Terveyskeskukseen soittaminen

tosikko11

Terveyskeskukseen soittaminen,,yleensä aina menee siihen vastaajaan? Jossa luvataan soitaa takaisn? Mutta onkos kelekkään muulle sattunut tilanteita, jotta sitä luvattua takaisinsoittoa ei tulekkaan? Mulla on nyt jo muutoman kerran sattunut.

11

634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soittaja2

      MUlla meni 2 viikkoa ennenku soitettiin takasin, mutta olin ehtnyt jo hoiattaa itteni siinä ajassa. Yritin varata kunnon lääkärille ajan maanantaina, mutta eihän siellä ole ku se yks pikkutyttö joka ei tiä sairauksista mitään eikä varsinkaan lääkkeistä ku vain buranasta

      • Soittaja2

        Ehkä hän Terveyskeskuksen viestien vastaanottaja, kuka lienenkään ei ole vielä sisäistänyt " oppinut" tätä uutta systeemiä.
        Minulle kävi, niin että Hän kyllä soitti minulle ja aika sovittiin. Menin juuri silloin, kun aika lääkärille oli ja ilmoittauduin noin 10 minuuttia ennen sovittua aikaa. Ihmetys oli suuri, kun tämä sama henkilö, joka minulle soitti sanoi ettei minulle ole aikaa varattuna lainkaan. Sitten Hän sanoi, että jos saa minut johonkin väliin. Istuin 2 tuntia ja sitten lääkärille tuli väli ottaa minut. Se siitä hyvästä ja toimivasta Muonion kunnan palvelusta.


      • tosikko11
        Soittaja2 kirjoitti:

        Ehkä hän Terveyskeskuksen viestien vastaanottaja, kuka lienenkään ei ole vielä sisäistänyt " oppinut" tätä uutta systeemiä.
        Minulle kävi, niin että Hän kyllä soitti minulle ja aika sovittiin. Menin juuri silloin, kun aika lääkärille oli ja ilmoittauduin noin 10 minuuttia ennen sovittua aikaa. Ihmetys oli suuri, kun tämä sama henkilö, joka minulle soitti sanoi ettei minulle ole aikaa varattuna lainkaan. Sitten Hän sanoi, että jos saa minut johonkin väliin. Istuin 2 tuntia ja sitten lääkärille tuli väli ottaa minut. Se siitä hyvästä ja toimivasta Muonion kunnan palvelusta.

        Samoin minulla oli aika varattu mutta ei ollut vastaanottaja siin en nimee mainitse uhahtanut merkitä sen ajan turhaan istuin siellä..jotakin pitää tehdä noille soittamisille ja unohtuneille ajan varauksille


    • Det är just så

      Voi veikkostenhenki, yhtä puhelua olen oottanu jo 1,5 vuotta.

    • lekuri käänti

      Samma hår
      usiamman vujen jo
      ainaski 8 vuotta orottanu
      mutta asia nyt kunnossa
      käväsin Roiss vuosii sit

      • tarkkana oltava

        siellä on yleistä se, että ajanvaraukset unohetaan kirjata ylös ja se että lääkräi unohtaa uusia reseptit on aika kamalaa. vinkiksi että jos teillä vähenee lääkkeet, niin laittakaa heti uusintaan mie olen yhtä lääkettä oottanut 3kk eikä vieläkään ole lääkäri uusinu


    • tarinaa unohtamisest

      Hoitelin erään läheiseni asioita.

      Pari vuotta sitten hän joutui terveyskeskuksen vuodeosastolle.

      Pyysin aikaa tai puhelinaikaa lääkärille. Oli tiistaipäivä, kun soitin. Vastaanotossa kerrottiin, että lääkäri soittaa torstaina noin puolen päivän aikaan.

      Niin sitten odottelin varmuuden vuoksi jo torstaiaamusta klo 10. Pysyin kotosalla ja odottelin lääkärin soittoa. Odottelin iltaan saakka eikä kuulunut. Ei kuulunut perjantaina. Olin aikeissa tulla Muonioon viikonloppuna ja tulinkin. Menin sitten maanantaina terveyskeskukseen katsomaan läheistäni ja kerroin hoitajalle, että haluaisin tavata lääkärin. Kerroin, että hän on luvannut soittaa jo edellisenä torstaina. Olin kyllä jo hiukan tiukkasävyinen ja sanoin, että missään työpaikassa ei sallita tuollaista, että ei pidetä luvattuja sopimuksia. No, viimein tapasin lääkärin. Ennen kuin ehdin häntä "nokittaa" tuosta sanansa pitämättömyydestä, hän pyyteli anteeksi ja kertoi, että kun ei ehtinyt soittaa sovittuna aikana torstaina unohti koko asian. Selityshän se oli tuokin. Monessa työpaikassa ei tuollaiset selitykset käy. Sain toimitettua lopulta hänen kanssaan asian - tosin lähes viikkoa myöhemmin kuin olin sopinut.

      • kyrpiintynyt

        Mihis helvethiin tuosta tk.sta ottaa yhteyttä olen viikko pannu uusintaan reseptin ja on elinikäinen lääkitys. Ei vielä ole uusittu ja lks. kans on ottanut muonioon lääkäriin yhteyttä ja oli sanonut muonion tk lääkäri, että 10 min lääkkeet apteekissa. No sitä 10min olen oottanut viikon ja kukaan puheuihin vastaa ja jonotin klo 13 meni sinne että sais sihteeriä puhutella ei ollut paikalla istuin kylmässä kolhoosissa puol tuntia. Istuuko sihteeri 4h kahvila


      • nääntyy työntekoon
        kyrpiintynyt kirjoitti:

        Mihis helvethiin tuosta tk.sta ottaa yhteyttä olen viikko pannu uusintaan reseptin ja on elinikäinen lääkitys. Ei vielä ole uusittu ja lks. kans on ottanut muonioon lääkäriin yhteyttä ja oli sanonut muonion tk lääkäri, että 10 min lääkkeet apteekissa. No sitä 10min olen oottanut viikon ja kukaan puheuihin vastaa ja jonotin klo 13 meni sinne että sais sihteeriä puhutella ei ollut paikalla istuin kylmässä kolhoosissa puol tuntia. Istuuko sihteeri 4h kahvila

        Se on muualla puurtamassa töitä ? On se kumma kun siihen ei palkata lisää henkilökuntaa.


    • ulkopuolinen1

      Olen tällä hetkellä ulkopuolisena seurannut kirjoittelua Muonion terveyskeskuksesta.

      Jos nuo kaikki kommentit pitävät paikkansa, päättäjille on töitä. Ihmettelen, jos eivät ole tosissaan jo töissä. Silloin saavat unohtua kyllä muut vapaa-ajanharrastelut kuten kalastelut, metsästykset, kelkkailut jne. - keskittyminen vaan luottamustehtäviin. Ongelmat tuntuvat olevan jo sitä luokkaa.

      Jos ongelmat ovat tosiaan tuollaisia, en ihmettele, että kuntalaiset ovat nousseet "takajaloilleen".

      Niin - olen kyllä kuullut muualtakin kuin tältä palstalta valituksia noista ongelmista. On sisäilmaongelmi ja kenties mitä muita ongelmia.

      TÖIHIN LUOTTAMUSMIEHET - T Ö I H I N !

      • kokenut buranan

        Se on tosi asia muoniosta ei saa apu aku sairastaa. Jos soitat klo 16 jälkeen ja kerrot että on hätä niin yksi Riitta vuodeosastolata sanoo että ota buranaa ja nuku, mutta ku se burana ei auttanut äitini aivoinfraktiin ja eli buranan jälkeen 2h. Miettikkää vitussä missä tämä tk on. -eli tk tappo minun äitini ku käski syyä buranaa ja kukkaan ei usko sitä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe