Ay vasemmistoänkyrät.

Vaunun hitsaaja

Vituttaako, kun me ytk jäsenet saadaan samasta työstä 500€ joulurahaa talolta ja te liiton vasemmistolaiset ette mitään?

Syynä pomon kypsyminen vasemmistoänkyröihin.

291

711

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kökkäukko

      Kaikki tosi miehet ja naiset jota ovat muka luottamustehtävissä,ovat kieroja kommareita.

    • Arkajal-ka

      Duunarin on oltava hiljaa ja tehtävä työnsä. Muutoin irtisanotaan. Se on luonnollista. Itsekin olen tehnyt työtä ja ollut hiljaa. Näin on parasta. Lakkoilla ei kannata muuten työt viedään Kiinaan, kyllä jämpti on näin.

    • Pomo€uroosunpersettä

      Siinäpähän siipeilet ay-porukan suojassa samalla kun kuset niiden nilkoille ja otat työnantajaltasi suihin ja persiiseen. Työnantajasi kiittää.

      • loisten vihaaja

        Ja sinä poloinen et saisi pitää ilman änkyröitä suojatyöpaikkaasi, häpeä loinen. Homokin vielä.


    • oujeeesss

      Kyllä työväenliike meni silloin ihan pilalle kun piti sateella töihin lähteä.

    • LUOVUTA

      ELÄ PUHU PA...AA OLET PE....N NUOLIA PORUKKAA. MUTTA SE SIITÄ MUTTA KUMMINKIN NAUTIT AMMATTI LIITTOJEN NEUVOTTEMISTA PALKOISTA JA MUISTA TYÖN TEKIÖILLE KUULUVISTA EDUISTA.EI NE OLE TULLUT SINULLE KUIN MANULLE ILLALINEN MINUSTA TUNTUU SILTÄ ETTÄ LUOVU NIISTÄ.

      • Luokkahitsari

        Itse olen neuvotellut palkkani, saan 30 senttiä enemmän tunnilta kun en ole lakkoileva vasuriänkyrä.


      • P-------------------
        Luokkahitsari kirjoitti:

        Itse olen neuvotellut palkkani, saan 30 senttiä enemmän tunnilta kun en ole lakkoileva vasuriänkyrä.

        loma rahoja,arkipyhä,sairaslomakor. yms.etuja nautit kumminkin ne edut ay.neuvotellut ei niitä ole työnantaja noin vaan maksanut senkin pelle luokka hitsari.terv,LUOKKAHITSARI MINÄKIN-----------


      • !!!!!
        Luokkahitsari kirjoitti:

        Itse olen neuvotellut palkkani, saan 30 senttiä enemmän tunnilta kun en ole lakkoileva vasuriänkyrä.

        Mutta taulukkopalkat on liitto sulle neuvottellut, pekkaset.lomat, lomarahat.


    • PPPPPPPPPPPPPPPPP

      kyllä sinulle on kelvannu vasemisto änkyröiten palkka ja yms työhön kuuluvat asiat NIIN SE ON ASIA PERÄPUKAMA HITSARI.

    • Kanaria kutsuu

      Mittee järkeä elättää liiton lihavia herroja, kun samat edut saa 118€ vuodessa?

      Säästyneillä rahoilla käy helposti lämpimissä maissa, aatteleppa ite.

      • jää

        Jää sinne Kanarialle lopuksi ikää äläkä näytä naamasi täällä helvetin siipiveikko.


      • Kanaria kutsuu
        jää kirjoitti:

        Jää sinne Kanarialle lopuksi ikää äläkä näytä naamasi täällä helvetin siipiveikko.

        Sekin mahdollista, niin vituttaa kaltaisesi vasemmistoänkyrät. Onneksi ammattiliittojen rellestys on loppumaan päin, ei ole Läski Joukoakaan enää näkyny uhoamassa.
        Liitot on tarkoitettu osaamattomille suojatyöläisille, kuten sinulle, änkyrä.
        Vapailta markkinoilta et saa edes kengänkiillottajan hommia, yhyy, yhyy.


      • änkyrä
        Kanaria kutsuu kirjoitti:

        Sekin mahdollista, niin vituttaa kaltaisesi vasemmistoänkyrät. Onneksi ammattiliittojen rellestys on loppumaan päin, ei ole Läski Joukoakaan enää näkyny uhoamassa.
        Liitot on tarkoitettu osaamattomille suojatyöläisille, kuten sinulle, änkyrä.
        Vapailta markkinoilta et saa edes kengänkiillottajan hommia, yhyy, yhyy.

        otappa vaikka peili kätee ja kuka sieltä katsoo rähmä luuseri siellä


      • hyi helevata
        Kanaria kutsuu kirjoitti:

        Sekin mahdollista, niin vituttaa kaltaisesi vasemmistoänkyrät. Onneksi ammattiliittojen rellestys on loppumaan päin, ei ole Läski Joukoakaan enää näkyny uhoamassa.
        Liitot on tarkoitettu osaamattomille suojatyöläisille, kuten sinulle, änkyrä.
        Vapailta markkinoilta et saa edes kengänkiillottajan hommia, yhyy, yhyy.

        Vittu tommonen herrojen perskärpänen.Halveksin!


      • nähnyt etelässä

        Kanaria kutsuu: Nyt et taida ymmärtää. Liitto on puhunut/neuvotellut vähimmäispalkat, lomaedut jne. joista saat vapaamatkustajana sinäkin nauttia. Nyt jos liitot kaatuvat, kun maksavat jäsenet loppuvat, ei kukaan aja työläisen asiaa. Tähänhän porvarieliitti pyrkii: hajauttamaan työmiesten yhtenäisen rintaman. Sen jälkeen saat palkkaa vitosen tunti. Jos et suostu tekemään, niin joku toinen, vielä velkaisempi kyllä suostuu. Paikallinen sopiminen on voimakkaasti tulollaan koko ajan, sen jälkeen ei arkipyhiä vietellä, ainakaan palkallisena. Nuorempi väki ei tätä ymmärrä: YTK ei aja työehtosopimusasioita, ainoastaan työttömyysturvan sieltä saat. Ei kait EK muuten olisi joku vuosi taaksepäin YTK:lle palkintoa antanutkaan. Taitaa olla porvarien järjestämä ansa tyhmille työntekijöille, noin pitkässä juoksussa, koko YTK.


      • Mä joka päivä töitä
        nähnyt etelässä kirjoitti:

        Kanaria kutsuu: Nyt et taida ymmärtää. Liitto on puhunut/neuvotellut vähimmäispalkat, lomaedut jne. joista saat vapaamatkustajana sinäkin nauttia. Nyt jos liitot kaatuvat, kun maksavat jäsenet loppuvat, ei kukaan aja työläisen asiaa. Tähänhän porvarieliitti pyrkii: hajauttamaan työmiesten yhtenäisen rintaman. Sen jälkeen saat palkkaa vitosen tunti. Jos et suostu tekemään, niin joku toinen, vielä velkaisempi kyllä suostuu. Paikallinen sopiminen on voimakkaasti tulollaan koko ajan, sen jälkeen ei arkipyhiä vietellä, ainakaan palkallisena. Nuorempi väki ei tätä ymmärrä: YTK ei aja työehtosopimusasioita, ainoastaan työttömyysturvan sieltä saat. Ei kait EK muuten olisi joku vuosi taaksepäin YTK:lle palkintoa antanutkaan. Taitaa olla porvarien järjestämä ansa tyhmille työntekijöille, noin pitkässä juoksussa, koko YTK.

        Siellähän taitaa puhua ihan aito kommunisti, vai mitä.
        Paikallinen sopiminen passaa mulle hyvin, saan silloinkin ihan ok palkan, mutta nämä vätykset, liitonkirjan tavaajat saavat monon kuvan persijjeen ja kortistoon.

        Nyt liitot pakottavat pitämään kaikenmaailman änkyröitä työmaalla, joka ei ole ainakaan kansantalouden etu.

        Minä oikeastaan nautin näistä irtisanomisuutisista ja yt neuvotteluista, kyllä sieltä ekana lähtee vätykset ja liiton"miehet" ja saadan jotenkin kilpailukykyiseksi hintamme.

        Kato hyvälle miehelle hyvä palkka.


      • Halveksin
        Mä joka päivä töitä kirjoitti:

        Siellähän taitaa puhua ihan aito kommunisti, vai mitä.
        Paikallinen sopiminen passaa mulle hyvin, saan silloinkin ihan ok palkan, mutta nämä vätykset, liitonkirjan tavaajat saavat monon kuvan persijjeen ja kortistoon.

        Nyt liitot pakottavat pitämään kaikenmaailman änkyröitä työmaalla, joka ei ole ainakaan kansantalouden etu.

        Minä oikeastaan nautin näistä irtisanomisuutisista ja yt neuvotteluista, kyllä sieltä ekana lähtee vätykset ja liiton"miehet" ja saadan jotenkin kilpailukykyiseksi hintamme.

        Kato hyvälle miehelle hyvä palkka.

        Olet vaan semmonen typpillinen porvaripiru joka tuijottaa vaan omaa paskasta napaansa. Muulla tai muilla ei mitään arvoa.Mulle kaikki.Et taida olla työkamujen silmissä kovinkaan arvostettu tyyppi.


      • MINÄ
        nähnyt etelässä kirjoitti:

        Kanaria kutsuu: Nyt et taida ymmärtää. Liitto on puhunut/neuvotellut vähimmäispalkat, lomaedut jne. joista saat vapaamatkustajana sinäkin nauttia. Nyt jos liitot kaatuvat, kun maksavat jäsenet loppuvat, ei kukaan aja työläisen asiaa. Tähänhän porvarieliitti pyrkii: hajauttamaan työmiesten yhtenäisen rintaman. Sen jälkeen saat palkkaa vitosen tunti. Jos et suostu tekemään, niin joku toinen, vielä velkaisempi kyllä suostuu. Paikallinen sopiminen on voimakkaasti tulollaan koko ajan, sen jälkeen ei arkipyhiä vietellä, ainakaan palkallisena. Nuorempi väki ei tätä ymmärrä: YTK ei aja työehtosopimusasioita, ainoastaan työttömyysturvan sieltä saat. Ei kait EK muuten olisi joku vuosi taaksepäin YTK:lle palkintoa antanutkaan. Taitaa olla porvarien järjestämä ansa tyhmille työntekijöille, noin pitkässä juoksussa, koko YTK.

        eritäen selvasti sanottu kom.nähnyt etelässä .TULEVAISUUDESSA VOI MENNÄ TÄLLÄ MENOLLA KUKA MYÖ ITSENSSÄ TYÖ MARKKINOILLA HALVEMALLA , NIN KUIN ENNEN VANHAAN KUKA OTTAA HUUTOLAISEN VUODEKSI HALVIMIN.


      • kelpaako nämä
        Mä joka päivä töitä kirjoitti:

        Siellähän taitaa puhua ihan aito kommunisti, vai mitä.
        Paikallinen sopiminen passaa mulle hyvin, saan silloinkin ihan ok palkan, mutta nämä vätykset, liitonkirjan tavaajat saavat monon kuvan persijjeen ja kortistoon.

        Nyt liitot pakottavat pitämään kaikenmaailman änkyröitä työmaalla, joka ei ole ainakaan kansantalouden etu.

        Minä oikeastaan nautin näistä irtisanomisuutisista ja yt neuvotteluista, kyllä sieltä ekana lähtee vätykset ja liiton"miehet" ja saadan jotenkin kilpailukykyiseksi hintamme.

        Kato hyvälle miehelle hyvä palkka.

        Koska olet niin ay vastainen niin kait olet älynnyt luopua Pekkasista, sairasajan palkasta , vuosilomista, vuosilomanpalkasta lomarahasta, arkipyhäkorvauksista jotka on sullekin ikävä kyllä neuvoteltu valmiiksi????????


      • exliittolainen
        nähnyt etelässä kirjoitti:

        Kanaria kutsuu: Nyt et taida ymmärtää. Liitto on puhunut/neuvotellut vähimmäispalkat, lomaedut jne. joista saat vapaamatkustajana sinäkin nauttia. Nyt jos liitot kaatuvat, kun maksavat jäsenet loppuvat, ei kukaan aja työläisen asiaa. Tähänhän porvarieliitti pyrkii: hajauttamaan työmiesten yhtenäisen rintaman. Sen jälkeen saat palkkaa vitosen tunti. Jos et suostu tekemään, niin joku toinen, vielä velkaisempi kyllä suostuu. Paikallinen sopiminen on voimakkaasti tulollaan koko ajan, sen jälkeen ei arkipyhiä vietellä, ainakaan palkallisena. Nuorempi väki ei tätä ymmärrä: YTK ei aja työehtosopimusasioita, ainoastaan työttömyysturvan sieltä saat. Ei kait EK muuten olisi joku vuosi taaksepäin YTK:lle palkintoa antanutkaan. Taitaa olla porvarien järjestämä ansa tyhmille työntekijöille, noin pitkässä juoksussa, koko YTK.

        Liitto nostaa ökypaljon herrojensa palkkoja mutta ei meidän. Siksi vaihdoin YTK:hon.


      • kysyn vaan
        exliittolainen kirjoitti:

        Liitto nostaa ökypaljon herrojensa palkkoja mutta ei meidän. Siksi vaihdoin YTK:hon.

        Nytkkö ytk nostaa palkkaasi??


      • Änkyrät ulos
        MINÄ kirjoitti:

        eritäen selvasti sanottu kom.nähnyt etelässä .TULEVAISUUDESSA VOI MENNÄ TÄLLÄ MENOLLA KUKA MYÖ ITSENSSÄ TYÖ MARKKINOILLA HALVEMALLA , NIN KUIN ENNEN VANHAAN KUKA OTTAA HUUTOLAISEN VUODEKSI HALVIMIN.

        Näinhän on yrityksilläkin, herää suojatyöänkyrä. Arvelisin sinun palkkasi oikeaksi tasoksi suhteutettuna työn tuottavuuteen 4€. Miten ite arvioit?


      • lips lips
        Änkyrät ulos kirjoitti:

        Näinhän on yrityksilläkin, herää suojatyöänkyrä. Arvelisin sinun palkkasi oikeaksi tasoksi suhteutettuna työn tuottavuuteen 4€. Miten ite arvioit?

        Perskärpänen.


    • Njet molotv

      kommarit suohon, kommunismi on tyhmien aate eikä toimi ollenkaaan. menkää kuubaan polsut

      • Hupi & hyöty

        Duunarin kannattaa äänestää kokoomusta, niin saa sitten taas olla entistäkin köyhempi.


      • Iloinen mieli

        Ei se Neuvostoliitossakaan se kommunismi toiminut. Kuubassa ei muuta hyvää kuin lämpimät kelit. Suomessa osa porukkaa on jäänyt viime vuosituhannelle. Kommarilla synkkä ja riitelevä mieli. Oneksi vähenevä porukka.


      • lukekaa tietoa
        Iloinen mieli kirjoitti:

        Ei se Neuvostoliitossakaan se kommunismi toiminut. Kuubassa ei muuta hyvää kuin lämpimät kelit. Suomessa osa porukkaa on jäänyt viime vuosituhannelle. Kommarilla synkkä ja riitelevä mieli. Oneksi vähenevä porukka.

        Olikohan kuitenkin niin, että aate oli sinälään tasa-arvoinen ja toimiva, mutta johto ahneudellaan alkoi väärinkäyttää systeemiä? Älkääkä sotkeko vasemmistoa ja kommunismia keskenään!


      • Eurostoliitto
        lukekaa tietoa kirjoitti:

        Olikohan kuitenkin niin, että aate oli sinälään tasa-arvoinen ja toimiva, mutta johto ahneudellaan alkoi väärinkäyttää systeemiä? Älkääkä sotkeko vasemmistoa ja kommunismia keskenään!

        Fantastinen menestystarina:
        - Ruuan hinta laskee
        - Ei koske Suomea
        - Kannamme vastuuta
        - Hei, me tienataan tällä
        - Rakennamme palomuurin
        - Voimme vaatia vakuuksia
        - Kaksi miljardia on ainoa luku mikä täytyy muistaa
        - Tämä on hyvä bisnes
        - Se on pölhöpopulisti joka muuta väittää
        - Sanoin Suomen ehdot ja muut nyökkäsivät
        - Italia selviää ilman tukipakettia
        - Tämä on kuin ladattu ase pöydällä varalta
        - Monikulttuurisuus ja maahanmuuttajat ovat suuri voimavara
        - Suomi pystyi "taittamaan nettomaksuosuuden kasvun"
        - Velkaantuminen saatava kuriin (9 v. jatkunut valhe) - lisää velkaa joka vuosi!
        - Suomen talouspolitiikka lepää uskottavilla harteilla, eurokriisit on selätetty ja paniikki hälvennyt
        - Kansan tuki Suomen EU-jäsenyydelle on vahva, Suomi pysyy Euroopan Unionissa etuineen ja vastuineen
        - Otetaan niskalenkki markkinavoimista
        - EU:ssa tehdään yhä enemmän suomalaisia miellyttäviä päätöksiä.
        - Neuvottelijamme palaavat yhä useammin Brysselistä näyttäen voitonmerkkiä, vaikka palaisivat kotimaahan paljain jaloin.


      • njet komukka
        lukekaa tietoa kirjoitti:

        Olikohan kuitenkin niin, että aate oli sinälään tasa-arvoinen ja toimiva, mutta johto ahneudellaan alkoi väärinkäyttää systeemiä? Älkääkä sotkeko vasemmistoa ja kommunismia keskenään!

        samaa paskaa ne on kaikki, vähänkään vasuri on kommari.


    • U.R.Säkt

      Virutttaako sinua kun minä saan 2500 euroa eläkettä puhtaana käteen kuukaudessa, eikä arkiaamuna tarvitse muuta kun kääntää kylykeä ja pierasta rommauttaa siihen aikaan kun sinä lähdet työmaalle?

      • Ei viruta.

        Se että joillakin on kohta elämä takana ei sellaista ihmistä jolla on elämä vielä edessä hirveästi viruta. Jokaisen kynnelle kykenevän kannattaisi liittyä ytk:n jäseneksi.


      • Älä kuseta
        Ei viruta. kirjoitti:

        Se että joillakin on kohta elämä takana ei sellaista ihmistä jolla on elämä vielä edessä hirveästi viruta. Jokaisen kynnelle kykenevän kannattaisi liittyä ytk:n jäseneksi.

        Sanoo työnantaja, helppo kusettaa uusia työntekijöitä.


    • hitsaapa jumiin

      Vaunun hitsaajalle! Kun työnpuolustajat (liiton jäsenet) loppuvat, et saa joulurahaa ja vähentävät toisenkin kerran sen 500e palkastasi vielä ja joka kuukausi. Odotapa aikaa, kun paikallinen sopiminen tulee. Toisten nimitteleminen änkyröiksi osoittaa, että olet umpityhmä vapaamatkustaja, joka nuolet vain kermat päältä, hetken aikaa. Valitettavasti kuset samalla omille nilkoillesi tulevaisuttaa ajatellen. Jokaisen sukupolven työläistentulisi ajatella myös tulevaisuuden duunareita!
      Mietipä, miksi saat joulurahan? Hoksasitko?

      • Stubin kätyri

        Työnpuolustajat ( liiton jäsenet ) Et helevata ou tosissasi. Liiton jäsenille passaisi paremmin, palkka tekemättä mitään.

        Mene kommari kombinaattiin puolustamaan töitäsi.


      • perskärpänen
        Stubin kätyri kirjoitti:

        Työnpuolustajat ( liiton jäsenet ) Et helevata ou tosissasi. Liiton jäsenille passaisi paremmin, palkka tekemättä mitään.

        Mene kommari kombinaattiin puolustamaan töitäsi.

        Haista vittu herrojen perskärpänen.


    • Rysseli vaikenee
    • Njet molotov

      Kommarit ja vasemmisto on sama asia, menkää Siperiaan uhoamaan, siellä ihannemaa odottaa perse levällään"

    • paperiliitto

      oon ihmetemmy missä on paperliitto lakkoneen taitaa olla paskat housuissa joka kerta ilon päivä kun tehdas laitetaan kiinni ;-)

      • prkle4

        Vittu mikä ääliö!


    • pekkap0000

      Suomalainen mies ei tarvitse mitään änkyrä kommunistiliittoja.
      Jos tekee työt niinkuin mies.työnantaja maksaa mielellään tällaiselle.
      Niinja olen ollut molemmilla puolen pöytää.Maksajana ja saajana.

      • ONKO TIETÄMÄTTÖMYYTT

        voi poika polonen pekkap0000 sinä et ole perillä missä ne palkka ratkaisut tehdään esim. opettajilla,toimihenkilöille,lääkäreille,noin niin kun aluksi mitä nyt tuli mieleen. näillä aloillakin on omat liitonsa .ja eivät ole kommunisti vetoisia SUOMEN MAASSA EI OLE YHTÄÄN NS.KOMMUNISTI VETOISTA LIITTOA.PS.MAAJUSSEILLAKIN ON OMANSSA ETUJÄRJESTÖ MTK. NIIN MINÄKIN OLEN OLLUT MAKSAJANA JA SAAJANA .


    • Lehtori Iiris Tissi

      Opiskelehan ensin oikeinkirjoitus ennen kun alat mielipiteitä julkisuuteen rustailemaan!

    • onko hienoa

      Onko hienoa olla pomon perseennuolia tai vallan pyyhkiä??

      • onko hienoa

        Onko hienoa olla vasemmistoänkyrä tai vallan kommunisti??


      • perskärpänen
        onko hienoa kirjoitti:

        Onko hienoa olla vasemmistoänkyrä tai vallan kommunisti??

        Mielluummin rehellinen vasemistolainen kuin työkaverieiden syöjä ja herrojen perskärpänen.Varmaan mahtava olo.Jotkut ovat vaan niin kusipäitä että tekevät 500e sta mitä vaan.


      • Ökyporvari
        perskärpänen kirjoitti:

        Mielluummin rehellinen vasemistolainen kuin työkaverieiden syöjä ja herrojen perskärpänen.Varmaan mahtava olo.Jotkut ovat vaan niin kusipäitä että tekevät 500e sta mitä vaan.

        Hyi tsaatana. Mitäs olet elämäsi aikana saanut aikaan? Velka-asunnon?


      • lips lips
        Ökyporvari kirjoitti:

        Hyi tsaatana. Mitäs olet elämäsi aikana saanut aikaan? Velka-asunnon?

        Yhtä jos toista.Velattomat on talo , mökki ja ym.Eikä ole tarvinnut persettänuolla niin kuin sinun.Lips lips.


      • oma talo
        lips lips kirjoitti:

        Yhtä jos toista.Velattomat on talo , mökki ja ym.Eikä ole tarvinnut persettänuolla niin kuin sinun.Lips lips.

        äitin ja isän helmoisako asustelet lusmu iivari


      • lips lips
        oma talo kirjoitti:

        äitin ja isän helmoisako asustelet lusmu iivari

        Kukahan se oikein loppupeleissä on se lusmu??


    • NamiNamiKliffaaHei!

      Hienoa että vielä löytyy rehtejä työmiehiä jotka ovat valmiita luopumaan
      -8h työpäivistä
      -5:n työpäivän viikoista
      -ylityökorvauksista
      -sairaspäivärahasta
      -työttömyysturvasta
      -työterveydenhuollosta
      -työpaikkaruokailusta
      -liiton antamasta tuesta pattitilanteissa
      jne.

      • Fantastista

        Ja kokoomusta äänestämällä nämä samat duunari-porvarit todella pääsevät noista työväenliikkeen heille neuvottelemista eduista eroon.


    • toteamus

      Persut ovat pahimpia AY-liikken vastustajia, itse persut kuuluvatkin äärioikeistoon

    • hihihoho2

      Ei taida näillä liiton miehillä käydä mielessä se, että kaikki ei välttämättä ole nahjuksia? jos työnantaja alkaisi polkemaan voi hakeutua toiseen työpaikkaan. Sellaisia on yleensä saatavina työmiehille jotka hoitavat hommansa eivätkä odota kaikkea valmiina lautaselle.

      • hihihoho2

        unohtui mainita olen gay homo


      • Hoopot
        hihihoho2 kirjoitti:

        unohtui mainita olen gay homo

        Voi reppanaa,jos ei ole varaa mennä kuin kanarialle. Siihen ei paljon euroja tarvita,joten turha kehuskella. Sinne ei kukaan viitsi enää vaivautua jos on varaa matkustella.


      • moukka päälle

        paraskin puhuja sinä itse olet ollut jo valmiiksi katetulla lautasella ÄÄLIÖ LUUSERIhihihoho2


      • muistappa olla

        Niin.Kukahan se on sullekin kaikki perusjutut neuvotelllut.Oisko ne liitonmiehet.Mutta muista olla ottamatta vastaan niitä.Pekkaset, vuosiloma, lomaajan palkka lomaraha, arkipyhät ja jne.Ei niitä työnantajat ole hyvää hyvyyttään antanut.Pelle oot.


      • saapi hyvät edut
        muistappa olla kirjoitti:

        Niin.Kukahan se on sullekin kaikki perusjutut neuvotelllut.Oisko ne liitonmiehet.Mutta muista olla ottamatta vastaan niitä.Pekkaset, vuosiloma, lomaajan palkka lomaraha, arkipyhät ja jne.Ei niitä työnantajat ole hyvää hyvyyttään antanut.Pelle oot.

        pöljät maksaa saapi edut muutenkin :-)


      • Pomotusta
        saapi hyvät edut kirjoitti:

        pöljät maksaa saapi edut muutenkin :-)

        Sietäisi pitää leipäluukku kiinni kun olet noin toope,ettet tajuamistään asioista mitään. Kyllä olisi asiat päin mäntyä,jos ei olisi ay-liikettä ajamassa tavallisten palkansaajien etuja,yksin ei työntekijällä ole mitään turvaa ja häntä voi pompottaa miten tahansa,niinkuin nyt työnantajat haluaisivat tehdä. Kokoomus ajaa työsuhdeturvaa alas oikein pääministerin voimalla.


      • lips lips
        saapi hyvät edut kirjoitti:

        pöljät maksaa saapi edut muutenkin :-)

        Siipiveikko.Hyi helvetti.


      • nurkan taakse
        saapi hyvät edut kirjoitti:

        pöljät maksaa saapi edut muutenkin :-)

        kuule kusipää iikka nimim.saapi hyvät edut olet täysi tomppeli luovu eduistasi luuseri ääliö...............


      • Nicht slobodejev
        muistappa olla kirjoitti:

        Niin.Kukahan se on sullekin kaikki perusjutut neuvotelllut.Oisko ne liitonmiehet.Mutta muista olla ottamatta vastaan niitä.Pekkaset, vuosiloma, lomaajan palkka lomaraha, arkipyhät ja jne.Ei niitä työnantajat ole hyvää hyvyyttään antanut.Pelle oot.

        hyviä asioita kaikki, mut nyt on nyt, turha vittu vinkua enää sen vallankumouksen
        perään.


    • lips lips

      Nyt nämä paskahousut saa arkipyhä korvaukset Joululta ja ollaan niim ay vastasia.

      • vähennykset pois

        vero vähennys ay maksuista pois maksakoon kuka haluaa


      • itse yrittäjä
        vähennykset pois kirjoitti:

        vero vähennys ay maksuista pois maksakoon kuka haluaa

        yrittäjilläkin omat järjestönsä ja työttömyyden varalle oma kassansa maajusseilla on kanssa oma MTK.SSA.KAIKKI NÄMÄ MAKSAVAT JÄSENMAKSUNSA JA NE OVAT VEROVÄHENNYS KELPOISIA. SAMOIN KUIN KUULUISA LOIMAAN KASSA NIIN REVI SIITÄ KIRJ.vähennykset pois.


      • kikki pois
        itse yrittäjä kirjoitti:

        yrittäjilläkin omat järjestönsä ja työttömyyden varalle oma kassansa maajusseilla on kanssa oma MTK.SSA.KAIKKI NÄMÄ MAKSAVAT JÄSENMAKSUNSA JA NE OVAT VEROVÄHENNYS KELPOISIA. SAMOIN KUIN KUULUISA LOIMAAN KASSA NIIN REVI SIITÄ KIRJ.vähennykset pois.

        se on väärin kun tyhjästä saa vähennysiä kaikki pois valtiokin saa lisää rahaa


    • heh.heh...

      atk:n pomolle lähes tonnin palkankorotus jäsenille lisämaksu heh...

      • kysynpä vaan

        Ja mitähän ne ytk.n Kokoomus johtajat tienaa ??


      • YTK2

      • voe helavata
        YTK2 kirjoitti:

        Vähemmän kuin SAK pomot.
        http://www.nenapaiva.fi/tiimit/102052

        Sama se mitä tienaavat mutta ei ne duunarin asiaa ole ajamassa.Tuette työehtosopimuksen alas ajoa.Sitäkö haluatte?


    • hyvää joulua

      kiki pois vain komt.kikki pois joukko voima on se joka jyllää niin se on vain.varmaan niistä sinäkin nautit .

    • en ymmärrä

      minä en ymmärrä kommunisteja kommunismi on saanu vain pahaa aikaan taitavat olla pää umpiluuta :-)

      • häh mitä

        Onko se pakko olla Kommunisti jos puolustaa työtä tekevänä omia ja muiden työläisten etuja????


      • ÄLY HOI

        ethän sinä TÄYSI KUSIPÄÄ LUUPÄÄ LUUSERI ÄLYÄ MISTÄÄN MITÄÄN KOMNT- EN YMMÄRRÄ.


      • lips lips
        ÄLY HOI kirjoitti:

        ethän sinä TÄYSI KUSIPÄÄ LUUPÄÄ LUUSERI ÄLYÄ MISTÄÄN MITÄÄN KOMNT- EN YMMÄRRÄ.

        Ja kukahan se taas on siipiveikko luuseri.Menes peilin eteen.Ja kato mikä ääliö siellä töllää.


      • no slobo
        häh mitä kirjoitti:

        Onko se pakko olla Kommunisti jos puolustaa työtä tekevänä omia ja muiden työläisten etuja????

        on , koska työläisistä ja vallankumouksesta vouhkaaminen on kommunistien juttu,
        kommarit voi haistaaa pitkän pierun. laittakaa oma firma ni ei tarte kitistä. Ai niin, mut kommareiden varathan on yhteisiä, kaikille tarpeen mukaan. kiss my ass.


      • lutikka juudas
        no slobo kirjoitti:

        on , koska työläisistä ja vallankumouksesta vouhkaaminen on kommunistien juttu,
        kommarit voi haistaaa pitkän pierun. laittakaa oma firma ni ei tarte kitistä. Ai niin, mut kommareiden varathan on yhteisiä, kaikille tarpeen mukaan. kiss my ass.

        mitä sinä horiset p-askaa no slobo ymmrtämätön luuseri.


    • ajoi etuja

      stalin oli hyvä kommunisti ajoi työtätekevien etuja kuula kalloon...

    • keula kuva

      stalin oli kommunismin keuka kuva :-)

      • apukoulu

        Vai oikein KEUKA kuva.Jäikö apukoulu kesken?


    • Vaunun hitsaaja
      • PERS REIKÄ

        vaunun peräpukama hitsarille romanian diktaatorin toimet ei ole vaikuttaneet suomen työmarkkinoihin tollainen kaverikuin simä kirj.päätellen täysin asioita . ymmärtämätön PITÄISI LAITTAA TURKIN HIHAAN JA NUSSIA UUDELLEEN.


      • perskärpänen

        Ei tarvi hävetä mitään.Mutta tuommonen perskäränen kuin sinä niin saat hävetä.Et pidä työkaverietas missään arvossa.Helvetin nuolia.


      • pohjois-korea
        perskärpänen kirjoitti:

        Ei tarvi hävetä mitään.Mutta tuommonen perskäränen kuin sinä niin saat hävetä.Et pidä työkaverietas missään arvossa.Helvetin nuolia.

        kommunistien ihanne valtio on pohjois-korea siellä työnteijät saapi kaikki edut. !
        muuttakaa sinne heh heh..


      • perskärpänen
        pohjois-korea kirjoitti:

        kommunistien ihanne valtio on pohjois-korea siellä työnteijät saapi kaikki edut. !
        muuttakaa sinne heh heh..

        Kuka on sanonut olevansa Kommunisti??? Perskärpänen mitään ymmärrä.


      • Herätys
        pohjois-korea kirjoitti:

        kommunistien ihanne valtio on pohjois-korea siellä työnteijät saapi kaikki edut. !
        muuttakaa sinne heh heh..

        Kyllä se Pohjois-Korea on liittoja vastustavien unelma maa, menkää sinne jotka vastustavat sitä että työntekijöillä on jotain oikeuksia.


      • TOIVOTTAVASTI ÄLYVÄ
        Herätys kirjoitti:

        Kyllä se Pohjois-Korea on liittoja vastustavien unelma maa, menkää sinne jotka vastustavat sitä että työntekijöillä on jotain oikeuksia.

        olen samaa mieltä nämä liitojen vastustajat jos heistä tuntuu siltä että liitoista on. heille haittaa ja ei mitään hyötyä työ elämässä.NIIN KEHOITAISIN HEITÄ LUOPUMAAN LIITTOJEN SOPIMISTA PALKKA YM.TYÖHÖN LIITYVISTÄ ASIOISTA.PS.PALKKA YM.ASIAT ON KAUTTA AIKOJEN SUOMEN MAASSA SOVITTU.TYÖN ANTAJA JA TYÖNTEKIÄ LIITTOJEN KANNSSA.


    • Carwapyllytuunari

      Työehdot kuuluu kakille! Liittoihin kuuluminen on vapaaehtoista.

      • lips lips

        Niin olet se siipiveikko.Edut kyllä kelpaa.Pitäs olla semmonen laki että edut näille paskahousuille ne ei kuulu.


      • en kuulu liittoon
        lips lips kirjoitti:

        Niin olet se siipiveikko.Edut kyllä kelpaa.Pitäs olla semmonen laki että edut näille paskahousuille ne ei kuulu.

        minä en kuulu liittoon mut saan samat korotukset kuin muut hah hah...oon kyllä liiton työttymyyskassassa yksilö jäsen :-)


      • pppppppp-hhhhh
        en kuulu liittoon kirjoitti:

        minä en kuulu liittoon mut saan samat korotukset kuin muut hah hah...oon kyllä liiton työttymyyskassassa yksilö jäsen :-)

        p--aska housu.


      • nevotellen hyvä

        kumminkin nautit eduista luuseri voisit pitää pienempää ääntä herrojen p-nuolija


      • nuolia oot
        en kuulu liittoon kirjoitti:

        minä en kuulu liittoon mut saan samat korotukset kuin muut hah hah...oon kyllä liiton työttymyyskassassa yksilö jäsen :-)

        Vielä tulee aika jolloin tuommoset paskahousut istutaan vittuun työpaikoilta.


      • haist fidu
        nuolia oot kirjoitti:

        Vielä tulee aika jolloin tuommoset paskahousut istutaan vittuun työpaikoilta.

        Ei muuten tule, komukoita vedellään koville ja potkitaan pihalle.


      • noulia
        haist fidu kirjoitti:

        Ei muuten tule, komukoita vedellään koville ja potkitaan pihalle.

        Kyllä se aika tulee.Ja tules veteleen ja potkimaan porvaripiru


      • Kosmontautti
        noulia kirjoitti:

        Kyllä se aika tulee.Ja tules veteleen ja potkimaan porvaripiru

        Paskat tule, te ootte kaikki vaan isienne aatteen rasittamia ettekä pysty omaan ajatteluun ollenkaan, toistatte vaan samoja hokemia tajuamatta niiden sisältöä
        ja samalla puoluidenne kihot kusee teitä silmään senkin kerkeävät.
        Toveriajat on olleet ja menneet, markkinta on nyt ihan erilaiset.
        Luopukaa niistä autoista, mökeistä ja muista jos haluatte olla solidaarisia, porvarin tehtaalla tekin ootte ne tienanneet. Tai, laittakaa oma yritys.


      • putnik sovjt
        Kosmontautti kirjoitti:

        Paskat tule, te ootte kaikki vaan isienne aatteen rasittamia ettekä pysty omaan ajatteluun ollenkaan, toistatte vaan samoja hokemia tajuamatta niiden sisältöä
        ja samalla puoluidenne kihot kusee teitä silmään senkin kerkeävät.
        Toveriajat on olleet ja menneet, markkinta on nyt ihan erilaiset.
        Luopukaa niistä autoista, mökeistä ja muista jos haluatte olla solidaarisia, porvarin tehtaalla tekin ootte ne tienanneet. Tai, laittakaa oma yritys.

        kosmonautti mikähän liisteri perse lienetkin ajatuksesi voi ampua helvetin kuuseen laittele vain niitä yrityksiä kaikilla ei ole mahdollista.-PORVARI PIRU OOT.


      • Hölmö olet
        putnik sovjt kirjoitti:

        kosmonautti mikähän liisteri perse lienetkin ajatuksesi voi ampua helvetin kuuseen laittele vain niitä yrityksiä kaikilla ei ole mahdollista.-PORVARI PIRU OOT.

        Totuus vituttaa, mut komukankin on käytävä töissä ja jos itsestä ei ole yrittäksi tai jos valtio ei tarjoa duunia, niin porvarin yritykseen se on sitten vaan mentävä. Sä wt vaan usko että niissäkin on ihan hyviä tapauksis, kunhan vaan periaatteesta koetat hankaloittaa.


      • putniksama
        Hölmö olet kirjoitti:

        Totuus vituttaa, mut komukankin on käytävä töissä ja jos itsestä ei ole yrittäksi tai jos valtio ei tarjoa duunia, niin porvarin yritykseen se on sitten vaan mentävä. Sä wt vaan usko että niissäkin on ihan hyviä tapauksis, kunhan vaan periaatteesta koetat hankaloittaa.

        terve hölmö olet -olen itse yrittäjä -asioista perillä oleva yrittäjä kun työehdoja noudataen pelataan ei mitään probleemia että näin


    • hoks poks

      Voihan liittoon kuulumaton työntekijä sopia palkka ja etuasiat suoraan työnantajan kanssa työsopimusta kirjottaessa. Monesti saa pätevä työntekijä paremman palkan ja parempia etuuksia itse neuvottelemalla, mitä työehtosopimusraamattua lukemalla.

      • olet oikeassa

        niin siinä olet oikeassa itse neuottelemalla saapi enemmän kuin änkyröiden pieni korotus


      • miettippä

        Mutta mutta kaikki perusjutut on kumminkin jo valmiina ja niistä et varmaan ole valmis luopumaan!!! Ja kukahan ne on sullekin neuvetellut oisko ne liitonmiehet.


      • jaha kuttula

        työ sopimuksen runkona on aina neuvotellut sopimusraamit minun puolesta luuserit per.-sien nuoliat tehköön miten vain .minä ja suurin osa palkan saajista pyllistää tollaisille juusereille jasiivellä eläjille.


      • näin
        jaha kuttula kirjoitti:

        työ sopimuksen runkona on aina neuvotellut sopimusraamit minun puolesta luuserit per.-sien nuoliat tehköön miten vain .minä ja suurin osa palkan saajista pyllistää tollaisille juusereille jasiivellä eläjille.

        Tommoset luuserit yleensä suljetaan työyhteisön ulkopuolelle. Ei ole helppo olla hommissa.


      • pomon kaveri
        näin kirjoitti:

        Tommoset luuserit yleensä suljetaan työyhteisön ulkopuolelle. Ei ole helppo olla hommissa.

        Suojatyöläiset hädissään, mukava seurata, kun änkyrät vapisee. Noh toivottavasti seuraavissa yyteissä helpottaa, kommunisteja.


      • ökyporvari
        pomon kaveri kirjoitti:

        Suojatyöläiset hädissään, mukava seurata, kun änkyrät vapisee. Noh toivottavasti seuraavissa yyteissä helpottaa, kommunisteja.

        Ammattiliitot on historiaa, nyt palkka taitojen mukaan. Tämähän ei työnvieruksija änkyröille kävisi, mutta pannaan käymään. Tulos tai ulos.


      • lips lips
        ökyporvari kirjoitti:

        Ammattiliitot on historiaa, nyt palkka taitojen mukaan. Tämähän ei työnvieruksija änkyröille kävisi, mutta pannaan käymään. Tulos tai ulos.

        Unta luuseri näkee.


    • ikuisesti liitossa

      Ökyporvari: Ei kait nyt porvari maksa tulospalkkaa, hah hah, tottakai kiristää kaikki mehut työläisestä, joka vain tekee halvimmalla suhteessa tulokseen. Eli supermiehet putoaa silloin tehtailta ja keikoilta pois.

    • 015010

      Ei sellasta summaa soa vaikka ois kuinka perseen nuolija.

    • PorwariDuunari

      Kun pikku työpaikallamme alkoivat yyteet sovin tapaamisajan suoraa omistajan kanssa. Kahvittelimme (tarjosin) ja kerroin työstäni, tavoitteistani, toiveistani ja niin edelleen. Lopputulemana sain pitää työpaikkani ja lupasipa omistaja, että tuntitaksakin hieman kihahtaa, kun kuuli, että en liiton kanssa veljeile ja muutenkin teen työni tinkimättä ja nuhteettomasti.

      Mielestäni onnistuin hyvin, koska tavoitteeni on elättää perheeni omalla työlläni eikä pönkittää ylipulleiksi paisuneiden ammattiliittojen herraköörien toivottomia vaatimuksia.

      • NavettaRenki?

        Navetan haju jotenkin paistaa läpi tämän ketjun kirjoitelmissa...


      • hymyilen 2015

        oletko viime aikoina p-askantanut housuusi köntsä iivari.


      • lips lips

        Haista vittu saatanan perseennuolia.


    • PorwariDuunari

      No joo, tuossapa nuo on ay-jyrien vasta-argumentit, kun ei muuhun kyetä!

      • ei nimimerkkiä

        pyyhi välillä tai vaihta kuiviin vaippoihin porwari LUUSERI duunari et ole asia pitoisten kommentien arvoinen niin että jatka entiseen malliin voit kyllä jättää TUUNARI NIMEN POIS ITSELTÄSI.käytöstäsi.....


      • Ökyporvari
        ei nimimerkkiä kirjoitti:

        pyyhi välillä tai vaihta kuiviin vaippoihin porwari LUUSERI duunari et ole asia pitoisten kommentien arvoinen niin että jatka entiseen malliin voit kyllä jättää TUUNARI NIMEN POIS ITSELTÄSI.käytöstäsi.....

        Ethän sinä apina osaa edes kirjoittaa, jäikö koulut kesken? Siksipä tarvitset jonkun porukkatyön, missä voit lusmuilla ja nostaa palkaa tekemättä mitään. Ay kommari.
        Vasemmistopaska.

        Vedä itsesi jojoon paskasika, kukaan ei jää kaipaamaan.


      • ei jojoon lähimmäist
        Ökyporvari kirjoitti:

        Ethän sinä apina osaa edes kirjoittaa, jäikö koulut kesken? Siksipä tarvitset jonkun porukkatyön, missä voit lusmuilla ja nostaa palkaa tekemättä mitään. Ay kommari.
        Vasemmistopaska.

        Vedä itsesi jojoon paskasika, kukaan ei jää kaipaamaan.

        Ei taida Ökyporvarin psyyke olla ihan terve. Sen verran on kouluja käyty, että hallitsemattoman vihan, aggression huomaa, Nimimerkin takana on katkera ihminen, joka kaipaa huomiota ja läheisyyttä.


      • no slobo
        Ökyporvari kirjoitti:

        Ethän sinä apina osaa edes kirjoittaa, jäikö koulut kesken? Siksipä tarvitset jonkun porukkatyön, missä voit lusmuilla ja nostaa palkaa tekemättä mitään. Ay kommari.
        Vasemmistopaska.

        Vedä itsesi jojoon paskasika, kukaan ei jää kaipaamaan.

        Oikein, kommarit kuubaan.


    • PorwariDuunari

      Ei nyt ole ulosmittaamisen taikka riitelyn aika! Nyt on aika yhtestyön, yksituumaisuuden ja yhteen hiileen puhaltamisen! Muuten meidät hukka perii, olemme vuoden-parin perästä kreikan tasolla!!

      • liitto

        Liity sitten liittooon.


    • PorwariDuunari

      Eihän se kannata mihinkään liittoon liittyä, kun joutuu älyttömiä maksuja maksmaan, eikä saa mitään vastikkeeksi. YTK-kassasta saan työttömyysturvan ja lakiavun halvalla. Siitäkin näkee miten paljon noissa jäsenmaksuissa on ilmaa! Miksi alkaisin pönkittämään Hakaniemen linnakkeita ja niide herroja. Yksinkin kiusasi naista ja vonkasi aekisä hotellissa ja samaan aikan pisti laittomia lakkoja pystyyn.

      Minä käyn omat työehtosopimusneuvotteluni pomon kanssa isse!

      • PorwariDuunari

        Siis vonkasi SEKSIÄ, korjaan


      • siinäpähän neuvottel

        hyvähän se ytk-kassalaisten pullistella pienillä kassa maksuilla kun liitot on muut edut neuvotellut. niin että siivellä eläjiä olette en tule arvostamaan milloinkaa tuollaista toimintaa te olette työ paikkojen hylkiöitä


      • mietihän vielä

        YTK:sta saat lakiavun vain riitatilanteisiin, joita käytännössä ilmaantuu erittäin harvoin. TYÖEHTOSOPIMUKSIIN YTK EI KOSKE. Juuri siksi, että työntekijöiden yhteenliittymät eli liitot saataisiin alas. Huippumiehenkin palkka putoaa silloin reippaasti ja varsinkin ylimieliset itsensäkehujat jäävät alakynteen. Millä puhut/perustelet palkkasi, vaikka olisit kuinka hyvä tekemään. Jos olisit erityisen hyvä, perustaisit yrityksen. Miksi olet renkinä?

        Olen kuullut, että jotkut työläiset äänestävät kokoomusta, vaikkei puolue aja edes yrittäjien asemaa, ainoastaan suursijoittajien/pääomanomistajien asiaa. Ihminen haluaa olla "voittajien" puolella, tähänhän Nykäs-Matin suosiokin perustui silloin kun mies porskutti.


      • lips lips

        Luuseri peseennuolia.


      • äyss

        onko pomosi puppeli poika


    • PorwariDuunari

      Ei vaan me olemme työpaikkojemme valiota. Emme jurnuta jokaisesta pikkuasiasta emmekä iske persetttämme penkkiin heti tilaisuuden tullen. Sairauslomalle emme lähde muulloin kuin oikeasti sairaana. Teemme työmme tolokusti ja kunnolla, olemme yrittäjähenkisiä. Näin saamme paljon enemmän tuloksia aikaan kuin ay-änkyrät.

      Me pärjäämme!

      • no prolemuru

        Just näin!


      • wwwwwdddd

        älä höpötä ja selittele p-askaa tyhjäpäiväinen luuseri mene jo hoitoon p-askiainen porvariduunari olet jäänyt jo sikiö asteelle.


      • ääliö oot

        Kuulea porvari paluta sille työnantajalle arkipyhä korvaukset pekkaset ja ym mitkä ay tommoselle kusipäälle neuvotellut
        Nuolehan persettä.


    • tulevaisuus on jo
      • rikkurit pois

        Ja tuon blogin jatkona on siis kansalaisten mielipiteitä. Lukekaa niitäkin.
        Jos aidosti kysytte itseltänne: Kummalle puolelle minä kuulun?

        Samoja duunareita tässä ollaan esimiehiä myöten. Uskokaa pois, kun asioita Katajanokalta ja Etelärannasta katsotaan.

        Kainuun Liitto on jo todennut vaikeampien aikojen olevan tulossa. Katsotaan miten ketjun aloittajan ja mukaan liittyneiden muiden sooloilijoiden käy.

        Liiton miehillä ei hätää.


      • ggu
        rikkurit pois kirjoitti:

        Ja tuon blogin jatkona on siis kansalaisten mielipiteitä. Lukekaa niitäkin.
        Jos aidosti kysytte itseltänne: Kummalle puolelle minä kuulun?

        Samoja duunareita tässä ollaan esimiehiä myöten. Uskokaa pois, kun asioita Katajanokalta ja Etelärannasta katsotaan.

        Kainuun Liitto on jo todennut vaikeampien aikojen olevan tulossa. Katsotaan miten ketjun aloittajan ja mukaan liittyneiden muiden sooloilijoiden käy.

        Liiton miehillä ei hätää.

        kaksi viimeisintä kom-kannattaa lukea ja painaa sinne umpiluuhunne luuserit siivellä eläjät loimaan kassalaiset loiset.


      • PorwariDuunari

        Pekka Ervasti joka on saanut työpaikan pelkällä kommunistien jäsenkirjallaan, loikoilee työpaikallaan ylessä kirjailemassa plokiaan työaikana, kun ei ole muutakan tekemistä.

        Palkan hänellekin maksamme me veronmaksajat, joille iskettiin kaiken päälle vielä niskaan yle-vero vaikka televisiota ei edes omistaisi saatikka katsoisi.

        (Yle- verohan on samanlainen kommunistien salajuoni kuin ay-jäsenmaksukin, joka "pitää" maksaa "pakolla", että kuuluisi "joukkoon" ja olisi oikea immeinen...)


      • vaihda alaa
        PorwariDuunari kirjoitti:

        Pekka Ervasti joka on saanut työpaikan pelkällä kommunistien jäsenkirjallaan, loikoilee työpaikallaan ylessä kirjailemassa plokiaan työaikana, kun ei ole muutakan tekemistä.

        Palkan hänellekin maksamme me veronmaksajat, joille iskettiin kaiken päälle vielä niskaan yle-vero vaikka televisiota ei edes omistaisi saatikka katsoisi.

        (Yle- verohan on samanlainen kommunistien salajuoni kuin ay-jäsenmaksukin, joka "pitää" maksaa "pakolla", että kuuluisi "joukkoon" ja olisi oikea immeinen...)

        Noinko se kovasti v*tuttaa nousta navettahommiin ennen kukonlaulua?


      • voi vittu
        PorwariDuunari kirjoitti:

        Pekka Ervasti joka on saanut työpaikan pelkällä kommunistien jäsenkirjallaan, loikoilee työpaikallaan ylessä kirjailemassa plokiaan työaikana, kun ei ole muutakan tekemistä.

        Palkan hänellekin maksamme me veronmaksajat, joille iskettiin kaiken päälle vielä niskaan yle-vero vaikka televisiota ei edes omistaisi saatikka katsoisi.

        (Yle- verohan on samanlainen kommunistien salajuoni kuin ay-jäsenmaksukin, joka "pitää" maksaa "pakolla", että kuuluisi "joukkoon" ja olisi oikea immeinen...)

        Tommonen tollo.


      • hih hii
        PorwariDuunari kirjoitti:

        Pekka Ervasti joka on saanut työpaikan pelkällä kommunistien jäsenkirjallaan, loikoilee työpaikallaan ylessä kirjailemassa plokiaan työaikana, kun ei ole muutakan tekemistä.

        Palkan hänellekin maksamme me veronmaksajat, joille iskettiin kaiken päälle vielä niskaan yle-vero vaikka televisiota ei edes omistaisi saatikka katsoisi.

        (Yle- verohan on samanlainen kommunistien salajuoni kuin ay-jäsenmaksukin, joka "pitää" maksaa "pakolla", että kuuluisi "joukkoon" ja olisi oikea immeinen...)

        porwari duunai-TUNARI-ha.haa yle vero hah-kuka seon hallitus vastuussa tätä nykyä ollut jo 4v.luuseri olet seuraa aikaasi -muka KOMMUNISTEN SALAJUONI HAH HA HAA.sinä se vasta olet änkyrä änkyräinen.


    • Komukka saatana

      Kommarit on maanpettureita kaikki, menkää rajan taakse valittamaan.

      • hah haaaaaaaaaaaaaaa

        siinäpä vasta yksin kertainen kaveri -komukka saatana- äly-kateissa------


    • rautanyrkki

      Vai että maanpettureita, työläisten mukanako se pääoma nytkin ulkomaille karkaa?
      Mietihän uudestaan. Kuka viljelee pellot, uhraa henkensä ja terveytensä mahdollisen sodan tullessa, maksaa suhteessa korkeita veroja kaikesta, elättää perheensä niska limassa tehdyllä työllä. Pitäisikö siitä pienestä palkasta vielä tinkiä jonkun VAPAAMATKUSTAJAN vuoksi? Ettei työlle annettaisi arvoa? ja yhteenkuuluvuudelle?
      Kainuussa on monta vasemmistolaista työläistä, jotka ovat talvisodan kurimuksen jälkeen vielä, osa lievästi vammautuneena, tehneet teidänkin eteen tätä yhteiskuntaa, josta PÄIVÄRAHAA lypsätte. Menkää jullit veteraanille sanomaan, ei ole miestä.

      • Toverin kaveri

        Vedä sinä rautanyrkkiissi. Niin kauan kun kommunistit vinkuu vallankumousta, niin kauan minä olen niitä vastaan. kaikenlainen toiminta laillisen yhteiskuntajärjestelmää
        vastaan on kielletty. Demokratiaasa voi vaikuttaa äänestämällä, muta ettehän te toverit sitä ymmärrä, ei tajuttu siellä teidän ihannemaassakaan, 70 vuotta yrittivät kokeilla ja vituiksi meni.


      • lips lips
        Toverin kaveri kirjoitti:

        Vedä sinä rautanyrkkiissi. Niin kauan kun kommunistit vinkuu vallankumousta, niin kauan minä olen niitä vastaan. kaikenlainen toiminta laillisen yhteiskuntajärjestelmää
        vastaan on kielletty. Demokratiaasa voi vaikuttaa äänestämällä, muta ettehän te toverit sitä ymmärrä, ei tajuttu siellä teidän ihannemaassakaan, 70 vuotta yrittivät kokeilla ja vituiksi meni.

        Haista vittu tollo.Ei tarvi olla kommari jos työtätekivien asiaa ajaa.


      • Toverin kaveri kirjoitti:

        Vedä sinä rautanyrkkiissi. Niin kauan kun kommunistit vinkuu vallankumousta, niin kauan minä olen niitä vastaan. kaikenlainen toiminta laillisen yhteiskuntajärjestelmää
        vastaan on kielletty. Demokratiaasa voi vaikuttaa äänestämällä, muta ettehän te toverit sitä ymmärrä, ei tajuttu siellä teidän ihannemaassakaan, 70 vuotta yrittivät kokeilla ja vituiksi meni.

        Kokkaripaska.


      • Komunjisti njet
        lips lips kirjoitti:

        Haista vittu tollo.Ei tarvi olla kommari jos työtätekivien asiaa ajaa.

        Kyllä ne on kaikki pohjimiltaan kateellisia kommareita jotka vaikeuttaa työntekoa.
        On ne toki hyvääkin saaneet aikaan, mut enää ei ole mitään vitun luokkasotaa
        tai riistoa, töissä se on kommarinkin käytävä ja jos ihannevaltio Neuvostoliitto
        ja sen systeemi ei tarjoa töitä niin pitää perustaa oma tai mennä muille töihin.

        Kommunismi ei toimi, se on tuhmien aate


      • nuole persettä
        Komunjisti njet kirjoitti:

        Kyllä ne on kaikki pohjimiltaan kateellisia kommareita jotka vaikeuttaa työntekoa.
        On ne toki hyvääkin saaneet aikaan, mut enää ei ole mitään vitun luokkasotaa
        tai riistoa, töissä se on kommarinkin käytävä ja jos ihannevaltio Neuvostoliitto
        ja sen systeemi ei tarjoa töitä niin pitää perustaa oma tai mennä muille töihin.

        Kommunismi ei toimi, se on tuhmien aate

        Just joo.Kokkari paska


      • Rautanyrkki edelleen

        Isäni oli veteraani, loppuun asti repi raskasta työtä, oli veli veljien joukossa. Itse olen perheellinen hetero, työtä tekevä. Olen myös huolissani siitä, ettei duunarit polkeudu porvarien jalkoihin.


    • mekaaninen asentaja

      Tuohon en usko !
      Työnantaja ei voi suosia pelkästään YTK:n kassalaisia, jos on näin, ei yhtään ota päähän, että vaihdan alaa.
      Minäkin erosin metallista silloin v. 2012, 24 vuoden jälkeen, METALLILIITTO ei puolustanut ketjutettuja työsopimuksia, pääluottamusmies pyysi ainakin kolme kertaa työsopimuksia minulta, että lähettää liittoon ne, mutta kun ei uskaltanut, pelkäsi oman työpaikkansa puolesta, oli joka kerta silpunnut ne, koska pupu meni pöksyyn,työttömänä ainakin päivärahat juoksee paremmin, ei tarvitse odotta 1.5 viikkoa, mutta nyt lähden opiskelemaan ihan uutta alaa, metalliala kuolee tuon mahtavan Venäjän takia, koska vienti riippuu, miten Venäjällä menee, nyt menee surkeasti, eikä parempaa näy !

      • nuole4

        No annahan äänes koomukselle työolot varmaan paranee.Ja muista nuolla pesettä.


      • nuole4
        nuole4 kirjoitti:

        No annahan äänes koomukselle työolot varmaan paranee.Ja muista nuolla pesettä.

        Siis persettä.


    • PorwariDuunari

      Yksinkertaista: Poistetaan ay-jäsenmaksujen verovähennysoikeus niin nähdään miten lujasa se aate istuukunkin päässä. Samalla voidaan pistää 1. Sairauspäivä palkattomaksi niin kansanterveys kohenee kerralla.

      • siitä vaan

        Sinähän voit liittoja vastustavana jo kokeilla tuota palkatonta ekaa sairaspäivää. työnantajapuoli yritti saada sitä läpi muutama kuukausi sitten, mutta LIITOT puolustivat suomalaista työntekijää, palkansaajaa ja estivät mokomat aikeet. Harva on tahallaan pois töistä.
        Ja samalla, edut vain liiton jäsenille. Muut, kuten porwariduunari, pärjätköön omillaan. Ketju on täynnä todellisia sooloänkyröitä, jotka ovat koko muuta maailmaa vastaan, eivätkä kykene liiton yhteistyöhön.


      • lips lips

        Mutta siipiveikko olet.Hävettäs.


      • nuolepersettä

        Haista vitttu Kokoomuspelle.


      • nuole persettä

        Äläpä kokkaripaska ota sitä vastaan ja myöskään muita etuja.


    • onpa tyhmä

      Niinpä, yhteistyö on ainoa, mikä kannattaa. Joko toverin kaveri on soittanut Häkämiehelle? Pääsetkö piireihin?

      • hyi helvetti

        Kokkarit on luuseita.


      • sairasloma

        ruotsissa ensimmäinen sairasloma päivä palkaton siellä saraslomat vähentyneet huomattasti sama pitää ottaa suomessakin käyttöön


      • sarasloma
        sairasloma kirjoitti:

        ruotsissa ensimmäinen sairasloma päivä palkaton siellä saraslomat vähentyneet huomattasti sama pitää ottaa suomessakin käyttöön

        sen asian vissiin hoitaa LOIMAAN KASSA SUOMESSA -saraslomat vähenee--


      • pelle oot
        sairasloma kirjoitti:

        ruotsissa ensimmäinen sairasloma päivä palkaton siellä saraslomat vähentyneet huomattasti sama pitää ottaa suomessakin käyttöön

        Mee ruotsii kokkari pelle


    • PorwariDuunari

      Ei mun tarvitse ottaaa palkattomia sairauslomapäiviä vastaan, kun en ole ollut vepposessa koskaan...

      • luuseri putsi

        lienetkö ollut oikeissa töissä milloinkaan änkyrä-luuseri


      • ansaitulla vapaalla

        taidat istua itse tälläkin hetkellä netin äärellä työ aikana lusmuilemassa LUUSERI- PORWARIDUUNARI VAI OLETKO LIITTOJEN SOPIMILLA PALKALLISILLA VAPAILLA -LUSMU LUUSERI.


      • lips lips

        Mutta muut palkkalisiset edut kelpaa myös porvarille.


    • PorwariDuunari

      Meikäläinen ei ole enää duunissa. Vapauduin työorjuudesta jo viimme kuussa. Saan eläkettä 3457,49 euroa kuukaudessa ja nautin vapauden riemuista.

      Tämän kaiken saavutin tekemällä työni kunnolla ja pysymällä irti ammattiliittojen paykopaattien sexisurffailuista.

    • PorwariDuunari

      Todellisuudessa olen sossun pummi.

    • Lehtori Iiris Tissi

      Samoin täällä.

      • Vaunun hitsaaja

        Minäpä olen J-Pennasen kaveri


    • Olen aito Timo Räty

      Kun ei muuta keksitä niin aletaanpa kopioimaan nimimerkkeiä taikka nimittelemään alatyylisesti. Niinkuin Timo Räty.

      Milliaset herrat, sellaiset jäsenetkin. Pikkukyrvät pillunvonkaajat.

      • Olen aito Timo Räty

        Olen aito munat löytyy housusta J-Pennaselle menen illalla.


    • Niilo Heinäperse

      Timohan vonkasi Hilulta pilllua hotellin käytävässä! Vanhaa kalkkunatavaraa halusi hangata kääpiöjohtaja, kunei muuta keksinnä.

      Sellainen on ay-johtaja.

      • tili7

        Juu. Ja kokkarit vailla pillua.Jos et anna niin lopputili.


    • Niilo Heinäperse

      Minä vonkaan ruskeaa reikää unohtui sanoa.

    • PUPPELI HOMPPELI

      jaha palstalle ovat nytten saapuneet RUSKEAN REIJÄN RITARIT.

    • VUOSIKOKOUS 2015

      ytk-kassalaiset taikka nämä mielestään HYVÄT-duunarit taitavatkin kuuluva sittenkin R R R -TARKEMMIN RUSKEAN REIJÄN RITARIT RY

    • VUOSIKOKOUS 2015

      Niin kuin minä.

    • PorwariDuunari

      Edelleen tähdennän, että 20. Tammikuuta tuöee tilille öbauttia 2400 euroa tilille...eläkettä.

      Thank U fot the mon€y!!!

      • vähän

        Niin vähän kokkarille.


      • tollo oot

        Vähänpä saat.


      • demari 1

        Köyhä oot.Tulot jotain 9000e kk.Vuokra palkka ja ymä


      • Unissas näät.


      • p-korea

        porwariduunari ei sitten muuta kuin moloa pyllyn reikään kus-pää


    • demari 1

      Pieru Pennasen kaveri olet osku6666.tunnemme sinut höynä

      • tollo oot

        Tuskn


      • tollo oot

        Jaass kokkari pelle. Tuus tänne kerta tiedät


    • tollo oot

      Minä tunnustan et olen tollo.

      • tollo oot

        Mitä muutamaan. Loinen nyt ainakin.


      • reikä patet
        tollo oot kirjoitti:

        Mitä muutamaan. Loinen nyt ainakin.

        r r r vauhdissa -ruskean reijän ritarit-kainuun osasto -----pumppua p-reikään.ry


    • nuole lisää

      Perseennuolia

    • Pravda

      Hei kommarit, jakakaa ne autot, akat, liksat ja asunnot kaikille tasan, sitähän se teidän aate on,

      • olet Perseennuolia

        Perseennuolia edelleen oot.


      • Yrittäjän geenit
        olet Perseennuolia kirjoitti:

        Perseennuolia edelleen oot.

        Katohan liitonherrojen perseennuolija ja kyrvänlutkuttaja, häpeä iso mies, kun et pärjää omillasi, pthyi saatana. Ei taida naiset tollasia arkajalkoja paljon arvostaa, tosin eihän se sinua haittaa.


      • luuseri oot
        Yrittäjän geenit kirjoitti:

        Katohan liitonherrojen perseennuolija ja kyrvänlutkuttaja, häpeä iso mies, kun et pärjää omillasi, pthyi saatana. Ei taida naiset tollasia arkajalkoja paljon arvostaa, tosin eihän se sinua haittaa.

        Omilla pärjätään toisin kun luuseri Perseennuolia


      • pieni on
        Yrittäjän geenit kirjoitti:

        Katohan liitonherrojen perseennuolija ja kyrvänlutkuttaja, häpeä iso mies, kun et pärjää omillasi, pthyi saatana. Ei taida naiset tollasia arkajalkoja paljon arvostaa, tosin eihän se sinua haittaa.

        Kokomuuspaskalla on pieni muna


      • pelle oot
        Yrittäjän geenit kirjoitti:

        Katohan liitonherrojen perseennuolija ja kyrvänlutkuttaja, häpeä iso mies, kun et pärjää omillasi, pthyi saatana. Ei taida naiset tollasia arkajalkoja paljon arvostaa, tosin eihän se sinua haittaa.

        Kun naurattaa kokkaripelle.


      • kokukset
        pelle oot kirjoitti:

        Kun naurattaa kokkaripelle.

        huvittaa liiton kokoukset siellä vain pannaan joka reikään sitten ravatti kaulassa istutaan tärkeän näköisenä sen takia en ole liitossa .minun rahoilla ei irstailla !!!!!


      • tollo oot
        kokukset kirjoitti:

        huvittaa liiton kokoukset siellä vain pannaan joka reikään sitten ravatti kaulassa istutaan tärkeän näköisenä sen takia en ole liitossa .minun rahoilla ei irstailla !!!!!

        Kokkaripelleä huvittaa.


      • SS Linkert

        Keskustelu on mennyt nuorten tunteitaan hallitsemattomien typerysten temmellyskentäksi. Korostetaan edelleen, älkää sotkeko vasemmistoa ja kommunismia keskenään. Eihän oikeistolaista kokkarihommaakaan sotketa natsismiin ja fasismiin. Vai pitäisikö?????


      • ei ne tajua
        SS Linkert kirjoitti:

        Keskustelu on mennyt nuorten tunteitaan hallitsemattomien typerysten temmellyskentäksi. Korostetaan edelleen, älkää sotkeko vasemmistoa ja kommunismia keskenään. Eihän oikeistolaista kokkarihommaakaan sotketa natsismiin ja fasismiin. Vai pitäisikö?????

        Oikeessa mutta eihän nämä sitä ymmärrä.


      • njet molotoff
        SS Linkert kirjoitti:

        Keskustelu on mennyt nuorten tunteitaan hallitsemattomien typerysten temmellyskentäksi. Korostetaan edelleen, älkää sotkeko vasemmistoa ja kommunismia keskenään. Eihän oikeistolaista kokkarihommaakaan sotketa natsismiin ja fasismiin. Vai pitäisikö?????

        Vasemmisto ja kommunismi on sama asia niin kauan kuin missään pahvissa lukee vallankumouksesta.


      • kommari sitte
        njet molotoff kirjoitti:

        Vasemmisto ja kommunismi on sama asia niin kauan kuin missään pahvissa lukee vallankumouksesta.

        Selvä. Olet oikeistolainen kokkari. Kysymys 1: Täytätkö arjalaisen jalon rodun vaatimukset? Kysymys 2. Tiedätkö kuka oli Siitoi? Noudatatko hänen oppejaan?
        3. Käytkö Kajaanin Prismassa tai itymarketissa tai muussa rahvaan kaupassa. Miksi? Tehän käytte vain omissa puodeissanne. 4. Mitä teet oman rotusi jalostamiseksi, onko puolisosi kainuulainen, väärää verta siis. jne jne. Joko poskesi PUNOITTAVAT, sisäsiittoinen kainuulaissikiö?


      • njet molotoff
        kommari sitte kirjoitti:

        Selvä. Olet oikeistolainen kokkari. Kysymys 1: Täytätkö arjalaisen jalon rodun vaatimukset? Kysymys 2. Tiedätkö kuka oli Siitoi? Noudatatko hänen oppejaan?
        3. Käytkö Kajaanin Prismassa tai itymarketissa tai muussa rahvaan kaupassa. Miksi? Tehän käytte vain omissa puodeissanne. 4. Mitä teet oman rotusi jalostamiseksi, onko puolisosi kainuulainen, väärää verta siis. jne jne. Joko poskesi PUNOITTAVAT, sisäsiittoinen kainuulaissikiö?

        En kannata mitään puoluetta, monilla on ihan hyviä juttuja, mut en ota mitään jäsenkirjaa, politiikka ei juuri kiinnosta. Rotuvaatimukset varmaanki täyttäisin, juu. Kyllä, tiedän kuka oli Pekka Siitoin, en noudata hänen oppejaan, fasismi on perseestä niiniuin mikä tahansa ääriliike, myös kommunismi. Käyn ihan tuossa lähikaupassa useimmiten. Juu, puolieo on sotkamolaista sukua. Posket ei kyllä nyt punoita vaikka ulkoa tulinkin. Oliko vielä jotain?


    • Svoboda da da da

      Menkää marssimaan prolet, naama nyrpeenä ja sit Audilla kotia, hah hah. Tosi toverit inisee solidaarisuudesta kahden auton loukussa. Menkää Venäjälle, kysykää kiinnostaako niitä marssia.

      • köyhä kokkari oot

        Ei vaan mersulla.


    • tollo oot

      Svoboda da da da
      tollo oot
      kokukset
      pelle oot
      pieolet Perseennuoliani on
      Yrittäjän geenit
      Kaikki ollaan jock jockin kavereita

    • iloinen liittolainen

      Siinä YTK-miesten oppi-isä siis. Tykistön kapteeni Rauasmaa sanoisi, että ne on niitä miehiä, jotka makaavat suojassa happikaapissa ja kusikin imeytetään pumpuliin, kun ovat niin herkkiä.



      http://hikipedia.info/wiki/Pekka_Siitoin

      • älkää liitykö liittoon

        nuoret ei kannata liittyä liittoon rahat menee kankkulan kaivoon


      • nurkantaakse
        älkää liitykö liittoon kirjoitti:

        nuoret ei kannata liittyä liittoon rahat menee kankkulan kaivoon

        mikä liitto teillä r r r tarkemmin puppeli pojilla on KAIKKI KESKUSTELU PALSTAT PILAATTE. -taidatte olla karvattomia pojan loppeja -tai netti-nörttejä .


      • ääliö olet
        älkää liitykö liittoon kirjoitti:

        nuoret ei kannata liittyä liittoon rahat menee kankkulan kaivoon

        Mikä ääliö siellä on?


      • karvaton nörtti
        ääliö olet kirjoitti:

        Mikä ääliö siellä on?

        siellä se vasta ääliö on karvaton nulikka.


      • jee jee
        karvaton nörtti kirjoitti:

        siellä se vasta ääliö on karvaton nulikka.

        kommunisteillä hätä kannatus laskeen kuin lehmän häntä porukat eraa liitosta jee jee


      • eikö seiso pieninappula
        karvaton nörtti kirjoitti:

        siellä se vasta ääliö on karvaton nulikka.

        Pienimuna kokkari.


    • nuole lisää

      Perseennuolia.

      • mahtavaa

        kyllä minä nautin kun vasureita vituttaa :-)


    • Mukava yllätys.

      Melkein 500e kuukaudessa nousee palkka vuoden vaihteessa vaikka olisin minä pärjännyt entisilläkin tuloilla.
      Nyt voin ostaa uuden auton kahden vuoden välein, tuskin muuta iloa on palkankorotuksesta.

      • kokkaripelle

        Jaa minä laitan uuden vuoden välein.


      • tollo oot

        Äläpä jauha paskaa.


    • karvaisin

      homo pellet jauhaa vain ääliöt karvattomat ,tissistä vieroitetut.

    • nuolijat

      Joko on kokkaripelleiltä pää selvinnyt että huomenna voi jatkaa perseennuolentaa?

    • njet molotoffffffff1

      Joko on polsuilla tullu paska hoisuun kun pitää huomenna sorviin mennä sosialistista
      yhteiskuntaa rakentamaan vaiika tekis mieli jäädä kotiin pullaa syömään ja amerikkalaista viihdettä kattomaan? On se vaikkeeta komukoilla, vallankumous pitäisi tehdä mutta kun saunavuoro on just sillon.

      • eipä tarvi

        Pakkasta pukkaa huomenna.


      • sillai kai

        Minnepä natsifasisti itse lähtee tuhatvuotista valtakuntaansa rakentamaan? Ihanko yksin ajattelit siitä suoriutua? Muista , jos käytät aateveljiä apuna, eli olet sosiaalisessa yhteisössä, se menee sinun rajojesi ulkopuolelle, koska tasa-arvoinen sosiaalisuus on kiellettyä teillä. Ajattelitko taas, että olet parempi kuin muut, silloinhan ylennät itsesi sosialismin yläpuolelle , eli olet kapitalisti. On se noilla kokoomus "yksilöillä" vaikeaa, kun aina pitää todistaa menevän paremmin kuin muilla, vaikka totuus voi olla päinvastainen. Ikuista kilpajuoksua.


    • PALSTALLA P-ASKALLA

      RYPPY REIKÄ RITARIT NÄIN MEITÄ VIIHDYTTÄ -TÄYSIÄ ÄLY-KÄÄPIÖITÄ OLETTE

    • nuoliat

      Niin en ole kokkareinen nuolia kuten niitä näyttää täällä olevan.

    • liitto

      Kyllä se aika palaa jolloin liittoonkuulumattomat/vastustajat istutaan vittuun työpaikoilta.Liittoon kuuluu vähintään 97% porukasta niin kummatkohan lähtee ensin??

      • nuoliat

        Ja kuka näitä nuoliota puolustas?? Toinen nuolia mutta eipä siitä apua ole.


      • -Rikkuri-

        Sen istumisenhan te kyllä osaatte... Välissä joku ulosmarssi, voi vittu kuitenki. Ei kun paja Kiinaan!


      • näin
        -Rikkuri- kirjoitti:

        Sen istumisenhan te kyllä osaatte... Välissä joku ulosmarssi, voi vittu kuitenki. Ei kun paja Kiinaan!

        Ei vaan työehtojen polkiat pois.


      • loiset
        -Rikkuri- kirjoitti:

        Sen istumisenhan te kyllä osaatte... Välissä joku ulosmarssi, voi vittu kuitenki. Ei kun paja Kiinaan!

        Rikkurit ulos.Kaikille parein kun lähtee vapaaehtoisesti tai liittyy liitton.Koska kaikki edut kyllä osaatte vastaan otta.Loiset!


      • luokka jako..
        loiset kirjoitti:

        Rikkurit ulos.Kaikille parein kun lähtee vapaaehtoisesti tai liittyy liitton.Koska kaikki edut kyllä osaatte vastaan otta.Loiset!

        miksi vasurit on toisen luokan porukkaa ja oikeistolaiset parempaa luokkaa(tähän minä kuulun) antakaa tähän vastus..


      • demari5
        luokka jako.. kirjoitti:

        miksi vasurit on toisen luokan porukkaa ja oikeistolaiset parempaa luokkaa(tähän minä kuulun) antakaa tähän vastus..

        Millä tavalla Oikeistoänkyrä ois parempi??


      • vastauksenvastaus
        luokka jako.. kirjoitti:

        miksi vasurit on toisen luokan porukkaa ja oikeistolaiset parempaa luokkaa(tähän minä kuulun) antakaa tähän vastus..

        luokka jako..sinä taidat kuulua PUPPELI LUOKKAAN.SIIMÄ SULLE VASTAUS.


    • kepulit pettää aina

      LEHTOMÄKI nuolee putinin emmentaalia!

      • niinköstä

        puppeli älä ajattele paulaa -ajattele muita puppeli pojuja.


    • kysyn..

      miksi sossu maksaa vasuriänkyröiden puhelin laskun??

    • oikeisto loinen

      Miksi oikeistoänkyrä puhuu paskaa.Sossu maksaa just näille liittoon kuulumattomille työtä vieroksuville loisille.

      • muutto...

        miksi vasuriänkyrät ei muuta venäjälle siellä on työntekijöiden paratiisi ???


      • njet muutto
        muutto... kirjoitti:

        miksi vasuriänkyrät ei muuta venäjälle siellä on työntekijöiden paratiisi ???

        Aivan oikeistoänkyrän kiusaksi.


      • pakko muutto
        njet muutto kirjoitti:

        Aivan oikeistoänkyrän kiusaksi.

        30-luvulla on muilutettu änkyrät venäjäle.. :-)


      • missä ajassa elät
        pakko muutto kirjoitti:

        30-luvulla on muilutettu änkyrät venäjäle.. :-)

        Nyt on 2015 ja on aika laittaa sinne oikeistoänkyrät.


      • tulivat takas
        pakko muutto kirjoitti:

        30-luvulla on muilutettu änkyrät venäjäle.. :-)

        Mitä perkele onko ne nyt tullut takasi sieltä ihan porvarin kiusaksi.Vituttaako?


    • kyherötkyheröt

      homppeli-puppeli pojut näin tällä palstalla viihdyttää--karvattomat kyheröt.

    • Toverinkaveri

      Hei komukat, menkää Kuubaan, kommunismi ei toimi. Lenin oli kusimulkku ja niin ootte tekin.

      • ei mennä

        Ei mennä vaan laitetaan täällä Porvarit ruotuun.


      • kyykky p-askalla

        hei-toverinkaveri-mee ruotsiin puppeli poju-siellä sinulle on puppeleita runsain määrin.


      • isä aurintoinen
        kyykky p-askalla kirjoitti:

        hei-toverinkaveri-mee ruotsiin puppeli poju-siellä sinulle on puppeleita runsain määrin.

        änkyrät jotka muilutettiin venäjälle eivät palanneet isä aurinkoinen pani ne ruotuun ja mullan alle.


      • Kokkaripelle
        isä aurintoinen kirjoitti:

        änkyrät jotka muilutettiin venäjälle eivät palanneet isä aurinkoinen pani ne ruotuun ja mullan alle.

        Mistä pirusta niitä sitten vieläkin on kokareitten ja muiden herrojen perseennuolioiden harmiksi.


      • hyvin hyvin
        Kokkaripelle kirjoitti:

        Mistä pirusta niitä sitten vieläkin on kokareitten ja muiden herrojen perseennuolioiden harmiksi.

        rotat sikiää hyvin


      • ei katoa
        hyvin hyvin kirjoitti:

        rotat sikiää hyvin

        Vituttaako kun ei ees tappamalla hävii


      • Kaverin ei toveri
        ei mennä kirjoitti:

        Ei mennä vaan laitetaan täällä Porvarit ruotuun.

        Tuskin vaan, mee lapioimaan lisää multaa haalarin taskuun, juo viinaa ja pieksä akkas kun herrat on taas niin ilkeitä. te polsut ootte mukan niiiiiiin vitun ja vatun
        solidaarisia mut se on vaan siksi ettei kukaan saisi enempää kasaan kuin ite, muuten te ette välitä kehitykesestä hevonvittua. Hidastatte vaan kaikkea.


    • Järjenjättiläät

      Työnjohtajat ja kaikki ylemmättoimihaenkilöt kuuluvat omiinsa liittoihin.Mutta Kokoomus tollo muka työmies menee YTK.hon. Järjenjättiläisiä.

      • Komsomoleski

        Tommosia liittojyriä ja naama kurtussa valittajia ei kukaan ota enää nykypäivänä töihin.


      • vasensuora
        Komsomoleski kirjoitti:

        Tommosia liittojyriä ja naama kurtussa valittajia ei kukaan ota enää nykypäivänä töihin.

        Sielläpä iloinen leski vai oliko LOINEN


      • valittamassa
        vasensuora kirjoitti:

        Sielläpä iloinen leski vai oliko LOINEN

        miksi vasuri änkyrät on niin herkkä nahkasia jos vähän arvostelee niin heti itkukurkussa liitolle valittamassa


      • korppi kopo
        valittamassa kirjoitti:

        miksi vasuri änkyrät on niin herkkä nahkasia jos vähän arvostelee niin heti itkukurkussa liitolle valittamassa

        oletko viime aikoina p-askantanut housuusi puppeli porvari -jo haesoo-


    • Ökyporvari

      Just tuli uutisissa, että tänä vuonna tulee palkanalennukset työpaikoille. HIENOA!!!!

      Mitäpä liiton änkyrät tähän tuumii, hahahahahahahha??????

      • kkkkkkyyyyrrrrpppää

        sama se koskee teitä p-erseen nuolijoita köntsä p-erseitä alias puppelipoikia


    • Ökyporvari

      Hehehheheh, liitonänkyrät tippuu ensin, hhahahahahaha, hohohohohohoo.

      Työnantaja maksaa osaamisen mukaan. Sulle ege mulle 20 egeä.

    • Loimaa

      Tulee kelle tulee. Oli eilen vähän palaveriä töissä.Loimaan miehille ensimmäisenä.Helpointa alaloittaa sieltä kun eivät voi vastaankaan laittaa.Ei ole ketään puolia pitämässä. Tuntpalkka kyllä pysyy mutta henk.koht.osa lähtee. Ei ole kyse vaunutehtaasta.

      • hahhhhhaaaaa

        No mitteepä illoa oli liitosta? Lihavat herrat joi pari rossaa tilistäsi idiootti.


    • Mooses Arska

      Paskaa palkkaa joka tapauksessa, ihan sama missä liitossa.

      • selvännäkijä66

        Annaskun arvaan. Olet ylipainoinen, persejalkainen, naama pöheessä ja punainen, tupakoit venäjältä tuotua halpaa tupakkaa, laiskansutjakka, pienimunainen.

        Olihan kaikki oikein, jeee, LiitonÄNKYRÄ.


      • järkenjuoksu
        selvännäkijä66 kirjoitti:

        Annaskun arvaan. Olet ylipainoinen, persejalkainen, naama pöheessä ja punainen, tupakoit venäjältä tuotua halpaa tupakkaa, laiskansutjakka, pienimunainen.

        Olihan kaikki oikein, jeee, LiitonÄNKYRÄ.

        Taisit juuri kuvailla ittees Oikeistotollo/ perseennuolia.


      • paperitehdas
        järkenjuoksu kirjoitti:

        Taisit juuri kuvailla ittees Oikeistotollo/ perseennuolia.

        vieläkin oon iloinen kun kajaanin paperitehdas suljettiin.
        saavat nyt lakkoilla niin paljon kuin haluavat hahaaa....


      • Vasensuora
        paperitehdas kirjoitti:

        vieläkin oon iloinen kun kajaanin paperitehdas suljettiin.
        saavat nyt lakkoilla niin paljon kuin haluavat hahaaa....

        Niuvanniemltäkö kirjoitelet?


      • nyrkki puhuu
        paperitehdas kirjoitti:

        vieläkin oon iloinen kun kajaanin paperitehdas suljettiin.
        saavat nyt lakkoilla niin paljon kuin haluavat hahaaa....

        Samoin oikein mieltä lämmittää tuo muisto. Nyt viijään liitonänkyröitä niinku pässiä narussa, sehhii naorattaa.

        Pittääpä seuraavalla kerralla kapakissa tarjota kolpakot kaikille ytk jäsenille. Ja senjäläkkeen pistellä liitonänkyröitä turparustinkkiin, olokkahan varruillaan.


      • vasensuora
        nyrkki puhuu kirjoitti:

        Samoin oikein mieltä lämmittää tuo muisto. Nyt viijään liitonänkyröitä niinku pässiä narussa, sehhii naorattaa.

        Pittääpä seuraavalla kerralla kapakissa tarjota kolpakot kaikille ytk jäsenille. Ja senjäläkkeen pistellä liitonänkyröitä turparustinkkiin, olokkahan varruillaan.

        Täällä joku porvariääliö humalassa uhoo.


    • änkyrä kainuusta

      vielä se hymy hyytyy näiltäkin ytk-siipi veikoilla selltä on tulossa kovia heikennyksiä työttömyysturvaa,,sekä muuhunkin työelämää koskevia heikennyksiä ja tämä myös koskettavat luuseri,nuolija,ytk-kassalaisia.repikää siitä loiset kuka ajaa teidän luusereitten asiaa ei ainakaan ytk.

      • Kaukaaa viisas

        Elähän kommunisti kiihkoile. Liitot joutuvat nöyrtymään, työnantaja sanelee sävelet.
        Ytk:n miehet on vahvoilla, koska teot puhuu puolestaan.

        Hyvää työttömyysvuotta änkyrälle, buubuuubaahhhh.


      • säälittävää
        Kaukaaa viisas kirjoitti:

        Elähän kommunisti kiihkoile. Liitot joutuvat nöyrtymään, työnantaja sanelee sävelet.
        Ytk:n miehet on vahvoilla, koska teot puhuu puolestaan.

        Hyvää työttömyysvuotta änkyrälle, buubuuubaahhhh.

        Kaikki ytk.n miehet/naiset ovat vaan hylkiöitä oikeiden työnantajien silmissä.Käyvät joka välissä juoruomassa toisista.Kehumassa itseään mutta tulos on päinvastainen.Oikean työmiehen ei tarvi.


      • lips lips
        Kaukaaa viisas kirjoitti:

        Elähän kommunisti kiihkoile. Liitot joutuvat nöyrtymään, työnantaja sanelee sävelet.
        Ytk:n miehet on vahvoilla, koska teot puhuu puolestaan.

        Hyvää työttömyysvuotta änkyrälle, buubuuubaahhhh.

        Onko kieli kuinka ruskea päivän päätteeksi?


    • työpaikan hylkiöt

      Mitä yliihmisiä nämä perseennuoliat luulevat olevansa?? Ovat vaan työpaikan hylkiöitä joiden aika menee toisten kyttäämiseen ja sanan vientiin herroille.Edes työnjohtajat ei arvosta näitä. Nauravat persettään repien takana.Nähty on.

      • Nauraa kommareille

        Kommunisti yrittää kirjoittaa kirjakieltä. Nuolia? Jousipyssyn.... nuolia?

        Kommariänkyrälle hyvää loppuvuotta, muistahan ilmoittautua kortistoon, ettet menetä päivärahaa.


      • perskärpänen
        Nauraa kommareille kirjoitti:

        Kommunisti yrittää kirjoittaa kirjakieltä. Nuolia? Jousipyssyn.... nuolia?

        Kommariänkyrälle hyvää loppuvuotta, muistahan ilmoittautua kortistoon, ettet menetä päivärahaa.

        Taitaaa olla niin että ennen sinä tarviit sitä kortistoa.Perskärpästen Lähtölaskenta on alkanut.Kokoomuspelle.


      • naurahan vaan
        Nauraa kommareille kirjoitti:

        Kommunisti yrittää kirjoittaa kirjakieltä. Nuolia? Jousipyssyn.... nuolia?

        Kommariänkyrälle hyvää loppuvuotta, muistahan ilmoittautua kortistoon, ettet menetä päivärahaa.

        Mutta jos et tajunnut että ei tämä ole mikään kielioppi palsta. Niin mutta tuolla älykkyys osamäärällä...........


      • Äidinkielenänkyrä
        naurahan vaan kirjoitti:

        Mutta jos et tajunnut että ei tämä ole mikään kielioppi palsta. Niin mutta tuolla älykkyys osamäärällä...........

        6 virhettä jo tuossa, idiootti.


      • virhettä
        Äidinkielenänkyrä kirjoitti:

        6 virhettä jo tuossa, idiootti.

        6 virhettä on pieni juttu jos jonkun koko elämä on suurta virhettä työrintamalla.


      • samassa veneessä
        virhettä kirjoitti:

        6 virhettä on pieni juttu jos jonkun koko elämä on suurta virhettä työrintamalla.

        Samaa mieltä, olet ilmeisesti yyteekoon jäsen.


    • kädettömiä tumpeloit

      Yleensä aina nämä itteesä kehujat ovat aivan kädettömiä tupeloita.Pittää paskaa puhumalla tuoda ittesä esille kun muuhun ei järki ja taidot riitä.

      • luottamus henkilö

        aivan totta joka sana nähty on--luottamusmies


      • sokkelinkivittäjä
        luottamus henkilö kirjoitti:

        aivan totta joka sana nähty on--luottamusmies

        No luottamusmiehet on kommunistiänkyröistä pahimpia, olitko abb:llä?


    • kuriin8

      Laitenkiinko perskärpäset kuriin?

      • matkustelu

        mahtvaa pökilö änkyrät neuottelee minulle hyvät ehdot saan käyttää ay maksut matkusteluun


      • köntsä-pöksy oot
        matkustelu kirjoitti:

        mahtvaa pökilö änkyrät neuottelee minulle hyvät ehdot saan käyttää ay maksut matkusteluun

        tervemenoa vaikka ruskean reijän-valtakuntaan,eli ruotsiin köntsä-pöksy sinne sinä kuulut.


    • Milla P

      Kommarit ja änkyrät ei muuten saa pildeä kuin rumilta muijilta, se voi olla
      yksi syy että harmittaa niin kovasti. Mut minkä sille voi, haalareissa piereksivä
      änkyrä ei ole kovinkaan vetovoimainen, vaikka kuinka olis uus Tojota pihassa.
      viikset tanassa ja hiki kainalossa.

      • hometunut

        Sulla hometunut vittu eikä sitä kukaan halua.T Mersumies


    • Milla P

      Ok, pyydän anteeksi, unohdin että eihän teitä kiinnosta muu kuin lakkoilu
      ja töiden häiritseminen.

      • horsman-kukka

        joko alkaa horsmaa kasvaa home-p-erse


    • Porho

      Mitäs änkyröille, hahahaahhaah, sata tuntia lisää ILMAISTA duunia, heheheheheh, mites liitto, hahahah, bubububaahhahaha

      • timpuri2015

        se koskee sinuakin ,jos niin jos olet jollain muotoa työssä oleva kirjoitelmastasi päätellen olet niitä täysiä k-usipäitä mitään sanomattomia luusereita.tai voit olla pojan nulikkakin.minä kyllä kallistun sille kannalle että olet puppeli-poju.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1789
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe