Seura ei enää kelpaa

Mitäihmettä

Olen ollut hyvää kaveria kahden naisen kanssa, tehty vaikka ja mitä aina yhdessä. Nyt nämä kaksi tuntuvat viihtyvän vain toistensa seurassa, eivät pyydä mua minnekkään mukaan. Eilen sanoivat olevansa menossa kaupungille ja ehdotin että voisin tulla mukaan kun pitäis vaatteita ostaa, vastaus oli että haluavat mennä kaksistaan. Viimme viikonloppuna kyselin heidän menojaan, sanoivat että rauhallinen koti-ilta tiedossa ja valittelin kun tekisi mieli lähteä bilettämään muttei ole seuraa. Noh, seuraavana päivänä nämä kertovat olleensa baarissa, ei kuulemma ollut tarkoitus mennä mutta siinä vain pääsi niin käymään.
Muutenkin monesti huomaan facebookissa että jaa, taas ne ovat jossain ja tekee jotain kivaa eikä mua olla kutsuttu joukkoon. Kuitenkin aina kun harvoin nähdään, ne on mulle tosi mukavaa ja nauraa mun jutuille ja joka päivä ne laittaa viestiä kuin normaalit kaverit. Silti ei tunnu seura enää kelpaavan.
Olen sanonut heille asiasta ja että oon pahoittanut mieleni, on pyydelleet anteeksi ja sanonut että pitää nähdä nyt useammin, vaan ei kuitenkaan nähdä. Oon myös itse ehdottanut että mennään esim syömään, elokuviin tms mutta ikinä niitä ei nykyään enää kiinnosta. Mun seura tuntuu kelpaavan vain silloin kun haluaa lainata jotain vaatetta, on vailla kyytiä tms. Tää on tosi outoa, koska ennen oltiin sellainen kolmenkopla ja mulla on ikävä niitä aikoja. Ja ei tosiaan olla mitään 15v kakaroita joiden keskuudessa tätä tuntuu tapahtuvan vähän väliä että joku jätetään ulkopuolelle, vaan ollaan päälle 20v...

Mitä te tekisitte mun tilanteessa?

5

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohje

      menisin kaupungille,,,.

    • Elä Jumalassa

      Luovu lapsen elämästäsi ja itsenäisty ,tukkahulmuten yksin on parasta.Mies ja perhe tuo oman lisänsä sitten aikanaan.Normaali elämä ennen kaikkea ja et kadu mitään jälkeenpäin kun matkasi loppupuoli aukeaa.

      • Itsenäinen

        Saatana on tuhanten juonten mestari ja joka antaa sydämensä saatanalle sen käytöstä ei voi Jumalan lapsi ymmärtää.


    • noh, itselleni käy ihan samoin mutta yleensä koen etten ole tarpeeksi mukavaa seuraa, joten olen lopettanut yhteyden oton. en ala kenenkään orjaksi.

    • Etsi muuta seuraa

      Tuttu juttu. He vain viihtyvät paljon paremmin keskenään ilman sinua.

      Odotapas vain sitä, että sinä esimerkiksi hankit auton tai sinulla on jotakin muuta tarpeellista: kylläpä alkaa taas puhelin soida, kun tarvitaan kyytiä tai kukkienkastelijaa tai lapsenvahtia. Minun tapauksessani tilanteen sekoitti tuo auto, jolla olisi siis pitänyt kauppareissujen ja pienten huviretkien lisäksi käydä hakemassa kaverit baarista aamutunneilla. Minulta meni jopa vuosia siihen, että lopulta ymmärsin, miksi minun seuraani haluttiin vain tietynlaisissa tilanteissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1671
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1297
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      6
      1277
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe