Minä puhun tavalla ja toisella.

profeetia opetus

Minä puhun tavalla ja toisella.

Minä olen puhunut kirjoituksillani teille eri nimimerkkiä käyttäen, jotta tutkisitte kirjoitusteni asiasisältöä. Muodostaaksenne niistä mielipiteenne vapaalla tahdollanne.

Mitä tulee Jeesukseen ja hänen valtansa voimaan, niin jotkut teistä luulevat ja pitävät varmana, että Jeesusta Kristusta ei ole koskaan ollutkaan olemassa? Te ajattelette ettei sellaisia tekoja voi tehdä, kun kirjoitettu on. Kuitenkin minun täytyy tuottaa pettymys sellaiselle ajattelulle.

Minun valtani voima on minussa itsessäni. Taivasten valtakunta on minun valtani ja voimani. Älkää milloinkaan luulko että lihassa elämän jättäneinä ei olisi elämää laisinkaan. Aivan varmasti te tulette
rinnakkaisen elämän alueelle, jossa minun valtani on ylin valta. Ottakaa tämä huomioonne maa ja kaiki mitä siinä on. Luonnosta tulleiden lajikuntien hallitsijana minä olen. Kaikessa elävässä on elämän henki luonnossakin. Elämä siirtuu Taivaan alueelle, jossa minä johdan heitä vanhurskaalla mielelläni. Rauhan neuvo on minun neuvoni.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeuden sanoma

      Ristin oppi oli asetettu Golgathan kummulta kaikille kansoille tiettäväksi. Tuli asettaa aika ja tuoda esille ajan tapahtumain kulku. Kulun tarkoituksena oli tuoda esiin totuus ja oikeus, siksi uskon kansakaan ei saanut jatkuvaa ilmoitusta, koska uskon tuli olla vallitsevana voimana.

      Mitä tulee Islamiin ja sen oppirakenteeseen, niin sen katsottiin olevan rinnakkainen opetus kansoille ja kansain mieleen, ehkä paremmin, kun ristin kiusaus, kuten silloin ajateltiin. Ristin usko oli saavuttanut ensin voiton ja myöhemmin Islam vahvasti tuli tilalle minua vastaan. Minä kirjoitan oikeuden sanain asetuksen, teille kansain neuvostot kaikkialle ja kaikkialla. Oikeuden sanomana asetukseni asettaen sanaini riviin.

      • oikeustoimi

        Aikain selvityksen takia kirjoitin. Monet uskon opit ovat vallinnet eripuolilla planeettaamme. Taivaan so. rinnakkaisen elämän alueilla käydään parhaillaan oikeuskäsittelyä, jossa verrataan eri oppien aikaansaannosta ja mitataan niiden merkitystä, verraten nykyaikaan. Suuri tuomarikomissio antaa lausuntonsa sitovaksi määräykseksi, jos niin tahtoo? Tuomarit ovat kootut kaikista valtioista.

        Tuomarien päätöslausunto tulee varmaankin lähiaikoina?


    • Huom!

      Jassoo, siis krislam- eksyttäjä taas liikenteessä.
      Ei kestä raitista Jumalan sanaa, vaan agressiivisesti yrittää eksyttää tavalla jos toisellakin.
      Lukekaapa kirjoitukset tarkkaan, ennen kuin vastaatte.

      • Pyhä Järjestys

        En tunnustaudu miksikään Krislam-eksyttäjäksi, mitä ilmaisua pidän nimimerkin "Huom!" toistuvana panetteluna, syntinä, josta hän ei näytä pääsevän eroon ennen Jumalan tuomiota.

        Mutta en ole kirjoittanut yhtäkään noista aiemmista teksteistä. Ne eivät ole minusta lähtöisin, enkä tiedä, kenestä.

        Sinänsä nuo tekstit ovat hyvin mielenkiintoisia ja niissä on paljon totuutta, mutta myös sellaisia seikkoja, joihin en voi ottaa tässä vaiheessa kantaa tietämykselläni.
        Toisaalta olisi syytä tietää, mistä henkimaailman lähteestä nämä ovat peräisin ja kenen kautta ne on välitetty.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2013
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1731
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe