väkisin tutuksi. Ongelma on vain on että olen varattu ja nämäkin naiset tietysti haluavat oman kullan 100% omaksi.
        Mutta kun samaan aikaan kolmekin naista flirttaillee päivittäin, niin se tekee jo vaivutuneen olon itsellekkin.


    • Olisittepa nä.ilmeen

      Ymmärrän aloittajaa jotenkin. Itselläni ikää 40 ja pe. ostaessani olutta kaupasta vanha myyjänainen katsoi kasvojani pitkään ja päätti kysyä paperit. Kyllä siinä mamman naama vääntyi kun näki oikean ikäni.

      • kukkasia

        Ei se niitä papereita kysynyt siksi että epäili sinun olevan alaikäine. Ei kukaan ole niin hönö että luulee nelikymppistä alaikäiseksi. Hei haloo, se halusi tietää nimesi koska on iskenyt silmänsä sinuun. Kun tietää nimen ja syntymäajan voi etsiä netistä vähän lisätietoja. Sun pitää pyytää rouva ulos :)


      • idiotismia
        kukkasia kirjoitti:

        Ei se niitä papereita kysynyt siksi että epäili sinun olevan alaikäine. Ei kukaan ole niin hönö että luulee nelikymppistä alaikäiseksi. Hei haloo, se halusi tietää nimesi koska on iskenyt silmänsä sinuun. Kun tietää nimen ja syntymäajan voi etsiä netistä vähän lisätietoja. Sun pitää pyytää rouva ulos :)

        Ei vaan.. koska kaupoilla on typerä sääntö, että jos henkilö vaikutta olevan alle 30 niin pitää kysyä papereita. Siis, mitä ideaa kysyä papereita pitkälle 20 päälle arviolta olevalta jos selkeesti ei ole alaikäinen.

        Tuon takia papreita kystään 40v ihmiseltä koska se voisi olla 30 ????!!!!!


    • peräkammarista

      Ap taitaa olla niitä peräkammarin poikia, jämähtänyt 70-luvulle.
      Ihmekös tuo jos naiset karttaa, kun 5-kymppisellä paukkunahkatakki, levikset,joista jenkkakahvat tursuaa ja valkoiset nahkakengät.

      Tiedän tuon siitä, että noita tulee vastaan Pohojammaalla kotipaikkakunnalla joka siunaaman kerta kun siellä lapsuudenkodissa vierailen.
      Onhan se nyt aikuisen oikeesti hieman huvittavan näköistä :)

      Ai niin ja yhdellä niistä oli vielä se 70-luvun autokin karvanopilla, samaa pillurallia pyöri vielä mitä aikoinaankin...

    • ????

      Mikä on paukkunahkatakki?

    • En kerro

      Olen tutustunut asiakkaana käyvään kaljuun ja hieman pyylevään n 50 mieheen.
      Mies on erittäin hauska ja verbaalisesti lahjakas ja mukava kuin mikä.
      Joskus näin miehen kaupassa seuranaan erittäin hyvännäköinen alle 30v nainen.
      Siinä sitten pariskunta iloisina täyttivät ostoskärryjä.

      Meni muutama kuukausi ja näin taas miehen kaupassa ja nyt seuranaan oli n 60 vuotiaan näköinen nainen, samalla muistin että miehellähän oli tytär jonka kanssa siis aiemmin kävivät kaupassa.

      Nyt olen samassa tilanteessa, saan murhaavia katseita 40 vuotialta naisilta kun liikun tyttäreni kanssa. Yksin liikkuessani itseäni selvästi nuoremmat naiset ottavat suoraa katsekontaktia. Ja urheillessani hyvinkin nuoret naiset ainakin vilkaisevat minua.
      Ja tässä minun tunnistetiedot 185cm 80kg vahvat hiukset, hyvät hampaat.
      Ei tatuointeja, ei korva eikä nenäkoruja. lyhyet hiukset. Vaatteni valitsen siltä slim osastolta ja tänäänkin on treeni päivä. Olen paljon nuorempi kuin valtakunnanpukki Mikael ja tyttäreni taitaa olla vanhempi kuin Mikaelin seurustelu kumppani.. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1779
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe