Miksi naiset ette hymyile minulle?

En ymmärrä?

En ole kyllä niin vastenmielisen näköinen että kun kohdataan niin käännätte aina pään pois ja olen teille kuin ilmaa vaan? mikä minussa teitä etoo niin?

12

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaahas...

      Pistitpä pahan. Vaikea sanoa yhtään mitään, jos ei kuvaa näe. Ehkä olet jotenkin epäsiisti?

      • näinonnäreet

        En minä ainakaan hymyile vastaan tukeville miehille tai naisillekaan muuten vaan vaikka olis kuinka komee


    • Mr. Suplik

      On sulla isot luulot, että naisten pitäis sulle hymyillä. Ei ne mullekaan hymyile ellen sano heille/heistä jotain oikeesti mukavaa.

      • En ymmärrä?

        Niin en tiedä miksi näin oletan että minut pitäisi jotenki huomata, mutta kun kuitenkin vaikuttaa ihan siltä että en ole heille yhtään mitään ja minä en kiinnosta heitä pätkän vertaa :(.....mutta enhän minäkään heille hymyile tai edes yritä saada kontaktia tms :( olen vaan niin ujo mies :( miten minä mistään koskaan naista löydän itselleni?


      • t4ewtgsdr
        En ymmärrä? kirjoitti:

        Niin en tiedä miksi näin oletan että minut pitäisi jotenki huomata, mutta kun kuitenkin vaikuttaa ihan siltä että en ole heille yhtään mitään ja minä en kiinnosta heitä pätkän vertaa :(.....mutta enhän minäkään heille hymyile tai edes yritä saada kontaktia tms :( olen vaan niin ujo mies :( miten minä mistään koskaan naista löydän itselleni?

        No voi hyvänen aika... Siis oikeastiko sinä kuvittelet, että parisuhteita solmitaan niin, että joku satunnainen vastaantulija hymyilee sinulle ja that's it?

        En minä ainakaan kadulla kulje koko ajan vastaantulijoita rekisteröiden "sillä silmällä", että hymyilisin kiinnostusmielessä kaikille vähänkin potentiaalisen kumppaniehdokkaan oloisille miehille. Outo ajatus, että alkaisin keskellä katua ketään pokailla?!


      • saana 87
        En ymmärrä? kirjoitti:

        Niin en tiedä miksi näin oletan että minut pitäisi jotenki huomata, mutta kun kuitenkin vaikuttaa ihan siltä että en ole heille yhtään mitään ja minä en kiinnosta heitä pätkän vertaa :(.....mutta enhän minäkään heille hymyile tai edes yritä saada kontaktia tms :( olen vaan niin ujo mies :( miten minä mistään koskaan naista löydän itselleni?

        Ei mikään ihme ettet löydä naista jos olet niin hölmö että puhelet tuollaisia asioita täällä palstoilla. Olet varmaan vielä kaiken lisäksi isopäinen rumiluskin.


      • mentori
        saana 87 kirjoitti:

        Ei mikään ihme ettet löydä naista jos olet niin hölmö että puhelet tuollaisia asioita täällä palstoilla. Olet varmaan vielä kaiken lisäksi isopäinen rumiluskin.

        kamalaa haukkumista siinä. Kyllähän tänne sivustolle kirjoitetaan kaikenlaista pohdintaa asiasta, jos toisesta.


      • mentori
        mentori kirjoitti:

        kamalaa haukkumista siinä. Kyllähän tänne sivustolle kirjoitetaan kaikenlaista pohdintaa asiasta, jos toisesta.

        Ei aloittajassa välttämättä mitään vikaa ole. Tai on ehkä se, että hänen lärvinsä ei ole telkkarista ja lehtien sivuilta tuttu, sillä jos olisi niin kyllä takuulla vastaan tulevat naiset noteeraisivat ja hymyilisivät hänelle. Kyllä, juuri noin naurettavia naiset on.

        Naiset on naurettavan pinnallisi, vaikka yrittävät monesti muuta väittääkkin. Jos miehen pärstä keikku jatkuvasti juorulehtien sivuilla tai jopa telkkarissa, niin naiset innostuu heti. Vaikka tuo lehtien sivuilla poseeraava mies tiedettäisiin väkivaltaiseksi, alkoholisoituneeksi ja vaimonhakkaajaksi, niin silti naiset olisivat valmiita kokeilemaan suhdetta, seksiä jne. hänen kanssaan. Naiset ovat juuri noin naiveja ja kuvittelevat, itse olevansa juuri se poikkeus, jolla onnistuu suhde tuon julkkismiehen kanssa.

        Naiset on pellejä ja siksi ne eivät hymyile sinulle.


      • näinonnäreet
        mentori kirjoitti:

        Ei aloittajassa välttämättä mitään vikaa ole. Tai on ehkä se, että hänen lärvinsä ei ole telkkarista ja lehtien sivuilta tuttu, sillä jos olisi niin kyllä takuulla vastaan tulevat naiset noteeraisivat ja hymyilisivät hänelle. Kyllä, juuri noin naurettavia naiset on.

        Naiset on naurettavan pinnallisi, vaikka yrittävät monesti muuta väittääkkin. Jos miehen pärstä keikku jatkuvasti juorulehtien sivuilla tai jopa telkkarissa, niin naiset innostuu heti. Vaikka tuo lehtien sivuilla poseeraava mies tiedettäisiin väkivaltaiseksi, alkoholisoituneeksi ja vaimonhakkaajaksi, niin silti naiset olisivat valmiita kokeilemaan suhdetta, seksiä jne. hänen kanssaan. Naiset ovat juuri noin naiveja ja kuvittelevat, itse olevansa juuri se poikkeus, jolla onnistuu suhde tuon julkkismiehen kanssa.

        Naiset on pellejä ja siksi ne eivät hymyile sinulle.

        Väärin, kaikki eivät ole tässäkäön tapauksessa samanlaisia, mutta siis joo jos joku george glooney nyt kävelisi kadulla vastaan, niin varmasti kiinnittäisi huomioni, mutta olen realisti ja en kuitenkaan julkkisten kanssa halua suhteeseen, kelpaa ihan tavallinen kaduntallaaja. Jos mies on hyvännäköinen saatan vilkaista tai katsoa pidempään, mutta en kumminkaan hymyile tai sano mitään. Minulla kumminkin mies ja hän kelpaa minulle miljoona kertaa enemmän, kuin kukaan julkkis. Tosin sekin puoli on, että en miestäni jättäisi jos hänestä yhtäkkiä tulisi julkkis, mutta minus ei lumota millään julkisuudella tai rahalla, kyllä se on se ihminen, hänen luonne ja ulkonäön miellyttävyys.Enkä koe itseäni mitenkään idiootiksi tai muuksi, kun en miehille hymyile kadulla.


      • mentori
        näinonnäreet kirjoitti:

        Väärin, kaikki eivät ole tässäkäön tapauksessa samanlaisia, mutta siis joo jos joku george glooney nyt kävelisi kadulla vastaan, niin varmasti kiinnittäisi huomioni, mutta olen realisti ja en kuitenkaan julkkisten kanssa halua suhteeseen, kelpaa ihan tavallinen kaduntallaaja. Jos mies on hyvännäköinen saatan vilkaista tai katsoa pidempään, mutta en kumminkaan hymyile tai sano mitään. Minulla kumminkin mies ja hän kelpaa minulle miljoona kertaa enemmän, kuin kukaan julkkis. Tosin sekin puoli on, että en miestäni jättäisi jos hänestä yhtäkkiä tulisi julkkis, mutta minus ei lumota millään julkisuudella tai rahalla, kyllä se on se ihminen, hänen luonne ja ulkonäön miellyttävyys.Enkä koe itseäni mitenkään idiootiksi tai muuksi, kun en miehille hymyile kadulla.

        älkää miehet uskoko tuota tuossa yläpuolella, koska tuo on vain valheellista selittelyä, johon jo viittasin omassa viestissäni aikaisemmin. Pinnallisuutta ja muita huonoina pidettyjä luonteenpiirteitä ei ole kiva tunnustaa.

        Kuten sanoin, naiset on naurettavan pinnallisia, vaikka yrittävät monesti muuta väittää.


      • näinonnäreet
        mentori kirjoitti:

        älkää miehet uskoko tuota tuossa yläpuolella, koska tuo on vain valheellista selittelyä, johon jo viittasin omassa viestissäni aikaisemmin. Pinnallisuutta ja muita huonoina pidettyjä luonteenpiirteitä ei ole kiva tunnustaa.

        Kuten sanoin, naiset on naurettavan pinnallisia, vaikka yrittävät monesti muuta väittää.

        Kyllä minussa huonojakin puolia on ja pystyn sen myöntämään, mutta pinnallinen en ole, ehkä sen verran katson ulkonäköä, että miehessä on oltava edes vähän jotain mikä herättää sen kiinnostuksen, mutta ei nykyinenkään ulkonäöllisesti mikään unelmien prinssi ole, mutta ihana ihminen. Loppupeleissä se luonne ratkaisee, en ottaisi kusipää miestä vaikka olisi kuinka komea ja rikas.


      • mentori
        näinonnäreet kirjoitti:

        Kyllä minussa huonojakin puolia on ja pystyn sen myöntämään, mutta pinnallinen en ole, ehkä sen verran katson ulkonäköä, että miehessä on oltava edes vähän jotain mikä herättää sen kiinnostuksen, mutta ei nykyinenkään ulkonäöllisesti mikään unelmien prinssi ole, mutta ihana ihminen. Loppupeleissä se luonne ratkaisee, en ottaisi kusipää miestä vaikka olisi kuinka komea ja rikas.

        älä selitä. Sun omat rahkeet ei vaan riittäneet komeampaan mieheen, joten joudut nyt lässyttämään jostakin luonteesta jne. Taitaa sulla nytkin olla deittiprofiili vetämässä komeamman miehen toivossa, kun pyörit netissä keskellä yötä, vaikka muka olet varattu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2062
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1604
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe