50v

juu juu

Pitäisi muistaa laittaa pitkät kalsongit jo 5plus asteen tietämissä.Ellei sitten halua juosta vessassa. Sen minkä olen huomannut nyt niin aamuisin tulee vähemmän pissaa kuin sitten päivällä.Ja sehän on selvää että kaaressa ja kohisten kuin koski ei tule.Mutta näinhän se on ei kukaan ole 20v.ikuisesti

17

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Revi siitä

      Viisas 20 pukee kylmillä ilmoilla pitkät kalsarit jalkaansa, jotta paikat ovat kunnossa ja terveinä vielä 50 kohdallakin.

      • entinen miäs

        En minä siitä viisaudesta niin tiedä mutta itse olen pukenut pitkät kalsarit jalkaan kelien sitä vaatiessa siitä alkaen kun itse osasin pukeuttumisestani päättää.
        En minä vaan ymmärrä, mikä niissä pitkissä kalsareissa on niin kamalaa, että kylmillä mieluummin palellaan. Ei ne nyt välttämättä sitä "miesterveyttä" takaa mutta onpahan mukavampi olla, palelematta.


    • pässinpökkimät

      Ja kunnon karvahattu päähän.

    • mielenkiintoista?

      Kuinkas paskasi kulkee?

    • Lady48v

      Mun mielestä mies on sexy, kun sillä on pitkät kalsarit :)

      Se kertoo minulle, ettei mies mikään nöösipoika ja pintaliitäjä.

      • PelitToimii

        Niin.
        Olisi hauska tietää missä vaiheessa elämää pojalle, nuorelle miehelle, miehelle kehittyy vakava trauma ja hän alkaa ennakkohäpeämään elikkä takaraivossa asuu pelko, että hän joutuisi riisumaan päälihousut ja joku näkee että hänellä on pitkät kalsarit.
        Se liittyy varmasti siihen sukupuolielämään jos ei ole vakituisessa parisuhteessa. Ja saattaahan moni mies hävetä pitkiä kalsareitaan tyttöystävälleen tai jopa vaimolle?
        Nuoruudessa oli itsestään selvyys, että pitkiä kalsareita ja välihousuja tuli käytetyksi. Myöhemmin yhdistelmää lyhyet puuvillaiset ja päälle pitkät kalsarit. Nimittäin oikeasti, jos ei ole suojannut, mies alkaa oireilemaan juurinkin 50 ikäisenä, ja se ei ole kivaa.
        Itselleni on täysi selviö, että esimerkiksi mökkeillessä, kesäpäivän tai illan ollessa tarpeeksi viileä, vetäisen pitkät kalsarit. Olohousuina käyttelen flanelisia mukavia pitkiä pöksyjä, vaikka iltahelle olisi 25 astetta :)
        Minullapa onkin tosi kokoelma pitkiä eri värisiä kalsareita, vihreitä, sinisiä, punaiset, jopa pinkit. Johtuu että on tullut tilailtua netin kautta, ei aina huomaa klikkailla, mitä väriä. Hyvin istuvia ja naisten silmiinkin hyvin sopuisia heh heh.
        Mutta antaa nuorten tyhmien pilata munansa ajoissa, jääpähän aikaa katua vanhuus iällä.


    • Cloetta...

      No jaa...

      Ikäni olen kulkenut monen mielestä "vähissä vaatteissa". Sukkahousut laitan housujen alle vasta 10 asteen kieppeissä'. Nuorempana en silloinkaan ja pipoa en nuorempana pitänyt lainkaan. Ihmetellä sopii sitä, etten ole sairastanut flunssaa koskaan, siis sitä että nokka vuotaa ja on kuumetta. Yskää on joskus ollut. Olisinko saanut hyvän vastustuskyvyn kun olen kylmäsiedättänyt itseäni vai geenitkö lienee syyllisiä?

      • YÖK

        Sukkahousut YÖK!


    • Raappa housussa

      The mies pukee raappahousut alle heti kun maa valkenee. Se varmistaa, että kalusto käynnistyy kuin palmun alta pahimmassakin pakkasessa. Pojista on polvi pahentunut.

    • -älä hyvä aloittaja laita pitkiä kalsareita, kompastut niihin jouluruuhkassa...ja lyhkäset taasen epämukavat, hymy muuttuu irvistykseksi....suosittelen kalsareiden malliksi Sopivia....
      p.s....no, joo.....:)

      • Hehe ;)) No niin. Kun seuraavan kerran näen irvistelevän ukon naisten vaatekaupassa, menen kysymään että onko sillä kalsarit hyvin :)))


      • mitäkä mies
        hmp.f kirjoitti:

        Hehe ;)) No niin. Kun seuraavan kerran näen irvistelevän ukon naisten vaatekaupassa, menen kysymään että onko sillä kalsarit hyvin :)))

        Pitkät on hyvät jos on tarkoin valitut.Varovasti kannattaa kysyä kalsareista kun voi olla karva esinahan välissä ja son jo todella äkäinen mies ;)


    • Kiltinkäyttäjä

      Tosi mies ei housuja käytä.

    • -------

      Tosimies laittaa syksyllä pitkätkalsarit ja ottaa keväällä pois , siis samat kalsarit.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1796
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1583
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      49
      1539
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1260
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1132
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe