Petin miestäni

mitja2

Olimme eilen ystäväni kanssa baarireissulla ja meidän pöytään tuli komea, pitkä ja tumma mies, eli kaikkea mitä oma mies ei ole.

Olin heti myyty ja kohta olimmekin panemassa jonkun autossa.

Kaduttaa ihan vitusti. Mitä kannattaa tehdä? Kerronko? Mitä jos saan vaikka nyrkistä?

Olen ollut mieheni kanssa naimisissa 7 vuotta ja meillä on kaksi lasta. Mieheni on hyvä aviomies ja isä. Parempaa en voisi toivoa.

12

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lahnallinen

      Kerro heti! Minua petettiin ja sain tietää muualta. Pahemmalta se tuntu, kuin että naiseni sen olisi kertonut, silti ollaan vielä yhessä..

      • Miksi halutaan pettä

        Miten itse olet päässyt pettämisestä ylitte ja kuinka teillä menee nyt?
        Minua petettiin ja ylitse pääseminen on niin vaikiaa, kun en ymmärrä miksi mieheni halusi vierasta. Kuinka kauan tähän kuluu aikaa, kun pettämisestä pääse ylitse, jos haluaa jatkaa avioliitossa.


    • 2+6

      Ensimmäiseksi tunnustele omat tunteesi ja ajatukset tapahtuneesta. Mitä opit tilanteesta? Luuletko olevasi vahvempi seuraavalla kerralla pystyen vastustamaan kiusausta? Mikä on oma tavoitteesi jatkossa?

      Luuletko myrkyn jakamisen toisen kanssa tekevän oireista lievempiä?

      Jos pohdintasi jälkeen vilpittömästi kadut ja olet jstkossa suhteesi sitoutunut, niin en usko kertomisen jalostavan tilannetta.

    • Just joo

      Miehen kirjoittama provo!
      En usko, että yksikään kahden pienen lapsen äiti lähtee oitis panemaan johonkin rapaseen autoon ja ihan tuntemattoman kanssa!
      Tämä on jonkun onnettoman peräkammarinpojan kostea uni!!

    • ugil

      Olis kiva nähdä tuokin "komea, pitkä ja tumma mies"... Fiksu ja älykäs hän ei ainakaan ollut, koska sellaiset eivät iske kännissä olevia perheen äitejä baarissa.

      Että ihan "jonkun autossa" panemassa... Miten "joku" päästää autoonsa panemaan? Ei minun autooni mene panemaan kuin korkeentaan minä itse.

      Ja muuta en viitsi edes kommentoida, provo, mikä provo.

      • selekärangaton

        Ei pettämiaeen tarvitse komeaa miestä kun nainen on 30 vuotta ja naimisissa ei merkkaa edes lapset mitään.meilläkin oli 3 lasta kun naiseni halusi testata onko viehätysvoimia
        lisäksi n.7-9 vuotta parisuhteessa on yksi virstan pylväs.
        luottamus meni vaimoon siitä in aikaa jo yli 10 vuotta mutta en vain ole unohtanut.yhdessä ollaan vieläkin mutta ei mikään ole samaa kuin 10 vuotta sitten.


    • aaah se on ihanaaaaa

      Älä aloittaja murehdi sillä kaikki vaimot pettävät miestään tilaisuuden tullen varmasti.
      Itse olen vuoden vanha vaimo ja äiti mutta silti unelmoin jo vieraasta tosi miehestä ja rajusta lemmenhetkestä.

      • pyh.

        Tämänkin viestin takana on provoileva mieshenkilö, eikä mikään nainen.


      • simmut auki
        pyh. kirjoitti:

        Tämänkin viestin takana on provoileva mieshenkilö, eikä mikään nainen.

        Hihhihhih, hän luulee olevansa tyttöystävänsä ainoa ihailun kohde.


    • BEM

      Pahinta tässä on, että jotkut ihmiset luulevat jonkun naisen tämän oikeasti kirjoittaneen, eivätkä tajua, että joku katkera ätmi tai aisuri tämänkin takana on

      • merja hyvinkää

        se on se ns. akateeminen mies, hehheh.


    • Patja1

      Oletkohan nyt ihan tosissasi?

      Miksi sinun pitäisi kertoa asiasta? Haluatko myös miehellesi vi.tutuksen päälle ?

      Noissa vieraspanoissa on aina riskinsä ja ei auta muuta kuin toivoa, ettei miehesi saa tietää. Jos hän on todellakin hyvä aviomies ja isä, voi olla, että saat kenkää ja hän etsii arvoisensa naisen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1535
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe