Sain baarissa taas pari "aloitetta".
Toinen oli melko humalaisen oloinen nainen, joka oli jonkun miehen kanssa liikenteessä. En tiedä oliko poikaystävä, mutta jos oli, niin eivät olleet kovin läheisen oloisia. Tämä nainen tuli viereeni tanssimaan ja haki katsettani aika haastavaan sävyyn. Mietin, että Julien Blanc tyyppinen kurkusta nappaaminen olisi varmasti ollut se kaikkein toimivin aloite tuolle naiselle, mutta ei ollut palleja tehdä sitä.
Toisessa baarissa luin lehteä ja joku nainen tuli pyörimään siihen viereeni pitkäksi aikaa. Nostin katseeni häneen ja hän katsoi sillä tavalla kiinnostuneen oloisesti, mutta jatkoin lehden lukemista ja tämä nainen poistui paikalta. Varmasti ajatteli etten ole kiinnostunut hänestä, enkä oikeastaan ollutkaan, mutta mistäs sitä kenestäkään tietää jos ei tutustu. Varmaan tuossakin olisi RSD-tyyppinen "claw" se oikea lähestymistapa ollut, eli olisin jättänyt lehdenlukemisen sikseen ja napannut ronskisti tämän naisen luokseni ja tehnyt hänen illastaan hauskan ja tapahtumarikkaan. Mokasin siis tämänkin.
On se helvetin vaikeaa tämä naisten iskeminen, vaikka näitä naisten aloitteita tulee oikealta ja vasemmalta.
Naisilta saadut "aloitteet"
52
350
Vastaukset
- vcmcmbvc
Kurkusta voi leikillisesti napata yms vasta kun olet saanut luottamuksen voitettua ja sopivan kepeän fiiliksen aikaiseksi, ei toisinpäin.
Olen itse tehnyt vastaavaa monet kerrat onnistuneesti. Leikilläni ollut pakottavinani toista ottamaan poskeen ja selkäsaunoja olen antanut etc.
Ihan hauskaa se sellainen on jos toinen on leikissä mukana.
Tollaisia juttuja voi tehdä jos on hetken rytmitajua
Yhdenkin tuttavan parisuhde alkoi sanomalla tuntemattomalle tytölle näin: "taidanpa tästä nyt suudella sua", ja niin teki.
Leikillisesti mutta rankasti huorittelemalla olen nähnyt pillua saatavan.
Itsellä alkoi eräs parisuhde joskus kauan sitten vahvasti leikillisesti piikittelemällä sekä alistavalla leikkipainilla.
Lista on pitkä ja ironiasi menee hukkaan sekä ilmeisen elämänkokemuksettomuutesi piikkiin.
Sä tarvit jonkun analysoimaan sun peliäsi vierestä, että pääset eteenpäin.
Ilmeisesti se kepeä leikkimieli ainakin puuttuu.- ap.
Jutun vitsi oli, että ei tuossa ollut edes mitään "peliä".
Naiset on tuolla yöelämässä liikenteessä tuollaisella asenteella, että miehet tekee aloitteet ja tulee tekemään illasta jännää. Ihan turha sitä on miehenä olettaa, että mitään tapahtuisi jos ei ole itse niiden tapahtumien alkuunpanijana.
Sitä voi sitten "leikillään" vähän huoritella ja napata muijaa pillistä, niin yhtäkkiä herahtaakin pimpsa kosteaksi.
Sellaista se on. - cvbncbnvc
ap. kirjoitti:
Jutun vitsi oli, että ei tuossa ollut edes mitään "peliä".
Naiset on tuolla yöelämässä liikenteessä tuollaisella asenteella, että miehet tekee aloitteet ja tulee tekemään illasta jännää. Ihan turha sitä on miehenä olettaa, että mitään tapahtuisi jos ei ole itse niiden tapahtumien alkuunpanijana.
Sitä voi sitten "leikillään" vähän huoritella ja napata muijaa pillistä, niin yhtäkkiä herahtaakin pimpsa kosteaksi.
Sellaista se on.Ok, olen vielä vähän tuiterissa enkä ehkä hiffaa kaikkea niin kuin pitäisi.
Aika lailla se menee noin niin kuin sanot, vaikka poikkeuksiakin on. Sitä "viihdettä" on yleensä kyllä osattava jollain lailla järjestää thats for sure.
Vaatii tosi hyvän fiiliksen ja korkean energiatason - ilman niitä ei välttis kande lähteä sillä mielellä.
Vaikak niitä poikkeuksiakin on ja mitä vaan voi sattua. - Ex PUA
Myös kepeä leikkimieli on Tylerilla, kultin johtajalla joka "slut whore" sanoin kuvaili raiskauksen uhriaan.
En tiedä sitten, hyytyikö hymy, kun yleinen lainsäädäntö seksuaalisesta ahdistelusta aina raiskaukseen ei ymmärrä tuollaista huumoria.
Samoin, pitää lukeutua aikamoiseksi assburgeriksi, jos ei saa muuta kuin "leikisti pakottamalla" naista. - Huohhh
Ex PUA kirjoitti:
Myös kepeä leikkimieli on Tylerilla, kultin johtajalla joka "slut whore" sanoin kuvaili raiskauksen uhriaan.
En tiedä sitten, hyytyikö hymy, kun yleinen lainsäädäntö seksuaalisesta ahdistelusta aina raiskaukseen ei ymmärrä tuollaista huumoria.
Samoin, pitää lukeutua aikamoiseksi assburgeriksi, jos ei saa muuta kuin "leikisti pakottamalla" naista.Päinvastoin. Asburgeri ei pääse naisten kanssa sellaiseen yhteyteen, missä em. leikkisyys on hyvinkin sallittua niin että kaikilla on hauskaa.
- Mies32v.
Olet säälittävä paska.
Muuten et edes mussuttaisi tällaista itkuvirttä.
Naiset hallitsevat sinua ja heillä on se näkymätön ote susta.
He voivat tehdä mitä huvittaa liikkeitä paskatesteillä ryyditettynä, ja sinä raukka laitat peliin koko sydämesi. Ei se siitä.
Just tällaisen naisen kanssa olin just 2tuntia sitten. Eiiih.
Nyt taas tunnen just sen kun on Mies. Ja kirjoitat sen kommenttina nettiin. Näin.
Ehdotat reikää.
Ehdotat että lähtisi kanssasi kävelylle.
Molemmat oikein.
Vain todelliset saamattomat luuserit seurustelevat.- Teitä riittää..
Eli ap:lle nuo olivat vain "aloitteita". Mitäpä itse teit? Et mitään,paitsi rutiset jälkeen päin. Mikä kelpaa aloitteeksi kun nuo eivät kelvanneet?
Sua ei oikein kiinnostanut nämä naiset mutta vingut silti ja kirjoitat kuristamisesta ja pilun kostumisesta.
Keskity edelleen omaan napaasi, sen osaat. - 1+5
Tunnen yhden skitsofreniaa sairastavan kaverin, jonka jutut on yhtä sekavia ja assosiaatiosta toiseen poukkoilevia.
- mieshoitsu5
1+5 kirjoitti:
Tunnen yhden skitsofreniaa sairastavan kaverin, jonka jutut on yhtä sekavia ja assosiaatiosta toiseen poukkoilevia.
Nää jampat on täyssekoja, fantasioivat kuristamisesta, hakkaamisesta, huorittelusta.... Suljetun osaston kamaa.
- jepjepjust
mieshoitsu5 kirjoitti:
Nää jampat on täyssekoja, fantasioivat kuristamisesta, hakkaamisesta, huorittelusta.... Suljetun osaston kamaa.
Voivat olla jotain S/M-sakkia, luulis että menisivät vonkaamaan pervopiireihin, kai joka jätkä tajuaa ettei tavismuijat suostu tollaseen.
- Ex PUA
jepjepjust kirjoitti:
Voivat olla jotain S/M-sakkia, luulis että menisivät vonkaamaan pervopiireihin, kai joka jätkä tajuaa ettei tavismuijat suostu tollaseen.
Sitä olen yrittänyt näille sanoa.
Mutta edes se fakta ei auta aivopestyjä, kimalteleva silmäisiä fanipoikia, että näiden "sosiaalisten taitojen" opettajat ovat kusessa maailmalla, ja saanet porttikieltojakin useisiin eri maihin, sen johdosta mitä ovat opettaneet.
Pahinta on se, että ne yrittävät trollata ätmejä täällä, jotta voivat sitten nauttia siitä kun nämä joutuvat pulaan.
Eikä se kai naisellekaan ole kivaa, että joku tuntematon kiimainen äijä rupeaa kuristamaan sua tanssilattialla, ja painaa naaman haaroväliinsä.
- Ex PUA
No sanotaanko että noihin kultin ratkaisuihin nähden, tilanteesi on tämä:
Et saanut naista, mutta et saanut myöskään ahdistelusta syytettä ja baariin porttikieltoa.
Katsos, on syytä muistaa että meidän ihmisten maailmassa normaalisti tutustutaan puhumalla, ja tulkiten kehonkieltä.
Näin ollen jos vaikka hyppäät naisen selkään kuin koira, ja alat astua, etkä irrota vaikka kimpussasi on kaksi portsaria, voi se olla kova sana RSD:n foorumilla, mutta kuulusteluissa sitten vähäsen hävettää. Eikä se putkareissu ja sakkokaan nyt niin ole kiva.
Tosiaan kannattaa olla varovainen, minulla kerran oli ehta femakko cockblockarina.
Olin puhunut ja vähäsen pussaillutkin sen kaverin kanssa koko illan.
Tapasimme uudestaan sitten ulkona, ja tien toisella puolen oli poliisi pistämässä jotain juoppoa säilöön, tervehdin uudestaan naista jolloin tämä kateellinen ja katera femakko sanoi: "oliko tuo seksuaalista häirintää, pitääkö kutsua noi poliisit tähämn?!" :D
Minä ja se minun imeskelukaverini katselimme epäuskoisen näköisenä tätä riehuvaa kissaleidiä.
Kysyin: ootko sä jokin femakko vai?
Sen jälkeen se oli epäuskoisen näköisenä.
Pitäkää pojat järki kädessä, ja uskokaa vanhaa tekijää joka tietää mitä on nussiminen ja joka tietää mitä on tilaisuuksien menettäminen, ja se kun niitä ei voi enää pelastaa vaan niiden on annettava vain mennä.- oikeesti hei
Sä et tiedä naimisesta etkä naisista mitään, eikä sen puoleen muutkaan tällä palstalla.
Mut hei raportoi vaan jatkossakin fantasiaelämästäs :DDD - Ex PUA
oikeesti hei kirjoitti:
Sä et tiedä naimisesta etkä naisista mitään, eikä sen puoleen muutkaan tällä palstalla.
Mut hei raportoi vaan jatkossakin fantasiaelämästäs :DDDLutkana sinä varmasti tiedät vähän liiankin paljon naimisesta, joten pysy sen verran etäällä ettei sinusta saa jotain tartuntaa, sontiainen.
- MOT
oikeesti hei kirjoitti:
Mut hei raportoi vaan jatkossakin fantasiaelämästäs :DDDLOL
- ed.mies
Ex PUA kirjoitti:
Lutkana sinä varmasti tiedät vähän liiankin paljon naimisesta, joten pysy sen verran etäällä ettei sinusta saa jotain tartuntaa, sontiainen.
Olisit säälittävä ellet olisi tollanen sairas perse-eellä-puuhun-hemmo:DDDD
- XXY
MOT kirjoitti:
LOL
Ex PUA syyttää aina naisia henkilökohtaisuuksiin menemisestä, mutta itse hän saa lutkitella ja huoritella, eikä se ole muka millään lailla sopimatonta tai lapsellista.
- Ex PUA
ed.mies kirjoitti:
Olisit säälittävä ellet olisi tollanen sairas perse-eellä-puuhun-hemmo:DDDD
Eli nyt en ole siis säälittävä?
Tälläiseksi se menee, kun suututtaa palstan keharit. - Ex PUA
XXY kirjoitti:
Ex PUA syyttää aina naisia henkilökohtaisuuksiin menemisestä, mutta itse hän saa lutkitella ja huoritella, eikä se ole muka millään lailla sopimatonta tai lapsellista.
Naisen logiikka rulez!!!
Eli ämmät saavat vastailla täällä ohitse, mennä henkilökohtaisuuksiin, käyttää törkeää kieltä, mutta mies ei saa vastata siihen?
:D
Alatko nyt ymmärtämään, miksi vittuilemme teille niin reippaasti naisen logiikasta ja rationalisointihamsterista? - XXY
Ex PUA kirjoitti:
Naisen logiikka rulez!!!
Eli ämmät saavat vastailla täällä ohitse, mennä henkilökohtaisuuksiin, käyttää törkeää kieltä, mutta mies ei saa vastata siihen?
Alatko nyt ymmärtämään, miksi vittuilemme teille niin reippaasti naisen logiikasta ja rationalisointihamsterista?Jokainenhan saa kirjoittaa aiheen vierestä jos haluaa. Ei tämä mikään kolmannen asteen kuulustelu ole, jossa pitää vastata ainoastaan kyllä tai ei siihen mitä kysytään. Et johda keskustelua. Henkilökohtaisuudet alkavat aina sinun näppäimistöltäsi. Olet yksi pahimpia solvaajia koko palstalla.
- Ex PUA
XXY kirjoitti:
Jokainenhan saa kirjoittaa aiheen vierestä jos haluaa. Ei tämä mikään kolmannen asteen kuulustelu ole, jossa pitää vastata ainoastaan kyllä tai ei siihen mitä kysytään. Et johda keskustelua. Henkilökohtaisuudet alkavat aina sinun näppäimistöltäsi. Olet yksi pahimpia solvaajia koko palstalla.
:D Et voi olla vakavissasi.
No niin, eli jokainen paitsi minä saa kirjoittaa aiheen ohi, mutta sitten kun ämmät ovat liian tyhmiä puhumaan aiheesta, ne voivat silti tehdä niin?
Aiheen ohitse kirjoittaminen ei ole sallitua hyvässä keskustelussa, vaan se on argumentointivirhe - kirjaimellisesti.
Se ei siten ole argumentointia, vaan osoitus siitä että kun toinen puhuu asiaa, et sinä pysty vastaamaan siihen argumentilla, vaan lapsenomaisella tunteella.
Se saa sinut näytämään älyllisesti alamittaiselta.
Kuin myöskin se, että alat ulista jos joku laittaa samalla mitalla takaisin.
Sillä on täysi oikeus solvata takaisin, joka on aloittanut asiakeskustelun, kun taas aivokääpiön tulee olla se joka todistaa voivansa keskustella.
Muista se, vaikka femakkonahan sinä et tietenkään kestä sitä, kun saat tasa-arvoista kohtelua.
Se nähtiin taas. - XXY
Ex PUA kirjoitti:
:D Et voi olla vakavissasi.
No niin, eli jokainen paitsi minä saa kirjoittaa aiheen ohi, mutta sitten kun ämmät ovat liian tyhmiä puhumaan aiheesta, ne voivat silti tehdä niin?
Aiheen ohitse kirjoittaminen ei ole sallitua hyvässä keskustelussa, vaan se on argumentointivirhe - kirjaimellisesti.
Se ei siten ole argumentointia, vaan osoitus siitä että kun toinen puhuu asiaa, et sinä pysty vastaamaan siihen argumentilla, vaan lapsenomaisella tunteella.
Se saa sinut näytämään älyllisesti alamittaiselta.
Kuin myöskin se, että alat ulista jos joku laittaa samalla mitalla takaisin.
Sillä on täysi oikeus solvata takaisin, joka on aloittanut asiakeskustelun, kun taas aivokääpiön tulee olla se joka todistaa voivansa keskustella.
Muista se, vaikka femakkonahan sinä et tietenkään kestä sitä, kun saat tasa-arvoista kohtelua.
Se nähtiin taas.Ei en todellakaan ole vakavissani, eikä pitäisi sinunkaan olla. Löysää nyt jo hyvä mies sitä pipoa. Ei tämä mikään väittelykerho ole, jossa on voittajia ja häviäjiä. Tämähän on vain juttelua aiheesta ja sen vierestä ja vaikka mistä muusta. Mikä ihmeen henkilökohtainen sanallinen sota sinulla on menossa koko ajan?
- Ex PUA
XXY kirjoitti:
Ei en todellakaan ole vakavissani, eikä pitäisi sinunkaan olla. Löysää nyt jo hyvä mies sitä pipoa. Ei tämä mikään väittelykerho ole, jossa on voittajia ja häviäjiä. Tämähän on vain juttelua aiheesta ja sen vierestä ja vaikka mistä muusta. Mikä ihmeen henkilökohtainen sanallinen sota sinulla on menossa koko ajan?
Ja taas, heti kun sinut on pussitettu, niin heti lakataan olemasta vakavissaan, ja taas siirrytään kommentoimaan toista.
Kuin myös pikkulapset jotka saatuaan jostain seurauksia ja sitten selittelevät "emmäää ollu vakavissani".
Sinä yrität voittaa argumentaatiota ja jokainen näkee sen.
Miksi vaadit että toinen ei saa voittaa keskustelua, jos itse et sitä pysty voittamaan? - 2+5
XXY kirjoitti:
Ei en todellakaan ole vakavissani, eikä pitäisi sinunkaan olla. Löysää nyt jo hyvä mies sitä pipoa. Ei tämä mikään väittelykerho ole, jossa on voittajia ja häviäjiä. Tämähän on vain juttelua aiheesta ja sen vierestä ja vaikka mistä muusta. Mikä ihmeen henkilökohtainen sanallinen sota sinulla on menossa koko ajan?
Ex PUA käy täällä jatkuvasti jotain yksityistä sotaa ja luulee, että muut on yhtä innokkaita. Ikään kuin joku suomi24:ssä käyty keskustelu tai väittely ratkaisisi jotain todella tärkeää ja olennaista elämän kannalta.
- Ex PUA
Ex PUA kirjoitti:
Ja taas, heti kun sinut on pussitettu, niin heti lakataan olemasta vakavissaan, ja taas siirrytään kommentoimaan toista.
Kuin myös pikkulapset jotka saatuaan jostain seurauksia ja sitten selittelevät "emmäää ollu vakavissani".
Miksi vaadit että toinen ei saa voittaa keskustelua, jos itse et sitä pysty voittamaan?Mutta älkää ihmetelkö enää, miksi naisia ei näy Nobel-listoilla.
Liian vähän loogisuutta, liian paljon emotionaalisuutta.
Heidän pitäisi vain pysyä keksinäisissä ompeluseuroissaan juoruamassa.
Se olisi jokaiselle paras ratkaisu. - Ex PUA
2+5 kirjoitti:
Ex PUA käy täällä jatkuvasti jotain yksityistä sotaa ja luulee, että muut on yhtä innokkaita. Ikään kuin joku suomi24:ssä käyty keskustelu tai väittely ratkaisisi jotain todella tärkeää ja olennaista elämän kannalta.
Sotaa ei voi käydä yksin.
Te taistelujen hävinneet osapuolet tiedätte sen kyllä sattuvan hyvin. ;) - XXY
Ex PUA kirjoitti:
Miksi vaadit että toinen ei saa voittaa keskustelua, jos itse et sitä pysty voittamaan?Minun pussittamiseni sinun väitteilläsi ei ole millään mahdollista, koska sinun tekstisi ovat aina kuin leikatusta lampaan päästä, yhtä älykkäitä. Et voittaisi täällä yhtäkään keskustelua (mitä ilmeisesti epätoivoisesti yrität), vaikka yrittäisit maailman tappiin.
- lapsellista touhua
2+5 kirjoitti:
Ei kukaan niin ole väittänyt että tämä olisi elämän kannalta tärkeää vaan kyse on siitä että kun näiltä vastaan inttäjiltä loppuu argumentit kesken alkavat he haukkumaan toista kirjoittajaa.
- 2+5
Ex PUA kirjoitti:
Te taistelujen hävinneet osapuolet tiedätte sen kyllä sattuvan hyvin. ;)Toisen hiekkalaatikko on toisen sotatanner. Tuosta saisikin hyvän sketsin.
- Naisen raivoa
XXY kirjoitti:
Minun pussittamiseni sinun väitteilläsi ei ole millään mahdollista, koska sinun tekstisi ovat aina kuin leikatusta lampaan päästä, yhtä älykkäitä. Et voittaisi täällä yhtäkään keskustelua (mitä ilmeisesti epätoivoisesti yrität), vaikka yrittäisit maailman tappiin.
Huomaatko että esitit vain tunnepohjalta heitetyn mielipiteesi, et faktaa? Naiset eivät kykene ajattelemaan loogisesti ja sen huomaa varsin selvästi. Ne tunteet sumentavat heidän arvostelukykynsä ihan täysin.
- Puppe Valkoritari
Ex PUA kirjoitti:
Mutta älkää ihmetelkö enää, miksi naisia ei näy Nobel-listoilla.
Liian vähän loogisuutta, liian paljon emotionaalisuutta.
Heidän pitäisi vain pysyä keksinäisissä ompeluseuroissaan juoruamassa.
Se olisi jokaiselle paras ratkaisu.Henkilöhyökkäys ja shaming language!!!! Loppuiko argumentit?
- Ex PUA
Puppe Valkoritari kirjoitti:
Henkilöhyökkäys ja shaming language!!!! Loppuiko argumentit?
Se, että olet kyllin tyhmä todistamaan pointtini, ei ole minulta pois.
- kognit. disson.
Naisen raivoa kirjoitti:
Huomaatko että esitit vain tunnepohjalta heitetyn mielipiteesi, et faktaa? Naiset eivät kykene ajattelemaan loogisesti ja sen huomaa varsin selvästi. Ne tunteet sumentavat heidän arvostelukykynsä ihan täysin.
Ex PUA:n raivoaminenko ei ole yhtään tunnepohjaista?
- ????????????????????
Ex PUA kirjoitti:
Te taistelujen hävinneet osapuolet tiedätte sen kyllä sattuvan hyvin. ;)Onko sun vanhemmat sukua toisilleen?
- Ex PUA
XXY kirjoitti:
Minun pussittamiseni sinun väitteilläsi ei ole millään mahdollista, koska sinun tekstisi ovat aina kuin leikatusta lampaan päästä, yhtä älykkäitä. Et voittaisi täällä yhtäkään keskustelua (mitä ilmeisesti epätoivoisesti yrität), vaikka yrittäisit maailman tappiin.
JA noin, sieltä se vaan taas tuli. :D
Eikö teitä hävetä näyttää tuota teidän lapsellista ja suorastaan idioottimaista tasoanne kerta toisensa jälkeen?
Ymmärräthän, että jokainen tälläinen keskustelu sataa meidän pussiin?
Te todistatte olevanne juuri sellaisia, millaisiksi me teitä sanomme. - XXY
Naisen raivoa kirjoitti:
Kyllä miehilläkin tunteita taitaa riittää. Muuten se kalikka ei kalahtaisi heihin niin kipeästi koko ajan.
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2014062418435730_lz.shtml - Ex PUA
kognit. disson. kirjoitti:
Projisointia ja vanha kunnon 5 vuotiaan "ITTE OOT!!".hyökkäys.
Toisaalta, näiden hysteerikkojen parissa minulla olisi täydellinen oikeus raivota, eikä niilä olisi mitään varaa mainita asiasta. - Ex PUA
XXY kirjoitti:
Kyllä miehilläkin tunteita taitaa riittää. Muuten se kalikka ei kalahtaisi heihin niin kipeästi koko ajan.
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2014062418435730_lz.shtml"Kyllä miehilläkin"
Hei me puhuimme nyt naisista. - Ex PUA
???????????????????? kirjoitti:
Onko sun vanhemmat sukua toisilleen?
Henkilöhyökkäys. :D
Miltä tuntuu olla häviäjä, ja vielä niin ennalta arvattava, että olet lähes kuin pavlovin koira minulle?
Onko tosiaan niin, että älyllisen kapasiteetin rajat on tulleet vastaan ja nyt kiukuttaa kun joku kuten minä pakotan sinut myöntämään sen kaikille? - Naisen raivoa
kognit. disson. kirjoitti:
Ei ole huomaahan sen siitäkin miten objektiivisesti hän asiansa ilmaisee, mutta jos joku loukkaa niin en näe syytä että miksi siihen ei saisi reagoida.
- ????????????????????
Ex PUA kirjoitti:
Henkilöhyökkäys. :D
Miltä tuntuu olla häviäjä, ja vielä niin ennalta arvattava, että olet lähes kuin pavlovin koira minulle?
Onko tosiaan niin, että älyllisen kapasiteetin rajat on tulleet vastaan ja nyt kiukuttaa kun joku kuten minä pakotan sinut myöntämään sen kaikille?Miksi et vastaa kysymykseen?
- Ex PUA
Miksi et vastaa kysymykseen?
Ja taas todistat minun pointtini. :D
Miltä tuntuu olla häviäjä, ja vielä niin ennalta arvattava, että olet lähes kuin pavlovin koira minulle? - ????????????????????
Ex PUA kirjoitti:
Ja taas todistat minun pointtini. :D
Miltä tuntuu olla häviäjä, ja vielä niin ennalta arvattava, että olet lähes kuin pavlovin koira minulle?Et vieläkään vastannut kysymykseen? Etkö ymmärrä kysymystä?
- Oih ja voih
Ex PUA kirjoitti:
"Kyllä miehilläkin"
Hei me puhuimme nyt naisista.Tarttuu viimeiseen oljenkorteen eli Ad-hominemiin eikä sekään tehoa ;) Todisti juuri että looginen ja rationaalinen ajattelu tuottaa naisille suuria vaikeuksia. Henkilökohtaiset heitot ovat keskustelun kannalta täysin turhia eikä ne tuo siihen mitään lisää. Kertoo vain siitä että ei keksi enää mitään järkevää sanottavaa, joten yrittää provosoida toista siinä surkeasti epäonnistuen. Naiset ovat yli-tunteellisia ja hyvin epäloogisia mutta annetakoon se heille anteeksi koska eivät he sille itse mitään voi.
- ihan turhaan
Et vieläkään vastannut kysymykseen? Etkö ymmärrä kysymystä?
Ihan varmasti mutta koska se on niin typerä eikä siihen vastaaminen sinun mahdollisuuksia enää paranna joten miksi edes vaivautua? Ei se siitä hullua hurskaammaksi tule.
- Säälittävää
Onko pakko mennä henkilökohtaisuuksiin? Ex PUA puhuu aina asiaa. Kun nainen häviää väittelyn tai keksi enää vasta-argumenttia alkaa se vastapuolen mollaaminen ja lyttääminen.
- Sodan voittajat
Lutkat on säälittäviä kun sortuvat nimittelyyn.
- Ei mitään uutta
Sodan voittajat kirjoitti:
Lutkat on säälittäviä kun sortuvat nimittelyyn.
Ja toisen mielipiteiden mitätöintiin koska vastapuoli on oikeassa ja kykenee rationaaliseen ajatteluun toisin kuin he.
- 6665555555555555
Mikä on pointti, että olet palstan atm:iä parempi koska saat naisten "iskuja" vai että olet surkimus kun et mitään osaa tehdä?
:)... Naisilta saadut aloitteet...
"Sä lähdet mun mukaan tänään"
"Haluaisin lapsen sun kanssa"
"Kenen naisen oma sinä olet?"
"Millä sinut saisi omakseni?"
"Olet ärsyttävyydestäsi huolimatta niin ihana"
"Kun sinuun tutustui vähän paremmin, oletkin täysin erilainen mitä aluksi luulin"
"Miten sä voit olla niin porno...?"
Heh... Aika selviähän ne, ei ole ollut tulkinnan varaa...- aloite?
"Kun sinuun tutustui vähän paremmin, oletkin täysin erilainen mitä aluksi luulin"
Kuka vitun asperger tulkitsee tämän aloitteeksi?
- Bi-nainen
"Olisin halunnut suudella sua."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591578
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu671541Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1631346Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle661227Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1061171Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu2781155- 601039
Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä591018KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin88953Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä57940