Ihana hieronta..

Väärinkö?

Moni ehkä paheksuu tätä, mutta en voi sille mitään että kiihotun ja kostun kovasti, kun käyn vakio hierojallani kokohieronnassa. Minä olen nuori ja hoikahko, ok-näköinen nainen ja hän on ehkä jonkin verran minua vanhempi mies. Se on vain niin rentouttavaa ja tuntuu hyvälle ja jostakin syystä tuntuu että hän myöskin mielellään hieroo minua. Hieronnassa olen alushoususillani, sillä mielestäni rintaliivit estävät selän hieromista. Koskaan ei olla minä taikka hän tehty mitään sopimatonta tai ehdoteltukaan, mutta ilmassa leijailee virittynyt tila, olen siitä varma..

Olen kylläkin varattu, enkä koskaan ole pettänyt, mutta väkisinkin kiihotun hierojan käsittelyssä, sillä olen aina ollut hyvin himokas ja suhteessani ei ole tarpeeksi seksiä, vaikka seksiä onkin lähes joka päivä.. Minulla on useamman kerran päivässä himoja.. Aina kun minut on hierottu, olen vielä tavallista kiihottuneempi ja aivan märkä.. Tuntuu etten kohta kestä enää vaan lankean, mutta en halua pettää ja loukata miestäni. Hän tietää että minulla on paljon haluja ja että seksiä ehkä on liian vähän, olemme asiasta jutelleet, mutta on minussa sen verran vikaa, että kyllä suurimmalle osalle naisista riittäisi rakastelu kerran päivässä, joskus jää päivä välistä..

Miehelläni oli aiemmin myöskin enemmän haluja, mutta nyt halut ovat vähentyneet ja erektion saaminen on huonontunut...

23

3783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parisuhdeneuvoja

      Oksettavaa. Sivistynyt ihminen osaa pitää itsensä kurissa. Onko sulla oikea tarve käydä hierojalla esim. pahat selkävaivat/kivut vai onko seksuaalisen mielihyvän hakeminen paljon tärkeämpää? mielestäni suhteesi mieheesi ei ole täysin kunnossa, kun haet hierojalta kiihotusta, etkä mieheltäsi. Ei lääkäriinkään mennä kiihottumistarkoituksessa ja mitkään terveydenhoidon ihmiset ei ole kiihoittumistarkoitukseen. Koitappa nainen käyttäytyä siellä hierojan vastaanotolla. Olet seksuaalineuvojan, seksiterapeutin tarpeessa hän on oikea henkilö auttamaan sinua.

      Ei kannata suuttua, moralisoida saa jos siltä tuntuu.

      • zxz

        Parisuhdeneuvoja? just joo, olet kumminkin joku puutteessa elävä lestaadiolainen. Onneksi sitä pääsee kohta ihanan ja kauniin hierojaneidon käsittelyyn, nami nami


      • koulutettuhieroja55

        Näin suoraan sanottuna, jokaisella on oikeus mennä hierontaan minkä tahansa syyn takia, vaikka se olisikin kiihottuminen. Koulutetun hierojan vastuu on tehdä työnsä eettisesti kestävällä pohjalla, vaikka huomaisikin asiakkaan kiihottuvan hieronnasta.

        Hierojakin saa tehdä vapaa-ajallaan mitä huvittaa, mutta hierontatyössä ei.


    • sunsansin

      kosketuksen puute vaivaa monia ihmisiä ja miksei joulukuussakin saisi olla ystävällinen ja rentouttava asiallinen aspa?

    • nautinnollista

      OIKEIN! Hyvä aloittaja! Nauti vaan hieronnastasi niin paljon kuin vain voit. Varsinkin kun hierojasi on fiksu mies ja edesauttaa nautintoasi. Noista moralisoivista puh vuoroista ei kannata välittää.
      Ne ovat ahdasmielisten ihmisten jotka eivät osaa nauttia mistään kirjoituksia.
      Kun kaksi ihmistä nauttii toisistaan vaikka hieronnassa, siihen ei ole muilla mitään sanottavaa eikä tuomittavaa.

      • Tuomittavaa kyllä

        Kuuleppas nautinnollista väärin huono aloittaja. Noista moralisoivista puh vuoroista kannattaa välittää, ottaa opikseen. Ne ei ole ahdasmielisiä ihmisiä, jotka on ihmisiä jotka nauttii omasta kumppanistaan ja siihen ei hierojaa tarvita, jos hierojaa tarvitaan tyydytykseen, niin voi sanoa että seksielämä ei ole kohdillaan oman kumppaninsa kanssa. Muilla on kyllä paljonkin sanottavaa ja tuomittavaa.


    • MakeLoveNotWar!!!!!!

      Ei mitään väärää!
      Aina miehen ja naisen välillä on enemmän tai vähemmän seksuaalista jännitettä!
      Nyt teillä on sitä enemmän!!!
      Hoitaja ei tietenkään voi tehdä aloitetta, koska se olisi virhe. Tällaisessa ammatissa ei saa tehdä tällaista virhettä, joten aloitteen tekeminen jää sinun huoleksesi!
      Ei rakkaudessa ja rakastelemisessa ole mitään väärää!
      Ihmisten vahingoittaminen on väärin!
      Sota on väärin!

      • 7969696

        eipä asiakaskaan mitää aloitetta uskalla tehdä vaikka hoitaja läheltähierookin.. saapi pian räpsyt ja huutaa apua tai käskee ulos vähintää. mistä tietää kunkin mielen?


      • Sopivalla tavalla

        makelovenotwar on paljonkin väärin. Aina ei miehen ja naisen välillä ole mitään seksuaalista jännitettä, eikä tarvi ollakaan. Rakkaudessa ja rakastelemisessa on paljonkin väärin alistaa toisen väkisin kiihottumaan, vaikka toinen osapuoli ei haluaisi olla mukana, ikä, ammatti ei ole suotavaa että lääkäri potilaan kanssa, kuten ei hieroja asiakkaan kanssa. Rakkautta ja rakastelua jos kaipaa, niin pitää etsiä siihen sopiva henkilö.


    • meistä tuli pari

      Pokasin hierojani muutamia vuosia sitten. Käyttäytyi aivan säädyllisesti ja sivistyneesti mutta se jännite mikä välillämme oli jotain ihan uskomatonta. No soitti sitten kerran illalla minulle - ja se oli menoa sitten.

      • toisillalykästää

        ihanaaa...


    • Väärinkö? ap

      Kiva kun olette vastailleet... Tänään on taas hieronta... Olen tässä todennut että kiihottumiseni johtuu siitä että kotona saatava läheisyys ja seksi, eivät ole riittäviä.. Mieheni ei yksinkertaisesti kykene tyydyttämään minua tarpeeksi.

      Julmalta kuulostaa.. Rakastan häntä enkä aio pettää. Eikä se fantasiointi jää vain tähän hierojaan, ihan päivittäin haaveilen muistakin miehistä ja seksistä. Aika surullinen olo tulee kun ajattelen. Luulisi että 5-6 kertaa viikossa riittää... Miksi sitten himoitsen muita jatkuvasti.... Kai se on vain villi luontoni..

      • On väärin

        Teet kyllä väärin ja tiedät sen itsekin. Tarvitset seksuaaliongelmaasi seksiterapeutin, parisuhdeneuvojan apua. Toinen vaihtoehto on että jätät miehesi, jos et voi olla pettämättä ja et pysty menemään seksiterapiaan..


      • 353535

        ihmiset on vajaita ja sairaita monenlailla. pahinta on että itse ei myönnä ja sit nmä kansankiihottajat jotka ei erota oikeata ja väärä ovat puoltamassa kaikkea ihmismielt kiihottavaa. on sullakin joku ongelma en vaan ole psygoloki muut vois tietä.,


      • typer kaksnaamaisuut
        On väärin kirjoitti:

        Teet kyllä väärin ja tiedät sen itsekin. Tarvitset seksuaaliongelmaasi seksiterapeutin, parisuhdeneuvojan apua. Toinen vaihtoehto on että jätät miehesi, jos et voi olla pettämättä ja et pysty menemään seksiterapiaan..

        ps. miks neuvotaan oikein jättämään? jos ongelmien lähtökohdat ois jo pois ruksattu ei tommosii tarttis miettii. ts maailmas nykyää särjetän liikaa ihmissuhteita jo. ja noihin sit viel kannustetaaan eri tahoilta


      • kosketus
        353535 kirjoitti:

        ihmiset on vajaita ja sairaita monenlailla. pahinta on että itse ei myönnä ja sit nmä kansankiihottajat jotka ei erota oikeata ja väärä ovat puoltamassa kaikkea ihmismielt kiihottavaa. on sullakin joku ongelma en vaan ole psygoloki muut vois tietä.,

        Minulla ei mitään oikeata tarvetta käydä hierojalla mutta tarve on siinä että joku koskee. Koskeminen ja kosketuksi tuleminen on ihmisen perustarpeita niin kuin hengittäminen. Olen naimiwissa oleva nainen ja mieheni ei ole koskenut minuun vuosiin, ei edes hipaisua. Miksi ei koskemista voi ostaa. Mielestäni se ei ole pettämistä. Ei aina hieronnan tarvitse olla seksuaalista. Käykö joku kampaajalla kosketeltavana seksiä ajatellen? En minä ainakaan.


    • Oliv

      Koskettelu on tärkeää, ja tuntuu kivalta selän sively, ja istumalihasten möyhiminen, sekä lopuksi reisien hively.

      • en petä

        Niska, selkä, lantion kaari. Näistä kohdista olen kertonut nauttivani puolisolleni jo lähes 20v, ei vaikutusta. Hän haluaa vaan panna, enää en anna. Mutta hierojalla käynti, se vasta nautinto on. Miksi en sitä ostaisi? Avioliitto pysyy kasassa eikä tartte pettää!


    • zxz

      Kyllä miehet ovat miehiä ja naiset ovat naisia hieronnassakin. Ihminen on seksuaalinen olento, ei sitä voi jättää ovelle tullessaan hierojalle. Itse voi toki valita asenteensa, puhumisensa ja tekemisensä hierojaa kohtaan.
      Mä nautin koskettamisesta, juttelusta hierojatytön kanssa ja sosiaalisesta tilanteesta yleensä. Ja kyllä, mulla on ihan kehonhuollolliset syyt mennä hierontaan, arvostan hierojani työtä kovasti.

    • mieshierottava

      Kivalta tuntuu hierojan kädet, ja olen ajatellut rohkaistua ja pyytää tätä naishierojaa hieromaan myös genitaalialuetta , joka rentouttaisi kokonaisvaltaisesti.

      • isoäidinkukkahattu

        hyihyi, ei semmosia saa pyytää tai vihjailla kunnon tyttösille vaikka heillä ois kuin viehättävä olemus


    • Alfonso2

      Minulla saat japanilaista hieronna (sensitive massage)
      [email protected]
      Tässä osoitteessa ei ole oikeaimeni .

      • Alfonso2

        Sorry. Tässä e-mailin osoitteessa ei ole oikea nimeni


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2142
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1694
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1511
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      36
      1495
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1435
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1239
    Aihe