Mistä tietää

joutsen.

onko mies oikeesti ihastunut, vai tahtooko vain seksiä??? tyhmä kyssäri ehkä...

15

416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4+1

      On huomattu kyllä että te naiset ette sitä tunnista tai halua tunnistaa, aina nimittäin valitsette sen joka on pelkän seksin perässä.

      • 4+1+4+1

        kerro sitten mistä sen voi tunnistaa, ettei tässä itsekään tarvii enää pettyä kun toinen olikin vain seksijahdissa


    • riikinkukko

      Mistä tietää, ettei nainen ole vain laastaria vailla? tahtoo vain seksiä ja läheisyyttä tietyn aikaa

    • Järjenkäyttö sallitt

      Niintyhmää ei voi ollakkaan ,joka ei erota miestä joka tosissaan etsii kumppania ,jotta perustaisi perheen.Se joka puhuu sulavasti tuhansia juonia ei ole kuin turhuus itse.

      • 6576rk6r7

        Typerä kommentti.
        Niin kauan kuin ajatusten lukeminen on mahdotonta, on myös todella vaikeaa tietää mitä toinen on oikeasti vailla.

        Sulavasti puhuminen ei tee kenestäkään valehtelijaa jos siihen viittaat.


      • komppaan
        6576rk6r7 kirjoitti:

        Typerä kommentti.
        Niin kauan kuin ajatusten lukeminen on mahdotonta, on myös todella vaikeaa tietää mitä toinen on oikeasti vailla.

        Sulavasti puhuminen ei tee kenestäkään valehtelijaa jos siihen viittaat.

        Tai tönkkö ulosanti rehellistä ja tositarkoituksella etsivää.


      • dsvsd
        komppaan kirjoitti:

        Tai tönkkö ulosanti rehellistä ja tositarkoituksella etsivää.

        joomutta kumman veikkaatte ennemmin olevan se limainen häntäheikki, suustaan sulavan vai vähän tönkömmän tyypin? Tönkkö tyyppi tuskin on paneskellut ympäri kyliä samaan malliin ku se naiset paskanjauhannallaan hurmaava panomies.


    • juanipablo

      mistä sen tietää?
      Siitä kun itse tietää mitä haluaa.

    • 1+1

      varmaan teatterin ja ehdotusten ja lipevyyden määrästä.Aidosti kiinnostuneella riittää kärsivällisyyttä ja maltillisempaa käytöstä.

    • Näe käytöksen läpi

      Aidosti kiinnostunut, jo ihastunut on todennäköisesti vähemmän itsevarma. Juuri ehkä sellainen, mistä naiset ajattelee, että onpa vässykkä. Seksiä, vain pinnallisesti kiinnostunut mies on itsevarma, koska sille on loppupeleissä ihan sama saako pakit vai ei.. kunhan nyt kokeilee vähän kepillä jäätä jos lohkeis.

      • ...

        Tuo on täysin totta, tiedän sen itsestäni ja olen huomannut sen pätevän muidenkin miesten kohdalla. Ja sitten moni nainen ihmettelee, miksi heidän on niin vaikea löytää rakkautta, törmäävät vain johonkin pillun perässä juokseviin pelimiehiin... Eipä mikään ihme, jos tutustuu ainoastaan rohkean ja itsevarman oloisiin miehiin, koska tosiaan mitä voimakkaammin mies on kiinnostunut naisesta "tositarkoituksella", sitä todennäköisemmin hän osoittaa epävarmuutta. Näin siis siinä vaiheessa, kun ei ole vielä tutustuttu kunnolla, tutustumisen ja lähentymisen myötä sellainenkin mies saattaa muuttua hyvinkin itsevarmaksi.


      • Näe käytöksen läpi
        ... kirjoitti:

        Tuo on täysin totta, tiedän sen itsestäni ja olen huomannut sen pätevän muidenkin miesten kohdalla. Ja sitten moni nainen ihmettelee, miksi heidän on niin vaikea löytää rakkautta, törmäävät vain johonkin pillun perässä juokseviin pelimiehiin... Eipä mikään ihme, jos tutustuu ainoastaan rohkean ja itsevarman oloisiin miehiin, koska tosiaan mitä voimakkaammin mies on kiinnostunut naisesta "tositarkoituksella", sitä todennäköisemmin hän osoittaa epävarmuutta. Näin siis siinä vaiheessa, kun ei ole vielä tutustuttu kunnolla, tutustumisen ja lähentymisen myötä sellainenkin mies saattaa muuttua hyvinkin itsevarmaksi.

        Juuri näin.

        Mä osaan olla melkoinen Don Juan jos sille päälle satun. Ollaanpa joskus lyöty baarissa kaverin kanssa vetoa, että saanko pokattua tuon naisen ja 2 minuuttia myöhemmin olen ollut jo suutelemassa. Vähän sellaista sekoilua oli joskus.. sittemmin rauhoittunut. Edelleenkään mulla ei ole mitään vaikeuksia lähestyä naista hyvinkin itsevarmasti jos hän vain antaa jonkun kiinnostuksen merkin.. vaikka katsoo ja hymyilee. Voin leikkimielellä flirttailla, kiusotella ja pyöritellä naista selvin päin, joka osoittaa kiinnostusta/hyväksyntää mua kohtaan, no problem.

        Mutta jos olen aidosti kiinnostunu, ihastunut ja pidempiaikainen tuttavuus on silloin kyseessä niin olen kuin 15-vuotias poika ja ihan hyytelöä. Kyllä se itsevarma minä sieltä pikkuhiljaa taas kuoriutuu kun alkuun pääsee... pääsisi.

        Think about it.


      • satunnaisesti rohkea

        Toisaalta, jos on oikeasti kiinnostunut jostakusta, niin se saattaa näkyä vähän vahingossakin päälle päin.

        Ei nää oo ihan noin yksiselitteisiä juttuja.


    • kandeeko miettii

      No eikö sen näe eka treffeillä? Ei tarvii hukata aikaa miettimiseen...

    • 5+20

      Valitset seuraavalla kerralla sellaisen miehen mikä herättää vähemmän kipinää..
      Harvoin jos koskaan mukava ujo mies on pelkästään seksin perässä mutta jos valitsisitte sellaisen niin sitten ette voi enää tulla pastalle julistamaan miten kaikki miehet on vain seksin perässä olevia kusipäitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe