Eihän täällä pääse piikuudestaankaan

Impyt ikuinen

ei nuo miehet tohdi millekkään alkaa vaikka kuinka itseään tarjoais ja pitäisi seksikkäitä vaatteita päällä, pöksynykin ovat ihan vartalon myötäiset, siis näkyy kaikki ihan hyvin.

23

364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinoi

      EI saa tyrkyttää liikaa!

      • lompsana jo.

        Pidä kukkaron nyörit tiukasti solmussa. Lompsana ehdit olla.


      • herrojen munat!

        Ja taas on isot herrat liikkeellä että, ihan munalle haisee.....


    • trooli

      Jaaha,, Hilja-Kalle avas uuven keskustelun.

      • Impyt ikuinen

        Äläpäs homopelle intoile, sinun mielikuvituksissas olen tietysti mies koska homot pitävät miehistä eivätkä hyväksy naisten seksihaluja, minä olen kuules ihan oikea nuori nainen, mutta onko nämä miehet siis homoja kun eivät ole kiinnostuneet seksikkäistä naisista, en minä itseäni tyrkytä mutta anna sen käsityksen että olisin halukas kuten olenkin.


      • trooli
        Impyt ikuinen kirjoitti:

        Äläpäs homopelle intoile, sinun mielikuvituksissas olen tietysti mies koska homot pitävät miehistä eivätkä hyväksy naisten seksihaluja, minä olen kuules ihan oikea nuori nainen, mutta onko nämä miehet siis homoja kun eivät ole kiinnostuneet seksikkäistä naisista, en minä itseäni tyrkytä mutta anna sen käsityksen että olisin halukas kuten olenkin.

        Mahtaa Hilja-Kallella olla erikoinen seksielämä ku tänne naisena kirjoittaa ja käteensä vetää.


      • Wittu?

        Wittu?


      • Impyt ikuinen
        Wittu? kirjoitti:

        Wittu?

        No sitähän tässä olisi tarjolla mutta kun ei kukaan sen päälle mitään ymmärrä.


    • Tule tänne

      Runnille niin saat kintunkoloon.

    • inarinjarvi

      joo. karvapere mees kirjootaa.

    • Impyt ikunen

      Kyllä on mentävä toiselle paikkakunnalle mikäli miestä mielii, täällä heitä ie ole yhtään, ei ole kun noita homopellejä.

    • jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

      juu tai ootella etelämpää tulevii komeita.

    • käppyrämies?

      Se kippuraäjähän oli poikamies?

    • enont

      Laita yhteystietoa minulla kova panohalu.

    • Toivoa on

      Otapa tästä mallia!

      Poliitikot Satu Taiveaho ja Liisa Kulhia lähtivät lomalle Levin mökille. Illalla Liisa lähti hiihtämään ja kun hän ei ollut tullut kymmeneen mennessä takaisin, Satu Taiveaho huolestui ja meni ovelle huutelemaan: -Kulhia, Kulhiaaa! Kohta juoksi puskan takaa lapinmies kohti, kiskoi housuja jalastaan ja huusi takaisin: -tulhaan, tulhaan!

      Älä vielä menetä toivoasi!

    • Remppamies,

      Voisin tulla käymään siellä hoitamassa sinuakin,edellisellä kertaa annoin kunnon kyydit halukkaalle naiselle.
      Kuulin silloin,että paikallisista miehistä ei ole mihinkään?
      Saisit takuulla sitä mitä haluat.

      • jappadappa

        antaisit samalle taas kyytiä....


    • tyhujk

      mene poroerotukseen, asiat hoituu.

    • Hyi hitto

      Mie taas oon kuullut,että just nää poromiehet eivät juuri osaa käsitellä naisia niinkuin niitä pitäis pitää.
      Poromiehiä kiinnostaa vain porot?niihin kuulema on hyvä tulla.

      • Naimhaan

        On se vaan kummallista, että siellä ei puutteessa elävää auteta. Missä on yhteisöllisyys ja lähimmäisen rakkaus?


    • karhumies

      jep. kyllähän meikälle nainen kelepaa vaikk en siel ennää asukkaan mutt pyörin niil seuduilla joitakin kertoi vuores....

    • piikakin

      Älä sie vaan ala herroille jakamaan pilluasi. Anna työväen puolueen miehille ja jätkille. Siinä on rehellistä sakkia. Jätkämiehet kunniaan. Herrathan ei töitä tee ne vaan nussii ja makaa ja istuu helpon työn ääressä. että silleen. Älä ala herrojen jakorasiaksi. sano kiitos ei herrojen kulleille!

    • Väärästä paikasta seuraa katellu..Täältäki löytyisi heti yks tarjolle.Useasti sielä reissaava.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2092
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1644
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe