Apua!!!PÄÄSSÄ NAKSUU!!!

pää naksuu

Olen noin 15v tyttö ja mulla

- naksuu yläpuolelta katsottuna keskellä päätä kävellessä, juostessa ja hyppimisessä, muttei aina

- on joskus päänsärkyä
- huomaa joskus
- kävely on joskus kömpelömpää, koska huimaa esim. koulussa.
- niska ja selkä naksuu
- väsyttää, mutta varmaan johtuu siitä, että valvon myöhään
-tuntuu,että aivot liikkuu eteen ja taakse kun olen esim. autossa ja auto pysähtyy tuntuu, että aivot menee edestakaisin.
-nenässä(vähän silmien alapuolella kohtaa nenässä) tuntuu usein painetta ja myös otsassa ja siinä, missä naksuu
-naksuminen tuntuu siltä, että kallosta olisi irronnut pala puoliksi ja se naputtaa heiluessaan sisällä
-mulla kävi 3 vuotta sitten niin, että eräs poika löi noin 5/10cm pituisen jäälohkareen seinään ja se putosi mua keskelle päätä. Mulla oli pipo ja tuli huono olo, mutten oksentanu. Iskä vei mut päivystykseen. Ei tullut kuhmua, mutta huimas ja koski päähän yli kolme päivää.
-kuumeinen olo, mutta ei ole joskus kuumetta
-näen joskus kahtena, mutta se johtuu likinäköisyydestäni. Saan laitettua silmäni, kun olen väsynyt, niin,että näen kahtena ja sitten näen normaalisti


Mitä teen?! On kolme vuotta naksunut ehkä pidempäänkin mun pää.
Auttakaa!

10

1309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tätimmeinen

      Tuo naksuminen on kai aika yleistä ihmisillä, minullakin ollut joskus, ja viatonta.
      Niveletkin naksuvat jossakin vaiheessa jokaisella.
      Minäkin saan silmät ristiin, niin että näen kahtena.

      Onkos sulla otettu perusverenkuvaa ja muita peruskokeita? Esimerkiksi mahdollinen raudanpuute ja kilpirauhaskoe voitaisiin tsekata.

      Hyvää Joulua ja jatkoa sinulle.

    • aitova

      Oletko ottanut HPV-rokotteen?
      siitä on maailmalla huimat määrät haittavaikutuksia..neurologisista vaivoista..kuolemaan

      • pää naksuu

        Olen ottanut Hpv-rokotteen, mutta oireet alko ennen rokotusta noin 3v sitten.


      • pää naksuu

        OLEN, MUTTA OIREET ALKO 3VUOTTA SITTEN.


      • pää naksuu
        pää naksuu kirjoitti:

        OLEN, MUTTA OIREET ALKO 3VUOTTA SITTEN.

        Siis ei "huomaa joskus" niin kuin alunperin kirjoitin vaan huimaa joskus.


    • Anonyymi

      Silmäni tuntuvat naksuvan kun rämpytän niitä en tiedänonko se vakavaa

    • Anonyymi

      Itselläni oli tuossa iässä myös naksumista. En silloin tiennyt, mistä on kysymys enkä käynyt lääkärissä. Siihen aikaan käytiin lääkärissä vain hyvin vakavissa oireissa.

      Mutta myöhemmin, kun naksumiset ja muut oireet eivät loppuneet menin korvalääkärille, koska korvassani oli myös suhinaa. Tämä käynti johti sisäkorvan leikkaukseen, jossa todettiin korvan yhden kuuloluun (vasara) puuttuminen.

      Leikannut lääkäri kysyikin minulta, muistanko jotakin päähäni osunutta iskua lapsuudessa tai myöhemmin. Vaikea muistaa kaikkea lapsuudessa koettua.

    • Anonyymi

      Taas isoisää tytöttää. Sentään nyt 15v tyttö, ei 11v.
      Naksuu sulla päässä vähän joka päivä. Tai jos se kaheksankymppisillä lie luultua yleisempääkin

      • Anonyymi

        Hah hah! Taas isoäiti asialla ja hän on sentään varmaankin yli 80 vuotias, siis ei ei 18v.
        Sulla ei varmaan naksu enää yhtään mikään. Tai jos se on ikäisilläsi tavallista?


    • Anonyymi

      Se on varmaankin leukanivel joka siellä naksuu. Se on yleistä.

      Siihen auttaa mm. fysioterapia ja leuan ja niskan treenaaminen. Vaikeammissa tapauksissa leukanivel voidaan myös leikata

      https://www.kaypahoito.fi/hoi50057

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1779
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe