Hävyttömyyden huippu.

antsu1

Olen ollut yli 1.5 v yhdessä erään miehen kanssa hän on noin 1 v. eronnut ex-vaimosta. Vaikka he ovatkin eronneet niin silti asuvat edelleen saman katon alla. Hänen ex-vaimonsa tai lapsensa ovat tienneet minusta vain muutaman kuukauden. Toki hänen sukulaisensa ja ystävänsä ovat tienneet meistä kaemmin. Nyt sitten mies julkeaa ilmoittaa, että hän haluaa olla ex:n kanssa yhdessä. Hän ei kuulemma kestäisi ajatusta, että ex muuttaisi pois toisen miehen luokse. Hän rakastaa ex:ää liikaa edelleen ja minäkö en muka ole mitään.. Minua ei kohdella näin. En suostu uskomaan mietä ja erotan heidät toisistaan vaikka se olisi viimeinen tekoni.Miksi hänen exä edes enää sietää miestä silmissään vaikka tietää minusta. Mieshän pitää minusta olen parasta mitä hänelle on koskaan tapahtunut. Minulla on huomattavasti isommat rinnat. Kaikki miehen kaverit pitävät minusta enemmän kuin hänen ex:stään ja ovat sen minulle kertoneetkin. Mitä minun pitäisi nyt tehdä.. Kyllä me pidetään miehen kanssa edelleen yhteyttä, joten kaikki ei ole vielä ohi.. Millä saan hänet vakuuttuneeksi siitä, että olen se oikea...

12

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oleeol

      Tämä taitaa olla näin yöllä pikkuhuppelissa kirjoitettua tekstiä...

    • kyyninen k

      Eeöööh... Minä en ainakaan jäisi vakuuttelemaan. Hei oikeesti, mieti nyt. Anna heidän koittaa jatkaa. Mies tulee kyllä takaisin jos on tullakseen. Ja jos silloin vielä haluat hänet, on se jo tyhmyyttä.

    • Tämä pitäisi tehdä

      Katkaise itse välit sekä mieheen että hänen puoleisiin ystäviin. Älä anna miehen lähestyä sinua,. älä vastaa mihinkään, älä avaa ovea. Kärsi erokivut omat ystävät apuna.

      Näin pitäisi tehdä, silloin olet vuoden kuluttua olet toipunut. Mutta itse päätät, miten elät, toisin jos teet, ehkä vuoden kuluttua valitat tällä palstalla yhä kärsimyksiäsi.

      (Jos sinusta pidetään isojen rintojen vuoksi -haloo -herätys nainen)

    • provo olet

      Isot rinnat ja järki jalkojen välissä. Mahtavaa! Olet varmasti monen miehen unelmanainen. Tyhmä äijä kun sut hylkäsi. Eikö?

      Tosissaan noin siinä käy kun alkaa varatun kanssa vehtaamaan. Kärsi kun olet nauttinutkin. Provohan sä silti olet. Heität suolaa petettyjen haavoihin.

      • Toisinpäin

        Kakkosten haavoihinpa... Mutta provohan se.


    • homo hassuttelee

      Iskiköhän homo-provoilija taas?

    • eräsex

      Et näytä ajattelevan kovin järkevästi. Sinähän se olet vieras siinä suhteessa. Sinun pitää perääntyä ja antaa tuon parin hoitaa asiansa itse. Jos yrität vaikuttaa/erottaa paria aiheutat itsellesikin vain harmia.
      Jos on tarkoitettu että mies tulee takas niin varmemmin hän sen tekee jos sinä olet viisas ja päästät nyt menemään. Roikkumalla vain varmistat, että pysyy vaimonsa kanssa yhdessä.
      Näissä tapauksissa pitää ajatella vähän takaperin. Kuin lapsi jonka haluat tekevän jotain eikä onnistu mutta kun kiellät niin taatusti tekee.

      Usko minua olen tuon kokenut petettynä.

    • uskomatonta mutta TOTTA

      tää onTAAS näitä petettyjen kirjoittamia provoja kun ei näin bimboja kirjoituksia ole niin rustaavat itse että saavat haukkua urakalla....onnetonta hommaa

      • älyn taso??

        ,,,ja muutamat vielä uskoo aloituksen aitouteen,,,


    • provottajalala

      Joo ei NÄIN tyhmiä vois EDES kakkoset kirjoitella! Provo... :D Voi hyvää päivää.

      Ja jos jollain nyt oikeesti olis tälläinen tilanne niin eipä ole kakkosella mitään oikeutta huudella mitään. Mies valitsi itse olla kakkosen kanssa, mies valitsee itse myös kakkosen jättämisen. Kakkonen nuolee kiltisti haavansa ja painuu etsimään oikeasti vapaan miehen/naisen.

    • Alä edes harkitse

      Minkä ihmeen takia yleensäkään olet ollut tuollaisen miehen kanssa, joka ei ole irrottautunut edellisestä suhteestaankaan. Antaisin kyllä tuollaisen velttoluonteisen luuserin mennä menojaan entisen akan luo lopullisesti.

    • Uolevi Tampio

      Vaadin parempia provoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1883
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1446
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1394
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      9
      1356
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe